Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå skal jo Eileen faktisk overleve der inne også da. Det som skjedde var ikke så drøyt, så jeg synes ikke Eileen hadde trengt å risikere sin egen posisjon der inne for å stå opp mot hele gruppen. Klart det var ufortjent, men Lekka hadde ikke en sjanse der inne uansett. 

Dersom det hadde vært et AM-tilfelle igjen synes jeg derimot det hadde vært kritikkverdig å stå å se på andre bli behandlet slik. Det var også utrolig kritikkverdig av produksjonen at de ikke blandet seg i den sesongen. 

Anonymkode: b4268...6dd

Lekka kunne/skulle stilt seg bak Mikela, som ønsket å bytte ut Øystein. Ho burde hatt baller og forklart det slik at hun har behov for å stole på partneren og at alle må ha forståelse for hennes valg. De nye ER faktisk bedre å stole på, fordi de er i en kjip posisjon og Mikela ville vært 100% trygg neste uke bak Lekka, om ei jente kommer inn. 

Han og Mayoo er de eneste jeg mener jentene faktisk kan stole på her inne. Kanskje Jonas og Henning også, men har ikke sett eller hørt noe til de, så kan ikke ta stilling til det ennå.

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Lekka kunne/skulle stilt seg bak Mikela, som ønsket å bytte ut Øystein. Ho burde hatt baller og forklart det slik at hun har behov for å stole på partneren og at alle må ha forståelse for hennes valg. De nye ER faktisk bedre å stole på, fordi de er i en kjip posisjon og Mikela ville vært 100% trygg neste uke bak Lekka, om ei jente kommer inn. 

Han og Mayoo er de eneste jeg mener jentene faktisk kan stole på her inne. Kanskje Jonas og Henning også, men har ikke sett eller hørt noe til de, så kan ikke ta stilling til det ennå.

Anonymkode: 68faf...173

Nå var vel Mikela en del av "masterplanen" (LOL) å omrokkere parene slik at hun fikk stå med CA. Mikela fikk jo byttet ut Øystein og Lekka hadde ikke hatt en sjanse bak henne. 

AnonymBruker
Skrevet
Den 25.3.2016 at 11.33, AnonymBruker skrev:

Det er jo du som ikke har forstått konseptet med Paradise Hotel. Det er meningen at det skal engasjere. Det er meningen man skal irritere seg vettet av enkelte deltakere og håpe at de ryker samtidig som man har noen favoritter. Du kan slutte å syte selv. 

Det krever ikke akkurat særlig mye mot å melde seg på Paradise Hotel. Det er en hjernedød handling som viser at man har null ambisjoner i livet. Karrieremessig er man dømt til å være en del av bunnslammet. Det er helt greit at noen trives der, men de fleste ønsker vel mer enn det

http://www.budstikka.no/okonominyheter/okonomi-og-naringsliv/nyheter/fra-paradise-hotel-til-staende-salgsfarsott/s/5-55-241264

Sjekke fakta før du utaler deg!

Anonymkode: 67a36...7f3

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Jallatralla skrev:

(ganske)Kort fortalt: Lekka så jo selv at Sandra var hans eneste sjanse, så han prøvde å overbevise henne om at han var den rette og at CA kom til å kaste henne ut blablabla. (Ligner veldig på hva som skjedde første uke med Jørgen Pedersen da han også prøvde seg med "du må ikke stole på CA, jeg kan få deg langt"). Sandra fortsatte å nekte for at CA ikke var et godt valg. Dette gjorde Lekka (og undertegnede) svæææært fortvilet/frustrert. Oppskaket som han var og desperat etter å finne noe som kunne overbevise henne fikk han øye på ei krukke/en vase og brukte denne som en passelig, men dessverre lite gjennomtenkt, sammenligning av hodet til Sandra hvis hun valgte CA fremfor Lekka. Han hadde selvfølgelig helt rett, men Sandra tålte jo ikke det. VIRKELIG ikke. Det var vist HELT FORFERDELIG for henne å få høre at hun "var like tom i hue om a valgte CA". 

Lekkas taktikk var kanskje ikke helt heldig, men Sandra reagerte barnslig. Akkurat sånn som furtejentene gjorde i 6. klasse om en av gutta skulle være så uheldige å dytte litt borti dem. For å gjøre det godt igjen, stilte Lekka seg foran alle og la seg helt flat og sa unnskyld. Men Sandra hadde bestemt seg. Hun likte ham virkelig ikke og baksnakket ham med de andre deltakerne. MÅTEN hun gjorde det på er nok det som provoserer oss mest. Hun fortalte om "krukkenedvergelsen" og om at Lekka hadde vist aggressive sider fordi han plutselig kastet en sjampoflaske i gulvet. Hun fremstilte Lekka helt feil og fikk ham til å virke som en klin kokkos psyko. SANNHETEN var heller at han prøvde å kverke et insekt med den sjampoflaska. Heldigvis fikk vi se klipp av hva som egentlig skjedde, så der fikk a driti seg ut tenker jeg. 

Sandra endte nok en gang med å sende ut en bra partner hun kunne ha kommet langt med i fordel for en klyse som gjerne bytter henne ut for noe bedre. (Den eneste forskjellen fra sist gang var at det denne gangen var Øystein, og ikke CA, hun valgte.) Hun presterer å kalle Lekka "syk i hodet" og "gal" fordi han.. Eh.. Skreiv noe vittig på speilet hennes..? Hvordan er å skrive "Nå var du smart Sandra :)" (som faktisk var utrolig gøy hahaha lo godt) et bevis på at noen er syk i hodet? Vel, dette sier mer om hvordan HUN er. 

Angående Eileen-greia: som mange nevner over her har hun bevist flere ganger at hun både er empatisk, godhjertet og smart. Hun lar seg ikke lure av CA, (eller Galaksel som jeg hørte et sted. Fælt barn har mange navn.) hun var den eneste som ville si noe til Lekka da han dro (husker ikke helt ordrett, men det var noe søtt som: lykke til videre/hyggelig å ha deg her ellerno, ikke siter meg på det). På slutten av siste eppis snakket hun med Nina og forteller at hun "sliter sånn når folk går sånn personlig ut på mennesker her inne" og at hun får skikkelig vondt i hjertet sitt av det. Eileen serverte en søt og fin liten tale i synken om hvor viktig det er å sette seg selv i samme situasjon osv. Dette fikk Team Eileen (meg selv inkludert) til å falle på knær og gråte og heie og tilbe og hylle henne opp i skyene. Håper hun faktisk får tatt tak i litt ting der inne i tillegg til å gråte over urettferdigheten. 

Oisan, ble visst litt lenger forklaring enn planlagt jaja. Engasjert, mkeeei?

Tusen takk :D

• Liker 1
Skrevet

Mayoo skuffer :O han ble jo bestbuddys med Lekka, han kunne sagt no!

• Liker 9
Gjest marizz
Skrevet

Ble nesten rørt av eileen jeg:fnise: Hun ser absolutt ikke ut som den typen, men så er hun nydelig både utenpå og inni virker det som! Jeg heier på Nina og Eileen av jentene iallefall. Virker som de mest oppegående, selvom Nina har vært litt anonym/fått lite tid på skjermen. 

Skrevet

Dumt av Mikaela å snakke "negativt" om Øystein til Carl Aksel, da. Firkløveren er jo ikke sterk om ikke alle er 100% med. Tror de skjønner såpass.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, #Sunrise skrev:

Mayoo skuffer :O han ble jo bestbuddys med Lekka, han kunne sagt no!

Det kan jo godt hende at han sa noe uten at vi fikk se det. Hvis han ikke gjorde det sa han jo at han endret synet på han etter å ha hørt om oppførselen hans fra Sandra. Sandra satte han jo i et ekstremt dårlig lys med løgner og overdrivelser så jeg kan jo delvis forstå det hvis det er det som er tilfelle. 

Godt at alle får se nå hva som faktisk skjedde den kvelden. Tror dere mange er overrasket eller tror dere ikke at de tenker noe særlig over det? 

Det verste er jo faktisk at det var Sandra som løftet gresshoppen Lekka knuste med såpeflasken. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, marizz skrev:

Ble nesten rørt av eileen jeg:fnise: Hun ser absolutt ikke ut som den typen, men så er hun nydelig både utenpå og inni virker det som! Jeg heier på Nina og Eileen av jentene iallefall. Virker som de mest oppegående, selvom Nina har vært litt anonym/fått lite tid på skjermen. 

Tror det var og litt fordi hun var så kåt på Lekka, og vil ha litt kjøttpinne.

Anonymkode: 320b0...769

• Liker 2
Gjest marizz
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha mulig det også, men jeg tror virkelig hun er en sympatisk person :) 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo godt hende at han sa noe uten at vi fikk se det. Hvis han ikke gjorde det sa han jo at han endret synet på han etter å ha hørt om oppførselen hans fra Sandra. Sandra satte han jo i et ekstremt dårlig lys med løgner og overdrivelser så jeg kan jo delvis forstå det hvis det er det som er tilfelle. 

Godt at alle får se nå hva som faktisk skjedde den kvelden. Tror dere mange er overrasket eller tror dere ikke at de tenker noe særlig over det? 

Det verste er jo faktisk at det var Sandra som løftet gresshoppen Lekka knuste med såpeflasken. 

Det kan godt være Mayoo sa noe, Men det ble fremtstilt som at ingen sa noe og at Eileen sa noe bare for å være hyggelig og ha noe og si. 

Lekka var jo godt likt og spesielt av Mayoo.. sånn egentlig burde jo Mayoo kjempa litt for å beholde Lekka. for da hadde han hatt en god venn og lene seg på :) 

det som var så bra i 2013 var jo at Kristian Rene og Magne forsto spillet. for at Alliansen skal funke på de være i flertall. De var jo super ivrig på å få alle inn i sin allianse, så alle nye hadde virkelig en sjanse :) 

Team Carl Aksel burde jo prøvd å få lekka til å stå med Nina eller Imme. og så spille med de.
får de nå en roseseremoni eller noe lignende, så vil jo Carl Aksel og de ryke! 

Si Eileen og Carl Aksel er i "duell" som Øystein og Synnøve var så vil jo Carl Aksel bare få 3stemmer, mens Eileen vil få 5.

Hvis Lekka hadde blitt, og stått med f.eks Imme. så ville Carl Aksel fått 4 kanskje 5 og Eileen 3 kanskje 4. for da hadde jo de kunne overtalt Imme også! 

Jeg skjønner ikke de store masterplanene de har :fnise: for å få ut en ny som kunne styrka alliansen er ingen god plan :fnise: er man i mindretall så må man øke alliansen ikke kaste ut de som vil spille med deg :fnise:

uups dette ble langt å rotete gitt 

• Liker 9
Skrevet
2 timer siden, #Sunrise skrev:

Det kan godt være Mayoo sa noe, Men det ble fremtstilt som at ingen sa noe og at Eileen sa noe bare for å være hyggelig og ha noe og si. 

Lekka var jo godt likt og spesielt av Mayoo.. sånn egentlig burde jo Mayoo kjempa litt for å beholde Lekka. for da hadde han hatt en god venn og lene seg på :) 

det som var så bra i 2013 var jo at Kristian Rene og Magne forsto spillet. for at Alliansen skal funke på de være i flertall. De var jo super ivrig på å få alle inn i sin allianse, så alle nye hadde virkelig en sjanse :) 

Team Carl Aksel burde jo prøvd å få lekka til å stå med Nina eller Imme. og så spille med de.
får de nå en roseseremoni eller noe lignende, så vil jo Carl Aksel og de ryke! 

Si Eileen og Carl Aksel er i "duell" som Øystein og Synnøve var så vil jo Carl Aksel bare få 3stemmer, mens Eileen vil få 5.

Hvis Lekka hadde blitt, og stått med f.eks Imme. så ville Carl Aksel fått 4 kanskje 5 og Eileen 3 kanskje 4. for da hadde jo de kunne overtalt Imme også! 

Jeg skjønner ikke de store masterplanene de har :fnise: for å få ut en ny som kunne styrka alliansen er ingen god plan :fnise: er man i mindretall så må man øke alliansen ikke kaste ut de som vil spille med deg :fnise:

uups dette ble langt å rotete gitt 

Veldig godt poeng! Godt gjennomtenkt masterplan det der :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sikker på at det skulle være bryllupsuke på Paradise Hotel neste uke og at jeg hadde sett det på trailer på TV. Ser jo på TV-guiden at det ikke skal være det. Er det bare jeg som har drømt dette? :P

Anonymkode: 8f626...5ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er garantert en gutt.

Anonymkode: 13221...4fd

• Liker 20
Gjest Rose11
Skrevet

Blir så provosert av hvordan de behandlet Lekka på. Sandra er en hårsår liten unge, som ikke tåler noe. Da Lekka ba om unnskyldning  (noe som ikke er lett å gjøre) så kunne hun ikke ha brydd seg mindre. For Lekka var bare syk og gal i hodet sitt :roll: Lurer på hva de andre tenker nå som de vet Sandra løy og prøvde å fremstille Lekka som gal psykopat som kaster ting i gulvet. Forkastelig oppførsel fra henne.

Håper det kommer mer twister snart. Gjerne oppdrag noen må gjennoføre. At de enten kan få stor makt eller de ryker hvis de ikke klarer oppdraget. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også at de behandla Lekka dårlig. Og det var Sandras feil som hauset det opp og lyvde om situasjonen på rommet. Skjønner veldig godt at Lekka "maste" og prøvde alt, hva annet skulle han gjort!? Irriterer meg grønn at de nye ikke får en fredning/fordel, de ryker jo bare automatisk ut en etter en. Med en gjeng tapere som er så stolte fordi de fikk det til (masterplan), LOL!

Visste at Mikela ikke sendte ut en av de gamle selv om de teaset med det på "etter pausen". Hun er på knærne etter de populære gutta og komme til å gjøre alt de ber henne om. Var ikke nervøs engang da "sjokket" på parsermonien kom; visste jo med 99,9% sikkerhet at de bare hadde svitsja og det var det. Kjeeeeedelig. Det ironiske er at firkløveret tror de er så smarte og gærne "vi lager god tv". Not.

Håper sykt på mer action og at de blir tvunget til å spille neste uke. Min våte drøm er at Mikela og Sandra blir kastet ut av "kongene"; det hadde godtet meg mer enn om guttene røyk ut selv faktisk. 

Og Eileen overrasker meg så sykt. Hadde aldri trodd en så pen og bimboaktig jente kunne være så genuin og reflektert. Håper hun fortsetter slik.

Og litt OT; men har dere sett hvor desp Henriette (hun som røyk ut etter 15 min) er på insta? Maaaasse drøye rumpebilder, bilder med andre deltakere og "minner fra PH" (et eller annet om "late dager i Mexico". Eh, tenker vi sier late 15 min i Mexico). Morsomt å se hvordan mange melder seg på PH for å bli kjendis og populære på SoMe og tviholder desperat på "famen" selv om folk knapt husker dem. Det fascinerer meg.

Anonymkode: 8bb6c...ac8

• Liker 9
Skrevet
Den 26.3.2016 at 20.48, AnonymBruker skrev:

Og litt OT; men har dere sett hvor desp Henriette (hun som røyk ut etter 15 min) er på insta? Maaaasse drøye rumpebilder, bilder med andre deltakere og "minner fra PH" (et eller annet om "late dager i Mexico". Eh, tenker vi sier late 15 min i Mexico). Morsomt å se hvordan mange melder seg på PH for å bli kjendis og populære på SoMe og tviholder desperat på "famen" selv om folk knapt husker dem. Det fascinerer meg.

Anonymkode: 8bb6c...ac8

Litt OT på OT-en din: Hva er SoMe? Har hørt ordet før, men aldri skjønt hva det betyr. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, super-s skrev:

Litt OT på OT-en din: Hva er SoMe? Har hørt ordet før, men aldri skjønt hva det betyr. 

Sosiale medier. :)

GLEDER meg til Paradise i morgen. Etter å ha sett på TV-guiden er jeg spent. Håper uken står til forventningene. :)

Skrevet
Den 26.3.2016 at 22.17, AnonymBruker skrev:

Sosiale medier. :)

GLEDER meg til Paradise i morgen. Etter å ha sett på TV-guiden er jeg spent. Håper uken står til forventningene. :)

Ååja, så klart. Hehe.

Jeg er spent på om denne uken blir bedre! Må se på tv-guiden jeg også. Ja til twister!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan man se PH Danmark? Inne på Viaplay ligger kun sesong 5 og 11, og de har jeg jo sett minst en gang før :fnise:

Anonymkode: 9c0e1...6f6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...