Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Kamikatze skrev:

Slekka. :jepp:

Javel :roll: 

Anonymkode: db34b...155

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Rose11
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen her vil ha ut Carl Aksel? Jeg liker ikke fyren i det hele tatt,  men kjedelig hvis han og Sandra ryker. Vi må folk der inne vi kan irritere oss over. Noen er jo så tafatte og lager null liv. Glemmer de helt jo. 

Jeg liker ikke at deltakerne skal komme inn igjen hele tiden, men hadde vært gøy hvis en av de utstemte kom inn igjen med en makt og satt firerbanden i stor fare. Synnøve eller Lekka. De trenger å riste litt i knærne selv om jeg vedder på produksjonen kommer til å få Carl Aksel i hvert fall til finale uka.

Jeg heier på Mayoo og Eileen. Eileen virket så snill og sympatisk :) Håper de når langt. De virker som de smarteste på hotellet. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Kamikatze skrev:

Slekka. :jepp:

Lekka?

Anonymkode: d99f3...470

• Liker 1
Gjest Rose11
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lekka?

Anonymkode: d99f3...470

Tror det ja.

AnonymBruker
Skrevet

Sandra både ligner på og høres ut som Ida Fladen. Kunne vært den onde søstra hennes :overrasket:

Anonymkode: ae16f...a4c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Savner Elin og CF 

Anonymkode: ca762...25c

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Andre som ser likheten mellom Eileen og Brittany Murphy i Clueless? Like søte 😄

image.png

Anonymkode: 9217a...fc6

• Liker 3
Skrevet
Den 24.3.2016 at 23.22, AnonymBruker skrev:

Eileen virker som en flott person. Jeg synes også det var hyggelig av henne at hun sa noe på parsermonien da Triana fisket. 

Anonymkode: b4268...6dd

Den 24.3.2016 at 23.22, AnonymBruker skrev:

Nå begynte jeg nesten å gråte sammen med Eileen :cry3:Hahaha! Hun er så søt <3 (Og har helt rett!)

Anonymkode: bd4a9...68b

Den 24.3.2016 at 23.25, Alex Turner skrev:

Ble nesten litt rørt over Eileen i dag! Hun vokser skikkelig på meg og hun og Mayoo er mine to små håp denne sesongen. Håper IKKE på at dette blir enda en mobbesesong, så Calaksel &co må komme seg ut så fort som mulig

Den 24.3.2016 at 23.39, ClosedParadise skrev:

fyfaen, så forbanna jeg ble av denne episoden. Stakkars lekka!! Jeg fikk skikkelig vondt av han, alle kan gjøre feil. Ho sitter der og lyver for å få alle imot han. Håper ho blir sendt til h.. vekk derfra med første fly. Trodde ho var en ordentlig jente. 

Den 24.3.2016 at 23.43, AnonymBruker skrev:

Første gangen jeg så Eileen må jeg innrømme at jeg var litt fordomsfull. Hun har motbevist disse fordommene så innmari at jeg blir helt paff!:hakeslepp:

Hun er så snill og god at jeg blir rørt. Håper virkelig hun og Mayoo kommer til finalen:biggrin: 

Anonymkode: 9c189...118

21 timer siden, Jallatralla skrev:

Selv om sesongen har skuffet hittil må vi huske at det er mange uker igjen. MYE kan skje! Kanskje er det en grunn til at ingen av de nye har kommet med en fredning? (Hadde forresten vært utrolig gøy om de sendte inn igjen Henriette, Jørgen, Synøve, Jørgen Pederz og Lekka så de kunne herje litt tilbake og ta igjen. Woho action! Haha) Vi må være litt tålmodige. De kan jo virkelig ikke la det firkløveret seile glatt gjennom hele sesongen. DA skal i så fall produksjonen få høre det ja. Jeg bare håper at de andre der inne snart gjør noe med "problemet". Det irriterer meg at de virker så tafatte. Firkløveret er jo i mindretall, de bør egentlig være utrolig redde. Om noen av de andre får litt makt nå så er det jo Caxel, Øystein eller nikkedokkene deres som får kjørt seg. 

Hvorfor det? Jo, fordi de ikke spiller smart. Det å føkke til, tviste litt eller sende ut folk er ikke det samme som å spille smart. Skjønner de ikke at det å legge seg for hat blant de andre deltakerne er det DUMMESTE du kan gjøre der inne? Hva trenger du for å vinne PH? Mest av alt: være godt likt og ha en partner som også er det (og lage god TV så produksjonen lar fordeler komme deg til gode). 

Jeg trenger at handlingen blir mye mindre forutsigbar, at Sandra skjønner hvor UTROLIG dumt det var å sende ut Jørgen OG Lekka, at firkløveret visner og at folk slutter å være så slemme. Vi trenger drama, jaja, MEN orker ikke mer mobbing og utfrysning og "jeg er best - dere er lame"-holdninger. Også trenger jeg at Eileen viser litt muskler. (Det aller beste var om hun rundlurer Cæxxy, dolker ham i ryggen og sender ham ut. På hue. OG ræva.

Og helt til slutt: ELSKER det Lekka skreiv på speilet. Måten Sandra reagerte på sier ALT om hvem hun er. En dramaqueen. 

Får ikke sett episoden, hva har skjedd? En rask oppsummering av Lekkasituasjonen og hva Eileen sa?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det så traisk i fjor i starten av sesongen som i år? Det skjer ingenting og de viser kun 50% av deltakerne. 

Flere av dere sier at Henning ikke sier noe og er kjedelig,  javel. Men da burde jo produksjonen gi en av de nye en fredning, slik at man får se Henning jobbe og stresse for å holde seg på hotellet! Få i gang en tvist på mannen, slik at han sier noe. Og om det vedvarer, skap en tvist som får han ut. Det har de jo gjort i alle andre år.... 

Hvorfor skal 50% kose seg på badeferie i flere uke, mens resten faktisk forstår hva PH er for noe?!

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva var det Eileen gjorde som gjør at alle liker hun så godt. Jeg fikk ikke sett onsdag eller torsdags episodene. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva var det Eileen gjorde som gjør at alle liker hun så godt. Jeg fikk ikke sett onsdag eller torsdags episodene. 

At hun ble veldig lei seg og gråt siden Carl Aksel og de var stygge med Lekka. Sandra snakket stygt om han foran alle og prøvde å sette han i dårlig lys foran de andre. Overdrivde veldig. 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan sikkert se dem på tv3play.no :) 

AnonymBruker
Skrevet
Den Friday, March 25, 2016 at 1.01, drikkerbrushverdag skrev:

... hva SKJER med måten Sandra snakker på? 

Den Friday, March 25, 2016 at 15.24, AnonymBruker skrev:

Hvor kommer Sandra fra?

Anonymkode: a9847...0f3

Skien, derav dialekt = stygg dialekt. Er fra Grenland selv, og er ikke alltid like stolt over dialekten folk har.

Anonymkode: bee89...989

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt likte hun ikke hvordan folk oppførte seg og snakket om Lekka. Hun synes det var ufortjent. Vanskelig å forstå hvis man ikke har sett hele sammenhengen. 

Gjest Rose11
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt likte hun ikke hvordan folk oppførte seg og snakket om Lekka. Hun synes det var ufortjent. Vanskelig å forstå hvis man ikke har sett hele sammenhengen. 

Men så er det aldri noen som tør å stå opp mot mobberne. De kan snakke seg I mellom og i snakkeboksen, men aldri direkte til mobberne. Det irriterer meg litt. Det har kun vært 1 sesong hvor Triana tok en alvorsprat med de ( Lene og Nanna,) men aldri igjen. 

Endret av Rose11
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At hun ble veldig lei seg og gråt siden Carl Aksel og de var stygge med Lekka. Sandra snakket stygt om han foran alle og prøvde å sette han i dårlig lys foran de andre. Overdrivde veldig. 

Anonymkode: 80c8b...16a

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :)

Skrevet

LOL jeg bare ler når Carl Aksel eller Sandra sier "masterplan" eller "royal plan". de har gjort ingenting, bare å sende ut den nye (de skulle ryke ut uansett hvor de stilte seg) og Lekka, som var forventet fordi Sandra er så... bitchy? er det lov å si det? 

hun tror at hu styrer hotellet og at guttene er forelsket i henne ellernoe, men de skal faktisk bytte ut begge Sandra og Mikela når en søt pen jente kommer inn i neste uke. Så jeg håper det. I fjor var det Elin så jeg håper det kommer inn en ny "Elin" (med mindre mobbing...)

Carl Aksel minner meg om Harald.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, acetosella skrev:

Får ikke sett episoden, hva har skjedd? En rask oppsummering av Lekkasituasjonen og hva Eileen sa?

(ganske)Kort fortalt: Lekka så jo selv at Sandra var hans eneste sjanse, så han prøvde å overbevise henne om at han var den rette og at CA kom til å kaste henne ut blablabla. (Ligner veldig på hva som skjedde første uke med Jørgen Pedersen da han også prøvde seg med "du må ikke stole på CA, jeg kan få deg langt"). Sandra fortsatte å nekte for at CA ikke var et godt valg. Dette gjorde Lekka (og undertegnede) svæææært fortvilet/frustrert. Oppskaket som han var og desperat etter å finne noe som kunne overbevise henne fikk han øye på ei krukke/en vase og brukte denne som en passelig, men dessverre lite gjennomtenkt, sammenligning av hodet til Sandra hvis hun valgte CA fremfor Lekka. Han hadde selvfølgelig helt rett, men Sandra tålte jo ikke det. VIRKELIG ikke. Det var vist HELT FORFERDELIG for henne å få høre at hun "var like tom i hue om a valgte CA". 

Lekkas taktikk var kanskje ikke helt heldig, men Sandra reagerte barnslig. Akkurat sånn som furtejentene gjorde i 6. klasse om en av gutta skulle være så uheldige å dytte litt borti dem. For å gjøre det godt igjen, stilte Lekka seg foran alle og la seg helt flat og sa unnskyld. Men Sandra hadde bestemt seg. Hun likte ham virkelig ikke og baksnakket ham med de andre deltakerne. MÅTEN hun gjorde det på er nok det som provoserer oss mest. Hun fortalte om "krukkenedvergelsen" og om at Lekka hadde vist aggressive sider fordi han plutselig kastet en sjampoflaske i gulvet. Hun fremstilte Lekka helt feil og fikk ham til å virke som en klin kokkos psyko. SANNHETEN var heller at han prøvde å kverke et insekt med den sjampoflaska. Heldigvis fikk vi se klipp av hva som egentlig skjedde, så der fikk a driti seg ut tenker jeg. 

Sandra endte nok en gang med å sende ut en bra partner hun kunne ha kommet langt med i fordel for en klyse som gjerne bytter henne ut for noe bedre. (Den eneste forskjellen fra sist gang var at det denne gangen var Øystein, og ikke CA, hun valgte.) Hun presterer å kalle Lekka "syk i hodet" og "gal" fordi han.. Eh.. Skreiv noe vittig på speilet hennes..? Hvordan er å skrive "Nå var du smart Sandra :)" (som faktisk var utrolig gøy hahaha lo godt) et bevis på at noen er syk i hodet? Vel, dette sier mer om hvordan HUN er. 

Angående Eileen-greia: som mange nevner over her har hun bevist flere ganger at hun både er empatisk, godhjertet og smart. Hun lar seg ikke lure av CA, (eller Galaksel som jeg hørte et sted. Fælt barn har mange navn.) hun var den eneste som ville si noe til Lekka da han dro (husker ikke helt ordrett, men det var noe søtt som: lykke til videre/hyggelig å ha deg her ellerno, ikke siter meg på det). På slutten av siste eppis snakket hun med Nina og forteller at hun "sliter sånn når folk går sånn personlig ut på mennesker her inne" og at hun får skikkelig vondt i hjertet sitt av det. Eileen serverte en søt og fin liten tale i synken om hvor viktig det er å sette seg selv i samme situasjon osv. Dette fikk Team Eileen (meg selv inkludert) til å falle på knær og gråte og heie og tilbe og hylle henne opp i skyene. Håper hun faktisk får tatt tak i litt ting der inne i tillegg til å gråte over urettferdigheten. 

Oisan, ble visst litt lenger forklaring enn planlagt jaja. Engasjert, mkeeei?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Rose11 skrev:

Men så er det aldri noen som tør å stå opp mot mobberne. De kan snakke seg I mellom og i snakkeboksen, men aldri direkte til mobberne. Det irriterer meg litt. Det har kun vært 1 sesong hvor Triana tok en alvorsprat med de ( Lene og Nanna,) men aldri igjen. 

Men nå skal jo Eileen faktisk overleve der inne også da. Det som skjedde var ikke så drøyt, så jeg synes ikke Eileen hadde trengt å risikere sin egen posisjon der inne for å stå opp mot hele gruppen. Klart det var ufortjent, men Lekka hadde ikke en sjanse der inne uansett. 

Dersom det hadde vært et AM-tilfelle igjen synes jeg derimot det hadde vært kritikkverdig å stå å se på andre bli behandlet slik. Det var også utrolig kritikkverdig av produksjonen at de ikke blandet seg i den sesongen. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Charlotteh skrev:

Blir ikke kvitt den jævla boksen. Unnskyld for siteringen :(

Anonymkode: 68faf...173

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...