Beccy87 Skrevet 25. mars 2016 #1181 Skrevet 25. mars 2016 Trodde faktisk en stund det at Mikela skulle sende hjem Øystein. Kjempe skuffet over at de bare byttet samtidig som jeg gleder meg til neste uke, det skjer ikke at Caksel gidder å stå med henne ut parsermonien neste uke også så her lukter jeg drama! Kjempegøy at Eileen har ordna seg blogg, nå håper jeg bare hun får litt hjelp med design og bilder så den ikke blir så slitsom å lese. Hun seiler helt klart opp til å bli min favoritt der inne. Har i tillegg høye forhåpninger til Nina så fort hun får litt mer skjermtid. 10
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1182 Skrevet 25. mars 2016 Hva skjer med alle dere som ikke vil ha noe action der inne? Eneste dere vil ha er snille og søte folk. Dere er en gjeng som sitte å ser på dette. Slutt å syt. Det er bra det finnes folk som Sandra der inne, om hun er tom i hue som en flaske eller ei. Eileen er den mest gørr kjedelig person der inne på 100år. Tenk over at dere faktisk sitter å ser på folk drikke og ha sex. Nesten så dem på paradise har mer vett som faktisk koser seg der inne, men du sitter i sofaen og trur du er kul som kommenterer dem. Er vel mer fordi 99% her inne ikke hadde hatt baller til og melde seg på. Anonymkode: ce0c6...0f8 6
Cuntzilla Skrevet 25. mars 2016 #1183 Skrevet 25. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med alle dere som ikke vil ha noe action der inne? Eneste dere vil ha er snille og søte folk. Dere er en gjeng som sitte å ser på dette. Slutt å syt. Det er bra det finnes folk som Sandra der inne, om hun er tom i hue som en flaske eller ei. Eileen er den mest gørr kjedelig person der inne på 100år. Tenk over at dere faktisk sitter å ser på folk drikke og ha sex. Nesten så dem på paradise har mer vett som faktisk koser seg der inne, men du sitter i sofaen og trur du er kul som kommenterer dem. Er vel mer fordi 99% her inne ikke hadde hatt baller til og melde seg på. Anonymkode: ce0c6...0f8 Hei Carl Aksel =) Neida. Joda. Liker jo såklart action, men det å bli frustrert over og hate King Joffrey er en del av det å se på Game of Thrones. Uten sammenligning forøvrig, Paradise er ikke akkurat på GoT-nivå når det gjelder spill og taktikkeri Ser Kong Caksel og Mesterhjernen Sandra igjen klarte kunststykket å spille ut en som hadde gått ut uansett Denne gang ved hjelp av det taktiske geniet Mikela. Haha. Irriterende at de er så cocky, samtidig er det også litt morsomt å se på hvordan de tror de er de beste spillerne imens alle andre har gjennomskuet dem for lenge siden, og lar dem tro det som en del i sitt spill. Hvem vet hva som skjer i Paradise da, men Eileen og Nina og gjengen er vesentlig bedre til å lese spillet og skal ideelt sett klare å spille ut det firkløveret så fort de får en sjanse til det. Caksel er jo bare kongen av pappskallene, det skal ikke akkurat så mye til å velte det lille korthuset han har bygget seg. Men igjen, produksjonen kommer sikkert til å tviholde på han! 20
super-s Skrevet 25. mars 2016 #1184 Skrevet 25. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med alle dere som ikke vil ha noe action der inne? Eneste dere vil ha er snille og søte folk. Dere er en gjeng som sitte å ser på dette. Slutt å syt. Det er bra det finnes folk som Sandra der inne, om hun er tom i hue som en flaske eller ei. Eileen er den mest gørr kjedelig person der inne på 100år. Tenk over at dere faktisk sitter å ser på folk drikke og ha sex. Nesten så dem på paradise har mer vett som faktisk koser seg der inne, men du sitter i sofaen og trur du er kul som kommenterer dem. Er vel mer fordi 99% her inne ikke hadde hatt baller til og melde seg på. Anonymkode: ce0c6...0f8 Å bli provosert og "hate" deltakerne er en del av greia. Hadde vi ikke blitt så engasjert hadde vi ikke giddet å se på. Jeg ender alltid opp med å heie på underdogs, men det betyr ikke at jeg vil at hele gjengen skal være på badeferie. Sesongen med Tina og KR var en av de mest frustrerende fordi jeg ikke kunne fordra de to, men det var derfor sesongen var bra. Og det at jeg ikke melder meg på har nada å gjøre med at jeg ikke har baller til å gjøre det. 10
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1185 Skrevet 25. mars 2016 (endret) Den 24.3.2016 at 7.31, AnonymBruker skrev: Hva skjer med alle dere som ikke vil ha noe action der inne? Eneste dere vil ha er snille og søte folk. Dere er en gjeng som sitte å ser på dette. Slutt å syt. Det er bra det finnes folk som Sandra der inne, om hun er tom i hue som en flaske eller ei. Eileen er den mest gørr kjedelig person der inne på 100år. Tenk over at dere faktisk sitter å ser på folk drikke og ha sex. Nesten så dem på paradise har mer vett som faktisk koser seg der inne, men du sitter i sofaen og trur du er kul som kommenterer dem. Er vel mer fordi 99% her inne ikke hadde hatt baller til og melde seg på. Anonymkode: ce0c6...0f8 Det er jo du som ikke har forstått konseptet med Paradise Hotel. Det er meningen at det skal engasjere. Det er meningen man skal irritere seg vettet av enkelte deltakere og håpe at de ryker samtidig som man har noen favoritter. Du kan slutte å syte selv. Det krever ikke akkurat særlig mye mot å melde seg på Paradise Hotel. Anonymkode: b4268...6dd Endret 10. april 2016 av Bond 16
Ardwinna Skrevet 25. mars 2016 #1186 Skrevet 25. mars 2016 8 timer siden, Koy skrev: Ser ut som jeg er i mindretall men jeg synes han der "Lekka" virka helt psycho. Greit nok å ikke like en person, og forsåvidt også greit å gjøre en feil å komme med en stygg kommentar, men det der må ha vært en av de minst classy utsjekkene jeg har sett ever. Han beviste jo bare at den kommentaren ikke var noe glipp når han får seg til å skrive det der på speilet etterpå, ærlig talt. Ble kjempeglad når han røyk. Carl Aksel skaper liv, så lenge han ikke vinner så kan han godt være der for min del. Jeg synes den siste kommentaren hans var morsom! En helt uskyldig kommentar for å pirke litt borti Sandra og vrangforestillingene hennes! Jeg synes det er adskillig mer psycho å overdrive og lyve for å fremstille andre som dårlige mennesker. Sandra fikk jo den situasjonen med den gresshoppa til å høres ut som at Lekka var helt gal og hadde tenkt å drepe henne med en flaske! Og så fikk vi se etterpå at det ikke var rom for misforståelse en gang da hun selv så gresshoppa, spurte om han fikk den og så æsj over at den var død. Når man spiller så hardt burde man tåle en flau vits på speilet! 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenk over at dere faktisk sitter å ser på folk drikke og ha sex. Nesten så dem på paradise har mer vett som faktisk koser seg der inne, men du sitter i sofaen og trur du er kul som kommenterer dem. Er vel mer fordi 99% her inne ikke hadde hatt baller til og melde seg på. Anonymkode: ce0c6...0f8 Å melde seg på Pærradais når man har passert sine glansdager i både alder og utseende krever nok mer "baller" enn det jeg har ja, det har du rett i! Eller, det krever mer enn baller, det krever skikkelig vagina! Baller er svakelige greier mens en vagina tåler juling! Ellers er det nettopp det å irritere seg over teite deltakere og heie på underdogs som er moroa med pærradais, så jeg har ingen ønsker om å hive ut alle de slemme og dumme. Håper Caksel og Drøystein får fortsette å tro de er kongene av Pærradais, helt til slutten av sesongen, der de plutselig får seg en overraskelse av de andre og blir spilt ut. Det hadde vært gøy! 17
smalls Skrevet 25. mars 2016 #1187 Skrevet 25. mars 2016 Har nå sett gårsdagens episode Ok, Lekka dreit seg litt ut og kom med en teit kommentar, men ærlig talt. Sandra lyver og overdriver. Snakker dritt om Lekka foran alle og prøver å få de til å hate han. Takler ikke den jenta. HVORFOR får ikke de nye en fredning eller noe? De har ikke sjans. Håper Lekka kommer tilbake med en fredning og får ut Øystein så Caksel blir svekket. Jeg er lei slemmegjengen (med Caksel i spissen ) får viljen sin og de blir bare mer og mer cocky. Klikker hvis en av de vinner. Krysser fingrene for at de får motgang neste uke. 9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1188 Skrevet 25. mars 2016 Synes Carl Aksel er stygg med de nye gutta. Snakker dritt om de og vil ha de ut. Irriterende at Sandra fikk to gutter bak seg denne gangen å. Tror hun faktisk liker det. Hun liker å ha den makten. Utrolig teit at de er SÅ stolte og mener de var så smarte med den planen. De byttet bare partnere og Lekka hadde måtte reise uansett, for han hadde ikke sjans noen plass. Veldig urettferdig og jeg fikk litt vondt av han selv om han var dust. Kjedelig at Henning, Jonas, Imme og Nina får så lite Tv tid. Henning er jo aldri i snakkeboksen. Glemmer han er der. Jeg vil det skal komme inn en jente neste uke med bein i nesen og som ikke lar seg styre av Carl og Øystein. Anonymkode: db34b...155 15
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1189 Skrevet 25. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes Carl Aksel er stygg med de nye gutta. Snakker dritt om de og vil ha de ut. Irriterende at Sandra fikk to gutter bak seg denne gangen å. Tror hun faktisk liker det. Hun liker å ha den makten. Utrolig teit at de er SÅ stolte og mener de var så smarte med den planen. De byttet bare partnere og Lekka hadde måtte reise uansett, for han hadde ikke sjans noen plass. Veldig urettferdig og jeg fikk litt vondt av han selv om han var dust. Kjedelig at Henning, Jonas, Imme og Nina får så lite Tv tid. Henning er jo aldri i snakkeboksen. Glemmer han er der. Jeg vil det skal komme inn en jente neste uke med bein i nesen og som ikke lar seg styre av Carl og Øystein. Anonymkode: db34b...155 Ja, så blir det også lagt litt press på både Mikela og Sandra også. Anonymkode: b4268...6dd 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1190 Skrevet 25. mars 2016 Hvor kommer Sandra fra? Anonymkode: a9847...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1191 Skrevet 25. mars 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, så blir det også lagt litt press på både Mikela og Sandra også. Anonymkode: b4268...6dd Sant nok, men irriterende at de gjør alt de to gutta sier. Jeg vil Carl skal være der, men Øystein kan godt ryke ut. Anonymkode: db34b...155 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1192 Skrevet 25. mars 2016 2 timer siden, Ardwinna skrev: Sandra fikk jo den situasjonen med den gresshoppa til å høres ut som at Lekka var helt gal og hadde tenkt å drepe henne med en flaske! Anonymkode: ecd57...a19 8
briannaa Skrevet 25. mars 2016 #1193 Skrevet 25. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kommer Sandra fra? Anonymkode: a9847...0f3 Hun er fra Skien! 1
super-s Skrevet 25. mars 2016 #1194 Skrevet 25. mars 2016 Jeg heier ikke på CA og Ø, men jeg håper det kommer inn en jente på 48kg med 300g i hvert bryst (var det ikke det CA ønsket seg?) og at de bytter henne mot Sandra. Dramaqueen. 19
smalls Skrevet 25. mars 2016 #1195 Skrevet 25. mars 2016 23 minutter siden, super-s skrev: Jeg heier ikke på CA og Ø, men jeg håper det kommer inn en jente på 48kg med 300g i hvert bryst (var det ikke det CA ønsket seg?) og at de bytter henne mot Sandra. Dramaqueen. Det hadde vært digg faktisk. Da kan Lekka si "I told you so" Naive jentunge. 19
Kamikatze Skrevet 25. mars 2016 #1196 Skrevet 25. mars 2016 (endret) Synes Sandra virket usannsynlig selvsikker og standhaftig i alle pratesekvensene Slenga og hun hadde, til å være så fersk. Normalt ville gjerne en ny deltaker være litt mer åpen for å lytte til hvilke alternativer som hun kanskje kan dra nytte av, for å sikre seg tidlig i spillet. Så der skinner det ganske tydelig gjennom at hun allerede var del i en allianse, og at der har vært endel tisking utenfor mikrofonenes rekkevidde. Ellers tror jeg hun ville hatt en annen tilnærming til Stikka, selv om hun trolig ville endt på samme avgjørelsen, for hun tenker med tappen. Endret 25. mars 2016 av Kamikatze
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1197 Skrevet 25. mars 2016 6 minutter siden, Kamikatze skrev: Synes Sandra virket usannsynlig selvsikker og standhaftig i alle pratesekvensene Slenga og hun hadde. Normalt ville gjerne en ny deltaker være litt mer åpen for å lytte til hvilke alternativer som hun kanskje kan dra nytte av, for å sikre seg tidlig i spillet. Så der skinner det ganske tydelig gjennom at hun allerede var del i en allianse, og at der har foregått endel tisking utenfor mikrofonenes rekkevidde. Ellers tror jeg hun ville hatt en helt annen tilnærming til Stikka, selv om hun trolig ville endt på samme avgjørelsen, og tenkt med tappen. Hvem er Slenga og Stikka? Anonymkode: db34b...155 23
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1198 Skrevet 25. mars 2016 Utrolig leit at det kun er de fire som får TV-tid. Har ikke blitt kjent med Imme, Nina, Ullvangsokk (<3) og Henning i det hele tatt! Produksjonen må gjerne tro at vi ønsker å se så mye som mulig av CA og Ø, høre på hvor mye Sandra tror hun eier spillet og hvor smart Mikela tror hun er, men dette er den kjipeste PH jeg har vært borti! Det finnes ingen tvister og det virker som om de første deltakerne får kose seg på badeferie i flere uker, hvor de bare kan sende hjem en etter en hver uke, frem til CA smeller kula i bakken foran Sandra. Anonymkode: 68faf...173 12
Kamikatze Skrevet 25. mars 2016 #1199 Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvem er Slenga og Stikka? Anonymkode: db34b...155 Slekka.
Jallatralla Skrevet 25. mars 2016 #1200 Skrevet 25. mars 2016 Selv om sesongen har skuffet hittil må vi huske at det er mange uker igjen. MYE kan skje! Kanskje er det en grunn til at ingen av de nye har kommet med en fredning? (Hadde forresten vært utrolig gøy om de sendte inn igjen Henriette, Jørgen, Synøve, Jørgen Pederz og Lekka så de kunne herje litt tilbake og ta igjen. Woho action! Haha) Vi må være litt tålmodige. De kan jo virkelig ikke la det firkløveret seile glatt gjennom hele sesongen. DA skal i så fall produksjonen få høre det ja. Jeg bare håper at de andre der inne snart gjør noe med "problemet". Det irriterer meg at de virker så tafatte. Firkløveret er jo i mindretall, de bør egentlig være utrolig redde. Om noen av de andre får litt makt nå så er det jo Caxel, Øystein eller nikkedokkene deres som får kjørt seg. Hvorfor det? Jo, fordi de ikke spiller smart. Det å føkke til, tviste litt eller sende ut folk er ikke det samme som å spille smart. Skjønner de ikke at det å legge seg for hat blant de andre deltakerne er det DUMMESTE du kan gjøre der inne? Hva trenger du for å vinne PH? Mest av alt: være godt likt og ha en partner som også er det (og lage god TV så produksjonen lar fordeler komme deg til gode). Jeg trenger at handlingen blir mye mindre forutsigbar, at Sandra skjønner hvor UTROLIG dumt det var å sende ut Jørgen OG Lekka, at firkløveret visner og at folk slutter å være så slemme. Vi trenger drama, jaja, MEN orker ikke mer mobbing og utfrysning og "jeg er best - dere er lame"-holdninger. Også trenger jeg at Eileen viser litt muskler. (Det aller beste var om hun rundlurer Cæxxy, dolker ham i ryggen og sender ham ut. På hue. OG ræva. Og helt til slutt: ELSKER det Lekka skreiv på speilet. Måten Sandra reagerte på sier ALT om hvem hun er. En dramaqueen. 19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå