Alethia Skrevet 24. mars 2016 #1161 Skrevet 24. mars 2016 Håper Jonas, Henning, Nina og Imme setter seg sammen og kaster ut enten CA eller Øystein. Sandra og Mikaela er ikke så nøye, tror ikke de er i stand til å gjøre noe drastisk spillmessig uansett. 6
Alethia Skrevet 24. mars 2016 #1162 Skrevet 24. mars 2016 Hvis de andre bare hadde snakket med hverandre hadde de jo "lett" kunne ødelagt firkløveren. De er jo egentlig i mindretall. 5
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1163 Skrevet 24. mars 2016 Det irriterer meg at Imme, Henning, Jonas og Nina ikke gjør noe. De er jo bare på badeferie og prater aldri taktikk Anonymkode: 9c189...118 11
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1164 Skrevet 24. mars 2016 Merkverdig at produksjonen synes det er et lurt trekk å kutte halvparten av deltakerne fra å vises på skjermen. Imme, Henning, Nina og Jonas har jo så å si ikke fått noe skjermtid. Henning glemmer jeg er der. Anonymkode: b4268...6dd 27
Ardwinna Skrevet 24. mars 2016 #1165 Skrevet 24. mars 2016 18 minutter siden, ClosedParadise skrev: fyfaen, så forbanna jeg ble av denne episoden. Stakkars lekka!! Jeg fikk skikkelig vondt av han, alle kan gjøre feil. Ho sitter der og lyver for å få alle imot han. Håper ho blir sendt til h.. vekk derfra med første fly. Trodde ho var en ordentlig jente. Sandra er så dramaqueen at jeg nesten blir imponert. Snakker om å gjøre ei fjær til en hel hønsegård! Fremstiller Lekka som den aggressive psykopaten bare fordi han slengte ut en dum kommentar om hjernen hennes og sa rett ut at hun er teit som stoler på Caksel & co... Han ba til og med om unnskyldning, men da kom lille sutre-Caksel foran kamera og klaget på at det gjorde han sikkert bare for å redde ræva si Jeg er fascinert over hvor umodne Caksel og Drøystein er. Eileen er virkelig en liten perle der inne. Omtenksom, god menneskekjenner og i tillegg faktisk smart. Det er på tide at hun begynner å spille mer og får med de andre i alliansen sin på planene! 29
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1166 Skrevet 24. mars 2016 Eileen har blogg 😀 Herlig menneske er hva hun er ❤ eileener.blogg.no Anonymkode: 23b99...114 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1167 Skrevet 24. mars 2016 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Sandra er så dramaqueen at jeg nesten blir imponert. Snakker om å gjøre ei fjær til en hel hønsegård! Fremstiller Lekka som den aggressive psykopaten bare fordi han slengte ut en dum kommentar om hjernen hennes og sa rett ut at hun er teit som stoler på Caksel & co... Han ba til og med om unnskyldning, men da kom lille sutre-Caksel foran kamera og klaget på at det gjorde han sikkert bare for å redde ræva si Jeg er fascinert over hvor umodne Caksel og Drøystein er. Eileen er virkelig en liten perle der inne. Omtenksom, god menneskekjenner og i tillegg faktisk smart. Det er på tide at hun begynner å spille mer og får med de andre i alliansen sin på planene! Helt enig! Hehehe, Drøystein Anonymkode: 33445...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1168 Skrevet 24. mars 2016 Lurer på om jeg duppet av litt for jeg fikk med meg at han nye skulle snakke med Mikela om å bli partner med henne, men jeg fikk ikke med meg at han gjorde det. Tror foresten de glemte å filme at Skjeggus Anonymus valgte seg partner, plutselig sto han bare bak nordlendingen. Anonymkode: 508c3...b51 10
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1169 Skrevet 24. mars 2016 Parseremonien var jo drit kjedelig! Så forutsigbart at det var Lekka som skulle ryke. Men nå håper jeg faktisk Carl Aksel og Øystein ditcher Sandra, så kan hun ha det så godt. Anonymkode: ed444...1a3 13
Charmander Skrevet 24. mars 2016 #1170 Skrevet 24. mars 2016 Sandra: Først og fremst en usikker jente som er veldig glad i oppmerksomhet. Blir også litt irritert over at hun lager så stor sak ut av noe som egentlig ikke var det, og fortsetter å gnåle selv etter at han la seg flat. Lekka: Hadde bare brukt hodet sitt litt, og litt manipulasjon ville han kunne økt sine muligheter vesentlig. Han kunne gitt hun noen genuine komplimenter, behandlet hun bra, og prøvd å connecte med hun og latt være å nevne Carl i det hele tatt... Eileen er bare søt og snill. Jeg tror faktisk hun er den mest genuine jeg har sett der inne som faktisk er en veldig god person. Virker også sosialt oppegående. Litt overrasket over at hun ikke er den der inne som tar mest plass og ønsker mest oppmerksomhet basert på det første inntrykket jeg fikk. 14
drikkerbrushverdag Skrevet 25. mars 2016 #1171 Skrevet 25. mars 2016 ... hva SKJER med måten Sandra snakker på? 16
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1172 Skrevet 25. mars 2016 (endret) Den 23. mars 2016 at 23.17, AnonymBruker skrev: Lekka er jo idiot som går til Sandra, han må jo ha skjønt at hun ville velge han bort.. Anonymkode: 7f459...c67 Så vidt jeg vet må de skrive ned hvem de skal gå til på en lapp på forhånd. Ergo, Lekka hadde ikke noe valg. Anonymkode: f8f41...2f1 Endret 16. april 2016 av ninuska_ 3
super-s Skrevet 25. mars 2016 #1173 Skrevet 25. mars 2016 Wow, litt av en masterplan gitt. Bytte partnere hvor de alle var med på det, og sende ut en som uansett var sjanseløs. Uansett om det var Øystein eller Carl Aksel som hadde stilt seg bak Sandra, så hadde jo Lekka blitt sendt ut. Om S og Mikaela hadde gått sammen om å sende ut Øystein uten at han var klar over det, så kunne det kanskje blitt kalt en masterplan, men Lekka visste jo at han kom til å bli sendt ut. Synes det var fint av ham å stille seg der selv om han visste hva som kom til å skje for å vise at han uansett ikke ville ha dumpet henne da, og så håper jeg at hun blir dolket i ryggen snart, så hun får se at han hadde rett. 11
Kitty ♡ Skrevet 25. mars 2016 #1174 Skrevet 25. mars 2016 Trodde faktisk at Mikaela skulle velge Lekka og sende Øystein hjem. Var visst for godt til å være sant... Kjenner jeg blir mer og mer irritert på Sandra. Han traff jo insektet med flasken! 32
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1175 Skrevet 25. mars 2016 Wow! Folk her inne er så sykt misunnelige på Carl Aksel. Er det fordi han er for kjekk for dere? Anonymkode: 0cbda...b2e
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 Populært innlegg #1176 Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Wow! Folk her inne er så sykt misunnelige på Carl Aksel. Er det fordi han er for kjekk for dere? Anonymkode: 0cbda...b2e Anonymkode: b4268...6dd 60
Kitty ♡ Skrevet 25. mars 2016 #1177 Skrevet 25. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Wow! Folk her inne er så sykt misunnelige på Carl Aksel. Er det fordi han er for kjekk for dere? Anonymkode: 0cbda...b2e LOLLLLL Nei, det er fordi han er ekstremt cocky og tror han eier hele hotellet. 16
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #1178 Skrevet 25. mars 2016 Sjalu på en liten spjæling av en fyr som skryter av å ha ligget med 3-400stk.. ? Og itillegg "kommer" for kjapt og unnskyldningen er at han var sååå kåt ? .. Personligheten han viser på PH gjør han enda mere kvalmende. Anonymkode: 23b99...114 14
Gjest Koy Skrevet 25. mars 2016 #1179 Skrevet 25. mars 2016 Ser ut som jeg er i mindretall men jeg synes han der "Lekka" virka helt psycho. Greit nok å ikke like en person, og forsåvidt også greit å gjøre en feil å komme med en stygg kommentar, men det der må ha vært en av de minst classy utsjekkene jeg har sett ever. Han beviste jo bare at den kommentaren ikke var noe glipp når han får seg til å skrive det der på speilet etterpå, ærlig talt. Ble kjempeglad når han røyk. Carl Aksel skaper liv, så lenge han ikke vinner så kan han godt være der for min del.
Gjest Linaria Skrevet 25. mars 2016 #1180 Skrevet 25. mars 2016 7 timer siden, Bonobo skrev: Kan noen forklare meg hva slags kulturforskjeller som gjør at det er så sykt stor forskjell på Paradise Hotel Norge vs. Sverige og Danmark? Jeg skjønner ikke hvorfor PHNorge er det eneste showet hvor ingen tør gjøre en dritt!! Hvorfor hører jentene mer på guttene enn hverandre i den norske versjonen? Jentene er jo liksom pro-guttene istedenfor seg sjølv. Det her må bli siste episode jeg ser.. Helt enig! Driver nå og ser på PH Danmark også, og det er så mye mer spilling, for spillets skyld. Om man kan få en makt, velger flere å gå for den fordi det er en makt, istedenfor å holde seg til en de har vært partner med i et par timer fordi det er "safe" og de "stoler 100% på hverandre akkurat nå". I tillegg er det mange flere låste par og omrokkeringer, slik at folk ikke bare kan bestemme seg for en partner de skal stå med hele veien, og dermed sende ut den nye hver eneste gang. Nei, det må skje noe nytt neste uke. Seriøst. Parsermonier skal være dramatiske. Hittil har vi hatt: 1. alle velger fast partner, sender ut den nye. 2. To par swapper partner med hverandre (WOW), sender ut den nye. Kjedelig! Jeg klarer ikke skjønne hvorfor PH Danmark og PH Norge er så forskjellig. Greit at produksjonen er litt annerledes, men i PH Norge tør ingen å ta noen sjanser, og jentene hører jo bare på guttene. Greit, det var kanskje teit det Lekka skreiv på speilet, men blir interessant å se om han får rett. Eileen virker fantastisk da. Gleder meg til Caksel og Øystein innser hvor like kontroll de faktisk har, og at de har blitt lurt av andre spillere hele veien.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå