Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Eileen er den eneste oppegående der. Seriøst.

Anonymkode: 489c4...c24

Elsker Eileen! Heier på henne! :laugh: Sandra og co er bare idioter...

Anonymkode: 33445...e3e

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! Hvorfor måtte de "holde det hemmelig"? Hva hadde skjedd om folk fikk vite det? Ingenting! For noen brødhuer!

Anonymkode: bd4a9...68b

• Liker 14
Skrevet

Eileen er best :)

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Den 4kløveren der er jo en gjeng med mobbere. Herlighet... Sandra kan klappe igjen kjeften sin. 

• Liker 26
Skrevet

"Nå var du smart Sandra" 😂😂😂

• Liker 30
Skrevet

Helt håpløst at alle de "nye" skal gå rett ut. Bare de to ukene her har vært...ja... Han som kom inn forrige uke  2 dager etter de andre, han skulle jo bli sendt rett ut av de andre fordi han var ny. Hallo, det er ikke snakk om mange dagene. 

• Liker 12
Skrevet

Eileen er så sykt skjønn, håper virkelig hun og Mayoo vinner! Også er det virkelig kjempekjedelig at alle de ""nye"" (alle er jo nye...) ryker ut, utenom... Sandra. :sprettoy:

Kjenner jeg blir sur bare av å se på Caksel og Øystein.... Håper hvertfall Øystein kan kutte ut denne midtskillen snart, og at den ekle attituden forsvinner i samme slengen :laugh: 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Eileen virker som en flott person. Jeg synes også det var hyggelig av henne at hun sa noe på parsermonien da Triana fisket. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 38
Skrevet

Kan noen forklare meg hva slags kulturforskjeller som gjør at det er så sykt stor forskjell på Paradise Hotel Norge vs. Sverige og Danmark? Jeg skjønner ikke hvorfor PHNorge er det eneste showet hvor ingen tør gjøre en dritt!! Hvorfor hører jentene mer på guttene enn hverandre i den norske versjonen? Jentene er jo liksom pro-guttene istedenfor seg sjølv. 

Det her må bli siste episode jeg ser..

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

EILEEN, Jeg elsker deg

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Nå begynte jeg nesten å gråte sammen med Eileen :cry3:Hahaha! Hun er så søt <3 (Og har helt rett!)

Anonymkode: bd4a9...68b

• Liker 26
Skrevet

Åh Eileen 💕💕 Så snill og god !

• Liker 27
Skrevet

Ble nesten litt rørt over Eileen i dag! Hun vokser skikkelig på meg og hun og Mayoo er mine to små håp denne sesongen. Håper IKKE på at dette blir enda en mobbesesong, så Calaksel &co må komme seg ut så fort som mulig

• Liker 31
Skrevet

jeg håper sandra ryker og at Carl Aksel og Øystein står og ler!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Bonobo skrev:

Kan noen forklare meg hva slags kulturforskjeller som gjør at det er så sykt stor forskjell på Paradise Hotel Norge vs. Sverige og Danmark? Jeg skjønner ikke hvorfor PHNorge er det eneste showet hvor ingen tør gjøre en dritt!! Hvorfor hører jentene mer på guttene enn hverandre i den norske versjonen? Jentene er jo liksom pro-guttene istedenfor seg sjølv. 

Det her må bli siste episode jeg ser..

Ja, så forstår jeg heller ikke hvorfor den norske versjonen alltid har mobbetilfeller. Jeg blir helt dårlig. Håper det ikke blusser like mye opp som tidligere sesonger. 

Kanskje jeg også skal prøve meg på PH Danmark igjen. Det er konsekvent spilling og en god dose drama, men mobbing har jeg faktisk ikke sett. 

• Liker 5
Skrevet

Øystein viste jo litt selvinnsikt i dag da han snakket om Lekka med Sandra: ''Hvor dum går det an å bli? Vi har jo meldt oss på Paradise Hotel, så vi er jo ikke kjempesmart vi heller''

• Liker 27
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, så forstår jeg heller ikke hvorfor den norske versjonen alltid har mobbetilfeller. Jeg blir helt dårlig. Håper det ikke blusser like mye opp som tidligere sesonger. 

Kanskje jeg også skal prøve meg på PH Danmark igjen. Det er konsekvent spilling og en god dose drama, men mobbing har jeg faktisk ikke sett. 

Nettopp! Hvis du så den siste sesongen i Sverige PH, så var det jo kun én episode hvor Mos ble litt mobba én kveld. Og da tok jo hele gruppen det opp dagen etterpå sjøl, og sa unnskyld. Thats it liksom. 
I den norske versjonen så er det alltid én som blir pekt ut og dissa. Tror PH deltagerne ikke fikk med seg sangen fra barneskolen. "Stopp, ikke mobb. Dette her er kameraten min." Det skulle vært en anti-mobbe-temauke istedenfor alle de andre teite ukene

Endret av Bonobo
  • Liker 3
Skrevet

fyfaen, så forbanna jeg ble av denne episoden. Stakkars lekka!! Jeg fikk skikkelig vondt av han, alle kan gjøre feil. Ho sitter der og lyver for å få alle imot han. Håper ho blir sendt til h.. vekk derfra med første fly. Trodde ho var en ordentlig jente. 

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Første gangen jeg så Eileen må jeg innrømme at jeg var litt fordomsfull. Hun har motbevist disse fordommene så innmari at jeg blir helt paff!:hakeslepp:

Hun er så snill og god at jeg blir rørt. Håper virkelig hun og Mayoo kommer til finalen:biggrin: 

Anonymkode: 9c189...118

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Si ifra dersom noen av deltakerne har kommentert denne episoden på sosiale medier. :) 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...