Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den 23.3.2016 at 18.18, Alethia skrev:

Like hvordan CA presiserer at Imme bare "saver" Jonas av prinsipp og moral. Det er liksom ingen mulighet for at hun kanskje rett og slett liker Jonas bedre enn CA :rolleyes:

Logisk, mtp at han også tok på seg parfyme første kvelden med Eileen for å ikke lukte vondt virker han så lite vant med hva som er vanlig oppførsel rundt kvinner at han sannsynligvis er jomfru... Awwwh.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde håpet på at Jonas og Henning fikk mest TV-tid fordi de virker til å være de beste deltakerne. Men Henning har ikke vært i snakke-boksen en gang og Jonas bare litt! Herr Ullvangsokk er jo den herligste de har på hotellet! 

Har heller ikke sett noe til Nina eller Imme de siste episodene. :(

Hvorfor må vi sitte å se på Mikela og Sandra, aka blå øyenskygge. De har lite å komme med og irriterer veldig! 

Håper øystein ryker og at Mikela faktisk bytter han ut. :lur:

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 9
Skrevet

Grunnen til at vi ikke har sett så mye til Imme, Nina, Jonas og Henning er vel sannsynligvis fordi de ikke har gjort så mye ut av seg enda. Hvis de bare ligger og soler seg, eller ikke sier noe spennende og relevant i snakkeboksen, så er det heller ingen vits i at produksjonen skal vise dette? Det er jo uinteressant.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det mulig å se den danske versjonen?

hvem tror dere reiser hjem ikveld?😊

Anonymkode: 10efd...616

AnonymBruker
Skrevet

For de som ikke ser på "neste episode" og heller ikke vil vite hva som ble sagt/skjedde der:

Spoiler

Når de viser "neste episode" helt på slutten sa vel Mikaela at hun ønsker å bytte ut Øystein, så håper Øystein ryker i kveld :D

Anonymkode: 8f626...5ae

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

For de som ikke ser på "neste episode" og heller ikke vil vite hva som ble sagt/skjedde der:

Vis skjult innhold

Når de viser "neste episode" helt på slutten sa vel Mikaela at hun ønsker å bytte ut Øystein, så håper Øystein ryker i kveld :D

Altså, ikke les spoileren hvis du ikke vil vite hva som skjedde på "neste episode"

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vis skjult innhold

Håper dette jeg også! Parsermonien MÅ vel bli litt spennende i kveld. 

Anonymkode: b4268...6dd

Skrevet

Det går alt for seint! Jeg er blitt gammel og er trett på denne tiden av døgnet :sFun_sleeping:

• Liker 4
Skrevet

Jaja, da får man prøve en episode til

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med Alexander om at Sandra er tom i hodet, men han graver jo faktisk sin egen grav når han angriper henne på den måten. Ekstremt lite taktisk lurt. Fatter ikke hvorfor han ikke brukte en mer overtalende metode. Det kommer nok av at han er minst like tom i hodet som Sandra. 

Jeg synes uansett at det er bra at Sandra mente det var uakseptabelt å bli snakket til på den måten. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Men var han ikke full da han sa det? (Har ikke sett starten på denne episoden). Folk sier mye rart på fulla, snakk om å overdrive reaksjonen på det da...

Anonymkode: bd4a9...68b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men var han ikke full da han sa det? (Har ikke sett starten på denne episoden). Folk sier mye rart på fulla, snakk om å overdrive reaksjonen på det da...

Å være full er ikke en unnskyldning for å oppføre seg som en idiot. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sandra fortjente den kommentaren.

Anonymkode: 3492d...450

• Liker 27
Skrevet

Liker ikke Sandra !  for en løgner! Lekka sa unnskyld og prøvde og ordne opp på morgenen, så da bør vel sandra klare å la det ligge!

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Total overreaksjon fra Sandra, og de andre (selv om de ikke vet at hun lyver/ overdriver noe veldig i forhold til hva han faktisk gjorde). Stakkars fyr.

• Liker 19
Skrevet

Så ille var det ikke. Han prøver faktisk å hjelpe henne vekk fra CA. Kanskje litt dum måte å si det på, men HALO. Er det mulig å være SÅ hårsår..? 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sandra fortjente den kommentaren.

Anonymkode: 3492d...450

Jeg er enig, men uansett om det var fortjent eller ikke er det fryktelig usjarmerende at noen oppfører seg slik som Alexander gjorde. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for en stor sak av så lite!

Anonymkode: 96171...4f6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Liker Mikaela mer og mer! :D Håper hun bytter ut Øystein!

Anonymkode: 489c4...c24

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig, men uansett om det var fortjent eller ikke er det fryktelig usjarmerende at noen oppfører seg slik som Alexander gjorde. 

Tja. En blanding av veldig frustrert, desperat, trøtt og full, og så sa han en dum kommentar (som tross alt egentlig var veldig sann). I tillegg sa han visst unnskyld? Hadde ikke brydd meg.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...