Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med å bruke kallenavn etter barneskolen? Dessuten er "Lekka" det styggeste og mest harry kallenavnet jeg har hørt på lenge

Anonymkode: 7edf6...c24

Kanskje han er sengevæter - og stolt av det? :kaklehone:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke hvorfor de ikke har undertekster i år. Lydkvaliteten er varierende og enkelte dialekter og uttrykk er vanskelig å forstå. 

Anonymkode: b4268...6dd

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

De kunne gjerne tekste PH men jeg blir litt paff over at folk har så dårlig språkøre at de sliter med å forstå dialekter. Det er jo ingen der inne nå som har veldig vanskelige dialekter.

Anonymkode: 05eab...5aa

Jeg har ingen problemer med å forstå hva deltakerne sier, men jeg må skru opp volumet på tvn irriterende høyt for å få med meg alt.
Lydnivået på samtalene når de snakker seg i mellom, når de er i intervjuboksen og ikke minst alle ekstra lydene og musikken er VELDIG variabel. 
Jeg synes det er frustrerende og mye verre i år enn hva det har vært tidligere. 

Bruker tekst, finnes på txt-tv 333.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

- Pavilion,mod

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor får ikke de nye en fredning eller noe?  De har jo veldig liten sjans da

Anonymkode: db34b...155

• Liker 8
Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare skjønner ikke hvor alt dette hatet mot Sandra kommer fra?? Det er da mye tryggere for henne å velge Carl Aksel med tanke på at han er så godt likt i gruppa. Ingen liker egentlig Lekka. Han er bare der, og er den svakeste gutten. Regner med at han ryker ut snart. Forstår at folk misliker CA pga han byttet partner i første uken. Men ærlig talt, Synøve var jo wannabe Tine fra sesong 5. Utrolig sjefete og jeg tviler på at andre gutter ville stått med henne.

Anonymkode: a9847...0f3

Trygt å velge Carl Aksel? Han har jo prøvd å bytte ut Sandra siden første minutt de sto sammen, eneste det står på er om noen andre av jentene vil ta han. Det er et særdeles lite trygt valg.

Lekka er ikke drømmepartner han heller, men av to onder så ville jeg valgt det minst idiotiske =)

Endret av Cuntzilla
  • Liker 5
Skrevet
3 timer siden, Linaria skrev:

Så skjedde det igjen.. To uker inn i Paradise Hotel Norge, og jeg begynner å se på PH Danmark isteden, og innser hvor mye bedre det er. 

Jeg synes faktisk årets PH ligger godt an i løypa. Årene før har jeg irritert meg over for mye innblanding av produksjonen og manglende pandoras med spørsmål, men i år ser det ut som at de faktisk satser mer på at deltakerne selv skaper drama. Ekte pandoras med spørsmål ser jo også ut til å komme tilbake for fullt, og det er det mange som har mast om de siste årene. Jeg tror at når deltakerne blir enda mer kjent med hverandre kommer det til å bli mer drama og action. De vil nok spille hardere jo nærmere slutten man kommer også.

Jeg har trua på årets Pæredais! :danse:

• Liker 6
Gjest Hindenburg
Skrevet

Synes egentlig Sandra er den søteste der inne, synd hun har sminken og holdningen til en sliten narkis.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Charmander skrev:

Jeg kan si det slik: Mayoo er definitivt ikke den beste i senga av guttene på hotellet. Jeg legger til grunn det utsagnet om at det er så viktig med en stor tiss, for da har han åpenbart ikke forstått hvilke muligheter det ligger i å bruke både fingere og munn.

Hashtagamatør

Han er jo jomfru da, så det er vel ikke så rart om han ikke er best i senga. Han sparer seg til den rette etter eget utsagn. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo jomfru da, så det er vel ikke så rart om han ikke er best i senga. Han sparer seg til den rette etter eget utsagn. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

Det har han ikke sagt. Han sa at å vise sine egne kjønnsorganer er forbeholdt en spesiell. Det vil ikke si at han mener at han sparer seg til "the one and only". 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har det vært et eneste intervju med Henning og han med barten enda? Må være kjedelig for dem å se på PH nå og innse at de bare er veggpryd.

Anonymkode: ecd57...a19

• Liker 14
Skrevet

Har det vært et eneste intervju med Henning og han med barten enda? Må være kjedelig for dem å se på PH nå og innse at de bare er veggpryd.

Anonymkode: ecd57...a19

Han med barten har vi sett litt av, men ikke han med skjegget. Sikkert kjedelig å se at de bare blir brukt som statister ja.

• Liker 5
Skrevet

Jeg håper Lekka får bli, men ikke på bekostning av Carl Aksel. Selv om jeg ikke liker han, så ser jeg for meg at det blir kjedelig og mindre drama dersom han ryker. Da kan heller Øystein ryke. Han bidrar ikke med særlig annet enn å bare være... ekkel og kvalm :laugh:

• Liker 3
Gjest Linaria
Skrevet
6 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg synes faktisk årets PH ligger godt an i løypa. Årene før har jeg irritert meg over for mye innblanding av produksjonen og manglende pandoras med spørsmål, men i år ser det ut som at de faktisk satser mer på at deltakerne selv skaper drama. Ekte pandoras med spørsmål ser jo også ut til å komme tilbake for fullt, og det er det mange som har mast om de siste årene. Jeg tror at når deltakerne blir enda mer kjent med hverandre kommer det til å bli mer drama og action. De vil nok spille hardere jo nærmere slutten man kommer også.

Jeg har trua på årets Pæredais! :danse:

Ja, forhåpentligvis blir det bra. Har jo begynt å mislike noen der inne allerede, og det er jo egentlig bra :P 
Får følge med på både det norske og det danske. Er ikke som om jeg har eksamen snart eller noe...

Skrevet

Mayoo kan minne litt om den mannlige utgaven av Iselin(fra 2012?) synes jeg. Søt og artig, med litt mindre gjennomtenkte utsagn av og til. :ler:

• Liker 4
Skrevet

Håper både Carl Aksel og Lekka blir. Øystein kan ryke. Han er bare ekkel. Hadde blitt GAL av å være partner med han. Egentlig håper jeg Henning eller Jonas ryker. Kjedelig og glemmer de er der.

• Liker 1
Skrevet
58 minutter siden, The Silence skrev:

Mayoo kan minne litt om den mannlige utgaven av Iselin(fra 2012?) synes jeg. Søt og artig, med litt mindre gjennomtenkte utsagn av og til. :ler:

Ja! Han er en blanding mellom Iselin, Magne og Labi :P Bare mye mer morsom å høre på!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Noen som vet når episode 8 blir lagt ut på Viaplay?

Anonymkode: 02e76...dce

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!
Noen som vet når episode 8 blir lagt ut på Viaplay?

Blir ikke lagt ut før 22.30 på torsdager. 

Anonymkode: 639f3...ca7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å, det visste jeg ikke!
Tusen takk :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Supert at de har begynt med dette. Har ikke merket noe til spoiling til nå hvertfall, så blir interessant å se hvordan det blir fremover. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...