AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1041 Skrevet 23. mars 2016 Hvor stor er penisen hans egentlig? Finnes det noe bilde av den? Anonymkode: fe8d0...47a 4
super-s Skrevet 23. mars 2016 #1042 Skrevet 23. mars 2016 Øystein høres ut som at han paroderer noen andre når han prater. Utrolig irriterende å høre på! 7
Charlotteh Skrevet 23. mars 2016 #1043 Skrevet 23. mars 2016 Oystein virker ikke som en kjekk gut. Han er jo så klein. Jeg forstår ingenting fra hva Nina og Imme sier så jeg håper de ryker ut 1
super-s Skrevet 23. mars 2016 #1044 Skrevet 23. mars 2016 Hvem er han med skjegget? Så han plutselig nå, og kan ikke huske å ha sett ham før. Noen av dem får jo ikke tid på skjermen i det hele tatt. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1045 Skrevet 24. mars 2016 23 minutter siden, Charlotteh skrev: Oystein virker ikke som en kjekk gut. Han er jo så klein. Jeg forstår ingenting fra hva Nina og Imme sier så jeg håper de ryker ut Jeg fatter ikke hvorfor de ikke har undertekster i år. Lydkvaliteten er varierende og enkelte dialekter og uttrykk er vanskelig å forstå. Anonymkode: b4268...6dd 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1046 Skrevet 24. mars 2016 17 minutter siden, super-s skrev: Hvem er han med skjegget? Så han plutselig nå, og kan ikke huske å ha sett ham før. Noen av dem får jo ikke tid på skjermen i det hele tatt. Dette går ikke an! Du må undersøke litt selv, dette kan du lett finne ut ved å google. Nå gjorde jeg det for deg, men i framtiden bør du klare det selv! http://www.tv3.no/paradise-hotel/henning-djupdal Anonymkode: fe8d0...47a 3
Ardwinna Skrevet 24. mars 2016 #1047 Skrevet 24. mars 2016 7 minutter siden, super-s skrev: Hvem er han med skjegget? Så han plutselig nå, og kan ikke huske å ha sett ham før. Noen av dem får jo ikke tid på skjermen i det hele tatt. Henning? Jeg må så le av Mayoo sine språklige krumspring: "...Og det var det også henne som uttrykte seg om" Og så den angsten hans når han merket at han hadde begynt å legge på seg rundt midjen! Krise! Hvor mange cm klarer han seriøst å legge på seg etter en knapp uke? Garantert ikke nok til å få angst i hvert fall Eileen øker stadig i anseelse, hun er jo enda smartere enn jeg trodde! Håper hun klarer å holde på det der lettlurte bimbo-imaget der inne og etterhvert lurer de kjepphøye gutta 8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1048 Skrevet 24. mars 2016 29 minutter siden, Charlotteh skrev: Jeg forstår ingenting fra hva Nina og Imme sier så jeg håper de ryker ut 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fatter ikke hvorfor de ikke har undertekster i år. Lydkvaliteten er varierende og enkelte dialekter og uttrykk er vanskelig å forstå. Anonymkode: b4268...6dd De kunne gjerne tekste PH men jeg blir litt paff over at folk har så dårlig språkøre at de sliter med å forstå dialekter. Det er jo ingen der inne nå som har veldig vanskelige dialekter. Anonymkode: 05eab...5aa 30
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1049 Skrevet 24. mars 2016 3 minutter siden, Ardwinna skrev: Henning? Jeg må så le av Mayoo sine språklige krumspring: "...Og det var det også henne som uttrykte seg om" Og så den angsten hans når han merket at han hadde begynt å legge på seg rundt midjen! Krise! Hvor mange cm klarer han seriøst å legge på seg etter en knapp uke? Garantert ikke nok til å få angst i hvert fall Eileen øker stadig i anseelse, hun er jo enda smartere enn jeg trodde! Håper hun klarer å holde på det der lettlurte bimbo-imaget der inne og etterhvert lurer de kjepphøye gutta "Jeg begynner å få depresjoner" Anonymkode: b4268...6dd 11
Charlotteh Skrevet 24. mars 2016 #1050 Skrevet 24. mars 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fatter ikke hvorfor de ikke har undertekster i år. Lydkvaliteten er varierende og enkelte dialekter og uttrykk er vanskelig å forstå. Anonymkode: b4268...6dd jeg har spørt mange ganger men de vet ikke hvorfor ikke. PH Norge er ikke på dansk eller svensk Viaplay heller
Charlotteh Skrevet 24. mars 2016 #1051 Skrevet 24. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kunne gjerne tekste PH men jeg blir litt paff over at folk har så dårlig språkøre at de sliter med å forstå dialekter. Det er jo ingen der inne nå som har veldig vanskelige dialekter. Anonymkode: 05eab...5aa jeg er ikke norsk.. jeg lærer bare norsk og jeg har bare vært i Oslo-område så ja, det er vanskelig å forstå bergensdialekt 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1052 Skrevet 24. mars 2016 Mistet litt respekt for Lekka når han sa at Sandra var helt tom i hodet. Hallo? Hva om hun faktisk stoler på CA? Synes Sandra virker mer oppegående enn de andre jentene. Anonymkode: a9847...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1053 Skrevet 24. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mistet litt respekt for Lekka når han sa at Sandra var helt tom i hodet. Hallo? Hva om hun faktisk stoler på CA? Synes Sandra virker mer oppegående enn de andre jentene. Anonymkode: a9847...0f3 Det var veldig dumt av ham å si, og jeg tror han har ødelagt sjansene hos henne nå. Men han har jo rett, hun er helt tom i hodet om hun velger Carl Aksel. Anonymkode: 33445...e3e 24
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1054 Skrevet 24. mars 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mistet litt respekt for Lekka når han sa at Sandra var helt tom i hodet. Hallo? Hva om hun faktisk stoler på CA? Synes Sandra virker mer oppegående enn de andre jentene. Anonymkode: a9847...0f3 Vel, hun er jo ganske tom i hodet. Anonymkode: b4268...6dd 20
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1055 Skrevet 24. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var veldig dumt av ham å si, og jeg tror han har ødelagt sjansene hos henne nå. Men han har jo rett, hun er helt tom i hodet om hun velger Carl Aksel. Anonymkode: 33445...e3e 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, hun er jo ganske tom i hodet. Anonymkode: b4268...6dd Jeg bare skjønner ikke hvor alt dette hatet mot Sandra kommer fra?? Det er da mye tryggere for henne å velge Carl Aksel med tanke på at han er så godt likt i gruppa. Ingen liker egentlig Lekka. Han er bare der, og er den svakeste gutten. Regner med at han ryker ut snart. Forstår at folk misliker CA pga han byttet partner i første uken. Men ærlig talt, Synøve var jo wannabe Tine fra sesong 5. Utrolig sjefete og jeg tviler på at andre gutter ville stått med henne. Anonymkode: a9847...0f3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1056 Skrevet 24. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare skjønner ikke hvor alt dette hatet mot Sandra kommer fra?? Det er da mye tryggere for henne å velge Carl Aksel med tanke på at han er så godt likt i gruppa. Ingen liker egentlig Lekka. Han er bare der, og er den svakeste gutten. Regner med at han ryker ut snart. Forstår at folk misliker CA pga han byttet partner i første uken. Men ærlig talt, Synøve var jo wannabe Tine fra sesong 5. Utrolig sjefete og jeg tviler på at andre gutter ville stått med henne. Anonymkode: a9847...0f3 Sandra er en enkel person. Jeg hater henne ikke, jeg er bare ikke uenig i Alexander sitt utsagn. Og hva mener du med at ingen liker han? Nå er ikke jeg særlig begeistret for han, men han virker da ganske godt likt av alle. Og hvis du tror at folk misliker Carl Aksel fordi han byttet partner den første uken kan du ikke ha fulgt med særlig mye. Det er jo væremåten hans som folk reagerer på. Anonymkode: b4268...6dd 23
Jallatralla Skrevet 24. mars 2016 #1057 Skrevet 24. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare skjønner ikke hvor alt dette hatet mot Sandra kommer fra?? Det er da mye tryggere for henne å velge Carl Aksel med tanke på at han er så godt likt i gruppa. Ingen liker egentlig Lekka. Han er bare der, og er den svakeste gutten. Regner med at han ryker ut snart. Forstår at folk misliker CA pga han byttet partner i første uken. Men ærlig talt, Synøve var jo wannabe Tine fra sesong 5. Utrolig sjefete og jeg tviler på at andre gutter ville stått med henne. Anonymkode: a9847...0f3 Godt likt i gruppa? Virkelig? Han er jo ikke det? Følger du egentlig med på hva de andre sier om han? JO, det er noen som liker Lekka. 9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2016 #1058 Skrevet 24. mars 2016 Blir rett og slett kvalm av slike gutter som Carl Aksel, hvertfall slik han fremstår på ph. ....Eileen vil seile inn som det nye "goals" ..;) Sraad når henne ikke til anklene engang. Anonymkode: 23b99...114 8
Charmander Skrevet 24. mars 2016 #1059 Skrevet 24. mars 2016 Jeg kan si det slik: Mayoo er definitivt ikke den beste i senga av guttene på hotellet. Jeg legger til grunn det utsagnet om at det er så viktig med en stor tiss, for da har han åpenbart ikke forstått hvilke muligheter det ligger i å bruke både fingere og munn. Hashtagamatør 1
Gjest Linaria Skrevet 24. mars 2016 #1060 Skrevet 24. mars 2016 Så skjedde det igjen.. To uker inn i Paradise Hotel Norge, og jeg begynner å se på PH Danmark isteden, og innser hvor mye bedre det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå