SoftKitty Skrevet 23. mars 2016 #1001 Skrevet 23. mars 2016 (endret) Tror jeg gir opp årets PH jeg. Ser at produksjonen har akkurat samme taktene som ifjor og da orker jeg ikke.. - Temaer deltakerene ikke forstår, på et sånt nivå at det ikke en gang er morsomt å le av at de ikke forstår men bare blir surr. - Evige monologer fra deltakerene (intervjuer/snakkeboks), rare montasjer og video av omgivelsene, lange lange sermonier osv, null vanlig filming av hva deltakerene gjør så man blir ikke kjent med dem som personer eller forstår hva som faktisk skjer mellom dem utenom "spillet" (har noen hørt han med skjegget snakke med noen?)... kjempekjedelig å se på. - All klippingen og ekstragreiene er ikke morsomt en gang... sånn som lyder oppå og hasjtaggs.. snork. - Alt for mange deltakere som bare sjekket ut igjen første uken,umulig å få noe forhold til hvem de var - Produksjonen styrer hvem som får bli og ikke med rare tvister og ulogiske sermonier - Ikke vanlig Pandoras. (Ser noen skriver det blir det da) Venter bare på at de skal starte med å sende inn igjen gamle deltakere 4 ganger. Triana blir heller ikke noe bedre programleder med årene. Endret 23. mars 2016 av SoftKitty 13
Trompeten Skrevet 23. mars 2016 #1002 Skrevet 23. mars 2016 1 time siden, LeilaS skrev: Hvordan får jeg bort boksen? Når jeg prøver å skrive nytt innlegg så vil den ikke forsvinne. Noen som kan hjelpe? Skriver på mobiltelefonen Jeg har mac, og det funker fint å benytte "cmd" og høyreklikk
Trompeten Skrevet 23. mars 2016 #1003 Skrevet 23. mars 2016 Var det ikke sånn at flertallet fra 2015-tråden skulle sende inn klage til produksjonen? Virker ikke som om de ønsker å høre på seerene hvertfall. De kjører jo samme løp som de har gjort fra forrige sesonger. Jeg tipper at årets paradise-vinner(e) har vært inn-og-ut av hotellet minst 2 ganger!! For meg så vriker det som om det kun er Carl Aksel som virkelig er interessert i å lage god underholdning for oss seere. Innimellom klinker Jonas og Mayoo inn med morsomme stunts, men de vil bare være venner og helst være på sydenferie. 1
Lady Skrevet 23. mars 2016 #1004 Skrevet 23. mars 2016 57 minutter siden, SoftKitty skrev: Tror jeg gir opp årets PH jeg. Ser at produksjonen har akkurat samme taktene som ifjor og da orker jeg ikke.. - Temaer deltakerene ikke forstår, på et sånt nivå at det ikke en gang er morsomt å le av at de ikke forstår men bare blir surr. - Evige monologer fra deltakerene (intervjuer/snakkeboks), rare montasjer og video av omgivelsene, lange lange sermonier osv, null vanlig filming av hva deltakerene gjør så man blir ikke kjent med dem som personer eller forstår hva som faktisk skjer mellom dem utenom "spillet" (har noen hørt han med skjegget snakke med noen?)... kjempekjedelig å se på. - All klippingen og ekstragreiene er ikke morsomt en gang... sånn som lyder oppå og hasjtaggs.. snork. - Alt for mange deltakere som bare sjekket ut igjen første uken,umulig å få noe forhold til hvem de var - Produksjonen styrer hvem som får bli og ikke med rare tvister og ulogiske sermonier - Ikke vanlig Pandoras. (Ser noen skriver det blir det da) Venter bare på at de skal starte med å sende inn igjen gamle deltakere 4 ganger. Triana blir heller ikke noe bedre programleder med årene. Tror ikke ejg gidder meg jeg heller.. Ble positivt overrasket av den første episoden, men så ble det bare like kjedelig som i fjor.. :/ 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1005 Skrevet 23. mars 2016 Carl aksel har jo faen meg fått fittehals allerede, og han er typ 17 år? Anonymkode: d1b74...b4f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1006 Skrevet 23. mars 2016 13 timer siden, Marr skrev: Det var ingen som skrek voldtekt, det var en eller to som mente at den holdningen Carl Axel og Øystein viste er det som ofte fører til grensetilfeller, og en slang vel på at ''det hadde ikke forundret meg om de har vært involvert i et grensetilfelle/noen kunne ha følt seg voldtatt'' eller noe sånt - som veldig mange reagerte på og sa var unødvendig å insinuere. Alle, den som opprinnelig skrev det inkludert, mente jenter burde være flinkere til å si nei uten å føle seg ''kjedelig'' og guttene burde være flinkere til å passe på at det ikke blir press - det var liksom poenget. Gah, irriterende med de som skal overdrive for å dra i gang en ''menn vs. kvinner''-diskusjon. Sånn ellers tror jeg ikke at jeg liker noen særlig nå, heller. Mayoo til en viss grad, han er underholdende. Også synes jeg Henning, Jonas og Nina er greie, men veldig anonyme hittil, vet ikke om det er fordi de er kjedelige eller om produksjonen tror solo/jeg er kongen på paradise/Mikaela er ikke min drømmepartner og alle jentene liker meg-gnål er veldig spennende. Det er riktig at det var noen som skrev det du viser til, men det var også noen som sammenlignet det aktuelle tilfelle vi så på skjermen med voldtekt. Anonymkode: b4268...6dd
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1007 Skrevet 23. mars 2016 13 timer siden, Marr skrev: Det var ingen som skrek voldtekt, det var en eller to som mente at den holdningen Carl Axel og Øystein viste er det som ofte fører til grensetilfeller, og en slang vel på at ''det hadde ikke forundret meg om de har vært involvert i et grensetilfelle/noen kunne ha følt seg voldtatt'' eller noe sånt - som veldig mange reagerte på og sa var unødvendig å insinuere. Alle, den som opprinnelig skrev det inkludert, mente jenter burde være flinkere til å si nei uten å føle seg ''kjedelig'' og guttene burde være flinkere til å passe på at det ikke blir press - det var liksom poenget. Gah, irriterende med de som skal overdrive for å dra i gang en ''menn vs. kvinner''-diskusjon. Sånn ellers tror jeg ikke at jeg liker noen særlig nå, heller. Mayoo til en viss grad, han er underholdende. Også synes jeg Henning, Jonas og Nina er greie, men veldig anonyme hittil, vet ikke om det er fordi de er kjedelige eller om produksjonen tror solo/jeg er kongen på paradise/Mikaela er ikke min drømmepartner og alle jentene liker meg-gnål er veldig spennende. Og ET skrev at hun tror at de har gjort noe som kan sees på som voldtekt. En handling som kan sees på som voldtekt er per definisjon voldtekt. Det vil si at hun uttrykte at hun tror de har voldtatt jenter. Jeg synes det er synd at du må pakke inn det andre har skrevet her. Jeg er ikke ute etter en ny diskusjon om dette, men å påstå at de skrev noe annet enn det de gjorde synes jeg ikke noe om. Anonymkode: b4268...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1008 Skrevet 23. mars 2016 Håper Øystein vinner i år. Han ser så syyyyykt bra ut. Han må vinne Anonymkode: a9847...0f3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1009 Skrevet 23. mars 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Seriøst... Britney Spears?? Er det noen over 14 år og i 2016 som faktisk bruker den parfymen? Anonymkode: b4268...6dd Hvis man liker en parfyme og synes den lukter godt, så spiller det vel ingen rolle hvilken parfyme det er? Jeg bruker den til Paris Hilton og er 24 Men seriøst, de produksjonsfolka bør få sparken. PH var mye bedre før. Før de fikk nye folk. Dumme temauker, lite twister, brev som virker spennende, men er bare kjedelig brev uten mål og mening, barnslig effekter og lyder osv. Herregud! Usikker på om jeg gidder å følge med mer. Vedder på de kommer til å bære Caksel frem til finalen. Nei, gleder meg til PH Danmark kommer. Mye bedre. Anonymkode: 80c8b...16a 10
super-s Skrevet 23. mars 2016 #1010 Skrevet 23. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Carl aksel har jo faen meg fått fittehals allerede, og han er typ 17 år? Anonymkode: d1b74...b4f Hva i alle dager er en fittehals? 19
Charmander Skrevet 23. mars 2016 #1011 Skrevet 23. mars 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man liker en parfyme og synes den lukter godt, så spiller det vel ingen rolle hvilken parfyme det er? Jeg bruker den til Paris Hilton og er 24 Men seriøst, de produksjonsfolka bør få sparken. PH var mye bedre før. Før de fikk nye folk. Dumme temauker, lite twister, brev som virker spennende, men er bare kjedelig brev uten mål og mening, barnslig effekter og lyder osv. Herregud! Usikker på om jeg gidder å følge med mer. Vedder på de kommer til å bære Caksel frem til finalen. Nei, gleder meg til PH Danmark kommer. Mye bedre. Anonymkode: 80c8b...16a De er helt sykt ubrukelige i et konsept med så mange muligheter. Virker som en gjeng som kommer rett fra videregående med basic kunnskap i redigering og ikke stort mye annet. 2
smalls Skrevet 23. mars 2016 #1012 Skrevet 23. mars 2016 6 timer siden, Trompeten skrev: Var det ikke sånn at flertallet fra 2015-tråden skulle sende inn klage til produksjonen? Virker ikke som om de ønsker å høre på seerene hvertfall. De kjører jo samme løp som de har gjort fra forrige sesonger. Jeg tipper at årets paradise-vinner(e) har vært inn-og-ut av hotellet minst 2 ganger!! For meg så vriker det som om det kun er Carl Aksel som virkelig er interessert i å lage god underholdning for oss seere. Innimellom klinker Jonas og Mayoo inn med morsomme stunts, men de vil bare være venner og helst være på sydenferie. Jeg sendte klage i fjor, men virker ikke som de bryr seg om hva vi mener De synes vel hele konseptet er kjempe bra Det som irriterer meg er at produksjonen ikke legger opp til noe særlig spilling eller noe. Det er kjedelig. Istedenfor bruker de tid på temauker med teite kostymer og annet fjas. Legger til prompelyder og prøver for hardt. Det er ikke morsomt! 4
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1013 Skrevet 23. mars 2016 3 minutter siden, smalls skrev: Jeg sendte klage i fjor, men virker ikke som de bryr seg om hva vi mener De synes vel hele konseptet er kjempe bra Det som irriterer meg er at produksjonen ikke legger opp til noe særlig spilling eller noe. Det er kjedelig. Istedenfor bruker de tid på temauker med teite kostymer og annet fjas. Legger til prompelyder og prøver for hardt. Det er ikke morsomt! Helt enig. Er det noen som faktisk synes at redigeringen er morsom? Det er så fryktelig barnslig. Anonymkode: b4268...6dd 10
Charmander Skrevet 23. mars 2016 #1014 Skrevet 23. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Er det noen som faktisk synes at redigeringen er morsom? Det er så fryktelig barnslig. Anonymkode: b4268...6dd Redigeringen er så langt under pari og jeg er ganske sikker på at de kunne funnet ganske mange på et bachelorstudie som kunne gjort dette eksepsjonelt mye bedre. 2
Alethia Skrevet 23. mars 2016 #1015 Skrevet 23. mars 2016 Like hvordan CA presiserer at Imme bare "saver" Jonas av prinsipp og moral. Det er liksom ingen mulighet for at hun kanskje rett og slett liker Jonas bedre enn CA 20
Gjest marizz Skrevet 23. mars 2016 #1016 Skrevet 23. mars 2016 Mayoo legger ut litt på snap om noen vil se mer av han Virker som han driver og svarer på litt spørsmål osv. Mayoo0404
Spiralis Skrevet 23. mars 2016 #1017 Skrevet 23. mars 2016 Nevøen på 12 mener Eileen ser ut som en gammel Daenerys Targaryen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1018 Skrevet 23. mars 2016 1 time siden, super-s skrev: Hva i alle dager er en fittehals? Det er en hals som har litt ekstra hud slik at det dannes to "strenger/folder" på hver side av adamseplet. Mange eldre som har det som skavlan feks. Anonymkode: d1b74...b4f
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1019 Skrevet 23. mars 2016 Hva skjer med å bruke kallenavn etter barneskolen? Dessuten er "Lekka" det styggeste og mest harry kallenavnet jeg har hørt på lenge Anonymkode: 7edf6...c24 8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #1020 Skrevet 23. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en hals som har litt ekstra hud slik at det dannes to "strenger/folder" på hver side av adamseplet. Mange eldre som har det som skavlan feks. Anonymkode: d1b74...b4f Jeg forstår ikke. Tenker dere på at halsmusklene er mer synlige? Det er de eneste synlige strengene/foldene jeg kan se i nærheten av adamseplet. Det kommer for øvrig av tynn hud på grunn av lite fettvev. Jeg skal undersøke halsfoldene til Carl Aksel litt nærmere i kveldens episode. Jeg forstår ikke at noen legger merke til sånt. Anonymkode: b4268...6dd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå