Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

What is this.. Gjesp

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er bare irriterende, de bygger opp til at brevet skal være noe spennende så er det et langt brev om litt tørr historie og avslutter brevet med ''god fest''???? Helt ubrukelig. :sove: 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Han slenger leppa lissom si overalt da. Jeg føler lissom det er som kloakk. Der søpla skal gå." :fnise: For en treffende beskrivelse. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 27
Gjest Evelynita
Skrevet

Den stygge engelske fortellerstemmen ødela helt for meg. 

Men, spørsmål på Pandoras!! <3 

Skrevet

For det første; hvorfor må produksjonen alltid legge til lyder? F.eks prompelydene. Det er så ufattelig barnslig. Også fortellerstemmen, som om det liksom skal være et naturprogram på Animal Planet. Omg, om jeg ville se et program om aper, så hadde jeg gjort det.

For det andre; produksjonen viser åpenbart at de ønsker å ha Carl Aksel der. "He lost the battle, but he has definately not lost the war". Som igjen mest sannsynlig at han overlever uka med glans.

Æsj ass, norske Paradise SUGER!

• Liker 14
Skrevet

Mayoo♡ Har virkelig sansen for han. Fremstår som en veldig sympatisk mann med et stort hjerte. Øystein og Carl Aksel misliker jeg bare mer og mer, samme med Mikela og Sandra, begge har en dvask og dårlig holdning både personlighet og kroppsholdningen deres. Imme fremstår som helt anonym og har lite og ingenting å bidra med inne på hotellet, glemmer av og til at hun i det hele tatt er der.

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, candykiss skrev:

Mayoo♡ Har virkelig sansen for han. Fremstår som en veldig sympatisk mann med et stort hjerte. Øystein og Carl Aksel misliker jeg bare mer og mer, samme med Mikela og Sandra, begge har en dvask og dårlig holdning både personlighet og kroppsholdningen deres. Imme fremstår som helt anonym og har lite og ingenting å bidra med inne på hotellet, glemmer av og til at hun i det hele tatt er der.

Mikela og Sandra ser ikke ut. Det eneste Mikela har som er "litt attraktivt" er et set med meloner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må le litt av at Triana tar den lille dansen sin HVER gang hun skal introdusere noe. Snur seg, slår ut med armene, og står på tærne. Every time! :bond:

Anonymkode: a1ad9...bd0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Dere som skreik voldtekt da Mikela og Øystein hadde sex første kvelden, tenker dere det samme nå etter denne episodens sugejobber?

Anonymkode: 7edf6...c24

• Liker 6
Skrevet

åhh jeg er lei av Mayoo:dry: han er så kjedelig og skravler jo i hundre år ! 

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som skreik voldtekt da Mikela og Øystein hadde sex første kvelden, tenker dere det samme nå etter denne episodens sugejobber?

Anonymkode: 7edf6...c24

Det var ingen som skrek voldtekt, det var en eller to som mente at den holdningen Carl Axel og Øystein viste er det som ofte fører til grensetilfeller, og en slang vel på at ''det hadde ikke forundret meg om de har vært involvert i et grensetilfelle/noen kunne ha følt seg voldtatt'' eller noe sånt - som veldig mange reagerte på og sa var unødvendig å insinuere. Alle, den som opprinnelig skrev det inkludert, mente jenter burde være flinkere til å si nei uten å føle seg ''kjedelig'' og guttene burde være flinkere til å passe på at det ikke blir press - det var liksom poenget. Gah, irriterende med de som skal overdrive for å dra i gang en ''menn vs. kvinner''-diskusjon. :tongue:

Sånn ellers tror jeg ikke at jeg liker noen særlig nå, heller. Mayoo til en viss grad, han er underholdende. :biggrin: Også synes jeg Henning, Jonas og Nina er greie, men veldig anonyme hittil, vet ikke om det er fordi de er kjedelige eller om produksjonen tror solo/jeg er kongen på paradise/Mikaela er ikke min drømmepartner og alle jentene liker meg-gnål er veldig spennende.

AnonymBruker
Skrevet

Sandra snakker rart

Anonymkode: a9847...0f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Digger Mayo! Han er som en snill versjon av Labi.

Anonymkode: ecd57...a19

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Digger Mayo! Han er som en snill versjon av Labi.

Anonymkode: ecd57...a19

Enig! Likte ikke Labi, men de har noen likhetstrekk, bare at Mayoo er snill. Liker han mest fordi han er så dum og ufrivillig morsom da, haha. Han må bli der lenge! 

• Liker 4
Skrevet

Jeg ELSKET at de hadde laget en parodi på en Animal Planet episode med ''David Attenborough -stemme'' for å illustrere at de som melder seg på Paradise er en helt egen art! :hoho:

Blir jeg ikke overasket om Caksel nå får en fredning eller en eller annen mulighet til å låse seg til en av jentene slik at han står trygt ut uka. Imme virker jo ikke som om hun er kiin på å ofre Jonas av fri vilje, så kanskje Caksel får muligheten til å splitte et par slik at han på den måten kan stå med henne på parsermonien. Han virker jo rimelig bestemt på at det er henne han vil stå med nå (snakk om vinglepetter da!!) .. Uansett så er nok ikke han den som reiser hjem denne uka, det er tydelig at prod. har vernet ham. 

Ellers så synes jeg også at Bohem-temaet er ganske kjedelig hittil. Også må det være fryktelig frustrerende for deltakerne å få utdelt kostymer som er for små/store hele tiden. Sååå mye som prod. legger seg oppi alt så syns jeg de kunne brukt et par timer på å finne kostymer som passer når de først insisterer på at kostymer på til.... :opplyser:

• Liker 10
Skrevet

Kjedelig episode, og jeg syntes ikke det ble reddet inn av deres forsøkt på naturdokumentar-humor. Det ble bare en blek kopi av Gym Wildlife (youtube it, den er morsom https://www.youtube.com/watch?v=n1GUQVo1Lps).

Kjedelig tema og, de har dekorert hotellet med bilder av forfattere fra 1800-tallet som om det er sexy, og leser opp en lang historie om Oda og Krogh/Jæger som sikkert skulle være et bilde på noe som vil skje der, men som bare ble helt meningsløst. Den absinth, kunst og bøker-greia er jo ikke noe de afterskiheltene der er interessert i, det er jo helt anti-paradise. Hva blir neste tema, impresjonismen?

I tillegg har folk blitt litt kjedelige generelt. De talentløse forsøkene på spill og taktikkeri er kjedelige å høre på, selv Mayoo blir kjedelig når han fokuserer på det.

Og han nye er jo bare kje-de-lig. Det mest spennende som har skjedd med han til nå er at han kastet opp. Og så har han tydeligvis en penis som er vesentlig større enn personligheten hans, han vet vel selv at det er hans mest interessante trekk siden han benyttet første anledning han hadde til å blotte seg for damene.

Kan bli spennende med parseremoni da, CA er jo hypp på en grei rokering og får det vel sånn ca som han vil tenker jeg (ikke fordi han er et taktisk geni, men fordi produksjonen vil ha han der), så jeg lurer på hvordan den stolleken går opp og hvem som går ut.

Håper ikke det blir Jonas, for han seiler opp som favoritten min nå. Men CA kan godt stå med det der nautet Imme, jeg hadde likt Jonas og Nina sammen og ut med kjekkasen med hipster-skjegget som har null skjermtid og som ingen kommer til å savne. 

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener nok mistenkelig.

Anonymkode: 13221...4fd

Ja

Skrevet

Skrevet

Herregud jeg får ikke bort den dumme boksen!

Uansett så liker jeg bare Mayoo bedre og bedre. Hadde jeg aldri trodd. Alle de gullkorna han har. Håper han blir der lenge. Mtp underholdningen sin skyld. Han nye er gørr kjedelig. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan får jeg bort boksen? Når jeg prøver å skrive nytt innlegg så vil den ikke forsvinne. Noen som kan hjelpe? Skriver på mobiltelefonen 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...