Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Trompeten skrev:

Hvorfor spoiler Paradise Hotel så mye? I forrige episode (epiosode 4) så ser man jo tydlig en diger spoiler i teaseren "neste uke". Trenger ikke si så mer enn det, for å ikke spoile selv, men hvorfor lærer ikke produksjonen etter så mange sesonger?

Og en annen ting? Hva er oppgavene til manusforfatterene i paradisehotel. I rulleteksten kan man se at det er tre navn på "manusforfattere". Hva er jobben til disse? Noen som vet?

Det er vel enkelte ting produksjonen ikke ønsker å ta til seg. 

Anonymkode: b4268...6dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror CA er "fredet" av produksjonen. Enten pga. oppførsel, fordi de kjenner ham, eller fordi han er castet og vet det selv. 

Alle irriterer meg. Eilieen likte jeg litt men så rota hun med Øystein, ikke bra dømmekraft.

Noen andre som har lagt merke til tannreklamen med Lord Audun? Han klarer jo ikke holde smilet til de kutter kamera...hah. Ser så teit ut. Hvorfor ikke ta opp på nytt eller klippe litt før da?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål: Er det noen som synes det er noe artig med at solo er slik et rottehull? Jeg ser ikke hvorfor produksjonen skal gjøre solooppholdet ekstra kjipt med et sånt drittrom, det har for meg ingen underholdningsverdi. Det blir bare irriterende å høre den samme ramsa om hvor dritlite og ekkelt solo er hver gang en ny person havner der... Det er jo ikke DET jeg ser på Paradise for, jeg ser på det pga intriger og drama. Det er mye mer spennende i seg selv at en person ER på solo, og dermed i fare. Jeg er ikke interessert i å se på / høre om (100 ganger) hvor jævlig rommet er liksom...

Hva synes dere? xD

Anonymkode: bd4a9...68b

• Liker 7
Skrevet

Synes det er bra, for ifjor så ville jo folk på Solo og det bør være litt ekstra kjipt å være der.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål: Er det noen som synes det er noe artig med at solo er slik et rottehull? Jeg ser ikke hvorfor produksjonen skal gjøre solooppholdet ekstra kjipt med et sånt drittrom, det har for meg ingen underholdningsverdi. Det blir bare irriterende å høre den samme ramsa om hvor dritlite og ekkelt solo er hver gang en ny person havner der... Det er jo ikke DET jeg ser på Paradise for, jeg ser på det pga intriger og drama. Det er mye mer spennende i seg selv at en person ER på solo, og dermed i fare. Jeg er ikke interessert i å se på / høre om (100 ganger) hvor jævlig rommet er liksom...

Hva synes dere? xD

Anonymkode: bd4a9...68b

Da blir det ikke like enkelt for folk å sende seg sjæl på solo for å gjennomføre diverse planer i hytt og pine uten å bry seg. 

Anonymkode: ae16f...a4c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, SoftKitty skrev:

Synes det er bra, for ifjor så ville jo folk på Solo og det bør være litt ekstra kjipt å være der.

Det er jeg enig i, men jeg er også enig med vedkommende som synes sytingen er totalt uinteressant å høre på. Det kunne de godt ha tatt vekk. 

• Liker 4
Skrevet
33 minutter siden, SoftKitty skrev:

Tror CA er "fredet" av produksjonen. Enten pga. oppførsel, fordi de kjenner ham, eller fordi han er castet og vet det selv. 

Samme har jeg tenkt. At de har en avtale. Hele greia blir så krampaktig og teit.  Den overdrevne skytinga og "jeg er konge" prate hans. Virker nesten litt mistenksomt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, LeilaS skrev:

Samme har jeg tenkt. At de har en avtale. Hele greia blir så krampaktig og teit.  Den overdrevne skytinga og "jeg er konge" prate hans. Virker nesten litt mistenksomt. 

Du mener nok mistenkelig.

Anonymkode: 13221...4fd

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er dere klare? :ph34r: 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dere klare? :ph34r: 

Ready! Gooo

AnonymBruker
Skrevet

Øyevippene til Triana så litt tunge ut. 

Anonymkode: d99f3...470

• Liker 5
Skrevet

Så teit med den der engelske kommenteringa

• Liker 11
Skrevet
Et øyeblikk siden, Clarity skrev:

Så teit med den der engelske kommenteringa

Likte den jeg :ler: 

• Liker 9
Skrevet

Syns den engelske kommenteringen var fryktelig irriterende. Gøy en gang, men de kan gi seg nå :dry:

• Liker 5
Skrevet

For en klein start på episoden. "They call it.... YOLO - you only live once".

Jeg mener, lever produksjonen fremdeles i 2013?

• Liker 3
Skrevet

For et rart konsept å kjøre Kristiania-bohemen på Paradise. Som om noen der skjønner hva det er. 

• Liker 10
Skrevet

Hva skjer med øyenskyggen til hu derre Sandra a?? Grusomt

• Liker 26
Skrevet

Herregud hvorfor kan ikke bare han nye få en fredning??? Dette blir bare kjedeligere jo:(

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Lulu21 skrev:

Hva skjer med øyenskyggen til hu derre Sandra a?? Grusomt

Tenkte det samme, hun ser litt skitten ut i ansiktet med den øyenskyggen. Er det meningen at det skal ligge langt under øynene? 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Blablaa skrev:

Herregud hvorfor kan ikke bare han nye få en fredning??? Dette blir bare kjedeligere jo:(

Særlig siden han nye muligens er verdens kjedeligste menneske. 

Har vært bra casting til nå, men de har sovna i timen med han der. Sikkert bokstavelig talt, jeg dupper av litt bare jeg ser på han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...