Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Charmander skrev:

Ja om du hadde lest så hadde du også fått med deg at jeg ikke liker denne dynamikken, men at jeg er mer overrasket over at mange jenter (alle) på KG sier at det ikke er slik, men i den virkelige verden er det noe helt annet. 

Ja, han får litt for mye kudos. Han virker ikke meget skarp, heller. Han var litt sør når han hjalp Gunther med å få ordnen på håret sitt, men ikke stort mye mer enn det. Han virker jo sykt klein som skal klenge på Eileen hele tiden som en liten valp.

I den virkelige verden ER det noe helt annet, i hvert fall når man tenker på voksne og modne mennesker. At du henger i miljøer som er tilnærmet det man ser i PH sier MYE om deg. 

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I den virkelige verden ER det noe helt annet, i hvert fall når man tenker på voksne og modne mennesker. At du henger i miljøer som er tilnærmet det man ser i PH sier MYE om deg. 

At disse som gjør dette ikke har klasse er vi enige om og du finner du i absolutt alle samfunnslag og vennekretser bare så det er sagt.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig. Jeg har aldri observert dette i de kretsene jeg omgås i, og jeg er faktisk 20 år. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Charmander skrev:

Ja om du hadde lest så hadde du også fått med deg at jeg ikke liker denne dynamikken, men at jeg er mer overrasket over at mange jenter (alle) på KG sier at det ikke er slik, men i den virkelige verden er det noe helt annet. 

Ja, han får litt for mye kudos. Han virker ikke meget skarp, heller. Han var litt sør når han hjalp Gunther med å få ordnen på håret sitt, men ikke stort mye mer enn det. Han virker jo sykt klein som skal klenge på Eileen hele tiden som en liten valp.

Hvorfor oppsøker du slike kretser da? Jeg vil ikke beskrive dette som "den virkelige verden", heller noe som kun er å se i enkelte miljøer. Det finnes andre miljøer enn dette selv om dette muligens er det mest synlige på en fuktig kveld på byen. De på KG som sier at det ikke er slik omgås naturlig nok ikke i slike miljøer. 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor oppsøker du slike kretser da? Jeg vil ikke beskrive dette som "den virkelige verden", heller noe som kun er å se i enkelte miljøer. Det finnes andre miljøer enn dette selv om dette muligens er det mest synlige på en fuktig kveld på byen. De på KG som sier at det ikke er slik omgås naturlig nok ikke i slike miljøer. 

Dette er helt VANLIGE kretser.

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Charmander skrev:

Dette er helt VANLIGE kretser.

Som ALLE andre enn BARE deg skriver så er ikke dette noe som skjer i helt vanlige kretser. Det er åpenbart at du er umoden og henger i harrye og umodne kretser. Alder spiller selvfølgelig ingen rolle, slike mennesker og miljøer finner man i alle aldersgrupper.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er vi ferd med avsporing nå? :filer: 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 19
Skrevet (endret)
Den 21. mars 2016 at 12.41, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor så mange her setter Mayoo på en pidestall og nesten tilber det han sier. Klart, han er underholdende, men personlig blir jeg så klein hver eneste gang han åpner munnen. Særlig når han snakker om seg selv. Jeg har sjeldent sett noen opphøye seg selv på den måten. 

Jeg "elsker" Mayoo nettopp på grunn av at han er så klein og har så lite selvinnsikt. Kunne ikke vært venn med ham i virkeligheten, men håper han blir der lenge!

Endret av ninuska_
  • Liker 4
Gjest Notatboka
Skrevet
Den 18.3.2016 at 21.26, Version 2.0 skrev:

Beklager at jeg ikke får fjernet siteringen.

Har sett dagens episode nå og på "neste episode" sa Øystein noe om at han lurer på hvilke spørsmål folk har stilt. Det blir med andre ord pandoras som vi liker det i morgen :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva som er så spesielt med han nye. Jeg synes ikke han er kjekk, men det ser ut til at mange er av helt annen oppfatning. Jentene ble jo veldig positivt overrasket over hvordan han så ut.

Det irriterer meg også når deltakere kun er der for å feste og ikke ønsker å engasjere seg noe spillmessig. Han har jo to forskjellige allianser som ønsker å spille med han, men så syter han over at det blir så mye snakk og at han bare vil drikke og kose seg. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Øystein har syykt fin kropp :hjerter_rundt:

Anonymkode: a9847...0f3

AnonymBruker
Skrevet

Han nye finnes jo ikke kjekk i det hele tatt. 🙄 

Anonymkode: 918fb...4a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Kassiopeia skrev:

Okay, nå har det gått en uke og det er så jæ*la åpenbart at årets jenter er en gjeng med feige kyllinger som aldri kommer til å ha guts nok til å ta et selvstendig valg der inne. De kommer til å sitte der som noen nek ved partnerens side uansett hva, og alle nye gutter er altså sjanseløse. Alle jentene er enkelt og greit en gjeng med løgnere i tillegg, som sitter å skryter av de samme tingene i introduksjonsvideoene om at de skal tørre å ta så tøffe valg og spille spillet osv osv. 

Sånn til produsentene av programmet; HVORFOR FÅR IKKE NYE DELTAGERE KOMMR INN MED EN FREDNING?! Dette blir jo bare alt for kjedelig. 

Spesielt teit siden årets gutter er heeelt motsatt, og virkelig har begynt spillet etter bare en uke. De har bygget allianser og snakker spill med hverandre, og snakker om å bytte partnere, og tørr å gjøre noe. Blir jo liksom bare nye jenter som hele tiden blir utbytta, også sitter vi med samme guttegjeng gjennom hele greia, hvis det skal fortsette sånn her. 

Dette blir bare for dumt, nye deltagere burde selvfølgelig få en stor fordel når de kommer inn.  

Jeg er enig. Jeg tenkte over dette da Triana ville at de skulle bytte bort partneren sin for noen de bare hadde tatt på og luktet på. LOL. Hvorfor i alle dager skulle de ha gjort det? Det bør selvsagt være snakk om en fredning og/eller gi en eller annen fordel til jentene når de er så tidlig ut i spillet og ingen av jentene ikke ønsker å rikke på seg. Og å være "trygg resten av uken" holder ikke når de føler seg trygge med partneren sin. Å splitte et par eller noe annet som gjør at de kan styre spillet litt ville vel ha gjort det litt mer attraktivt. 

At Sandra, eller hva hun heter, følte at hun hadde gjennomført en mesterplan da hun sendte hjem han nye som ingen ville stå med er helt latterlig. Han ville ha gått ut uansett. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Eneste gutten som jeg faktisk synes ser litt bra ut er Henning. Synd han ikke får så mye tid på skjermen

Anonymkode: 97f1f...7aa

• Liker 13
Skrevet

Håper uansett jentene kan begynne å spille litt mer og ikke la gutta styre alt. Hva ER hensikten med at jentene skulle ha bind for øynene og bare ta og lukte på han? Ingen som tør å bytte partner uansett og hvert fall ikke når de ikke kan se han nye en gang. 

Er Carl Aksel seriøs? Begynner nesten å lure på om han er leid inn av Tv3 jeg. At han er hemmelig fredet i så og så mange uker. Kanskje derfor han er så himla cocky.

• Liker 3
Skrevet

Castingen er fantastisk i år. Mayoos totalt uforståelige ressonement, Carl Aksels virkelighetsfjerne tilnærming til absolutt alt, Øystein som er selve manifesteringen på bros before hoes. Håper at noen av jentene seiler opp og gjør noe mer utav seg etterhvert. Får lyst til å riste litt i Mikela!  

• Liker 12
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes at halsen til Alexander er skikkelig stor? Får ansiktet hans til å se så lite ut.. Alt man skal henge seg opp i :fnise:

Anonymkode: 97f1f...7aa

Nei, det var det første jeg la merke til også:fnise: Kjeven er på en måte smalere enn halsen.

Syns ikke han er kjekk, og han virker så usikker.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Noen som kan fortelle meg om den nye episoden er posta på viaplay?

EDIT: Tenkte ikke på at man kunne se det uten å ha viaplay selv, ser nå at jeg kan se det. :fnise:

Endret av Alethia
Skrevet

Hvorfor spoiler Paradise Hotel så mye? I forrige episode (epiosode 4) så ser man jo tydlig en diger spoiler i teaseren "neste uke". Trenger ikke si så mer enn det, for å ikke spoile selv, men hvorfor lærer ikke produksjonen etter så mange sesonger?

Og en annen ting? Hva er oppgavene til manusforfatterene i paradisehotel. I rulleteksten kan man se at det er tre navn på "manusforfattere". Hva er jobben til disse? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...