Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor den hvite blondebh-en til Eileen er fra?

Anonymkode: 3d632...8ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øystein som bare snudde seg for å sove etter han fikk en BJ :sjokkert: 

Anonymkode: ffdb9...8e3

Gjorde han? Fikk ikke det med meg. Sugde Mikeala han og han ville ikke ha sex? 

Skrevet
1 minutt siden, LeilaS skrev:

Hun ville kline, han synes det var ekkelt etter å ha fått en BJ.

AnonymBruker
Skrevet (endret)
Den 20. mars 2016 at 0.33, Charmander skrev:

Jeg er litt forundret over den dynamikken, de fleste på KG melder det. Men min erfaring IRL er at det er sykt lett å hooke med flere når man holder på sånn, hvorfor tror du det er slik?

Er det lett? Jeg synes det er skikkelig turn off. Men om Mikela ikke visste om Eileen så vet hun det jo ikke. 

Jeg kjenner ikke til noen som har holdt på sånn IRL. Som jeg vet om hvertfall. 

Den 20. mars 2016 at 0.39, LeilaS skrev:

Jepp. Han ville ikke kysse henne etter BJ, hun maste litt, han snudde ryggen til og la seg til å sove. For en fyr. 

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det lett? Jeg synes det er skikkelig turn off. Men om Mikela ikke visste om Eileen så vet hun det jo ikke. 

Jepp. Han ville ikke kysse henne etter BJ, hun maste litt, han snudde ryggen til og la seg til å sove. For en fyr. 

For en sjarmerende fyr :rolleyes:

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg klarer ikke ta Carl Aksel seriøst. Minner meg om en 13-åring som prøver å virke voksen.

Er også irritert over hvor få sjanser folk tør å ta, og hvor lite jentene spiller... og hvor mye guttene tror de spiller når de egentlig ikke spiller i det hele tatt. Håper han nye får en fredning så det blir litt action snart. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Mynona
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett det mye. Et eksempel: 

Person A har sex med Person C. Person A forteller sin venninne Person B om dette.

Person B ender opp i senga med Person C senere. Har sett dette skje såååå mange ganger.

Har også prøvd for morroskyld på byen, f. eks å kline med en for så kline med en annen som fikk det med seg senere. Samme kveld var det noen som fikk med seg at jeg hadde gjort dette også prøvde jammen meg vedkomne seg også + flere andre seg på samme nachspiel. Det endte med at jeg rota med 7-8 stykker.

Litt tullete å si det ikke er meg, men jeg har fått med meg dette før så ville prøve å eksperimentere litt sosialt og det var jo en snøball effekt uten like. Har sett det med folk i forhold at de plutselig blir mer attraktive, enda de er helt ubrukelige som folk generelt.

Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvorfor de må ha med disse teite temaukene. Det er kjedelig. HVORFOR har de ikke med pandoras med spørsmål?  Hallo, det er jo det som er gøy. Når de griller hverandre, prøver sette noen i dårlig lys osv. Hvem fra produksjonen mente det ville være smart å fjerne pandoras med spørsmål? :klo: synes de nye burde en fredning eller noe ellers har de ikke sjans. Hvert fall ikke gutta når jentene er så feige. Gutta tør i hvert fall å snakke taktikk og tenke spill. Jentene er kjedelige.

Produksjonen suger maks. Den danske produksjonen burde ta over. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Charmander skrev:

Person A har sex med Person C. Person A forteller sin venninne Person B om dette.

Person B ender opp i senga med Person C senere. Har sett dette skje såååå mange ganger.

Har også prøvd for morroskyld på byen, f. eks å kline med en for så kline med en annen som fikk det med seg senere. Samme kveld var det noen som fikk med seg at jeg hadde gjort dette også prøvde jammen meg vedkomne seg også + flere andre seg på samme nachspiel. Det endte med at jeg rota med 7-8 stykker.

Litt tullete å si det ikke er meg, men jeg har fått med meg dette før så ville prøve å eksperimentere litt sosialt og det var jo en snøball effekt uten like. Har sett det med folk i forhold at de plutselig blir mer attraktive, enda de er helt ubrukelige som folk generelt.

Jeg ser for meg at dette er folk som er i Paradise-kaliber? Altså ikke den type mennesker jeg forholder meg til hvertfall. For mine venninner holder seg unna en fyr som har klina eller hatt sex med en venninne om det ikke er for mange år siden. Vi er ca 30, kanskje det er en grunn til det. Ser for meg at det er mer vanlig i de kretser hvor de er i begynnelsen av 20 åra, veldig usikre på seg selv og prøver hardt å vise hvor "ville og gærne" de er. Altså sånne som er med på Paradise. 

• Liker 7
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser for meg at dette er folk som er i Paradise-kaliber? Altså ikke den type mennesker jeg forholder meg til hvertfall. For mine venninner holder seg unna en fyr som har klina eller hatt sex med en venninne om det ikke er for mange år siden. Vi er ca 30, kanskje det er en grunn til det. Ser for meg at det er mer vanlig i de kretser hvor de er i begynnelsen av 20 åra, veldig usikre på seg selv og prøver hardt å vise hvor "ville og gærne" de er. Altså sånne som er med på Paradise. 

Det overraskende var at det var forskjellige typer, folk som ellers var hard to get som jeg hadde prøvd meg på uten å komme noen vei la seg plutselig langflate. Til min store overraskelse. Jeg synes det er synd at det er sånn, men om jeg må "tilpasse" meg for å bli attraktiv så gjør jeg det bare om jeg skulle trenge bekreftelse engang i skudd året f. eks. Noen 21 år andre 26-27 år. Du har nok forresten rett i at de som er yngre er lettere uansett, mest fordi de er usikre og om man trykker på de rette knappene blir det veldig lett.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

- pavilion, mod

Skrevet

Han nye :hjerter: 

Endelig en kjekk fyr! 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Wow, må si Øystein viser seg fra sin beste side der inne :dry:

Fy faen for en drittsekk! :haar: 

Anonymkode: 2a5e2...2b8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Tror ikke jeg hadde orket å være partner med han.

Anonymkode: f5a4a...373

Endret av ninuska_
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun Mikaela virker så dum. Får helt vondt av å se på hun, hun gjør alt det Øystein ber henne om.

Så langt virker nivået på guttene langt over jentenes nivå i år (utseende messig) blir morsomt om det kommer inn en ny Elin i år å lager drama blant jentene. Å at guttene blir stormforelska :D

Anonymkode: 23c8f...0cb

• Liker 2
Skrevet

Herrejesus... Så gårsdagens episode nå! Kommentarene til Mayoo tar helt knekken på meg altså, jeg ler så jeg griner :laugh:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Charmander skrev:

Det sier vel mest om hva slags miljøer du menger deg i - og ikke minst en god del om dine holdninger og oppførsel. Det kan godt hende at disse jentene er lette å få på kroken, men som noen andre sier er vel disse mer som Paradisejentene. Ikke så veldig classy jenter akkurat. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor så mange her setter Mayoo på en pidestall og nesten tilber det han sier. Klart, han er underholdende, men personlig blir jeg så klein hver eneste gang han åpner munnen. Særlig når han snakker om seg selv. Jeg har sjeldent sett noen opphøye seg selv på den måten. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier vel mest om hva slags miljøer du menger deg i - og ikke minst en god del om dine holdninger og oppførsel. Det kan godt hende at disse jentene er lette å få på kroken, men som noen andre sier er vel disse mer som Paradisejentene. Ikke så veldig classy jenter akkurat. 

Ja om du hadde lest så hadde du også fått med deg at jeg ikke liker denne dynamikken, men at jeg er mer overrasket over at mange jenter (alle) på KG sier at det ikke er slik, men i den virkelige verden er det noe helt annet. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor så mange her setter Mayoo på en pidestall og nesten tilber det han sier. Klart, han er underholdende, men personlig blir jeg så klein hver eneste gang han åpner munnen. Særlig når han snakker om seg selv. Jeg har sjeldent sett noen opphøye seg selv på den måten. 

Ja, han får litt for mye kudos. Han virker ikke meget skarp, heller. Han var litt sør når han hjalp Gunther med å få ordnen på håret sitt, men ikke stort mye mer enn det. Han virker jo sykt klein som skal klenge på Eileen hele tiden som en liten valp.

Endret av Charmander
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...