super-s Skrevet 21. mars 2016 #881 Skrevet 21. mars 2016 Mayoo ❤ Han må bli der lenge, for han sier så mye rart! Han skulle bli god venn med Alexander, og han skal få tillit til ham fort, men Alex måtte jobbe hardt for å få tillit til ham eller hørte jeg feil? 5
Alex Turner Skrevet 21. mars 2016 #883 Skrevet 21. mars 2016 Har Henning i det hele tatt sagt noe de siste par episodene? Hadde helt glemt av han 5
Lulu21 Skrevet 21. mars 2016 #884 Skrevet 21. mars 2016 "Flaskekuken peker på"... Hørtes ut som en spennende lek. 13
Ms.Sommerfugl Skrevet 21. mars 2016 #885 Skrevet 21. mars 2016 Kunne selvfølgelig regne med Triana! "Så finee dere eeer!" ÆSJ, hva er galt med denne produksjonen og temaukene deres? Jesus. 7
LeilaS Skrevet 21. mars 2016 #886 Skrevet 21. mars 2016 6 minutter siden, Alex Turner skrev: Har Henning i det hele tatt sagt noe de siste par episodene? Hadde helt glemt av han Han er borte. Ser han jo aldri
super-s Skrevet 21. mars 2016 #887 Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, Alex Turner skrev: Har Henning i det hele tatt sagt noe de siste par episodene? Hadde helt glemt av han Det er mange som ikke har fått tid på skjermen i det hele tatt.Vi får jo ikke bli kjent med dem jo!
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #889 Skrevet 21. mars 2016 11 minutter siden, Alex Turner skrev: Har Henning i det hele tatt sagt noe de siste par episodene? Hadde helt glemt av han Har ikke sett han i hele dag. Utenom når de alle er samlet. Hadde vært mye gøyere hvis han nye måtte ha på bind for øynene og velge en ny partner ved å ta og lukte på jentene. Ingen av de vil bytte. De kjører dumme temauker i år igjen. Anonymkode: f5a4a...373 7
Alex Turner Skrevet 21. mars 2016 #890 Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett han i hele dag. Utenom når de alle er samlet. Hadde vært mye gøyere hvis han nye måtte ha på bind for øynene og velge en ny partner ved å ta og lukte på jentene. Ingen av de vil bytte. De kjører dumme temauker i år igjen. Anonymkode: f5a4a...373 Enig med det med temauker. Kunne de ikke heller brukt tiden de bruker på å planlegge temauker på å heller planlegge tvister osv.? Temauke HVER uke blir litt for meget, 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #891 Skrevet 21. mars 2016 Øystein som bare snudde seg for å sove etter han fikk en BJ Anonymkode: ffdb9...8e3 20
Kassiopeia Skrevet 21. mars 2016 #892 Skrevet 21. mars 2016 Okay, nå har det gått en uke og det er så jæ*la åpenbart at årets jenter er en gjeng med feige kyllinger som aldri kommer til å ha guts nok til å ta et selvstendig valg der inne. De kommer til å sitte der som noen nek ved partnerens side uansett hva, og alle nye gutter er altså sjanseløse. Alle jentene er enkelt og greit en gjeng med løgnere i tillegg, som sitter å skryter av de samme tingene i introduksjonsvideoene om at de skal tørre å ta så tøffe valg og spille spillet osv osv. Sånn til produsentene av programmet; HVORFOR FÅR IKKE NYE DELTAGERE KOMMR INN MED EN FREDNING?! Dette blir jo bare alt for kjedelig. Spesielt teit siden årets gutter er heeelt motsatt, og virkelig har begynt spillet etter bare en uke. De har bygget allianser og snakker spill med hverandre, og snakker om å bytte partnere, og tørr å gjøre noe. Blir jo liksom bare nye jenter som hele tiden blir utbytta, også sitter vi med samme guttegjeng gjennom hele greia, hvis det skal fortsette sånn her. Dette blir bare for dumt, nye deltagere burde selvfølgelig få en stor fordel når de kommer inn. 15
super-s Skrevet 21. mars 2016 #893 Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, Kassiopeia skrev: Okay, nå har det gått en uke og det er så jæ*la åpenbart at årets jenter er en gjeng med feige kyllinger som aldri kommer til å ha guts nok til å ta et selvstendig valg der inne. De kommer til å sitte der som noen nek ved partnerens side uansett hva, og alle nye gutter er altså sjanseløse. Alle jentene er enkelt og greit en gjeng med løgnere i tillegg, som sitter å skryter av de samme tingene i introduksjonsvideoene om at de skal tørre å ta så tøffe valg og spille spillet osv osv. Sånn til produsentene av programmet; HVORFOR FÅR IKKE NYE DELTAGERE KOMMR INN MED EN FREDNING?! Dette blir jo bare alt for kjedelig. Spesielt teit siden årets gutter er heeelt motsatt, og virkelig har begynt spillet etter bare en uke. De har bygget allianser og snakker spill med hverandre, og snakker om å bytte partnere, og tørr å gjøre noe. Blir jo liksom bare nye jenter som hele tiden blir utbytta, også sitter vi med samme guttegjeng gjennom hele greia, hvis det skal fortsette sånn her. Dette blir bare for dumt, nye deltagere burde selvfølgelig få en stor fordel når de kommer inn. Helt enig med deg. Jeg håper jentener "gønner på" (som tydeligvis er in å si nå) når de blir varme i trøya. Og så håper jeg det kommer twister etterhvert for å få igang spillet litt.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #894 Skrevet 21. mars 2016 (endret) For en drittsekk Øystein er, snur seg etter den stakkars dama (uten ryggrad) har sugd han. Anonymkode: 918fb...4a5 Endret 16. april 2016 av ninuska_ 21
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #895 Skrevet 21. mars 2016 6 minutter siden, super-s skrev: Helt enig med deg. Jeg håper jentener "gønner på" (som tydeligvis er in å si nå) når de blir varme i trøya. Og så håper jeg det kommer twister etterhvert for å få igang spillet litt. Twist er godt! Anonymkode: 0cbda...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #896 Skrevet 21. mars 2016 (endret) Den 20. mars 2016 at 0.12, AnonymBruker skrev: For en drittsekk Øystein er, snur seg etter den stakkars dama (uten ryggrad) har sugd han. Anonymkode: 918fb...4a5 Var det Mikela? Jeg trodde det var Eileen jeg.. Anonymkode: ffdb9...8e3 Endret 16. april 2016 av ninuska_
Charmander Skrevet 21. mars 2016 #897 Skrevet 21. mars 2016 (endret) Jeg elsker de guttene som blir sugd, og ikke vil kline etterpå. Hvor ubrukelig er man liksom. Øystein rota med Eileen, og ble sugd av Mikela FYI. Endret 21. mars 2016 av Charmander 9
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #898 Skrevet 21. mars 2016 2 minutter siden, Charmander skrev: Jeg elsker de guttene som blir sugd, og ikke vil kline etterpå. Hvor ubrukelig er man liksom. Øystein rota med Eileen, og ble sugd av Mikela FYI. Ahaaa. han er litt bortpå alle altså... "sjarmerende" Anonymkode: ffdb9...8e3 5
Belbus Skrevet 21. mars 2016 #899 Skrevet 21. mars 2016 Carl Aksel må jo være ekstremt usikker på seg selv. Øystein og Mayoo blir positivt overrasket og glad når det kommer inn en kjekk gutt mens Carl Aksel må snakke ned om han for å føle seg bedre selv. Det samme skjedde da "james bond" kom inn. Veldig kjedelig at jentene ikke tør å ta noen valg. Får håpe guttene får ta avgjørelsene fremover, det er jo de som kan spille. 11
Charmander Skrevet 21. mars 2016 #900 Skrevet 21. mars 2016 (endret) Den 20. mars 2016 at 0.26, AnonymBruker skrev: Ahaaa. han er litt bortpå alle altså... "sjarmerende" Anonymkode: ffdb9...8e3 Jeg er litt forundret over den dynamikken, de fleste på KG melder det. Men min erfaring IRL er at det er sykt lett å hooke med flere når man holder på sånn, hvorfor tror du det er slik? Endret 16. april 2016 av ninuska_ 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå