Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, diam0nd skrev:

Vet om bliggen, men kan være de bare er ute etter å provosere og skape reaksjoner. Slike bloggere er det mange som klikker seg inn på. Ikke sikkert de er sånn i det virkelige liv.

Anonymkode: f5a4a...373

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jonas ligner en ung Billy Crudup :rodmer: 

Anonymkode: 294b7...492

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

å herregud så god og skjønn mayo er. :hjerte: ikke utseendemesig, men han virker så snill! 

hallo vil gi han en stor klem.

jonas er den diggeste der

øystein er så proppa av testo

eileen er sykt vakker

Anonymkode: d1b74...b4f

• Liker 2
Gjest marizz
Skrevet

Jeg liker også mayoo nå! De jeg liker foreløpig er Mayoo, Eileen, Jonas, Nina og Hennig! Synes jeg har sett lite av Nina og Henning, men jeg synes de virker oppegående :) Typisk meg å like snillegjengen:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Video fra carl Aksel i mgp jr??

Anonymkode: 96171...4f6

• Liker 1
Gjest Notatboka
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger tidligere i tråden :)

Skrevet

Tråden er ryddet for bilder meg opphavsrett og hets.

- Pavilion, mod

Skrevet

Hva skjer med grammatikk? Hører gang på gang på gang at deltagere nærmest konsekvent bruker feil kasus på pronomen, nemlig "hun" i stedet for "henne". Er det rett og slett grammatisk latskap å henfalle til objektsformen?

• Liker 8
Skrevet

Paradise altså... Jeg føler meg egentlig litt for gammel til å følge med, deltakerne blir jo bare yngre og yngre for hvert år... :fnise:
Meeeeeeen jeg klarer ikke la være, ei heller klarer jeg å unngå å blande meg i slike tråder som dette. 

Et par observasjoner/meninger og forhåndsdømminger jeg har gjort meg opp etter første uka:

- Er det bare meg som får litt Jan Tomas vibber av Mayoo; snill og hyggelig, litt gay og veldig usikker på seg selv?
- Caksel blir nok å underholde i mange uker fremover, prod. blir nok ikke å la han sjekke ut med det første.
- Blir ikke overrasket om Synnøve kommer inn igjen senere siden hun fikk såpass mye tv-tid.
- Apropos inn og ut-sjekk; håper virkelig ikke de blir å resirkulere deltakerne på samme måte som i fjor. Stemt ut burde bety første fly hjem, IKKE komme tilbake to uker etterpå!
- Synes det er forfriskende at det er så mange forskjellige typer der inne i år, virker som om prod har lett litt mer igjennom søknadsbunken sin.
- Synes det er kjempe underholdende og helt innafor av Sandra å være såpass 'ekkel' i etterkant av par-sermonien, bare gøy at noen går inn for å spille hardt fra første stund. 
- Håper for deltakernes skyld at det blir litt varmere der snart, ser ganske forblåst ut til tider oppe på den toppen der de løper rundt i lange bukser og collegegensere. 
- Også ser det maks slitsomt ut å måtte løpe opp og ned fra de bungalooene når det lir mot kveld, høye heler, alkohol og fest. Blir spennende å se hvordan det løser seg siden det virker som om rommene er veldig langt fra hverandre i år... 
- Best inntrykk så langt at Eileen, Nina og han første Jørgen som måtte reise hjem. 

Gleder meg til neste uke! :hoppendeglad:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Larsern skrev:

Hva skjer med grammatikk? Hører gang på gang på gang at deltagere nærmest konsekvent bruker feil kasus på pronomen, nemlig "hun" i stedet for "henne". Er det rett og slett grammatisk latskap å henfalle til objektsformen?

Det er et veldig vanlig problem for mennesker født på 90-tallet, spesielt vanlig er det for de som bor på Østlandet. 

Anonymkode: 92a5c...e48

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

• Liker 3
Gjest bruker83924
Skrevet
46 minutter siden, super-s skrev:

Så søt han var en gang i tiden :fnise:

Skrevet
6 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Så søt han var en gang i tiden :fnise:

Alle har vi vært små og søte, men mens noen av oss blir store og fortsetter å være søte, så forblir noen små og vokser av seg sjarmen ;)

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Opplever den svenske PH som mye mer innholdsrik. Det er flere tvister og redigering er så mye bedre. 

Den første uken var skuffende. Føler ikke det har vært tid til å bli kjent med deltakerne og dårlig gjort å ta inn Jørgen, når det lå i kortene at han ville ryke ut igjen dagen etter. Vet det er et spill, men at man flyr hekt til Mexico for kun 1 dag synes jeg er kjipt. Det gjelder særlig Henriette(?) , ho som røk ut før innsjekk. Utrolig kjedelig om ikke hun og Jørgen faktisk kommer inn igjen. 

Mens drittsekkene alltid blir igjen.... Synes ikke noe om det. De skaper bare et dårligere opphold for andre og er mobbere. 

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Larsern skrev:

Det er sånn "ungdommen i dag" snakker desverre. Vi har blitt for gamle! 

Anonymkode: ffdb9...8e3

Skrevet (endret)

Skulle nå egentlig ikke se dette året, men men.. Fint tidsfordriv ;)

Får starte med "Kong" Carl Aksel: kte han faktisk litt i starten, men nå begynner han bare å bli teit. Har nok veldig lett for å bli av "de kule", tar mye plass og er selverklært feelgood-fyr. Synes han oppfører seg som en liten drittunge, men samtidig liker jeg han litt å fordi han minner meg om en jeg en gang kjente. Tror Carl Aksel er svært usikker på seg selv innerst inne.Tror det er kult å si at han har ligget med 200 ++++++... Bitch please!

Imme: Sett lite av henne foreløpig, men synes hun virker grei nok. Eneste er at hun virker litt påtatt og at humøret hennes er fake. Man ser lett at hun ikke alltid er så blid som hun gjerne vil fremstå som.

Eileen: Virker oppegående og godhjerta, rolig og balansert. Tommel opp! Og veldig pen.

Mikela: Hun jeg desidert liker minst av jentene. Total faker jo hele tiden. Forandrer seg ut fra hvem hun er med, jatter med og er enig med alle. Virker svært konfliktsky, feig og kjedelig. Få henne ut!

Hun nordlendingen: Virker helt ok. Litt kjedelig kanskje.

Sandra: Liker ikke. Tror hun er bedre enn hva hun er.

Mayoo: Så søt og snill da. Virker nesten litt reflektert av og til. Rene Ghandi, hahaha :D Virker iallefall snill. Sånn på ekte! :D Også har han jo nice kropp da. Ingen tvil om det.

Brannmannen: BOOOOOOOOOOOOOORING

Morten(er det det han heter??!): Den jeg liker minst av alle guttene.

Trønderen: Liker han, selv om man har fått sett lite av han. Virker rar på en morsom måte.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Version 2.0 skrev:

Morten(er det det han heter??!): Den jeg liker minst av alle guttene. Stygg som faen både innvendig og utvendig. Dum som et stykke brød(som Carl Aksel sa om Sandra)

Øystein du mener, tror jeg. :)

Ellers ganske enig i det meste du skriver.

Anonymkode: 13221...4fd

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Øystein du mener, tror jeg. :)

Ellers ganske enig i det meste du skriver.

Anonymkode: 13221...4fd

Haha, Øystein ja! Så klart :D Takk for rettelsen!

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Larsern skrev:

Det virker som det har blitt en trend å si hun i stedet for henne, samt uttale alle skj/sh/sj/kj-lyder likt... jeg får litt vondt hver gang jeg hører det :daane:

Det er heller ikke i nærheten av å være kult. Hvorfor har grammatikken og kebabnorsk blitt in?! 

Anonymkode: 2a5e2...2b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes de heller kunne ha sendt inn Jørgen neste uke eller gitt han en fredning. For veldig vanskelig å finne seg en ny partner i uke 1 hvor egentlig ingen tør å bytte ut partneren sin hvis de ikke må. Ingen vil stikke seg for mye ut taktisk så tidlig I spillet.  Han var fucked. 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...