Lulu21 Skrevet 17. mars 2016 #801 Skrevet 17. mars 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker heller ikke Imme så godt, føler hun tar veldig mye plass, noe som gjør at de andre havner i bakgrunnen. Typisk usikkert trekk når en jente overdriver for å vise seg mest frem for gutter. Håper hun roer seg ned og kan slappe litt mer av. Prøve å lytte mer enn hun snakker. Anonymkode: 68faf...173 Det her skjønner ikke jeg noe av. Når har hun tatt mye plass? Føler jeg nesten ikke har sett noe til henne i det hele tatt! Mulig hun er en person som tar mye plass og at vi får se mer av det etterhvert, men at hun har gjort så resten av folka har havnet i bakgrunnen til nå, er jeg ikke enig i. 6
Belbus Skrevet 17. mars 2016 #802 Skrevet 17. mars 2016 Sandra er faktisk ekkel, får mobbevibber av henne. Skryte av at hun klarte å ha "stoneface" og lure Jørgen til å gå ut. Alt det gikk jo av seg selv, ikke noe spesielt verken hun eller Carl Aksel gjorde - annet enn å tro de er konge og prinsesse etter fire dager 13
Jallatralla Skrevet 17. mars 2016 #803 Skrevet 17. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Carl Aksel minner om en mannlig versjon av Martine og sånn hun oppførte seg i fjor. Anonymkode: 1e38f...a1b Jepp, ganger 100. Det er gøy med sånne, det er jo det, men nå blir det for mye ass. Det blir FOR forutsigbart. Det er ikke underholdende for shit å høre på sånne som kroner seg selv som kongen av pærra. Hva har han gjort? Vært drittunge? Noe mer? Hmm.. nei. Vi trengte Jørgen. HOTELLET trengte Jørgen. Men nei vel, synd for dem. Jeg må slutte å engasjere meg sånn i hjernedøde realityshows, erremulig. 5
linkan Skrevet 17. mars 2016 #804 Skrevet 17. mars 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette satire? I hvilket univers er han stor i den norske musikkbransjen? Anonymkode: a1ad9...bd0 I mgp junior-universet 17
Cuntzilla Skrevet 18. mars 2016 #805 Skrevet 18. mars 2016 7 timer siden, Belbus skrev: Sandra er faktisk ekkel, får mobbevibber av henne. Skryte av at hun klarte å ha "stoneface" og lure Jørgen til å gå ut. Alt det gikk jo av seg selv, ikke noe spesielt verken hun eller Carl Aksel gjorde - annet enn å tro de er konge og prinsesse etter fire dager Ah, så det var ikke bare meg altså. Så episoden med et halvt øye i fylla i går og ble nesten litt forvirret, Sandra drev og snakket som om hun hadde gjennomført et mesterstykke av et spill, men jeg skjønte ikke helt nøyaktig hva det var hun hadde gjort som var så verdig en dronning-tittel. Jeg skjønner jo nå at det var ingenting, haha. Han såkalt nye hadde jo gått på hue og ræva ut uansett! Så det store sjakktrekket hennes var altså å bli manipulert til å velge en partner som kommer til å ditche henne så fort han får sjansen 10
Ms.Sommerfugl Skrevet 18. mars 2016 #806 Skrevet 18. mars 2016 Men seriøst, jeg har mistet litt troen på at deltakerne får bestemme helt selv hvem som får ryke og ei. Jeg mener, Carl Aksel lager god TV. I fjor var det Pierre, Martine, Elin, Audun og Isabell. Derfor vil jo produksjonen ha CA der. Var det ikke sånn at deltakerne må skrive navnet på den de velger på en lapp, typ timer før parseremonien? Og noe greier med at hvis to gutter/jenter står bak den personen, så må h*n skrive hvem h*n velger. 3
borifrankrike Skrevet 18. mars 2016 #807 Skrevet 18. mars 2016 Team Mayoo og Eileen! Herregud, jeg takler ikke Caksel... Jeg skjønner at han er "god TV". Every show needs a villain. Men han fortjener virkelig ikke å vinne. Ikke Øystein heller. Han kan bare dra hjem og dunke ball. 1
Flyvefisken Skrevet 18. mars 2016 #808 Skrevet 18. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var full da jeg så det igår, og husker svært lite. Ble noen sendt hjem? Bør jeg se det igjen, eller var det er kjedelig episode? Anonymkode: d4ae8...fcc Haha, jeg leste innlegget ditt og tenkte med en gang "Kan ikke huske å ha posta det der. Var jeg så full?" Men jeg tenkte akkurat det samme da jeg gikk inn i tråden
smalls Skrevet 18. mars 2016 #809 Skrevet 18. mars 2016 Lå veldig i kortene at Jørgen ville ryke. Produksjonen vil nok ha Carl Aksel der så lenge som mulig. Men irriterende de viser klipp av de snakket sammen før hun tok valget sitt. Men var ganske sikker på at hun ville velge Aksel. Jeg ble kvalm da Sandra skrøt over hvor smart hun var og hun var prinsessa osv. Trenger ikke å bli så høy på pæra fordi du har sendt ut en deltaker. Hadde vært morsomt hvis Carl Aksel bytter henne ut så fort han får sjansen. Da blir hun nok ikke så høy i hatten nei. Men Carl Aksel lager god underholdning og må bli. Vi må ha noen å irritere oss over. Føler han prøver å etterligne Kristian Rene. Blir bare veldig teit. 6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #810 Skrevet 18. mars 2016 Så det er ingen som vet noe apropos Studio Paradise? Veldig merkelig at de bare la det ned isåfall, var jo bra å se på ifjor. Anonymkode: 77d00...714
smalls Skrevet 18. mars 2016 #811 Skrevet 18. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så det er ingen som vet noe apropos Studio Paradise? Veldig merkelig at de bare la det ned isåfall, var jo bra å se på ifjor. Anonymkode: 77d00...714 Ja, var jo gøy når vi kunne se hva deltakerne hadde å si om sitt opphold, om de angret på noe osv. Var mye dautid jeg spolet over og hadde ikke sansen for han Mattis? men dumt hvis de ikke sender det i år å.
super-s Skrevet 18. mars 2016 #812 Skrevet 18. mars 2016 Hvordan klarer dere å lære alle navnene og ansiktene så fort? Jeg vet hvem CA, Sandra, Nina, Jørgen og Mayoo er. Jeg husker jo flere navn da, men jeg klarer ikke å se hvem som er hvem enda. De er jo så like!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #813 Skrevet 18. mars 2016 1 time siden, Ms.Sommerfugl skrev: Men seriøst, jeg har mistet litt troen på at deltakerne får bestemme helt selv hvem som får ryke og ei. Jeg mener, Carl Aksel lager god TV. I fjor var det Pierre, Martine, Elin, Audun og Isabell. Derfor vil jo produksjonen ha CA der. Var det ikke sånn at deltakerne må skrive navnet på den de velger på en lapp, typ timer før parseremonien? Og noe greier med at hvis to gutter/jenter står bak den personen, så må h*n skrive hvem h*n velger. Jeg mener å ha lest at de må bestemme seg før parseremonien ja. Og etter det kan de ikke bytte. Og så kan jo produksjonen bare twiste det til slik de vil. De har alltid et par nødløsninger på lur. Jeg skjønner jo at de gjør slik for norske deltakere spiller jo veldig lite, og lager lite drama, så da må underholdningen komme på andre måter. Og da må de sørge for at de deltakerne som skaper mest reaksjoner hos seerne på andre måter får bli. Anonymkode: 34b9f...07d
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. mars 2016 #814 Skrevet 18. mars 2016 Irriterende at man kun får se Carl Aksel eller hva det er han heter og noen få andre. Vi får jo aldri se noe kommunikasjon med de andre som feks Henning og hans partner.
NumberSix Skrevet 18. mars 2016 #815 Skrevet 18. mars 2016 Jeg håpet at de viste at Sandra lo av Jørgen og sånn sammen med Caksel, og at hun gjorde dette for å lure ham til å stole på henne. Slik at det skulle bli ekstra spennende, og at hun beviste at hun gjennomskuet Caksel og pælma han ut. Men akk, slik var det ikke. Dumme kvinnfolk som ikke skjønner noen ting. Har de ikke sett på PH tidligere? Det er jo de som ofrer partnerne sine først som ofte er de største douchebagene, og som tror de har kontroll, men så blir de tuppa ut fordi de blir så upopulære etter hvert. 9
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. mars 2016 #816 Skrevet 18. mars 2016 2 minutter siden, NumberSix skrev: Jeg håpet at de viste at Sandra lo av Jørgen og sånn sammen med Caksel, og at hun gjorde dette for å lure ham til å stole på henne. Slik at det skulle bli ekstra spennende, og at hun beviste at hun gjennomskuet Caksel og pælma han ut. Men akk, slik var det ikke. Dumme kvinnfolk som ikke skjønner noen ting. Har de ikke sett på PH tidligere? Det er jo de som ofrer partnerne sine først som ofte er de største douchebagene, og som tror de har kontroll, men så blir de tuppa ut fordi de blir så upopulære etter hvert. Caksel? Det var passende .
NumberSix Skrevet 18. mars 2016 #817 Skrevet 18. mars 2016 Ikke jeg som fant på det, jeg leste det et stykke oppi tråden her! Men ja, det passer! 1
Kamikatze Skrevet 18. mars 2016 #818 Skrevet 18. mars 2016 Ble PH-maraton i natt. Fikk sett alle fire episodene, og enn så lenge er eneste lyspunkt et treningspromp. Dårlig av TV3 å bruke en animert sommerfugl i rumpa til blondina, de burde brukt en animert fredsdue.
LeilaS Skrevet 18. mars 2016 #819 Skrevet 18. mars 2016 Noen som har gått på skole med Caksel, har samme venner osv, som vet hvordan han er i virkeligheten? Han kan ikke være SÅ cocky og fullav seg selv i virkeligheten
Gjest diam0nd Skrevet 18. mars 2016 #820 Skrevet 18. mars 2016 (endret) osloguttene.blogg.no Endret 18. mars 2016 av diam0nd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå