caline Skrevet 17. mars 2016 #761 Skrevet 17. mars 2016 2 minutter siden, Alja skrev: Skulle spurt han om hvor mange sitroner han hadde spist. Kan ikke ha vært få...
super-s Skrevet 17. mars 2016 #762 Skrevet 17. mars 2016 Nei, Sandra, han dumper deg ved første anledning! 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #763 Skrevet 17. mars 2016 6 minutter siden, Rose11 skrev: Hvorfor viser de at hun velger drittsekken FØR hun har valgt?!!! Enig. Irriterende. Så sier han "det var som forventet" da Triana spurt hva Caksel følte da hun valgte han. Anonymkode: 80c8b...16a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #764 Skrevet 17. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Enig. Irriterende. Så sier han "det var som forventet" da Triana spurt hva Caksel følte da hun valgte han. Anonymkode: 80c8b...16a Virket som han innså det-og roa seg inn. Anonymkode: 16a71...0aa 1
deedee_ Skrevet 17. mars 2016 #765 Skrevet 17. mars 2016 herregud de oppfører seg som om de er masterminds som klarte å få ut han nye. 8
Timseh Skrevet 17. mars 2016 #766 Skrevet 17. mars 2016 Hele gruppa forstår det ikke, men Mayoo forstår det veldig godt! Klapp til Mayoo. Han er ikke så dum, nei, tror han bare er litt uheldig med formuleringene sine. 20
Timseh Skrevet 17. mars 2016 #770 Skrevet 17. mars 2016 Han nye lignet på en yngre versjon av Castle...! Han var pen! 6
Gjest bruker83924 Skrevet 17. mars 2016 #771 Skrevet 17. mars 2016 (endret) Er det bare jeg som ser det ironiske med at Carl Aksel og Øystein, som skal være damenes drøm, er partner med de minst pene jentene på hotellet. Reallity check please * Må bare legge til: Ikke stygt ment mot utseende til Mikela og Sandra, de er ikke stygge. Bare at de andre jentene er mye penere. Endret 17. mars 2016 av ElizabethTaylor
Gjest ompalompa24 Skrevet 17. mars 2016 #772 Skrevet 17. mars 2016 Noen andre som har latt seg irritere av at Mayoo ikke skiller mellom hun og henne? 😫 "Henne kommer til å bytte ut neste uke" f.eks.
The Kitten Skrevet 17. mars 2016 #773 Skrevet 17. mars 2016 3 minutter siden, ompalompa24 skrev: Noen andre som har latt seg irritere av at Mayoo ikke skiller mellom hun og henne? 😫 "Henne kommer til å bytte ut neste uke" f.eks. Jeg irriterer meg over det, men bort sett fra det liker jeg Mayoo mer og mer. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #774 Skrevet 17. mars 2016 Er det ikke studio paradise i år? Anonymkode: 77d00...714 1
Gjest ompalompa24 Skrevet 17. mars 2016 #775 Skrevet 17. mars 2016 3 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg irriterer meg over det, men bort sett fra det liker jeg Mayoo mer og mer. Ja, jeg liker han som person da
LeilaS Skrevet 17. mars 2016 #776 Skrevet 17. mars 2016 Mayoo er smart. Skjønner hva Caksel driver med. Caksel og Øystein kan man ikke stole på. De bytter ut partneren sin fort som fy. Håper Sandra ryker snart. Virket ikke som hun brydde seg over å måtte sende hjem Jørgen og var egentlig bare stolt. 7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #777 Skrevet 17. mars 2016 Synes Mayoo virker søt og godhjertet! I første episode trodde jeg at jeg kom til å mislike han, men nå heier jeg på han og Eileen. Liker at de ser gjennom CA og de virker begge som snille mennesker. Liker også bromancen mellom Mayoo og Jonas! Ble veldig irritert når Sandra valgte CA. Synes det er så teit at mange av jentene der alltid går med på det guttene vil. Om hun hadde valgt Jørgen tror jeg ikke hun hadde blitt utstøtt av gruppa. Øystein hadde sikkert blitt sur - men tror i hvert fall Jonas, Mayoo, og Eileen hadde vært på deres side. Kjenner jeg drømmer om å melde meg på Paradise for å faktisk spille spillet riktig for en gangs skyld.. Blir selvfølgelig god underholdning med CA, men toppen av underholdning hadde jo vært å se ansiktet hans om han ble sendt ut første uka. Håper det kommer inn noen med en like sterk personlighet som kan utfordre han litt, kjedelig når bare én person styrer ting. Anonymkode: a1ad9...bd0 6
Jallatralla Skrevet 17. mars 2016 #778 Skrevet 17. mars 2016 MEN FAEN DA. Hvor dum går det an å bli?! Jørgen er KONGE! At hun dropper ham for CÆKKSEL er hårreisende. Også er hun SÅ fornøyd da. FORNØYD FOR HVA DA? Hun gjorde jo ikke noe annet enn å sende hjem Jørgen? Tror hun at hun er så sjukt smart?! Også dronningen av hotellet da. JEG ER SÅ SJUKT SKUFFA. Satt å venta på at Sandra skulle velge Jørgen. OGSÅ VELGER HUN FAKKINGS CARL. Wow.. Håper han sender henne hjem asap. TAKLER ikke de der ass. JEG TRENGTE DEN TWISTEN. Det er DRITT kjedelig at det skal være sånn at det igjen er fire stykker som "styrer hotellet". HØRER DERE DET PÆRRA? Lag no liv a.. Dere skuffer. Fakk ass. Blir så utrolig provosert.. AAAHHHRG. (Oida, sorry guys. Er engasjert. Rant over) 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #779 Skrevet 17. mars 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at mange disser Carl Aksel. Det mange av dere kanskje ikke vet er at han for noen år siden hadde en hit-sang om naboer osv., han er jævlig stor i musikkbransjen. Anonymkode: fe8d0...47a Er dette satire? I hvilket univers er han stor i den norske musikkbransjen? Anonymkode: a1ad9...bd0 18
LeilaS Skrevet 17. mars 2016 #780 Skrevet 17. mars 2016 Krysser fingrene for at Carl Aksel havner på solo eller noe neste uke. Han MÅ jekkes ned et par hakk. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå