Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en jævlig kjole Triana har på seg...

Ikke sexy i det hele tatt..

Anonymkode: 16a71...0aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sophia skrev:

Jeg blir så fascinert av Triana. Nå har hun vært programleder for dette programmet i ganske mange sesonger, men virker ikke som hun har lært noe. Hun er jo virkelig en elendig programleder :daane: 

Hvordan da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en jævlig kjole Triana har på seg...

Ikke sexy i det hele tatt..

Sikkert designet den selv. Men smilet hennes lyser opp og da glemmer man kjolen :D

Anonymkode: d99f3...470

• Liker 4
Skrevet

Hadde vært veldig morsomt om CA ikke ble valgt nå. Han lager jo liv, men hadde vært verdt å miste den underholdningen videre for å se ansiktsuttrykket hans om han ryker i kveld :skratte: 

• Liker 10
Gjest Nikee
Skrevet

Buuu, hun ryker så fort han finner en han liker bedre. Skjønner aldri hvorfor de alltid gjør det guttene vil :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, LeilaS skrev:

Haha ok.

Ja, OK var akkurat det jeg tenkte også (siterer feil nå, sorry- men får det ikke bort 😂 Håper Carl Aksel ryker 🙈

Anonymkode: abb96...64b

Gjest Evelynita
Skrevet

Mayoo og Eileen er et så søtt par! De sniker seg sikkert langt sammen... :)

Gjest Rose11
Skrevet (endret)

Hadde vært helt hysterisk morsomt å sett trynet til Caksel hvis hun hadde valgt Jørgen :skratte: Men tror hun velger Caksel. Jørgen var dårlig til å argumentere for seg. Sa bare det samme om igjen. 

Endret av Rose11
Gjest bruker83924
Skrevet

Okei, nå liker jeg ikke Mikela heller. Takler ikke mennesker som sitte å lage grimaser når andre prater, skikkelig respektløst.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da?

Usikker på hva du lurer på? Jeg synes hun gjør en dårlig jobb som programleder. Har unaturlig mimikk og stemme/replikker. Virker fortsatt ikke komfortabel foran kamera og generelt lite naturlig fremtoning og kroppsspråk. Eneste som passer er imaget hennes, det er veldig passe til paradise :jepp: 

• Liker 5
Skrevet

Enig i at Mayleen er et søtt par. Og Mayoo er ikke så dum som han først fremstilte seg. Han har jo allerede skjønt spillet til CA og Øystein, det har ingen andre (enda).

• Liker 12
Skrevet

Åh, jeg vet ikke hva jeg håper på nå. Jeg liker Jørgen MYE mer enn CA, men CA kommer til å lage mer underholdning. Men om han blir valgt så kommer han til å bli enda mer cocky, og det hadde vært godt å se ham ryke. Han blir helt sikkert sendt inn igjen om han ryker også, så da får han lage mer underholdning da, samtidig som at han skjønner at han ikke styrer spillet. Tror jeg heier på Jørgen nå.

• Liker 1
Skrevet

Såå furten Carl Aksel ble når Jonas ikke sa at han var den kjekkeste, så ut som han hadde drukket eddik til frokost med det trynet der

• Liker 12
Skrevet

Herrminhatt jeg liker virkelig Mayoo! Han virker så utrolig grei. Både han og Eileen tror jeg aldri vil være slemme med noen der inne eller bevisst lure noen. 

Endelig gikk han høre at han var kjekk, haha 😃

.... også håper vi Caksel ryker 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, caline skrev:

Såå furten Carl Aksel ble når Jonas ikke sa at han var den kjekkeste, så ut som han hadde drukket eddik til frokost med det trynet der

Skulle spurt han om hvor mange sitroner han hadde spist. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Sophia skrev:

Hadde vært veldig morsomt om CA ikke ble valgt nå. Han lager jo liv, men hadde vært verdt å miste den underholdningen videre for å se ansiktsuttrykket hans om han ryker i kveld :skratte: 

Enig. Tenk DET ansiktsuttrykket da? :ler: Etter han har sagt 100 ganger han er kongen og han skal få ut Jørgen. 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 1
Skrevet

Carl Aksel og Øystein er ufyselige på alle måter. Kan ikke fatte og begripe hva i huleste flertallet av jentene der inne syns Øystein er kjekk! :ohmy: Liker heller ikke Mikela og Sandra, begge de to virker pløsete og ustelte og vinglete i meningene sine. Derimot liker jeg Mayoo, Nina, Eileen og Henning. Imme, Jørgen og Jonas har jeg ingen formening om.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Sophia skrev:

Usikker på hva du lurer på? Jeg synes hun gjør en dårlig jobb som programleder. Har unaturlig mimikk og stemme/replikker. Virker fortsatt ikke komfortabel foran kamera og generelt lite naturlig fremtoning og kroppsspråk. Eneste som passer er imaget hennes, det er veldig passe til paradise :jepp: 

Nei det var det jeg lurte på :)

Og jeg er helt enig,- sexy dame,men hun overdriver for mye- rett og slett prøver å være sexy for mye.

det blir heeelt teit..

• Liker 1
Gjest bruker83924
Skrevet

Så lenge Carl Aksel ikke vinner, så har jeg ingen problemer med å ha han inne på hotellet. Sånne personer som han vinner uansett aldri, i hvert fall ikke hvis vi ser til gamle sesonger. Og takk gud for det! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...