Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Gjest ompalompa24
Skrevet

Carl Aksel er en av de som man elsker å hate. Hadde han forsvunnet fra skjermen, hadde nok PH blitt mye mindre "actionfylt" og det hadde ikke vært så mye å engasjere seg over. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Nikee
Skrevet

Haha nei så søt Mayo er! Så godhjertet, håper han får bli der lenge! Jeg håper Carl Aksel ryker i dag, selv om jeg tviler. Tidenes korteste monarki om han ryker :fnise: 

Gjest Ennasus
Skrevet

Helt ny fyr…Syntes alle er ganske nye jeg :fnise:

Skrevet

Aksel må IKKE ryke. Da blir jo det bare badeferie der inne. Vil ikke ha Carl Aksel der, men vil ikke ha han ut heller :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Mayoo ❤

Men CA... Når han sier at han er kongen av Paradise så er det tydelig at han prøver å herme etter Kristian René. Han er ikke i nærheten engang. Det blir så falskt! Jeg hatet KR, men han var mer troverdig enn CA i hvert fall. 

Men tror dere at det er mange jenter som digger ham og prøver seg på ham nå i ettertid? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde liksom Carl Aksel kødda først, men han har faktisk utnevnt seg selv til kongen av paradise, han!

• Liker 4
Skrevet

Han Jørgen er jo bare såå klein !

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Nikee skrev:

Haha nei så søt Mayo er! Så godhjertet, håper han får bli der lenge! Jeg håper Carl Aksel ryker i dag, selv om jeg tviler. Tidenes korteste monarki om han ryker :fnise: 

Men da har vi jo ikke noen grunn til å se på lenger

Et øyeblikk siden, HenLu skrev:

Aksel må IKKE ryke. Da blir jo det bare badeferie der inne. Vil ikke ha Carl Aksel der, men vil ikke ha han ut heller :laugh:

Jaaa! Blir jo bare badeferie da

Anonymkode: 34b9f...07d

Skrevet

Virker som Jørgen sliter litt med å forklare og argumentere til Sandra.. Gjentar bare det samme igjen og igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Hvem sin stemme har Carl Aksel? Han har egentlig en ganske bedagelig stemme. Han hadde sikkert gjort det bra som kommentator, faktisk.

Gjest Nikee
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men da har vi jo ikke noen grunn til å se på lenger

Jaaa! Blir jo bare badeferie da

Det kommer garantert inn en ny en som er like irriterende, eller så blir han sendt inn flere ganger :fnise: Jeg hadde syntes det var så morsomt om han røk nå, bare fordi han har kronet seg selv til konge etter 3 dager

AnonymBruker
Skrevet

Ser at mange disser Carl Aksel. Det mange av dere kanskje ikke vet er at han for noen år siden hadde en hit-sang om naboer osv., han er jævlig stor i musikkbransjen.

Anonymkode: fe8d0...47a

• Liker 6
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men samtidig så må jo Caksel bli slik at programmet er verdt å se på,

Mikaela, Imme, Caksel og Øystein er de jeg liker minst, derfor må de bli så de kan lage action. Vanskelig dette her :fnise:

Ja, vet men åhh. Ryker Jørgen så kommer han til å bli så cocky og virkelig tro ham er kongen over alle hauger. 

Skrevet

Jeg blir så fascinert av Triana. Nå har hun vært programleder for dette programmet i ganske mange sesonger, men virker ikke som hun har lært noe. Hun er jo virkelig en elendig programleder :daane: 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Haha ååh Jonas <3 Han kommenterte nok at Mayoo var penest fordi han visste hvor godt han ville like det :D 

Anonymkode: 2d663...322

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, HenLu skrev:

Hvem sin stemme har Carl Aksel? Han har egentlig en ganske bedagelig stemme. Han hadde sikkert gjort det bra som kommentator, faktisk.

Faktisk enig, bra radiostemme.

Anonymkode: 96171...4f6

• Liker 2
Skrevet

Endelig fikk Mayoo høre det! At han ser best ut! :D Ååh, han er jo igrunn ganske så herlig han der Mayoo! :D

• Liker 15
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser at mange disser Carl Aksel. Det mange av dere kanskje ikke vet er at han for noen år siden hadde en hit-sang om naboer osv., han er jævlig stor i musikkbransjen.

Haha ok.

• Liker 22
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han konge i musikkbransjen? :nigo:

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

90% sikker på at Jørgen ryker.

Anonymkode: f5a4a...373

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...