Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt full igjen, og ser på episode 3 igjen. Ser at Synøve ble sendt hjem igår. Skikkelig synd. Hvem i huleste er den ekle dama Sandra?

Anonymkode: d4ae8...fcc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som er så ekkelt med Sandra? Har tydeligvis gått glipp av noe, synes ikke hun var så annerledes fra de andre.

Anonymkode: 34655...265

• Liker 2
Gjest bruker83924
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er så ekkelt med Sandra? Har tydeligvis gått glipp av noe, synes ikke hun var så annerledes fra de andre.

Jeg likte ikke personligheten hennes. Hun virka alt for høy på seg selv, og lite hyggelig. Men det skaper god tv da :laugh:

Skrevet
5 timer siden, Kamikatze skrev:

Ikke fått med meg et pipp fra denne ph-sesongen ennå. Hva har jeg gått glipp av? :fnise:

Åh! @acetosella har laget recap-tråd 💛

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stemmen hennes, ansiktsuttrykkene osv er så lite delikate. Hun virker veldig bitchy.

Anonymkode: d4ae8...fcc

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun virker som en skikkelig mean bitch som i tillegg er veldig falsk, da hun fremstiller seg som såå søt og snill blant de andre jentene også backstabber hun og baksnakker dem med guttene så snart hun får sjansen. Skikkelig ekkel! Grøsser også skikkelig over at hun ikke greier å få på seg en forbanna bh, det gjør at hun ser slask ut! 

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 8
Skrevet

Carl Aksel minner meg om Harald fra fjorårets sesong i uke 1. 

• Liker 7
Skrevet

I kveld er det parrrrrsermoni, folkens :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Trodde aldri jeg skulle si dette, men har virkelig fått sansen for Mayoo! Den første dagen tenkte jeg "herregud er det mulig" men nå syns jeg han virker både sympatisk, snill og god! 

Anonymkode: 639f3...ca7

• Liker 17
Gjest Rose11
Skrevet (endret)

Ok,  kan vi snakke om PH? Slutt å spor av da

Av gutta håper jeg kanskje Henning ryker. Håper ikke Jørgen ryker for da får jo CA viljen og blir enda mer cocky. Rart å si man er kongen av hotellet etter kun 3 dager.

Endret av Rose11
Gjest Ennasus
Skrevet
6 minutter siden, Rose11 skrev:

Ok,  kan vi snakke om PH? Slutt å spor av da

Av gutta håper jeg kanskje Henning ryker. Håper ikke Jørgen ryker for da får jo CA viljen og blir enda mer cocky. Rart å si man er kongen av hotellet etter kun 3 dager.

Neii Henning kan ikke ryke!! :ph34r:

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep, samt svar til dette.

Mynona, mod.

Skrevet

Har så miksa følelser angående å se på PH. Blir så sinnsykt irritert på alle idiotene, sålangt Carl Aksel og Øyvind, men det ER SÅ DEILIG NÅR DE ENTEN RYKER ELLER TAPER. :hjerte:

• Liker 6
Skrevet (endret)

Vil også bare si at det er så sykt rart å se på PH nå som deltakerne er på min alder, og noen er til og med yngre. Fint også da. Ser jo at det faktisk er folk på min alder som gjør verre avgjørelser i livet sitt enn meg :fnise:

Endret av Alethia
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, smalls skrev:

Carl Aksel minner meg om Harald fra fjorårets sesong i uke 1. 

Ja, han minte meg med en gang om Harald. Om jeg ikke husker helt feil likte jeg Harald bedre da - selv om jeg ikke akkurat heide på han var han ikke like ekkel som CA.

Anonymkode: a1ad9...bd0

• Liker 1
Gjest Rose11
Skrevet

Sandra velger nok Caksel hvis han og Jørgen står bak henne.

Skrevet

Representing Gjøvik står det på capsen til han nye duden :hoho: Tror jeg dævver, noe så FLAUT :hoho:

• Liker 7
Skrevet

Når ble Carl Aksel kongen av Paradise? 

AnonymBruker
Skrevet

Carl Aksel er så ekkel!!! "Jeg er kongen" :roll::kvalm: 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...