Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mikeala må stå for egne valg, men kjenner meg veldig igjen. Da jeg var ung og dum, så turte jeg ikke å si nei hvis en gutt jeg likte ville ha sex. Var redd han skulle se på meg som kjedelig og kjip. Derfor hadde jeg sex med han selv om jeg ikke alltid ville. Tror dette gjelder mange unge jenter. Som er usikre på seg selv. 

Egentlig dårlig gjort av Øystein. Det er jo som ab over sier. At han kanskje kunne bytte hun ut hvis hun ikke ville ha sex med han. Det er flere gutter som har vært med på PH som ikke vil ha en kjip partner som ikke vil ha sex. Men uansett smålig å måtte mase og presse seg til sex.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble det avgjort eller bevist om Eilen prompet eller ikke?

Anonymkode: fe8d0...47a

Det er et mysterium :ph34r:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Carl Aksel må jeg si fremstår som en totalt umoden, usikker douchebag og jeg forstår ikke hvordan sånne typer i det hele tatt aksepteres sosialt? Samme med kompisen hans, han med håret som lignet på en hjelm.... At sånne personligheter får tilhengere, eller har noe som helst kredibilitet, er helt ubegripelig. Flaut å se på :sjokk:

Anonymkode: 2fe29...b70

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hun Imme er faktsik veldig deilig.

Anonymkode: 77d00...714

• Liker 4
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Carl Aksel må jeg si fremstår som en totalt umoden, usikker douchebag og jeg forstår ikke hvordan sånne typer i det hele tatt aksepteres sosialt? Samme med kompisen hans, han med håret som lignet på en hjelm.... At sånne personligheter får tilhengere, eller har noe som helst kredibilitet, er helt ubegripelig. Flaut å se på :sjokk:

Må være i et spesielt miljø. Kan ikke tro folk flest liker sånne mennesker. Mister litt troen på menneskeheten kjenner jeg, i og med at det faktisk finnes noen som synes de er kule!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Carl aksel og Øystein (da spesielt Carl Aksel) minner meg om de kule gutta på ungdomsskolen alle ville henge sammen med og var stygge med de som ikke passet inn i gjengen dems. Carl Aksel sier han nye må være ærlig og ikke prøve å være noe han ikke er. Ja, for det smalt jo fra den rette kjeften da :rolleyes: Han lyver om hvor mange han har hatt sex med og hvor han er fra.

Endret av smalls
  • Liker 15
Skrevet
23 minutter siden, smalls skrev:

Carl aksel og Øystein (da spesielt Carl Aksel) minner meg om de kule gutta på ungdomsskolen alle ville henge sammen med og var stygge med de som ikke passet inn i gjengen dems. Carl Aksel sier han nye må være ærlig og ikke prøve å være noe han ikke er. Ja, for det smalt jo fra den rette kjeften da :rolleyes: Han lyver om hvor mange han har hatt sex med og hvor han er fra.

Har tenkt akkurat det samme! 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, super-s skrev:

Har tenkt akkurat det samme! 

Får skikkelig mean boys vibber av de. Men må ha de der lenge, men håper de ikke får viljen sin i kveld da. 

Trodde aldri jeg skulle si dette, meeen begynner å like Mayoo :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Øystein minner meg om en klassisk jock(sportsidiot i mangel på et bedre norsk ord) fra amerikanske fjortissfilmer. Jeg klarer ikke å se hva som er tiltrekkende med han i det hele tatt, men han er veldig langt fra min type så det er vel derfor.

• Liker 12
Skrevet
16 minutter siden, smalls skrev:

Får skikkelig mean boys vibber av de. Men må ha de der lenge, men håper de ikke får viljen sin i kveld da. 

Trodde aldri jeg skulle si dette, meeen begynner å like Mayoo :fnise:

Jeg håper de får være der lenge, men at de ikke blir hyllet som kule. Og så håper jeg de blir dumpet og sviktet helt mot slutten ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, super-s skrev:

Må være i et spesielt miljø. Kan ikke tro folk flest liker sånne mennesker. Mister litt troen på menneskeheten kjenner jeg, i og med at det faktisk finnes noen som synes de er kule!

56 minutter siden, smalls skrev:

Hvorfor ser dere på Paradise Hotel da?? Dette er jo prototypen på idioter som deltar på dette programmet.

Anonymkode: b508d...469

• Liker 1
Skrevet

Når jeg så dette bildet av Jonas kom jeg på hvem han minner meg om! Jack Rackham fra serien Black Sails! Kanskje ikke akkurat når man ser han på tv, men på akkurat dette bildet så syns jeg de ligner litt.

http://trd.by/underholdning/2016/03/17/Paradise-Jonas-har-funnet-en-fl%C3%B8rt-fra-TV-serien-12290574.ece

https://www.google.no/search?q=Jack+rackham+black+sails&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjGksLioMjLAhUnYZoKHRW9AK8Q_AUIBygB&biw=1280&bih=629

• Liker 2
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ser dere på Paradise Hotel da?? Dette er jo prototypen på idioter som deltar på dette programmet.

Fordi jeg ikke klarer å la være å se på. 

Endret av super-s
Glemte et ord
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eileen har dritfint kropp.

Anonymkode: 77b69...b71

• Liker 7
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi synes det er gøy? Gøy å ha noen vi kan irritere oss over vet du.

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Mynona, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var full da jeg så det igår, og husker svært lite. Ble noen sendt hjem? Bør jeg se det igjen, eller var det er kjedelig episode?

Anonymkode: d4ae8...fcc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ganske ironisk at Aksel mener han nye er uærlig fordi han ikke presenterer seg som en nerd fra Gjøvik, når han selv lyver om hvor han kommer fra :fnise:

Anonymkode: ecd57...a19

Han har ikke så mye å lyve om når det kommer til geografisk bosted. Jeg har gått i samme klasse med han på ungdomsskolen. Han gikk på Ris ungdomsskole. En ren vestkantskole for å si det mildt. 

Anonymkode: e6a2d...d01

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var galt med dette? Det hørtes mer ut som han ikke ønsker å vise kjønnsorganene sine for hvem som helst og at det er forbeholdt en date/partner. Det er vel ikke så uvanlig. 

Anonymkode: b4268...6dd

Men da er det veldig merkelig at han, rett etter å ha sagt det, ruller kråke på gresset, naken. Eller? :sprettoy:

Endret av Fotballflue
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke så mye å lyve om når det kommer til geografisk bosted. Jeg har gått i samme klasse med han på ungdomsskolen. Han gikk på Ris ungdomsskole. En ren vestkantskole for å si det mildt. 

Anonymkode: e6a2d...d01

Hvordan var han på ungdomsskolen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...