smalls Skrevet 17. mars 2016 #661 Skrevet 17. mars 2016 Mikeala må stå for egne valg, men kjenner meg veldig igjen. Da jeg var ung og dum, så turte jeg ikke å si nei hvis en gutt jeg likte ville ha sex. Var redd han skulle se på meg som kjedelig og kjip. Derfor hadde jeg sex med han selv om jeg ikke alltid ville. Tror dette gjelder mange unge jenter. Som er usikre på seg selv. Egentlig dårlig gjort av Øystein. Det er jo som ab over sier. At han kanskje kunne bytte hun ut hvis hun ikke ville ha sex med han. Det er flere gutter som har vært med på PH som ikke vil ha en kjip partner som ikke vil ha sex. Men uansett smålig å måtte mase og presse seg til sex. 6
stikkontakt Skrevet 17. mars 2016 #662 Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ble det avgjort eller bevist om Eilen prompet eller ikke? Anonymkode: fe8d0...47a Det er et mysterium 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #663 Skrevet 17. mars 2016 Carl Aksel må jeg si fremstår som en totalt umoden, usikker douchebag og jeg forstår ikke hvordan sånne typer i det hele tatt aksepteres sosialt? Samme med kompisen hans, han med håret som lignet på en hjelm.... At sånne personligheter får tilhengere, eller har noe som helst kredibilitet, er helt ubegripelig. Flaut å se på Anonymkode: 2fe29...b70 16
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #664 Skrevet 17. mars 2016 Hun Imme er faktsik veldig deilig. Anonymkode: 77d00...714 4
super-s Skrevet 17. mars 2016 #665 Skrevet 17. mars 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Carl Aksel må jeg si fremstår som en totalt umoden, usikker douchebag og jeg forstår ikke hvordan sånne typer i det hele tatt aksepteres sosialt? Samme med kompisen hans, han med håret som lignet på en hjelm.... At sånne personligheter får tilhengere, eller har noe som helst kredibilitet, er helt ubegripelig. Flaut å se på Anonymkode: 2fe29...b70 Må være i et spesielt miljø. Kan ikke tro folk flest liker sånne mennesker. Mister litt troen på menneskeheten kjenner jeg, i og med at det faktisk finnes noen som synes de er kule! 2
smalls Skrevet 17. mars 2016 #666 Skrevet 17. mars 2016 (endret) Carl aksel og Øystein (da spesielt Carl Aksel) minner meg om de kule gutta på ungdomsskolen alle ville henge sammen med og var stygge med de som ikke passet inn i gjengen dems. Carl Aksel sier han nye må være ærlig og ikke prøve å være noe han ikke er. Ja, for det smalt jo fra den rette kjeften da Han lyver om hvor mange han har hatt sex med og hvor han er fra. Endret 17. mars 2016 av smalls 15
super-s Skrevet 17. mars 2016 #667 Skrevet 17. mars 2016 23 minutter siden, smalls skrev: Carl aksel og Øystein (da spesielt Carl Aksel) minner meg om de kule gutta på ungdomsskolen alle ville henge sammen med og var stygge med de som ikke passet inn i gjengen dems. Carl Aksel sier han nye må være ærlig og ikke prøve å være noe han ikke er. Ja, for det smalt jo fra den rette kjeften da Han lyver om hvor mange han har hatt sex med og hvor han er fra. Har tenkt akkurat det samme! 1
smalls Skrevet 17. mars 2016 #668 Skrevet 17. mars 2016 5 minutter siden, super-s skrev: Har tenkt akkurat det samme! Får skikkelig mean boys vibber av de. Men må ha de der lenge, men håper de ikke får viljen sin i kveld da. Trodde aldri jeg skulle si dette, meeen begynner å like Mayoo 3
Hattivatti Skrevet 17. mars 2016 #669 Skrevet 17. mars 2016 Øystein minner meg om en klassisk jock(sportsidiot i mangel på et bedre norsk ord) fra amerikanske fjortissfilmer. Jeg klarer ikke å se hva som er tiltrekkende med han i det hele tatt, men han er veldig langt fra min type så det er vel derfor. 12
super-s Skrevet 17. mars 2016 #670 Skrevet 17. mars 2016 16 minutter siden, smalls skrev: Får skikkelig mean boys vibber av de. Men må ha de der lenge, men håper de ikke får viljen sin i kveld da. Trodde aldri jeg skulle si dette, meeen begynner å like Mayoo Jeg håper de får være der lenge, men at de ikke blir hyllet som kule. Og så håper jeg de blir dumpet og sviktet helt mot slutten 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #671 Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Carl Aksel må jeg si fremstår som en totalt umoden, usikker douchebag og jeg forstår ikke hvordan sånne typer i det hele tatt aksepteres sosialt? Samme med kompisen hans, han med håret som lignet på en hjelm.... At sånne personligheter får tilhengere, eller har noe som helst kredibilitet, er helt ubegripelig. Flaut å se på Anonymkode: 2fe29...b70 1 time siden, super-s skrev: Må være i et spesielt miljø. Kan ikke tro folk flest liker sånne mennesker. Mister litt troen på menneskeheten kjenner jeg, i og med at det faktisk finnes noen som synes de er kule! 56 minutter siden, smalls skrev: Carl aksel og Øystein (da spesielt Carl Aksel) minner meg om de kule gutta på ungdomsskolen alle ville henge sammen med og var stygge med de som ikke passet inn i gjengen dems. Carl Aksel sier han nye må være ærlig og ikke prøve å være noe han ikke er. Ja, for det smalt jo fra den rette kjeften da Han lyver om hvor mange han har hatt sex med og hvor han er fra. Hvorfor ser dere på Paradise Hotel da?? Dette er jo prototypen på idioter som deltar på dette programmet. Anonymkode: b508d...469 1
Sitronmelis Skrevet 17. mars 2016 #672 Skrevet 17. mars 2016 Når jeg så dette bildet av Jonas kom jeg på hvem han minner meg om! Jack Rackham fra serien Black Sails! Kanskje ikke akkurat når man ser han på tv, men på akkurat dette bildet så syns jeg de ligner litt.http://trd.by/underholdning/2016/03/17/Paradise-Jonas-har-funnet-en-fl%C3%B8rt-fra-TV-serien-12290574.ecehttps://www.google.no/search?q=Jack+rackham+black+sails&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjGksLioMjLAhUnYZoKHRW9AK8Q_AUIBygB&biw=1280&bih=629 2
super-s Skrevet 17. mars 2016 #673 Skrevet 17. mars 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ser dere på Paradise Hotel da?? Dette er jo prototypen på idioter som deltar på dette programmet. Anonymkode: b508d...469 Fordi jeg ikke klarer å la være å se på. Endret 17. mars 2016 av super-s Glemte et ord 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #674 Skrevet 17. mars 2016 Eileen har dritfint kropp. Anonymkode: 77b69...b71 7
smalls Skrevet 17. mars 2016 #675 Skrevet 17. mars 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ser dere på Paradise Hotel da?? Dette er jo prototypen på idioter som deltar på dette programmet. Anonymkode: b508d...469 Fordi vi synes det er gøy? Gøy å ha noen vi kan irritere oss over vet du. 5
Mynona Skrevet 17. mars 2016 #676 Skrevet 17. mars 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #677 Skrevet 17. mars 2016 Jeg var full da jeg så det igår, og husker svært lite. Ble noen sendt hjem? Bør jeg se det igjen, eller var det er kjedelig episode? Anonymkode: d4ae8...fcc 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #678 Skrevet 17. mars 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ganske ironisk at Aksel mener han nye er uærlig fordi han ikke presenterer seg som en nerd fra Gjøvik, når han selv lyver om hvor han kommer fra Anonymkode: ecd57...a19 Han har ikke så mye å lyve om når det kommer til geografisk bosted. Jeg har gått i samme klasse med han på ungdomsskolen. Han gikk på Ris ungdomsskole. En ren vestkantskole for å si det mildt. Anonymkode: e6a2d...d01
Fotballflue Skrevet 17. mars 2016 #679 Skrevet 17. mars 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva var galt med dette? Det hørtes mer ut som han ikke ønsker å vise kjønnsorganene sine for hvem som helst og at det er forbeholdt en date/partner. Det er vel ikke så uvanlig. Anonymkode: b4268...6dd Men da er det veldig merkelig at han, rett etter å ha sagt det, ruller kråke på gresset, naken. Eller? Endret 17. mars 2016 av Fotballflue
super-s Skrevet 17. mars 2016 #680 Skrevet 17. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har ikke så mye å lyve om når det kommer til geografisk bosted. Jeg har gått i samme klasse med han på ungdomsskolen. Han gikk på Ris ungdomsskole. En ren vestkantskole for å si det mildt. Anonymkode: e6a2d...d01 Hvordan var han på ungdomsskolen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå