AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #641 Skrevet 17. mars 2016 4 minutter siden, Evelynita skrev: Jeg er så enig. Skjer med denne barnslige namecallingen?? De er jo små unger... Anonymkode: 16a71...0aa 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #642 Skrevet 17. mars 2016 Jeg synes ikke kallenavnet "Majones" er spesielt frekt, men jeg forstår ikke hva som er så morsomt med det. Synes det er verre å kalle Carl Aksel "gasellen" og si at han er så tynn som en narkoman som ikke får i seg næring. For det første er det lavmål å komme med stygge kommentarer som går på utseendet, og for det andre så er det ikke greit å dra inn en nedlatende kommentar mot narkomane inn i dette. La oss holde oss på et høyere nivå enn dette. Det er greit nok å si at man ikke liker personligheten til deltakerne, siden PH er et spill hvor personlighet spiller en stor rolle, men det er ikke greit å rakke ned på utseendet deres. Anonymkode: dadf8...4a1 25
Gjest Rose11 Skrevet 17. mars 2016 #643 Skrevet 17. mars 2016 Kam ikke fordra Caksel, men han må bli en stund til. Skjønner ikke hvorfor ham ikke likte han nye? Nerden fra Gjøvik
LeilaS Skrevet 17. mars 2016 #644 Skrevet 17. mars 2016 Synes det var veldig dumt Synnøve røyk ut. Nå hadde vi sjansen til å få ut Øystein, for da kunne Carl Aksel bli litt svekka. Han tror han er kongen på haugen allerede han. Hadde vært sykt lættis om Synnøve kom inn igjen og fikk kastet ut Carl Aksel. Han er en som tror han er så kul og bedre enn andre. Hatt sex med 300/400? Yeah fucking right Mikeala irriterer meg. Virker som en type som ikke tør å ta egne valg og gjør det andre sier. 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #645 Skrevet 17. mars 2016 jeg hadde sansen for Synøve. Kjedelig at hun gikk ut. Anonymkode: 7f459...c67 4
Clarity Skrevet 17. mars 2016 #646 Skrevet 17. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke kallenavnet "Majones" er spesielt frekt, men jeg forstår ikke hva som er så morsomt med det. Synes det er verre å kalle Carl Aksel "gasellen" og si at han er så tynn som en narkoman som ikke får i seg næring. For det første er det lavmål å komme med stygge kommentarer som går på utseendet, og for det andre så er det ikke greit å dra inn en nedlatende kommentar mot narkomane inn i dette. La oss holde oss på et høyere nivå enn dette. Det er greit nok å si at man ikke liker personligheten til deltakerne, siden PH er et spill hvor personlighet spiller en stor rolle, men det er ikke greit å rakke ned på utseendet deres. Anonymkode: dadf8...4a1 Jeg tenker at det er naturlig at diskusjonene kommer inn på utseendet til deltakerene når programmet i en så stor grad er basert på nettopp det, samt at deltakerene selv har såpass stort fokus på det. Når man sier i en introduksjonsvideo at man ser på seg selv som nærmest en av Norges kjekkeste, så tror jeg ikke man har vondt av å bli jekket ned et par hakk Samtidig er det selvfølgelig forskjell på å si at "han er kjekkest, mens han er ikke like kjekk" og på å si at "han er så tynn at han ligner på en narkoman uten næring". 3
Kraula Skrevet 17. mars 2016 #647 Skrevet 17. mars 2016 Haha, gamle-bloggen til Carl Aksel og noen til. http://osloguttene.blogg.no/ Kleint. 1
NumberSix Skrevet 17. mars 2016 #648 Skrevet 17. mars 2016 Satt bak en pute i går og ventet på at tankerekka og monologen til Mayoo skulle kræsje helt inn i en sånn "eeh, ja..og så lissom...." og at han ble sittende og stamme uten å få fram noe. Men så var det faktisk fullstendige setninger og egentlig en ganske grei taktikk han kom med. Nydelig! Liker han og Eileen, de passer godt sammen, og virker som ordentlig hyggelige og sympatiske folk. Go team Mayleen! Er ikke fan av å sende inn gamle deltakere, men håper Synøve kommer inn og tupper ut Carl Aksel. For en ekkel liten sutreunge han er. 14
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #649 Skrevet 17. mars 2016 Jeg simpelthen elsker Mayoo! Anonymkode: 0cbda...b2e 2
LeilaS Skrevet 17. mars 2016 #650 Skrevet 17. mars 2016 2 timer siden, Kraula skrev: Haha, gamle-bloggen til Carl Aksel og noen til. http://osloguttene.blogg.no/ Kleint. Herregud, for en klein blogg! "Det kommer alltid masse jenter bort til oss når vi er ute på byen eller ute genrelt , tar bilder med oss osv, gjør jentene det med deg? Nei. I mens alle andre gutter må jobbe hardt for å seg en jente" EH? 7
Disco Biscuit Skrevet 17. mars 2016 #651 Skrevet 17. mars 2016 Var det bare jeg som la merke til at Mayoo sa: Greit at de private eiendeler er tildekket, noe får være privat og får spart seg til DEN spesielle Høres jo ut som han sparer seg til en spesiell... 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #652 Skrevet 17. mars 2016 5 minutter siden, Disco Biscuit skrev: Var det bare jeg som la merke til at Mayoo sa: Greit at de private eiendeler er tildekket, noe får være privat og får spart seg til DEN spesielle Høres jo ut som han sparer seg til en spesiell... Hva var galt med dette? Det hørtes mer ut som han ikke ønsker å vise kjønnsorganene sine for hvem som helst og at det er forbeholdt en date/partner. Det er vel ikke så uvanlig. Anonymkode: b4268...6dd 27
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #653 Skrevet 17. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva var galt med dette? Det hørtes mer ut som han ikke ønsker å vise kjønnsorganene sine for hvem som helst og at det er forbeholdt en date/partner. Det er vel ikke så uvanlig. Anonymkode: b4268...6dd Tenkte det samme som deg Anonymkode: 34b9f...07d 4
Disco Biscuit Skrevet 17. mars 2016 #654 Skrevet 17. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det samme som deg Anonymkode: 34b9f...07d Sier ikke at det er noe galt i det, og synes kommentarene til fyren er noe festlige, men det virker noe spesielt når han tross alt er med i et program hvor han vil bli filmet naken ved et eller annet tidspunkt, og deler rom med andre som også vil se han naken.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #655 Skrevet 17. mars 2016 Ble det avgjort eller bevist om Eilen prompet eller ikke? Anonymkode: fe8d0...47a
Kamikatze Skrevet 17. mars 2016 #656 Skrevet 17. mars 2016 Ikke fått med meg et pipp fra denne ph-sesongen ennå. Hva har jeg gått glipp av?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #657 Skrevet 17. mars 2016 Fikk bare sett slutten av gårsdagens episode. Hvem var han karen som så ut som Pierre bare litt tykkere og morskere? Ny deltager eller så han bare annerledes ut uten skjegg eller noe sånt? Anonymkode: 508c3...b51
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #658 Skrevet 17. mars 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og, han er den kjekkeste av alle sammen, men han som røk ut var også kjekk. Hvorfor ser vi aldri noe til Jonas? Mikaela må ut, virker personlighetsløs og er generelt litt plagsom å se på. Imme er irriterende på den måten at hun virker som en oppmerksomhetssyk jente som alltid har blitt behandlet som en prinsesse og selv tror hun er veerdens beste go'jente. Heier på Eileen, Nina, Mayoo og Jonas. Carl Aksel lager show/drama så han må bli, bare ikke vinne (Verken fin eller snill hun siste som kom inn) Anonymkode: 294b7...492 Han er enda kjekker på instagram så du bør sjekke han ut der også! Håper han ikke bli sendt ut fordi de andre syns han er kjedelig og at Imme bare bruker han nå for så å sende han ut når det kommer noen bedre! Men satser på han kommer mer frem senere! Anonymkode: db2f4...d6d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #659 Skrevet 17. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk bare sett slutten av gårsdagens episode. Hvem var han karen som så ut som Pierre bare litt tykkere og morskere? Ny deltager eller så han bare annerledes ut uten skjegg eller noe sånt? Anonymkode: 508c3...b51 Jørgen? Ny deltaker. Anonymkode: 13221...4fd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #660 Skrevet 17. mars 2016 Enig i at Øystein la litt press på Mikela for å få sex. Sa ikke hun i introen at hun ikke ville ha sex inne på hotellet? Så, med en gang de var alene, sa han noe sånt som: - Jeg er en ganske seksuell person. Du er vel ikke...? Hun: - Nei, herregud, jeg e'kke kjedelig, slapp av. Han bare: - Å, bra, for ellers hadde det blitt [et eller annet]. Nærmest som at han måtte dessverre bytte henne ut hvis han ikke fikk pule. Jeg tror nok han skjønte hvilke knapper han skulle trykke på hos henne. Har ingenting med voldtekt å gjøre, men det er utnytting av en person som er for usikker på seg selv til å legge seg ut med de kule gutta, og det er ganske ekkelt å se på, det òg. Anonymkode: 0dade...e54 21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå