Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Jeg hater slemmegjengen allerede (aka "Kongen", babytrynet og hu nye fæle som tydeligvis ikke har hørt om bh). De fremstår allerede som en svært ekkel mobbegjeng som tror alt for høyt om seg selv! 

Takler ikke hun der Irmelin eller hva enn hun heter, skikkelig oppmerksomhetssyk og tror hun er mye mer poppis enn det hun er, og virker rett og slett falsk.

Nei, jeg håper snillegjengen (aka Nina, Barbie, Majones og forhåpentligvis Henning) klarer å seire over slemmingene. Første som burde fyke på hue og ræva ut er den lille "Kongen" som ser ut som om han er 8 år gammel. Kaster litt opp i munnen av å høre den selvgode holdningen hans! 

Enig. Men hvis Caksel ryker, så kommer han uten tvil tilbake. Dessverre. Mikeala er så naiv og tør ikke å stå for noe.Imme liker jeg ikke  (virker litt sjefsmegge) og Øystein,  hvorfor liker alle jentene han og synes han er kjekkest?  Han er jo ikke det!  Da synes jeg majones er kjekkere.

Hvordan kan de droppe pandoras med spørsmål i år også? :kjefte: Jeg sendte klage i fjor på det

Endret av Rose11
Videoannonse
Annonse
Gjest Rose11
Skrevet
11 minutter siden, Alja skrev:

Mayoo har faktisk vokst litt på meg denne episoden. Når han automatisk hjalp nina opp fra pandoras snudde det. Tror han kan bli en likanes fyr om han snakker om andre ting enn seg selv. 

Go team majones og mhm! :-D

Enig. Jeg heier på team majones og mhm jeg å :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper ikke folk er så frekke i virkeligheten og kaller Mayoo for majones.

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 7
Skrevet

sånn helt seriøst, går det an å sende mail til produksjonen om den teite pandora greia? savner anonyme spørsmål.. tenker kanskje hvis nok folk vil ha det tilbake, at det går? hadde vært kjekt hvis de hadde gått tilbake til det neste år..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Savner den gamle produksjonen. Lurer på om det kommer inn en ny en I morgen å? :roll: Syns det blir litt for mye med 3? Nye den første uken. 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 1
Skrevet

Go team Majones og Mhm! Majones er jo faktisk litt søt når han ikke skryter over seg selv :) 

• Liker 6
Skrevet

syns det er vanskelig å heie på noen når det ikke får tid å lage allianser. hadde de venta litt med å sende inn nye sånn at deltagerene fikk tid til å bli kjent, så hadde jo Jørgen fått bli!  

henning og Jonas har jo nesten ikke fått tid på tv. 

• Liker 5
Skrevet

Veldig kjedelig uke dette.. Får håpe det blir action og krangling på parserimonien.. Rart de sender inn folk som Sandra og Gjøvik-Jørgen hvis det var over 5000 søkere? Syntes de 2 virker kjedelige. Håper det kommer en Carl Aksel nummer 2 så han og Øystein får litt konkkuranse. Henning og Jonas virker litt som bikkjene deres

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke helt hvem jeg liker og ikke enda, eller, noen er verre enn andre... Liker kanskje Eileen og Henning. De andre er bra TV, så  jeg klager ikke (...:laugh:).

Men jeg blir litt fascinert av at det alltid er så mye galt med PH da, i fjor ble ''ingen sendt hjem'' og i år blir ''alle sendt hjem''. Hvis jeg ikke husker helt feil er det ganske hyppig utskiftning av deltakere i DK-versjonen, og jeg foretrekker det over fjorårets gjenbruk i alle fall.

Ellers er nok nordmennene litt forsiktige enda, men synes denne sesongen har hakket mer potensiale enn de to siste - tror jeg da! Liker bare ikke den der ''nerden fra Gjøvik skal ut''-holdningen, minner om fjorårets ''snobber vs. tapere'' som var veldig lite koselig å se på.

Skrevet

Tipper det blir sånn som ifjor, at pandoras kun er for å dele ut ting til hverandre, og de sender ut så mange denne uken for å kunne samle opp resten til å sende inn senere :( Har ikke produksjonen vært her inne å lest???

• Liker 2
Skrevet

Også en ting til -- jeg liker egentlig pandoras jeg, men har det ikke vært rimelig tamt i den norske versjonen? I hvert fall de siste åra, mest tullprat og kleine greier, knapt noen skarpe spørsmål? Sånn sett savner jeg det ikke så mye. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
Den 15. mars 2016 at 23.58, AnonymBruker skrev:

Syns Jonas er døds kjekk :rodmer:

Anonymkode: db2f4...d6d

Jeg og, han er den kjekkeste av alle sammen, men han som røk ut var også kjekk. Hvorfor ser vi aldri noe til Jonas? 

Mikaela må ut, virker personlighetsløs og er generelt litt plagsom å se på. Imme er irriterende på den måten at hun virker som en oppmerksomhetssyk jente som alltid har blitt behandlet som en prinsesse og selv tror hun er veerdens beste go'jente. 

Heier på Eileen, Nina, Mayoo og Jonas. Carl Aksel lager show/drama så han må bli, bare ikke vinne ;) 

(Verken fin eller snill hun siste som kom inn) 

Anonymkode: 294b7...492

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske ironisk at Aksel mener han nye er uærlig fordi han ikke presenterer seg som en nerd fra Gjøvik, når han selv lyver om hvor han kommer fra :fnise:

Anonymkode: ecd57...a19

• Liker 25
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eileen er så nydelig, men hun hadde vært så mye penere om hun hadde hatt mer naturlige, og ikke minst lysere, bryn.

Og jeg likte den "mhmm"en hennes. Syns det var så søtt :fnise:

Anonymkode: 34b9f...07d

Ja det er sant! Jeg takler det mye lettere siden hun er så søt :) Måtte smile av den metaforen hennes med det giftige eplet! Ser ikke for meg at hun er typen til å bli noen paradisebitch i hvert fall. 

Likte Mayo bedre i denne episoden. Akkurat nå heller jeg mot den grupperingen til Eileen og Mayo og de.

Anonymkode: 34b9f...07d

Mayoo er faktisk mye hyggeligere når han snakker om noe annet enn seg selv! Noen andre som la merke til at han skjeler litt? Det synes jeg gjorde ham enda mer sjarmerende. Han virker litt lost så selv om han er full av seg selv, virker han ikke ekkel og klysete som Caksel og Drøystein. Tror han har litt av samme kvalitetene som Eileen; at selv om han ikke er den aller smarteste så er han veldig snill og omtenksom.

Forbaska at Synøve røyk ut! Jeg synes hun var ganske festlig og sprudlende. Jeg ville nok også blitt både sur og muggen om jeg måtte ha delt rom med Caksel. Han blir jo bare verre og verre. Skikkelig ekkel fyr! Passer perfekt sammen med Sandra. Hun er pen men ser ut til å ha samme sleipe personligheten som Caksel. Der tror jeg man har en god kandidat til årets pærrabitch. Hvis hun ikke bare spiller for å holde seg inne med gutta da.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sandra (eller hva enn hun nye heter) er fra samme plass som meg, og jeg har hørt at hun er rimelig rar. Det er ikke pent å si om et annet menneske, men jeg følte hun diltet veldig etter i dag. Det samme gjør jo Mikaela, har jo ingen egne meninger om ting! 

Synøve likte jeg aldri, men liker Eileen og Nina :)

Anonymkode: bee89...989

Skrevet

Har veldig sansen for Nina. Hun virker som en veldig oppegående, og søt jente. 

• Liker 3
Gjest bruker83924
Skrevet (endret)

Selv så tidlig som nå, så kan jeg ikke fordra Carl Aksel, Øystein og Sandra. Heier på Eileen, Synøve, Nina, Henning, og Mayoo(i dagens episode overrasket han veldig). Håper vi får en like bra sesong som s5, med de gode mot de onde :hjerter:

Endret av ElizabethTaylor
AnonymBruker
Skrevet

Når er finalen?

Anonymkode: 16a71...0aa

Skrevet

Tror ikke han har hørt annet enn det når han vokste opp, så han burde være ganske herdet tror jeg. Burde iallfall være det.

• Liker 2
Gjest Evelynita
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så enig. Skjer med denne barnslige namecallingen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...