Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mayoo i det intervjuet :hjerte: Skal ikke drikke alkohol lenger fordi han vil være en god rollemodell. Han er så herlig! 

Anonymkode: 2a5e2...2b8

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, Rose11 skrev:

Jeg synes Eileen er så himla vakker. Hun er den vakreste som har vært med på PH noensinne. Den kjekkeste gutten vet jeg ikke helt,  men Jonas er høyt oppe på listen sammen med Torbjørn fra sesong 2 og Kristian Rene. 

Jeg var skikkelig forelsket i Øystein fra sesong 1 husker jeg. Begynte å grine når han røyk ut :fnise: 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mayoo i det intervjuet :hjerte: Skal ikke drikke alkohol lenger fordi han vil være en god rollemodell. Han er så herlig! 

Anonymkode: 2a5e2...2b8

Ja, dumt han ikke kom til finalen. 

• Liker 10
Gjest jesse james
Skrevet

Morsomt at Carl-Axel tapte selv etter han lovet ferietur til ALLE :fnise: 

jeg tror at han forsnakket seg da han sa " kunne ikke ha vunnet over en bedre mann" han hadde sikkert vinner talen klar og øvd inn ;) 

Skrevet
44 minutter siden, Rose11 skrev:

Jeg synes Eileen er så himla vakker. Hun er den vakreste som har vært med på PH noensinne. . 

Enig! For Eileen kunne jeg faktisk blitt lesbisk. Hun er nydelig tvers gjennom! Alle som har henne i livet sitt er utrolig heldige :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stine har ordnet på leppene sine :ohmy: Penere før! 

Anonymkode: db2f4...d6d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"LIVET ETTER"? Virkelig??? Jeg tror jeg må le. Det er vel ingen som faktisk skal se på dette her? Kjære vene... Hva er det TV3 tenker med. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Et annet tegn på at Carl Aksel faktisk tenker på andre enn seg selv er jo faktisk at han valgte å ta med seg Stine på daten istede for Eileen. Han hadde jo stått mye sterkere med Eileen i fanelen, og det var han nok 100% klar over men tror nok ikke han hadde samvittighet til å gjøre det mot Øystein.

Anonymkode: 2acb5...4c1

AnonymBruker
Skrevet

Hadde Sandra rettet seg opp i ryggen, så hadde hun vært en utrolig pen jente. Men, holdningen ødelegger hele jenta.... :( 

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 6
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde Sandra rettet seg opp i ryggen, så hadde hun vært en utrolig pen jente. Men, holdningen ødelegger.... :( 

Anonymkode: 525ef...0ec

Enig.

Endret av Mippi
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

hva er så spesielt med mayoo ''sitt'' sitat?..:vetikke:

Anonymkode: 791c2...07d

Skrevet (endret)
2 timer siden, jesse james skrev:

Morsomt at Carl-Axel tapte selv etter han lovet ferietur til ALLE :fnise: 

jeg tror at han forsnakket seg da han sa " kunne ikke ha vunnet over en bedre mann" han hadde sikkert vinner talen klar og øvd inn ;) 

Haha, han dreit seg ut. De andre bare så rart på han. Eneste som faktisk var gira på en ferie var jo Vegard :fnise:  Sikkert derfor han stemte på CA. 

Endret av Linnpinn9
  • Liker 2
Gjest jesse james
Skrevet
12 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Haha, han dreit seg ut. De andre bare så rart på han. Eneste som faktisk var gira på en ferie var jo Vegard :fnise: Sikkert derfor han stemte på CA. 

🙊

Skrevet (endret)

Skal jeg være helt ærlig så syntes jeg Eileen var for sminka på begynnelsen. Men hun har virkelig blitt penere og det hjelper absolutt at hun er så god i tillegg.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"LIVET ETTER"? Virkelig??? Jeg tror jeg må le. Det er vel ingen som faktisk skal se på dette her? Kjære vene... Hva er det TV3 tenker med. 

Det er jo en del som har gjort seg karriere av dette. Bare se på Thea (husker ikke sesong, christensen) hun jobbet veldig for å bli kjendis før PH. Hunden hennes ble stjålet på en bensinstasjon og VG (eller Dagbladet) hadde full dekning av dette når plutselig noen "meldte" seg og overleverte hundene anonymt i Oslo. Hele greia var bare så fake. Overrasket meg ikke i det hele tatt at hun endte opp på PH, i Vi Menn osv...

Endret av Raiu
Skrevet
24 minutter siden, MXB skrev:

Skal jeg være helt ærlig så syntes jeg Eileen var for sminka på begynnelsen. Men hun har virkelig blitt penere og det hjelper absolutt at hun er så god i tillegg.

Det er jo en del som har gjort seg karriere av dette. Bare se på Thea (husker ikke sesong, christensen) hun jobbet veldig for å bli kjendis før PH. Hunden hennes ble stjålet på en bensinstasjon og VG (eller Dagbladet) hadde full dekning av dette når plutselig noen "meldte" seg og overleverte hundene anonymt i Oslo. Hele greia var bare så fake. Overrasket meg ikke i det hele tatt at hun endte opp på PH, i Vi Menn osv...

Driver ikke hun mrd bikini fitness nå? Hun var med i sesong 2. Kom til finalen mrd Niklas Vindel. Han savner jeg. 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Driver ikke hun mrd bikini fitness nå? Hun var med i sesong 2. Kom til finalen mrd Niklas Vindel. Han savner jeg. 

Aner ikke, men når jeg søker på henne nå ser jeg at hun også prøvde seg på frøken Norge. Tror også hun drev å reklamerte for noe fitness drink. Har ingenting mot henne, vi var venner når vi var ungdommer, men hun var så veldig keen på å bli kjent.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren min på 13 sa hun skulle se det, men kan ikke se for meg det er andre enn fjortiser som synes det er interessant. Tror folk flest driter i dem etter at de sjekker ut av hotellet. Jeg gjør i alle fall det...

Skrevet
37 minutter siden, super-s skrev:

Søsteren min på 13 sa hun skulle se det, men kan ikke se for meg det er andre enn fjortiser som synes det er interessant. Tror folk flest driter i dem etter at de sjekker ut av hotellet. Jeg gjør i alle fall det...

Men to :) 

Skrevet
23 timer siden, Tapas skrev:

Sandras look i finalen minner meg om Yzma fra Kuzco :fnise: Blå øyenskygge med edderkoppvipper?! No fucks given that day Sandra

latest?cb=20120902202747

Eller Magica fra tryll

walt_disney_magica_de_spell_by_carlosmota.jpg

• Liker 5
Skrevet
23 timer siden, Mippi skrev:

Hahaha! Jeg sa det ble en ny twist i troskapstesten i år. Så forutsigbart at reglene blir endret ut i fra hvem som har fordelene/ulempene.

Hvorfor visste ikke deltagerne om denne regelen før de sto der?

Herregud så teit. Selv om denne nye regelen/twisten heldigvis ikke har så mye å si da.

De visste jo om twisten. Malin sa jo at grunnen til at "de" valgte at hun skulle ofre seg for CA, var jo at hvis ingen ofret partneren sin, skulle juryen velge, og de mente at juryen garantert ville ta ut CA. Dette er nok et poeng som viser at produsentene favoriserer CA, de røper denne twisten på forhånd så CA ikke skal ryke ut. Gørr.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...