AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #6041 Skrevet 3. juni 2016 Mayoo i det intervjuet Skal ikke drikke alkohol lenger fordi han vil være en god rollemodell. Han er så herlig! Anonymkode: 2a5e2...2b8 13
Linnpinn9 Skrevet 3. juni 2016 #6042 Skrevet 3. juni 2016 29 minutter siden, Rose11 skrev: Jeg synes Eileen er så himla vakker. Hun er den vakreste som har vært med på PH noensinne. Den kjekkeste gutten vet jeg ikke helt, men Jonas er høyt oppe på listen sammen med Torbjørn fra sesong 2 og Kristian Rene. Jeg var skikkelig forelsket i Øystein fra sesong 1 husker jeg. Begynte å grine når han røyk ut
Linnpinn9 Skrevet 3. juni 2016 #6043 Skrevet 3. juni 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mayoo i det intervjuet Skal ikke drikke alkohol lenger fordi han vil være en god rollemodell. Han er så herlig! Anonymkode: 2a5e2...2b8 Ja, dumt han ikke kom til finalen. 10
Gjest jesse james Skrevet 3. juni 2016 #6044 Skrevet 3. juni 2016 Morsomt at Carl-Axel tapte selv etter han lovet ferietur til ALLE jeg tror at han forsnakket seg da han sa " kunne ikke ha vunnet over en bedre mann" han hadde sikkert vinner talen klar og øvd inn
Sitronmelis Skrevet 3. juni 2016 #6045 Skrevet 3. juni 2016 44 minutter siden, Rose11 skrev: Jeg synes Eileen er så himla vakker. Hun er den vakreste som har vært med på PH noensinne. . Enig! For Eileen kunne jeg faktisk blitt lesbisk. Hun er nydelig tvers gjennom! Alle som har henne i livet sitt er utrolig heldige 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #6046 Skrevet 3. juni 2016 Stine har ordnet på leppene sine Penere før! Anonymkode: db2f4...d6d 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #6047 Skrevet 3. juni 2016 "LIVET ETTER"? Virkelig??? Jeg tror jeg må le. Det er vel ingen som faktisk skal se på dette her? Kjære vene... Hva er det TV3 tenker med. Anonymkode: b4268...6dd 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #6048 Skrevet 3. juni 2016 Et annet tegn på at Carl Aksel faktisk tenker på andre enn seg selv er jo faktisk at han valgte å ta med seg Stine på daten istede for Eileen. Han hadde jo stått mye sterkere med Eileen i fanelen, og det var han nok 100% klar over men tror nok ikke han hadde samvittighet til å gjøre det mot Øystein. Anonymkode: 2acb5...4c1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #6049 Skrevet 3. juni 2016 Hadde Sandra rettet seg opp i ryggen, så hadde hun vært en utrolig pen jente. Men, holdningen ødelegger hele jenta.... Anonymkode: 525ef...0ec 6
Mippi Skrevet 3. juni 2016 #6050 Skrevet 3. juni 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde Sandra rettet seg opp i ryggen, så hadde hun vært en utrolig pen jente. Men, holdningen ødelegger.... Anonymkode: 525ef...0ec Enig. Endret 3. juni 2016 av Mippi 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2016 #6051 Skrevet 3. juni 2016 hva er så spesielt med mayoo ''sitt'' sitat?..Anonymkode: 791c2...07d
Linnpinn9 Skrevet 3. juni 2016 #6052 Skrevet 3. juni 2016 (endret) 2 timer siden, jesse james skrev: Morsomt at Carl-Axel tapte selv etter han lovet ferietur til ALLE jeg tror at han forsnakket seg da han sa " kunne ikke ha vunnet over en bedre mann" han hadde sikkert vinner talen klar og øvd inn Haha, han dreit seg ut. De andre bare så rart på han. Eneste som faktisk var gira på en ferie var jo Vegard Sikkert derfor han stemte på CA. Endret 3. juni 2016 av Linnpinn9 2
Gjest jesse james Skrevet 3. juni 2016 #6053 Skrevet 3. juni 2016 12 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Haha, han dreit seg ut. De andre bare så rart på han. Eneste som faktisk var gira på en ferie var jo Vegard Sikkert derfor han stemte på CA. 🙊
Gjest Raiu Skrevet 3. juni 2016 #6054 Skrevet 3. juni 2016 (endret) Skal jeg være helt ærlig så syntes jeg Eileen var for sminka på begynnelsen. Men hun har virkelig blitt penere og det hjelper absolutt at hun er så god i tillegg. 3 timer siden, AnonymBruker skrev: "LIVET ETTER"? Virkelig??? Jeg tror jeg må le. Det er vel ingen som faktisk skal se på dette her? Kjære vene... Hva er det TV3 tenker med. Anonymkode: b4268...6dd Det er jo en del som har gjort seg karriere av dette. Bare se på Thea (husker ikke sesong, christensen) hun jobbet veldig for å bli kjendis før PH. Hunden hennes ble stjålet på en bensinstasjon og VG (eller Dagbladet) hadde full dekning av dette når plutselig noen "meldte" seg og overleverte hundene anonymt i Oslo. Hele greia var bare så fake. Overrasket meg ikke i det hele tatt at hun endte opp på PH, i Vi Menn osv... Endret 3. juni 2016 av Raiu
Linnpinn9 Skrevet 3. juni 2016 #6055 Skrevet 3. juni 2016 24 minutter siden, MXB skrev: Skal jeg være helt ærlig så syntes jeg Eileen var for sminka på begynnelsen. Men hun har virkelig blitt penere og det hjelper absolutt at hun er så god i tillegg. Det er jo en del som har gjort seg karriere av dette. Bare se på Thea (husker ikke sesong, christensen) hun jobbet veldig for å bli kjendis før PH. Hunden hennes ble stjålet på en bensinstasjon og VG (eller Dagbladet) hadde full dekning av dette når plutselig noen "meldte" seg og overleverte hundene anonymt i Oslo. Hele greia var bare så fake. Overrasket meg ikke i det hele tatt at hun endte opp på PH, i Vi Menn osv... Driver ikke hun mrd bikini fitness nå? Hun var med i sesong 2. Kom til finalen mrd Niklas Vindel. Han savner jeg. 1
Gjest Raiu Skrevet 3. juni 2016 #6056 Skrevet 3. juni 2016 15 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Driver ikke hun mrd bikini fitness nå? Hun var med i sesong 2. Kom til finalen mrd Niklas Vindel. Han savner jeg. Aner ikke, men når jeg søker på henne nå ser jeg at hun også prøvde seg på frøken Norge. Tror også hun drev å reklamerte for noe fitness drink. Har ingenting mot henne, vi var venner når vi var ungdommer, men hun var så veldig keen på å bli kjent.
super-s Skrevet 3. juni 2016 #6057 Skrevet 3. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: "LIVET ETTER"? Virkelig??? Jeg tror jeg må le. Det er vel ingen som faktisk skal se på dette her? Kjære vene... Hva er det TV3 tenker med. Anonymkode: b4268...6dd Søsteren min på 13 sa hun skulle se det, men kan ikke se for meg det er andre enn fjortiser som synes det er interessant. Tror folk flest driter i dem etter at de sjekker ut av hotellet. Jeg gjør i alle fall det...
Linnpinn9 Skrevet 3. juni 2016 #6058 Skrevet 3. juni 2016 37 minutter siden, super-s skrev: Søsteren min på 13 sa hun skulle se det, men kan ikke se for meg det er andre enn fjortiser som synes det er interessant. Tror folk flest driter i dem etter at de sjekker ut av hotellet. Jeg gjør i alle fall det... Men to
Boetica Skrevet 3. juni 2016 #6059 Skrevet 3. juni 2016 23 timer siden, Tapas skrev: Sandras look i finalen minner meg om Yzma fra Kuzco Blå øyenskygge med edderkoppvipper?! No fucks given that day Sandra Eller Magica fra tryll 5
Boetica Skrevet 3. juni 2016 #6060 Skrevet 3. juni 2016 23 timer siden, Mippi skrev: Hahaha! Jeg sa det ble en ny twist i troskapstesten i år. Så forutsigbart at reglene blir endret ut i fra hvem som har fordelene/ulempene. Hvorfor visste ikke deltagerne om denne regelen før de sto der? Herregud så teit. Selv om denne nye regelen/twisten heldigvis ikke har så mye å si da. De visste jo om twisten. Malin sa jo at grunnen til at "de" valgte at hun skulle ofre seg for CA, var jo at hvis ingen ofret partneren sin, skulle juryen velge, og de mente at juryen garantert ville ta ut CA. Dette er nok et poeng som viser at produsentene favoriserer CA, de røper denne twisten på forhånd så CA ikke skal ryke ut. Gørr. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå