Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg synes ikke man stemler seg som en gjerrig jævel om man slipper kula. Litt kynisk og kald spiller kanskje, men det synes jeg er fullt lovlig inne på pæradais. Samvittigheten og de andre gode egenskapene sine kan man spare til man er utenfor hotellet i den virkelige verden :)

Enig. To år på rad har finalen vært gørr kjedelig med par som har stått sammen lenge og kunne aldri slippet kula. Hadde vært mye gøyere hvis CA og Stine vant. Igjen, kjedelig finale. Am out.

Anonymkode: db34b...155

• Liker 4
Skrevet

Koselig avslutning på det hele! :hjerte:

Og bare for å drittslenge litt mer før denne tråden dør; Likte hvordan Nina snakket om CA til kamera. At hun mente han fortjente en finaleplass, og at han har spilt bra osv, selvom de ikke spilte sammen. Jeg vedder på at INGEN fra den andre alliansen hadde gjort det samme for henne. INGEN. Hun hadde vært tidenes bitch, Jørgen hadde mest sannsynlig grått lol, og det hadde vært verdens undergang. Jaja.

Og så må jeg ærlig innrømme at det er deilig at det er over. Nå kan jeg endelig leve normalt igjen, og ikke være avhengig av å se noe på tv/viaplay hver dag :fnise:

• Liker 23
Skrevet
5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg synes ikke man stempler seg som en gjerrig jævel om man slipper kula. Litt kynisk og kald spiller kanskje, men det synes jeg er fullt lovlig inne på pæradais. Samvittigheten og de andre gode egenskapene sine kan man spare til man er utenfor hotellet i den virkelige verden :)

Det er en ting å bakstæbbe of ødelegge andres muligheter til å komme til finalen men å ta hele beløpet fra noen som har vunnet allerede er faktisk grisegjerrig!

• Liker 4
Skrevet

Ingen bombe at de vant og ingen bombe at ingen slapp kula. Det var veldig forventet. Eileen og Øystein er bare gode venner, og Eileen har fått seg type. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så, dere som har sett bildet som ble lekket, stemte det med at Eileen og Øystein vant?

Anonymkode: ed444...1a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott finale, og mange fine ord.

Jeg kjente glede når Jonas snakket så pent om Eileen(og at Eileen ble så glad av det), Eileens visdomsord om at hun ikke vil ha en gutt som tar alt, men en gutt som vil ha henne. Det som vel og merke var flottest var måten Nina snakket om Carl Aksel. Hun sa at han fortjente en finaleplass og at han har vært en god spiller som har kjempet, og om han vinner ville det vært greit. Måten hun sa det på var så lykkelig, og hun mente det virkelig. Det var godt å se, da jeg synes hun har virket negativ denne sesongen.

Anonymkode: a4408...8c2

• Liker 18
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjente glede når Jonas snakket så pent om Eileen(og at Eileen ble så glad av det), Eileens visdomsord om at hun ikke vil ha en gutt som tar alt, men en gutt som vil ha henne. Det som vel og merke var flottest var måten Nina snakket om Carl Aksel. Hun sa at han fortjente en finaleplass og at han har vært en god spiller som har kjempet, og om han vinner ville det vært greit. Måten hun sa det på var så lykkelig, og hun mente det virkelig. Det var godt å se, da jeg synes hun har virket negativ denne sesongen.

Enig. Det må ha skjedd noe, for de andre sesongene har hun vært skikkelig positiv!! 

Anonymkode: 9b161...f7e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det må ha skjedd noe, for de andre sesongene har hun vært skikkelig positiv!! 

Anonymkode: 9b161...f7e

Dust. Du skjønner jo at vedkommende mener hele denne sesongen. 

Anonymkode: 9a36f...0b4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min teori er at Nina og Jonas fikk litt tid sammen utenfor hotellet og borte fra kameraene når de begge hadde sjekket ut.. Det sies jo at hvis noen er i dårlig humør så bør de "få seg noe" :fnise:

Anonymkode: fae21...91a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så finalefestintervju med Jørgen. Han hadde vært verre enn det som ble vist på tv hehe.

Han klikket mer enn det som ble vist da Stine sendte han ut. Kastet en stol bla.

Han hadde også klikket da Øystein sendte ut Sandra

Anonymkode: 4fda2...fdb

• Liker 13
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så finalefestintervju med Jørgen. Han hadde vært verre enn det som ble vist på tv hehe.

Han klikket mer enn det som ble vist da Stine sendte han ut. Kastet en stol bla.

:hoho::hoho: så ufyselig han er

• Liker 20
Skrevet

Herrefred, hva feiler det Jørgen? For en forferdelig dårlig taper ham er! Har ikke ord. Han er vel den typen som klikker i vinkel hvis han taper i bowling og ludo. Veldig usjarmerende. Han og Sandra passer godt sammen. Hadde faktisk vært gøy å sett han tape i finalen. :fnise: 

Men jeg er er glad for at Eileen vant. Tror hun må være en av de mest snilleste og mest sympatiske deltakeren som har vært på PH. Helt greit Øystein vant å. Heller han enn CA. Å han vil ikke innse han har vært uærlig og spilt skittent spill. "Jeg har vært helt ærlig gjennom hele sesongen og ikke tråkket noen på tærne" 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Enda en kjedelig finale. Man visste jo de ville vinne lenge før

Tydelig at hvis du er ett "kjæreste" par på paradise vil du komme helt til finalen lett, samme med martine og han fyren fra forrige sesong

Anonymkode: 23c8f...0cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Martine og pierre*

Anonymkode: 23c8f...0cb

Annonse
Gjest Rose11
Skrevet

Skal man vinne PH, så må man være godt likt. Både Øystein og Eileen var veldig godt likt av de fleste. Velfortjent synes jeg. Nei, de har ikke spilt så mye. Ikke like mye som Carl Aksel og Nina, men synes de fortjente å vinne sammen. Hadde så klart håpet på å se Jonas og Nina i finalen, men men.

Jørgen er 24 år, men skulle tro han var 4 år. Morsomt når noen blir SÅ bitre for å ryke ut. 

Gjest Rose11
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan man se det hen?

Skrevet

Så nettopp innsjekkingsvideoen til Jørgen nå, herregud så morsomt! "Jentene elsker å være rundt meg fordi jeg er kjekk, og guttene følger meg fordi jeg er en leder, en alfa!" Jupp merket det du :fnise:

Også ganske komisk at han mente han lignet James Bond, når han mente at en pølsespiserkonkurranse var det verste han hadde vært med på! :laugh: 

Viste heller ikke en veldig mandig side av seg når han var pissredd for svarteboka og djevelen, kasta opp av chilli og begynte å grine hvis noe gikk mot hans vei :tongue:

"Jentene burde behandle meg som en prins", tydelig at det er det han er vant til i hverfall :fnise:

• Liker 22
Gjest Rose11
Skrevet

Jeg synes Eileen er så himla vakker. Hun er den vakreste som har vært med på PH noensinne. Den kjekkeste gutten vet jeg ikke helt,  men Jonas er høyt oppe på listen sammen med Torbjørn fra sesong 2 og Kristian Rene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...