Ferny Skrevet 2. juni 2016 #5941 Skrevet 2. juni 2016 Eneste som gir mening i den handlingen til Malin er at hun har avtale med CA om at han slipper kulen og de deler pengene. Hadde vært kult (og realt mot Malin) om det skjedde, men spørs jo om CA og Stine får flest stemmer da. Jeg tror ikke det. Og jeg tror verken Eileen eller Øystein slipper kulen. Da hadde jeg faktisk blitt veldig overrasket. 5
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. juni 2016 #5942 Skrevet 2. juni 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Alethia Skrevet 2. juni 2016 #5943 Skrevet 2. juni 2016 Hvis CA og Stine vinner, noe som jeg tviler på, så håper jeg Stine kaster den kula i bakken og deler pengene med Eileen. Drømmescenario 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #5944 Skrevet 2. juni 2016 Litt sen kommentar å komme med, men bruker Daniel linser eller? Flere som har lagt merke til hvordan han åpner øynene skikkelig opp hele tiden og blunker på en spesiell måte? Ikke rart Malin synes han er litt skummel. Anonymkode: 68faf...173 4
Linnpinn9 Skrevet 2. juni 2016 #5945 Skrevet 2. juni 2016 3 timer siden, Mippi skrev: Hahahaha Jørgen. Kleint Tror han virkelig ikke at han hadde tatt billetten selv? Mye selvinnsikt den fyren... Lættis at Stine står på sitt uten å blunke når Jørgen står der å slipper og griner. "Du hadde gjort det selv, du hadde gjort det selv, du hadde gjort det samme selv". Hun har jo helt rett, så det blir så ekstra komisk når Jørgen hulker ut sine bitre fantasier om at han ikke er så kynisk som henne og at han trodde bedre om henne. Oh please. Jørgen hadde gjort akkurat det samme selv. Uten å blunke. Ganske morsomt han mener Stine er mer kynisk enn han 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #5946 Skrevet 2. juni 2016 Om Carl Aksel og Stine står i finalen og de skal slippe kula med en gang. Må de vel dele med noen, men er det ikke en veldig lav på starten? Så det blir egentlig ikke noe penger i det hele tatt? Om Eileen og Øystein vinner er det vel ingen vits om de slipper kula. De har vel ingen andre de vil dele pengene med uansett. Om de ikke kan dele med samme kjønn da? Så vil kanskje Øystein slippe så Carl Aksel får noe? Tror ikke det skjer men. Anonymkode: 129b5...331
Linnpinn9 Skrevet 2. juni 2016 #5947 Skrevet 2. juni 2016 Hvem tror dere stemmer hvem? Jeg tror det blir slik. Øystein og Eileen : Nina, Jonas, Mikela, Jørgen, Daniel og Celester CA og Stine : Sandra (veldig usikker på hvor Sandra går) Malin og Vegard
Linnpinn9 Skrevet 2. juni 2016 #5948 Skrevet 2. juni 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om Carl Aksel og Stine står i finalen og de skal slippe kula med en gang. Må de vel dele med noen, men er det ikke en veldig lav på starten? Så det blir egentlig ikke noe penger i det hele tatt? Om Eileen og Øystein vinner er det vel ingen vits om de slipper kula. De har vel ingen andre de vil dele pengene med uansett. Om de ikke kan dele med samme kjønn da? Så vil kanskje Øystein slippe så Carl Aksel får noe? Tror ikke det skjer men. Anonymkode: 129b5...331 Det startervel på 5000 kr tror jeg. CA har sagt han ikke trenger pengene.
Ardwinna Skrevet 2. juni 2016 #5949 Skrevet 2. juni 2016 Jørgen og Sandra må jo ha misforstått hva Paradise går ut på. Eller, Sandra har i det minste prøvd å spille litt, men de begge blir jo helt infernalskt sure når ting går i mot dem. Jørgen er muligens ikke like kynisk som andre men han er adskillig mer bitter, hatefull, hevngjerrig og sutrete enn de andre der inne. Med unntak av hans perfekte motstykke Sandra da. De er virkelig a match made in heaven! Jeg har dårlig tro på at det blir noe kuleknusing i kveld da jeg tror vi ender opp med Drøystein og Eileen i finalen og de blir stående å smile søtt gjennom hele seremonien. Kjeeeedelig. Håper Jeg tar feil og at Eileen (eller Stine) virkelig overrasker! 10
Gjest Skam4life Skrevet 2. juni 2016 #5950 Skrevet 2. juni 2016 De kan dele med samme kjønn. Aurora delte jo med Ann Mariell for et par år siden Og starter vel på 50 000?
Mippi Skrevet 2. juni 2016 #5951 Skrevet 2. juni 2016 (endret) 2 timer siden, Skam4life skrev: De kan dele med samme kjønn. Aurora delte jo med Ann Mariell for et par år siden Og starter vel på 50 000? Sikkert nye regler i år. Reglene i år har jo endret seg etter hvem som har vært utsatt, stått i fare og hatt fordeler. Ser det for meg; I år smeller CA kula i bakken på 50.000,-. Han vil dele med Øystein. Så kommer Trana inn og sier "det har aldri vært noen som har knust kula på 50.000,- før. Siden Paradise Hotel er et spill og det handler om å spille, så får du velge å dele premien med deg selv ettersom du spilte spillet." Endret 2. juni 2016 av Mippi 12
Gjest Raiu Skrevet 2. juni 2016 #5952 Skrevet 2. juni 2016 Så siden man ikke kan se i utlandet lenger og jeg har ikke fått kjøpt meg VPN, forstår jeg riktig så er Øystein/Eileen og CA/Stine i finalen? Kjedelig! Penger spart
Gjest Raiu Skrevet 2. juni 2016 #5953 Skrevet 2. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Om Eileen og Øystein vinner er det vel ingen vits om de slipper kula. De har vel ingen andre de vil dele pengene med uansett. Om de ikke kan dele med samme kjønn da? Så vil kanskje Øystein slippe så Carl Aksel får noe? Tror ikke det skjer men. Anonymkode: 129b5...331 Sorry for dobbel posting men Aurora delte jo pengene med Ann Marielle
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #5954 Skrevet 2. juni 2016 4 timer siden, Linnpinn9 skrev: Hvem tror dere stemmer hvem? Jeg tror det blir slik. Øystein og Eileen : Nina, Jonas, Mikela, Jørgen, Daniel og Celester CA og Stine : Sandra (veldig usikker på hvor Sandra går) Malin og Vegard Jeg tror Nina kan finne på å gå bak CA. Fordi hun synes han er en god spiller. Anonymkode: ffdb9...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #5955 Skrevet 2. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror Nina kan finne på å gå bak CA. Fordi hun synes han er en god spiller. Anonymkode: ffdb9...8e3 Det håper jeg faktisk hun gjør. Hva har egentlig Øystein og Eileen gjort der inne hele veien? Nina og CA er omtrent de eneste som har spilt. Anonymkode: 68faf...173 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #5956 Skrevet 2. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det håper jeg faktisk hun gjør. Hva har egentlig Øystein og Eileen gjort der inne hele veien? Nina og CA er omtrent de eneste som har spilt. Anonymkode: 68faf...173 Eileen har ikke gjort NOEN TING. Kun være snill å grei....nesten på grensen til irriterende. Sprunget å plapret til Øystein når hun skulle holde kjeft osv. Øystein har pult rundt. Ellers ikke gjort så mye. Ingen av de har tatt kjipe valg, eller spilt spillet. Anonymkode: 525ef...0ec 3
Linnpinn9 Skrevet 2. juni 2016 #5957 Skrevet 2. juni 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eileen har ikke gjort NOEN TING. Kun være snill å grei....nesten på grensen til irriterende. Sprunget å plapret til Øystein når hun skulle holde kjeft osv. Øystein har pult rundt. Ellers ikke gjort så mye. Ingen av de har tatt kjipe valg, eller spilt spillet. Anonymkode: 525ef...0ec Faktisk enig. Nina og CA er vel de eneste som faktisk har spilt hele veien. Eileen synes jeg snakket på en skikkelig irriterende måte i starten og sa "mhhm" etter hver setning! Men etterhvert ble det bedre og ikke fult så irriterende. Øystein har vel egentlig bare diltet etter CA og hvert hans høyere hånd. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #5958 Skrevet 2. juni 2016 Eileen er veldig snill og god, men ganske kjedelig.. Digget når hun lurte Øystein og CA til å tro at hun IKKE spilte med gjengen-allianse da, men ellers har hun ikke gjort noe særlig ut av seg synes jeg. Anonymkode: 80431...548 1
smalls Skrevet 2. juni 2016 #5959 Skrevet 2. juni 2016 Helt enig med dere angående Øystein og Eileen. Jeg har ingenting vondt å si om Eileen (hun er god som gull) men litt kjedelig for PH. Respekt at hun har klart å stå imot sexpresset til Øystein i alle disse ukene. At ikke han gikk lei av å mase på henne. Jeg tror ikke de hadde kommet til finalen uten hverandre . De har begge vært trofaste og stått sammen nesten hele veien. Tenk på de i hoffet som ville ha ut Eileen, men Øystein ville ikke ofre henne. Det er bra gjort. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2016 #5960 Skrevet 2. juni 2016 1 time siden, smalls skrev: Helt enig med dere angående Øystein og Eileen. Jeg har ingenting vondt å si om Eileen (hun er god som gull) men litt kjedelig for PH. Respekt at hun har klart å stå imot sexpresset til Øystein i alle disse ukene. At ikke han gikk lei av å mase på henne. Jeg tror ikke de hadde kommet til finalen uten hverandre . De har begge vært trofaste og stått sammen nesten hele veien. Tenk på de i hoffet som ville ha ut Eileen, men Øystein ville ikke ofre henne. Det er bra gjort. Enig. CA og de andre har jo villet ha ut Eileen lenge. Øystein har ikke ville sende henne ut og veldig bra da CA ville han skulle ofre Eileen og velge Malin, men han sa det var uaktuelt. Anonymkode: db34b...155 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå