Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smiske smiske :fnise: CA trenger jo ikke å vinne hvertfall, som han sa så trenger han jo ikke pengene :) haha

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jørgen, du kan snakke ja. Du skulle jo sleppe kulen!

Anonymkode: 33445...e3e

Jørgen har hukommelse som en glassmanet, ha ha, den fyren er helt unbelievable! "Jeg TRENGER pengene, jeg TRENGER dem!!"

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Den 12.5.2016 at 16.40, AnonymBruker skrev:

Får ikke vekk denne boksen!!

Men Stine hadde jo kommet til finalen uansett? Er jo ikke flere jenter der inne..

Anonymkode: c74b8...fbc

AnonymBruker
Skrevet

I og med at CA og Stine begge er motbydelige og fæle mennesker, er det selvsagt ingen tvil om at Eileen og Øystein burde vinne. 

Anonymkode: f252d...0bc

• Liker 1
Skrevet

Håper faktisk litt at Eileen slipper kulen :duskedame:

• Liker 1
Skrevet

Hahaha Jørgen ass, så sur for at Stine ofra han når han selv hadde tenkt å slippe kula for Sandra :fnise:

• Liker 22
Gjest Rose11
Skrevet

Skjønner Jørgen ble skuffet og sånn, men hallo? Han hadde garantert gjort det samme selv. Litt morsomt å se hvor bitre Jørgen og Sandra er :fnise: 

jeg visste Carl Aksel kom til finalen. Ingen bombe det. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På frempeket hører man en kule gå i bakken...Er det bare for å forvirre det da?

Anonymkode: d99e7...ad8

JA! Klart det

Anonymkode: be249...89f

• Liker 1
Gjest Skam4life
Skrevet

Jørgen har tidenes korttids-hukommelse ihvertfall. For noen uker siden sendte han jo ut Stine i fordel for en annen. Og han hadde jo alle intensjoner om å slippe den kula. Digger meg så sykt at han gikk ut, Sandra også. Bitrere mennesker skal du lete lenge etter :fnise:

Skrevet
1 time siden, smalls skrev:

Det tror jeg å. Alle hører jo på CA.

I valget mellom Jørgen og Caksel hadde jeg antakelig valgt Caksel jeg også. Caksel er i det minste en happy camper i motsetning til Jørgen som har gullmedalje i bitter sutring og dårlig selvinnsikt. I valget mellom to onder hadde jeg nok lett valgt Caksel.

Hvis Drøystein og Eileen vinner hadde jeg virkelig ønsket at Eileen slapp kula med et stort smil! Det hadde gjort dagen min! :Nikke:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok, helt seriøs hvorfor skal dere klage på absolutt alt hoffet gjør uansett hva det er. Det at Malin dyttet Carl Aksel over den streken var veldig fint gjort, forstår ikke hvordan dere klarer å vri det om til at Malin er stokk dum og at Carl Aksel er fæl. Var jo tydelig at Carl Aksel ikke hadde lyst til dette egentlig, men både han og Malin visste at det måtte skje. Hadde det vært Nina som dyttet Jonas over den streken f.eks. hadde dere hyllet det i skyene og snakt om hvor snill Nina hadde vært, det er jeg faktisk 100% sikker på.

med "dere" så mener jeg de som gjør det og ikke alle i dette forumet, bare så det er sagt.

Anonymkode: 2acb5...4c1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, helt seriøs hvorfor skal dere klage på absolutt alt hoffet gjør uansett hva det er. Det at Malin dyttet Carl Aksel over den streken var veldig fint gjort, forstår ikke hvordan dere klarer å vri det om til at Malin er stokk dum og at Carl Aksel er fæl. Var jo tydelig at Carl Aksel ikke hadde lyst til dette egentlig, men både han og Malin visste at det måtte skje. Hadde det vært Nina som dyttet Jonas over den streken f.eks. hadde dere hyllet det i skyene og snakt om hvor snill Nina hadde vært, det er jeg faktisk 100% sikker på.

med "dere" så mener jeg de som gjør det og ikke alle i dette forumet, bare så det er sagt.

Jonas og Nina har en helt annen dynamikk enn Carl og Malin, det kan ikke sammenlignes. 

Anonymkode: 6d535...2e7

• Liker 8
Skrevet

Grunnen til at jeg synes stuntet til Carl Aksel er teit er fordi jeg er sikker på at han har manipulert Malin til det. Hun er oppriktig glad i han, han er bare en god skuespiller. Selv om han gråt så tror jeg ikke at det er mye følelser i de tårene. Han tenker bare på seg selv. Hadde han derimot ofret sin plass for henne hadde jeg blitt veldig overasket. Jeg tror ikke det er mye følelser og empati i den fyren. 

Med Nina og Jonas vet man at følelsene er gjensidige. Derfor hadde det, for meg i det minste, blitt noe annet om en av dem hadde gjort det samme. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de fleste også hadde hyllet CA dersom han hadde dyttet Malin over streken. Det ville imidlertid aldri ha skjedd. Maktbalansen mellom Malin og CA er ujevn. Jonas og Nina står likt. Jeg synes ikke det er så rart at CA får pes for dette når han har holdt på slik gjennom hele sesongen. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Nesten litt rart at det er siste episode i kveld.  Men deilig det hele er over. Håper Øystein og Eileen vinner :) 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, The Silence skrev:

Grunnen til at jeg synes stuntet til Carl Aksel er teit er fordi jeg er sikker på at han har manipulert Malin til det. Hun er oppriktig glad i han, han er bare en god skuespiller. Selv om han gråt så tror jeg ikke at det er mye følelser i de tårene. Han tenker bare på seg selv. Hadde han derimot ofret sin plass for henne hadde jeg blitt veldig overasket. Jeg tror ikke det er mye følelser og empati i den fyren. 

Med Nina og Jonas vet man at følelsene er gjensidige. Derfor hadde det, for meg i det minste, blitt noe annet om en av dem hadde gjort det samme. 

Enig. CA tenker KUN på seg selv og fikk Malin til å tro det var best hun ofret han. Hadde han vært litt gentleman, så hadde han ofret seg selv og fått Malin til å slippe kula hvis hun vant. De tårene tror ikke jeg var så ekte.

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 4
Skrevet

Det var ikke vanskelig å skjønne Stine hadde valgt å stå med CA når hun begynte å snakke. Hun hørtes jo skikkelig nervøs ut.. Det hun sa om at hun trodde hun kom til å ryke selv var nok bare en dekkhistorie. Hun valgte CA pga hun visste hun hadde null sjanser til å vinne med Jørgen. Hvem hadde stemt på de to utenom Sandra? Jeg forstår valget hennes.

• Liker 5
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg synes det Malin gjorde var fint og uselvisk, problemet med at hun gjorde det er maktbalansen mellom henne og CA. Han hadde ALDRI gjort det samme for henne, derfor er det trist å se henne gi fra seg finaleplassen til nettopp ham. 

Jeg tror han er oppriktig glad i henne, men jeg tror han også har et enormt maktbehov og at han 10/10 ganger setter seg selv først. Eller, jeg tror det ikke bare, han har jo gjort det klinkende klart i både ord og handling gjennom hele oppholdet. 

Derfor.

• Liker 9
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

CA har så mye makt over Malin at han kan få henne til å hoppe utfor et stup dersom han ville. CA er faktisk ikke så dum, han mangler bare selvinnsikt, moral og empati. Malin er lett å manipulere.

Nina og Jonas er likestilte, dersom en av dem hadde bedt den andre om å hoppe utfor et stup, hadde de bare fått en langefinger i trynet som svar. Begge to er sterke oppegående mennesker, som vet å tenke litt lenger. 

For å si det sånn; hadde CA dyttet Malin over den streken, så hadde jeg endret syn på han totalt. Da hadde jeg tenkt at han kanskje har et stort hjerte likevel og at spillet fikk frem det verste i han frem til nå. Men han bekreftet bare at han er så drittsekken som han har gitt uttrykk for. Faktisk er han såpass drittsekk at han antakeligvis manipulerte sin mindre intelligente partner til å ofre seg selv for han. "Vinne sammen", herregud...

• Liker 7
Skrevet

Hahahaha Jørgen. Kleint :baby:

Tror han virkelig ikke at han hadde tatt billetten selv? Mye selvinnsikt den fyren... 

Lættis at Stine står på sitt uten å blunke når Jørgen står der å slipper og griner. "Du hadde gjort det selv, du hadde gjort det selv, du hadde gjort det samme selv". :fnise: Hun har jo helt rett, så det blir så ekstra komisk når Jørgen hulker ut sine bitre fantasier om at han ikke er så kynisk som henne og at han trodde bedre om henne.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...