super-s Skrevet 1. juni 2016 #5861 Skrevet 1. juni 2016 Jeg driter i hvem som vinner nå, og gidder ikke å se på videre. Jeg heier vel kanskje på Eileen da, men jeg heier ikke på noen av guttene. Teit av produksjonen å gjøre det på denne måten. Da tenker jeg på alle tre av de som røk nå. Jeg ville gjerne ha ut Sandra, men ikke på en så urettferdig måte. Kanskje de neste år kan filme produksjonen isteden og la deltakerne være statister. Det er jo produksjonen som spiller.... 12
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5862 Skrevet 1. juni 2016 Det kommer til å bli kjedelig hvis Øystein og Eileen vinner. Ingen kommer til å slippe kula siden de er så gode venner i dag. Anonymkode: 5969a...57b 6
Ardwinna Skrevet 1. juni 2016 #5863 Skrevet 1. juni 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det gjør godt å se all bitterheten til folk her inne når Nina og Jonas ble shippet på huet ut av hotellet. Nå er det plutselig er spill fra produksjonen igjen... Spar meg. Anonymkode: 37f83...111 Bitter ja, hoho... Såeh det at juryen først fikk mekke sammen svake par helt uten restriksjoner, og så fikk hele tre av dem muligheten til å komme inn i finalen igjen, er ikke styrt av produksjonen? PH har gått fra å være et realityshow til å bli et hardt regissert liksomspill der ingen får spille, alle er bare spillbrikker som styres av produksjonen. Jeg er ikke bitter over noe som helst i PH da det bare er et TV-program, men jeg synes hele konseptet er ødelagt når produksjonen går inn og styrer så mye. Og det gjelder ikke bare med Caksel & co, det gjelder hele opplegget. Det er mye gøyere når de setter sammen totalt forskjellige typer mennesker og lar dem konspirere og spille uten for mye inngripen. Noen fordeler og ulemper her og der er greit, og hemmelige oppdrag er også spennende, men det er fremdeles mulig å legge opp spillet sånn at disse fordeles ut i fra hvem som velger å gjøre hva der inne og ikke bare hvem produksjonen til en hver tid ønsker å hjelpe eller lage trøbbel for. 9
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5864 Skrevet 1. juni 2016 4 timer siden, Mippi skrev: Jeg har PH på serieopptak. Vil Tv3 få inntekter og seertall på dette? Hvis de gjør det skrur jeg av serieopptak. Årets PH har vært såpass styrt av produksjonen at det ikke er noe poeng å se på. Kan likesågodt se på en gjeng på badeferie, ettersom det ikke er vits å prøve å spille. Hvem som blir sendt ut er liksom ikke så spennende da, for det er alltid en twist som endrer utfallet uansett. Og twistene er ikke morsomme eller overraskende. Når man vet gjennom 9 uker at Caksel blir kunstig reddet til å bli på hotellet, så forsvinner spenningen totalt. Nå driter jeg i hvem som vinner. Håper Eileen, men bryr meg ikke. Ja, du bør avslutte serieopptaket hvis du ikke vil bidra til seertallet. Anonymkode: b4268...6dd
Linnpinn9 Skrevet 1. juni 2016 #5865 Skrevet 1. juni 2016 47 minutter siden, Ardwinna skrev: Bitter ja, hoho... Såeh det at juryen først fikk mekke sammen svake par helt uten restriksjoner, og så fikk hele tre av dem muligheten til å komme inn i finalen igjen, er ikke styrt av produksjonen? PH har gått fra å være et realityshow til å bli et hardt regissert liksomspill der ingen får spille, alle er bare spillbrikker som styres av produksjonen. Jeg er ikke bitter over noe som helst i PH da det bare er et TV-program, men jeg synes hele konseptet er ødelagt når produksjonen går inn og styrer så mye. Og det gjelder ikke bare med Caksel & co, det gjelder hele opplegget. Det er mye gøyere når de setter sammen totalt forskjellige typer mennesker og lar dem konspirere og spille uten for mye inngripen. Noen fordeler og ulemper her og der er greit, og hemmelige oppdrag er også spennende, men det er fremdeles mulig å legge opp spillet sånn at disse fordeles ut i fra hvem som velger å gjøre hva der inne og ikke bare hvem produksjonen til en hver tid ønsker å hjelpe eller lage trøbbel for. Enig. De første sesongene var uten tvil de beste. Savn De siste årene har det kun gått nedover. Bare tull og tøys alt sammen. 3
Rosewood Skrevet 1. juni 2016 #5866 Skrevet 1. juni 2016 Tenker jeg og burde begynne å se på PH Danmark og Sverige. Aldri sett på noen av dem før, men jeg leser så ofte at det er så bra, med bra casting, ordentlig spilling og mindre bullshit, såå det er kanskje verdt er forsøk PH Norge var bra i noen år, men det har jo blitt til en spøk de siste årene..
Boetica Skrevet 1. juni 2016 #5867 Skrevet 1. juni 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Blir deilig når alt er over og slipper å se på han mer. Anonymkode: 80c8b...16a Jørgen og Sandra, altså – for et par! Så bitre, så bitre. Lurer på hva som har gått galt der i gården, Jørgen er jo konstant forurettet. Konstant! Ingen av dem har noen selvinnsikt, og ryggraden er laget av….kjeks. 19
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5868 Skrevet 1. juni 2016 Kommer ikke over Sandra sin oppførsel! Daniel og Nina tok det fint, så hvorfor kunne ikke Sandra gjøre det samme? (Lol at hun ikke kasta kula). Og øynene på Jørgen når det gikk opp for han at Sandra var ute Håper Eileen og Øystei vinner. Om Stine eller Malin vinner, så er det virkelig lite fortjent! Særlig Malin! Anonymkode: 68faf...173 6
Tapas Skrevet 1. juni 2016 #5869 Skrevet 1. juni 2016 2 timer siden, Boetica skrev: Jørgen og Sandra, altså – for et par! Så bitre, så bitre. Lurer på hva som har gått galt der i gården, Jørgen er jo konstant forurettet. Konstant! Ingen av dem har noen selvinnsikt, og ryggraden er laget av….kjeks. Ikke rart de er forelsket. De ser seg selv i hverandre.... 13
Linnpinn9 Skrevet 1. juni 2016 #5870 Skrevet 1. juni 2016 30 minutter siden, Tapas skrev: Ikke rart de er forelsket. De ser seg selv i hverandre.... Bra match 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5871 Skrevet 1. juni 2016 CA: "Jeg er her for å bli kjent når jeg kommer hjem og ikke bli sett på som en dust" FAIL! Anonymkode: 80431...548 22
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5872 Skrevet 1. juni 2016 Herreguuuud. HVORFOR skal juryen ha så mye makt? Blir gal av produksjonen... Anonymkode: 33445...e3e 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5873 Skrevet 1. juni 2016 Shocker at Caksel tråkka over. Anonymkode: 33445...e3e 2
Gjendekjeks Skrevet 1. juni 2016 #5875 Skrevet 1. juni 2016 Sjokk at CA tråkka over streken med en gang... Haha 2
Alja Skrevet 1. juni 2016 #5877 Skrevet 1. juni 2016 Den der så jeg ikke komme...... Så ut som at han angret sekundet han gjorde det tho. For en asswhipe :-p 2
Fame Skrevet 1. juni 2016 #5878 Skrevet 1. juni 2016 Et øyeblikk siden, Linnpinn9 skrev: Var det CA som tråkket over? Jau 1
Mippi Skrevet 1. juni 2016 #5879 Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Shocker at Caksel tråkka over. Anonymkode: 33445...e3e Men det var ikke skittent spill! Husk det!!! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå