AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5821 Skrevet 31. mai 2016 Var det Øystein og Eileen som hadde sex? Anonymkode: 2a5e2...2b8
Ardwinna Skrevet 31. mai 2016 #5822 Skrevet 31. mai 2016 15 minutter siden, blondina. skrev: HVA er det med Sandra og den blå øyenskyggen?! Vær så snill , slutt :/ Hun var veldig pent sminket på den første syncen i dagens episode, men så ble hun sviktet av Øystein og sinnasminken kom på plass igjen dessverre. Gaaah, for en irriterende episode! Jeg måtte se bort da Caksel og Malin satt og var klissete romantisk... Det er bare Eileen og tildels Stine jeg liker av den gjengen som er der inne nå. Jeg håper Stine får en mulighet til å bli kvitt Jørgen, det hadde vært en liten trøst i det minste, men det skjer vel neppe. Og Malin burde overhodet IKKE ha stått i finalen! Hun har jo bare fnist og tøyset seg til finalen og har ikke akkurat måttet kjempe særlig for plassen sin. Hun slapp til og med inn igjen sammen med Sandra med en fordel, bare sånn helt ut av det blå. Synd ikke Daniel knuste kula før henne og heller fikk inn Mikela. Hadde unnet henne finaleplassen tusen ganger mer. Det er så kjedelig å ikke ha et skikkelig favorittpar i finalen... Jeg heier pr nå på Eileen og grisegutten men dessverre tror jeg ikke hun er typen til å knuse kula i en finale. Synd. Det hadde vært hysterisk om de hadde stått i finalen og Eileen hadde smilt sitt søteste smil og smadret kula. Det hadde vært tidenes PH-finale! Men nei, tviler på det. 9
Ardwinna Skrevet 31. mai 2016 #5823 Skrevet 31. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det Øystein og Eileen som hadde sex? Anonymkode: 2a5e2...2b8 Det lurer jeg også på! Hva var vitsen med å holde bena krysset så lenge, og så la Drøystein slippe til med fellestissen sin helt i slutten av finaleuka? 6
LeilaS Skrevet 31. mai 2016 #5824 Skrevet 31. mai 2016 28 minutter siden, Patronus skrev: Nei, tenker at det er kjipt å være så nære finalen(og pengene) og miste alt. Er ikke fan av Sandra, men skjønner reaksjonen. Jeg hadde også vært bitter, om jeg hadde laget en avtale med noen og blitt sviktet Følt meg naiv og dum i tillegg. Så skjønner Sandras reaksjon til det fulle. Syns faktisk Øystein er ganske svikefull mot Sandra. Hun stolte faktisk på han, og han kastet henne bort så fort han fikk sjangsen. Heier på Eileen, syns det er flott hun kom inn igjen Jeg skjønner hun er bitter, men hun burde ikke ha stolt på Øystein. Så klart ville han heller stå med Eileen. Sier seg nesten litt selv. Hadde jeg vært Sandra, så hadde jeg kastet kulen så hardt jeg kunne i bakken. 8
tuppa Skrevet 31. mai 2016 #5825 Skrevet 31. mai 2016 Jeg syns Sandra gjorde en dårlig figur etter under/etter ofringsseremonien, men så fortsetter hun selvfølgelig med bitterheten sin på festen. 9
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5826 Skrevet 31. mai 2016 Skjønner ikke hvorfor Martine ikke er i juryen? Hun gikk jo ut etter flere av de andre medlemmene... Ble veldig glad for at Eileen er inne igjen. Hun er vel den eneste verdt å heie på der inne nå. Utrolig kjipt at både Nina og Jonas er ute og at Jørgen får bli - han irriterer meg mer en CA for å være ærlig. Anonymkode: a1ad9...bd0 17
smalls Skrevet 31. mai 2016 #5827 Skrevet 31. mai 2016 (endret) Jeg synes nesten ingen av finaleparene fortjener å være der. Helt krise at Malin er der. Hun har ikke gjort noe og blitt bært frem av Carl Aksel helt siden hun sjekket inn. Jeg liker ikke Carl Aksel, men han er vel nesten den eneste som fortjener å vinne. Det er jo han som har styrt alt der inne i sin allianse. De andre har vært på badeferie og ikke gjort en dritt. Hva har Øystein gjort liksom? Utenom å diltte etter Carl Aksel og vært hans lille hund. Endret 31. mai 2016 av smalls 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5828 Skrevet 31. mai 2016 15 minutter siden, tuppa skrev: Jeg syns Sandra gjorde en dårlig figur etter under/etter ofringsseremonien, men så fortsetter hun selvfølgelig med bitterheten sin på festen. Når har hun noensinne gjort en god figur? Jeg finner ikke ett sympatisk karaktertrekk ved den dama. Anonymkode: 508c3...b51 14
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2016 #5829 Skrevet 31. mai 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor Martine ikke er i juryen? Hun gikk jo ut etter flere av de andre medlemmene... Ble veldig glad for at Eileen er inne igjen. Hun er vel den eneste verdt å heie på der inne nå. Utrolig kjipt at både Nina og Jonas er ute og at Jørgen får bli - han irriterer meg mer en CA for å være ærlig. Anonymkode: a1ad9...bd0 Hvorfor Martine ikke er med i juryen lurer jeg på også! Kanskje det har skjedd noe som gjorde at hun ikke kunne bli med? Anonymkode: a9c26...b5f 3
Mippi Skrevet 31. mai 2016 #5830 Skrevet 31. mai 2016 1 time siden, Patronus skrev: Nei, tenker at det er kjipt å være så nære finalen(og pengene) og miste alt. Er ikke fan av Sandra, men skjønner reaksjonen. Jeg hadde også vært bitter, om jeg hadde laget en avtale med noen og blitt sviktet Følt meg naiv og dum i tillegg. Så skjønner Sandras reaksjon til det fulle. Syns faktisk Øystein er ganske svikefull mot Sandra. Hun stolte faktisk på han, og han kastet henne bort så fort han fikk sjangsen. Heier på Eileen, syns det er flott hun kom inn igjen Det er et spill... Dessuten er hun jo drøyt dum om hun trodde Ø ikke kom til å knuse kula. Får skylde på seg selv der. 2
Gjest Raindrops Skrevet 31. mai 2016 #5831 Skrevet 31. mai 2016 Kjipeste finaleuka det kunne bli. Gadd ikke å se resten av episoden engang
Gjendekjeks Skrevet 31. mai 2016 #5832 Skrevet 31. mai 2016 (endret) Bare jeg som synes måten Malin ler så mye og intenst av seg selv hele tiden er utrolig irriterende å høre på? Endret 31. mai 2016 av Gjendekjeks 9
Alethia Skrevet 31. mai 2016 #5833 Skrevet 31. mai 2016 Tør såvidt gå inn her, men gikk bra for denne gang Selvom jeg har mislikt CA hele veien, så har han iallefall spilt. Han har spilt skittent, vært blind på seg selv og sine handlinger, men han har iallefall gjort noe. Kommer til å være jævlig å se på om han vinner, men heller han enn Jørgen liksom. Synes Jørgen har gjort ganske lite annet enn å bare seilt gjennom oppholdet. Akkurat nå tror jeg at jeg heier litt på Stine. Liker at hun blir mer ego. Håper hun tar finaleplassen. Vedder på at hele gjengen blir å snakke om hvor fæl hun er, og hvor skuffa de er 3
ES05C02 Skrevet 31. mai 2016 #5834 Skrevet 31. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønte det.. Jeez. Tror tv3 har bestemt seg for at Carl Aksel skal vinne hele driten jeg. Nå ble det plutselig bare uinteressante folk i programmet. Har litt sans for Øystein, til tross for det kjipe teamet han er en del av. Anonymkode: f00fc...a24 Hvordan kan du skylde på produksjonen her? De viste jo klart og tydelig at Malin slapp kula først, og tror ikke akuratt at de har tvingt Malin til å velge Carl Aksel fremfor Vegard eller Jonas. Tror ikke akuratt at de bare har redigert det til å se ut som Daniel slapp før Malin eller noe. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5835 Skrevet 1. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Var det Øystein og Eileen som hadde sex? Anonymkode: 2a5e2...2b8 Det var CA og Malin Anonymkode: ffdb9...8e3 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5836 Skrevet 1. juni 2016 Ville det blitt bedre med høyere pengepremier? Sverige og Danmark har vel høyere premier enn Norge og lavere lønninger? Hadde premien f.eks vært på 1 mill. hadde det vært mye mer på spill. Anonymkode: 4fda2...fdb 8
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5837 Skrevet 1. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke for meg at hverken Øystein eller Eileen ville sluppet kula. De to andre parene, kan hende. Jørgen kan ha lyst å dele med Sandra. Stine tror jeg ikke slipper kula. CA er ego nok til å gjøre det og Malin kan bli usikker på CA. Anonymkode: d403d...4e9 Eileen kan jo bli veldig usikker på Øystein hvis hun hører at han og Caksel har snakket om å slippe kulene. Hun ble veldig usikker en stund da Martine fortalte at Øystein ville sende henne ut og Øystein pleier å tøffe seg litt når han snakker med Caksel he he. Stine er et Wild card. Ikke lett å gjette seg til hva hun kan finne på hehe Anonymkode: 4fda2...fdb
super-s Skrevet 1. juni 2016 #5838 Skrevet 1. juni 2016 Jeg var på et møte i går kveld, så fikk ikke sett episoden. Har jeg forstått det riktig om at Nina, Jonas og Sandra røk? Var det flere? Jeg aner ikke hvem jeg heier på nå, og jeg kjenner jeg ikke orker å se gårsdagens episode i dag. Tror jeg er ferdig med årets sesong.
Gjest Raindrops Skrevet 1. juni 2016 #5839 Skrevet 1. juni 2016 49 minutter siden, super-s skrev: Jeg var på et møte i går kveld, så fikk ikke sett episoden. Har jeg forstått det riktig om at Nina, Jonas og Sandra røk? Var det flere? Jeg aner ikke hvem jeg heier på nå, og jeg kjenner jeg ikke orker å se gårsdagens episode i dag. Tror jeg er ferdig med årets sesong. Nina, Sandra og fyren med piercing jeg ikke aner hva heter. Jonas gikk vel ut på mandag. Jeg så bare halve episoden selv. Jeg så smilet til Caksel når Nina røyk og fant ut at det var på tide å slå av hele greia. Eneste jeg synes virker oppegående nå er Eileen, men det finnes ikke nok Eileen til å gjøre opp for resten av gjengen som er der inne nå.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #5840 Skrevet 1. juni 2016 9 timer siden, smalls skrev: Jeg synes nesten ingen av finaleparene fortjener å være der. Helt krise at Malin er der. Hun har ikke gjort noe og blitt bært frem av Carl Aksel helt siden hun sjekket inn. Jeg liker ikke Carl Aksel, men han er vel nesten den eneste som fortjener å vinne. Det er jo han som har styrt alt der inne i sin allianse. De andre har vært på badeferie og ikke gjort en dritt. Hva har Øystein gjort liksom? Utenom å diltte etter Carl Aksel og vært hans lille hund. Øystein har gjort seg godt likt av så og si alle der inne. Det er jo nettopp ofte sånn man vinner, det er et sosialt spill. Man kan spille og være så taktisk man bare vil, og man kan komme langt, men en plass stopper det. Som Nina.. Jeg har heiet på henne hele tiden, men hun har vært veldig på det å spille og ikke vært så opptatt av å bli godt likt av folk. Hun kom seg til finaleuken, men hun hadde ikke hatt sjans til å vinne.. For å vinne er man avhengig av stemmer og folk stemmer som oftest på dem de liker best. Det er det samme med mange av de som har vunnet i de tidligere sesongene, de har vunnet fordi de har gjort seg godt likt, ikke fordi de har spilt masse og tatt masse valg. Anonymkode: bb2f3...015 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå