AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5581 Skrevet 26. mai 2016 1 minutt siden, Mippi skrev: Hvorfor ga ikke Nina amuletten til Mikela??! Det er overhodet ikke logisk. Jeg kan ikke tenke meg noen annen grunn til at hun har blitt ledet i den retningen, men det er jo bare spekulasjoner. Hvis hun hadde valgt Mikela hadde jo Jonas stått trygt. Jeg tipper at produksjonen ønsket denne vendingen. Anonymkode: b4268...6dd 2
helle_k Skrevet 26. mai 2016 #5582 Skrevet 26. mai 2016 1 minutt siden, Rosewood skrev: Synes det ser ut på frempeket at kanskje Øystein og Malin kastet kulene sine, også synes jeg CA så skuffa ut, kunne nesten lese faaaeeeen i panna hans, Mens Eileen så letta ut. Vet ikke om det er riktig da, men jeg håper det blir sånn! Få vekk Malin og få inn Eileen! Hååper det! Prøvde å se nærmere på klippet, og syntes jeg så toppen av den kula malin mest sannsynlig holder i det øysteins kule knuses i alle retninger, men det kan være ønsketenkning... 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5583 Skrevet 26. mai 2016 Jonas fortjente å ryke idag. Nina har spilt så mye skittent i det siste mot sin egen allianse at hun ikke fortjente Jonas i en finaleuke. Hadde hun gitt amuletten til Mikela hadde jo Øystein ryki. Anonymkode: 1696f...3a7 4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5584 Skrevet 26. mai 2016 2 minutter siden, Mippi skrev: Hvorfor ga ikke Nina amuletten til Mikela??! Jeg tror ganske enkelt Nina og Jonas ble for selvsikre. De trodde de hadde kontroll og derfor lot de seg lure av Øystein og Jørgen. Anonymkode: d403d...4e9 7
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5585 Skrevet 26. mai 2016 10 minutter siden, Mippi skrev: Hvorfor ga ikke Nina amuletten til Mikela??! Føler ikke folk med heller? Fordi sånn at Jonas kunne gå inn i en finale med Malin og stå sterkere. Øystein sa han går til Nina og Jonas går til Malin. Anonymkode: f5a4a...373
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5586 Skrevet 26. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Føler ikke folk med heller? Fordi sånn at Jonas kunne gå inn i en finale med Malin og stå sterkere. Øystein sa han går til Nina og Jonas går til Malin. Anonymkode: f5a4a...373 Nina er jo ikke så lettlurt. Anonymkode: b4268...6dd 2
Lista Skrevet 26. mai 2016 #5587 Skrevet 26. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jonas fortjente å ryke idag. Nina har spilt så mye skittent i det siste mot sin egen allianse at hun ikke fortjente Jonas i en finaleuke. Hadde hun gitt amuletten til Mikela hadde jo Øystein ryki. Anonymkode: 1696f...3a7 Hallo, har du fulgt med? Han har ikke røket ut 1
Agent2840 Skrevet 26. mai 2016 #5588 Skrevet 26. mai 2016 Mikela er på lik linje med Eileen og Mayoo - en god representant for gjengen allianse <3! Så dere hvor pent hun tok utsjekkingen, var glad på de andre og spesielt Jonas sine vegne og ønske dem lykke til videre? Hadde f.eks Malin eller Sandra stått der, så hadde dem hylgrinet og kommet med krigs retorikker i snakkebobla, slik dem har gjort tidligere. Det er nettopp det som skiller gjengen-allianse fra hoffet, for det er ingen tvil om at begge alliansene spiller. Forskjellen er bare at når noen i en viss allianse ryker og går ut av spillet, så braker en ny verdenskrig løs for vedkommende og alliansen. Det er langt ifra tilfellet med den andre, som selv ønsker sine største konkurrenter lykke til videre. Lekka, Mayoo, Celester, Eileen og nå Mikela. Ellers tror jeg faktisk at Nina+Jonas har en reel sjanse til å vinne årets PH. Stine valgte jo å snu og beundre dem, så her har de ihvertfall en stemme. I tillegg til Martine, Daniel, Mikela, Eileen, (sannsynligvis, da hun ofte tilgir og tror hun kommer til å forstå valget til Nina) og Eileen kan jo også prøve å overtale Øystein. Håper ihvertfall dette! 12
LeilaS Skrevet 26. mai 2016 #5589 Skrevet 26. mai 2016 Jeg tror Øystein og Malin hiver kulene i bakken men kanskje Nina gjør det å? Hun står jo ikke så sterk med Daniel. 2
jolsrud Skrevet 26. mai 2016 #5590 Skrevet 26. mai 2016 kan jo være at malin og øystein ikke står sammen på offerseremonien heller da parrene skal rokkeres på mandag
LeilaS Skrevet 26. mai 2016 #5591 Skrevet 26. mai 2016 Gøyeste med finaleuken er jo hvor bitter og sure juryen er. Lol 11
Leo Dicaprio Skrevet 26. mai 2016 #5592 Skrevet 26. mai 2016 (endret) 6 minutter siden, Agent2840 skrev: Mikela er på lik linje med Eileen og Mayoo - en god representant for gjengen allianse <3! Så dere hvor pent hun tok utsjekkingen, var glad på de andre og spesielt Jonas sine vegne og ønske dem lykke til videre? Hadde f.eks Malin eller Sandra stått der, så hadde dem hylgrinet og kommet med krigs retorikker i snakkebobla, slik dem har gjort tidligere. Det er nettopp det som skiller gjengen-allianse fra hoffet, for det er ingen tvil om at begge alliansene spiller. Forskjellen er bare at når noen i en viss allianse ryker og går ut av spillet, så braker en ny verdenskrig løs for vedkommende og alliansen. Det er langt ifra tilfellet med den andre, som selv ønsker sine største konkurrenter lykke til videre. Lekka, Mayoo, Celester, Eileen og nå Mikela. Ellers tror jeg faktisk at Nina+Jonas har en reel sjanse til å vinne årets PH. Stine valgte jo å snu og beundre dem, så her har de ihvertfall en stemme. I tillegg til Martine, Daniel, Mikela, Eileen, (sannsynligvis, da hun ofte tilgir og tror hun kommer til å forstå valget til Nina) og Eileen kan jo også prøve å overtale Øystein. Håper ihvertfall dette! Spot on, og helt enig med deg! Tror nok også at Øystein (hvis han ryker) blir den avgjørende stemmen i en finale, men Nina+Jonas har jo garantert ellers 5 stemmer hittil, og med Øystein blir det 6. Så her er det bare å håpe på det beste. Endret 26. mai 2016 av Leo Dicaprio 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5593 Skrevet 26. mai 2016 Haha, tror jeg har gått glipp av noe her. Man er låst til partneren man går inn i finaleuken med? Nina kan ikke bytte ut D med Jonas sånn uten videre? Da tror jeg lett at halvparten av folka med kuler kaster de i bakken. Øystein, Malin og Nina (hvis hun må det for å krabbe til seg Jonas). Anonymkode: 9b161...f7e
Anonym90059005 Skrevet 26. mai 2016 #5594 Skrevet 26. mai 2016 Var vel flere enn 2 kuler som knuste der? 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5595 Skrevet 26. mai 2016 Et øyeblikk siden, Anonym90059005 skrev: Var vel flere enn 2 kuler som knuste der? 3 stk kastet kula så det ut som. Så det er vel Nina, Øystein og Malin tipper jeg. Anonymkode: 64ca9...859 3
jolsrud Skrevet 26. mai 2016 #5596 Skrevet 26. mai 2016 7 minutter siden, Agent2840 skrev: Mikela er på lik linje med Eileen og Mayoo - en god representant for gjengen allianse <3! Så dere hvor pent hun tok utsjekkingen, var glad på de andre og spesielt Jonas sine vegne og ønske dem lykke til videre? Hadde f.eks Malin eller Sandra stått der, så hadde dem hylgrinet og kommet med krigs retorikker i snakkebobla, slik dem har gjort tidligere. Det er nettopp det som skiller gjengen-allianse fra hoffet, for det er ingen tvil om at begge alliansene spiller. Forskjellen er bare at når noen i en viss allianse ryker og går ut av spillet, så braker en ny verdenskrig løs for vedkommende og alliansen. Det er langt ifra tilfellet med den andre, som selv ønsker sine største konkurrenter lykke til videre. Lekka, Mayoo, Celester, Eileen og nå Mikela. Ellers tror jeg faktisk at Nina+Jonas har en reel sjanse til å vinne årets PH. Stine valgte jo å snu og beundre dem, så her har de ihvertfall en stemme. I tillegg til Martine, Daniel, Mikela, Eileen, (sannsynligvis, da hun ofte tilgir og tror hun kommer til å forstå valget til Nina) og Eileen kan jo også prøve å overtale Øystein. Håper ihvertfall dette! Martine tror jeg ikke er i juryen, de man kan se i juryen er Stine, CA, Eileen, celester og mikela. martine tror jeg da ikke er i juryen.
Olava Skrevet 26. mai 2016 #5597 Skrevet 26. mai 2016 Hadde så lyst til å skrike "IN YOUR F****** FACE!!!!" i trynene til Malin og Øystein da Triana sa at Jonas fikk bli spesielt fordi det at han kan bli er på grunn av at Malin selv tok det valget sitt tidligere i uka Føler meg litt slem og urettferdig av å ville slenge det i trynet på dem, men jeg syns at de krangler med Jonas og Nina på så usaklige måter så jeg blir provosert. For eksempel som at Jørgen alltid skal rakke ned på Stjørdal bare fordi Jonas er derifra og han har andre interesser enn Jørgen. Og fordi Øystein ikke klarer å se at deres egen allianse har holdt på på akkurat samme måten, det er sinnssykt provoserende! Virker faktisk nå som om produksjonen har snudd helt og redder Jonas og Nina videre helt bevisst egentlig. Det er jo ikke bra det heller egentlig. Det burde jo være fairplay der inne.. og redninger i siste liten føler jeg ikke er det men Caksel sin gruppe fikk jo flere sånne iløpet av sesongen hvis jeg ikke husker feil.. så da føler jeg at det er skuls på den fronten. 8
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5598 Skrevet 26. mai 2016 Et øyeblikk siden, jolsrud skrev: Martine tror jeg ikke er i juryen, de man kan se i juryen er Stine, CA, Eileen, celester og mikela. martine tror jeg da ikke er i juryen. Det er jo helt absurd at Martine ble ekskludert fra oppdraget Stine fikk og da i tillegg ikke inngår i juryen. Anonymkode: b4268...6dd 8
Leo Dicaprio Skrevet 26. mai 2016 #5599 Skrevet 26. mai 2016 1 minutt siden, jolsrud skrev: Martine tror jeg ikke er i juryen, de man kan se i juryen er Stine, CA, Eileen, celester og mikela. martine tror jeg da ikke er i juryen. Martine må jo være i juryen, når hun røyk samtidig som Stine? Det er totalt latterlig om produksjonen har sendt hjem Martine, og lar derimot Stine være i juryen. Og Stine fikk jo også den svarte boka, i motsetning til Martine. Skulle nesten tro at produksjonen hatet Martine... Stakkars kvinne 11
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2016 #5600 Skrevet 26. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3 stk kastet kula så det ut som. Så det er vel Nina, Øystein og Malin tipper jeg. Anonymkode: 64ca9...859 Tenker at Nina slenger kula i bakken, det er kanskje hennes eneste sjanse til å få tilbake Jonas. Også, om Daniel skjønner sitt eget beste, slenger han også kula i bakken, siden Nina såklart vil ha Jonas. Også er det vel enten Øystein eller Malin som prøver på det samme, nettopp for å forhindre at Nina får tilbake Jonas. Anonymkode: b5989...1d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå