Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Smookiekins skrev:

Hvordan noen i det hele tatt kan ta han for å være eldre er for meg et mysterium! Spesielt etter å ha sett den mgp videoen fra 2010.. Der er han rundt 15 år, men ser ikke eldre ut enn 12 maks. 

Har han vært med i mgp? :hakeslepp: Hvor kan man se den videoen?

Anonymkode: 13221...4fd

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har han vært med i mgp? :hakeslepp: Hvor kan man se den videoen?

mgp lokal, noen som hadde lagt ut en video et par sider tilbake i denne tråden :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Smookiekins skrev:

mgp lokal, noen som hadde lagt ut en video et par sider tilbake i denne tråden :)

Tusen takk. :) Får lete litt da, for nå ble jeg nysgjerrig. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Mynona, mod. 

Skrevet

Helt vilt at Mayoo er 25 år! Han oppfører seg som en liten fjortis jo. Super klein type. Nina liker jeg veldig godt :)  

Blir det pandoras med spørsmål i kveldens episode? 

• Liker 1
Skrevet

Episode 3 ligger ute allerede på tv3play! Imponerende :)

Skrevet

Er vi klare? :biggrin::popcorn:

• Liker 4
Skrevet

Vet ikke hvorfor,  CA minner meg om Casper fra sesong 6.

• Liker 1
Skrevet
Den 14.3.2016 at 23.27, Amananas skrev:

Hun der Imme: ligner hun ikke veldig mye på hun bergenseren som var med første sesong som ble mobba av Nanna og ei nordlandsk dame? Kunne vært søstera!

Ikke så veldig egentlig...

Den 14.3.2016 at 0.09, Alja skrev:

Carl Aksel er 21 år. Sett at han debuterte seksuelt når han var 17, så har han pult 100 jenter hvert år. Det er 8 forskjellige jenter hver måned. 

Jauu. Kjøper dessverre ikke den ass.  400 my ass. 

2 damer i uka helt siden han ble 17 ja, det er jo sannsynlig. En dame på fredag og en ny på lørdag, hver uke, hele føkkings året i tre år? Javisst :rolleyes:
Nånei du Caksel, den må du nok lengre ut på landet med.

Vår og ny sesong med pærradais, det kan ikke bli stort bedre! Jeg heier på Nina og Henning, og så har jeg litt sansen for Synøve og Eileen. Eileen er kanskje ikke den skarpeste skjeen i skuffa men jeg liker henne selv om jeg får utslett av den mmm'ingen hennes. Det at hun jekket ned MayooBaloo var helt nydelig! :fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker faktisk denne sangen mye bedre enn den tidligere "Paradise"-sangen! :D

Anonymkode: bd4a9...68b

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker faktisk denne sangen mye bedre enn den tidligere "Paradise"-sangen! :D

Anonymkode: bd4a9...68b

Enig, den var ganske catchy, men tipper vi blir ganske raskt lei av den :P

• Liker 2
Skrevet

Må si jeg syntes Sandra var ganske søt. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ikke så veldig egentlig...

2 damer i uka helt siden han ble 17 ja, det er jo sannsynlig. En dame på fredag og en ny på lørdag, hver uke, hele føkkings året i tre år? Javisst :rolleyes:
Nånei du Caksel, den må du nok lengre ut på landet med.

Vår og ny sesong med pærradais, det kan ikke bli stort bedre! Jeg heier på Nina og Henning, og så har jeg litt sansen for Synøve og Eileen. Eileen er kanskje ikke den skarpeste skjeen i skuffa men jeg liker henne selv om jeg får utslett av den mmm'ingen hennes. Det at hun jekket ned MayooBaloo var helt nydelig! :fnise:

Tror ikke på det jeg heller, men om det er sant så kan han ikke være så jævlig god i senga. Med så mange sexpartnere så kan ikke mange ha hatt sex med ham flere ganger!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

VI ER KLARE! Har skikkelig fredagsfølelse i dag, så det er deilig å ha Paradise foran TV'en. 

Av jentene er jeg ikke særlig begeistret for Synøve. Jeg likte Mikela i starten, men nå liker jeg henne mindre og mindre. 

Jeg forstår heller ikke hvorfor så mange synes Øystein er så kjekk. På første episode tenkte jeg at han ikke kom til å få så mye oppmerksomhet utseendemessig av jentene. Nå synes jeg egentlig ingen der er kjekke, kanskje foruten Henning, men godt vi er forskjellige... 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 8
Annonse
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

VI ER KLARE! Har skikkelig fredagsfølelse i dag, så det er deilig å ha Paradise foran TV'en. 

Av jentene er jeg ikke særlig begeistret for Synøve. Jeg likte Mikela i starten, men nå liker jeg henne mindre og mindre. 

Jeg forstår heller ikke hvorfor så mange synes Øystein er så kjekk. På første episode tenkte jeg at han ikke kom til å få så mye oppmerksomhet utseendemessig av jentene. Nå synes jeg egentlig ingen der er kjekke, kanskje foruten Henning, men godt vi er forskjellige... 

Anonymkode: b4268...6dd

Spot on! Enig med alt du skriver! Kan ikke skjønne at jentene syns Øystein er kjekk! Finner han ikke kjekk i det hele tatt! :klo: Ingen av guttene er noe kjekke syns jeg, Jørgen var den som så best ut. Synd han gikk ut, ville heller hatt han der :)
Jeg liker veldig godt Imme og Eileen :-) Eileen er bare så pen syns jeg! Og virker så søt og snill! :)

Endret av Sitronmelis
  • Liker 9
Skrevet

Jonas er den eneste fyren som fortjener å vinne av mannfolka. De andre er noen tullinger. Av kvinnfolka må det bli Nina og hun med det fine smilet. Hva heter hun igjen? De ser deilig ut! 

Skrevet

Øver de inn den synkroniserte dansinga på forhånd, eller?

Skrevet

Jeg har sansen for Jonas og Eileen :D Har på følelsen av at han Henning er en slik man i starten ser på som en bra fyr, helt til han er drittsekk. Håper jeg tar feil :D 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...