Gætzby Skrevet 22. mai 2016 #4961 Skrevet 22. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke fulgt med? Etter utstemming sa Nicklas akkurat hva han mente om hoffet, og han roste Jonas for å være en rederlig spiller. Han elsker dessuten å skape splid og kommer til å chippe folk fra hoffet rett ut. Aldri om han går på gjengen. Anonymkode: d99e7...ad8 Du er jo bare naiv med slik tankegang. Han vil nok ikke la makten gå utover Jonas, men heller ikke CA. Han sender ut Øystein om han kommer inn igjen, med tanke på at han ønsket å stå med Eileen. "Elsker å skape splid". LOL. han har jo rævsleiket Caksel opp til enhver tid, og vil gjøre det igjen. Han visste jo ikke engang at Caksel ville ha han ut, men kun Øystein. Det er såklart bedre at djevelen er Niclas fremfor f.eks Vegard. Men fyren er absolutt ikke en trygt kort å spille på, og for Jonas+Nina+Eileen sin del så er det best om Mayoo er djevelen. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4962 Skrevet 22. mai 2016 8 minutter siden, Gætzby skrev: Du er jo bare naiv med slik tankegang. Han vil nok ikke la makten gå utover Jonas, men heller ikke CA. Han sender ut Øystein om han kommer inn igjen, med tanke på at han ønsket å stå med Eileen. "Elsker å skape splid". LOL. han har jo rævsleiket Caksel opp til enhver tid, og vil gjøre det igjen. Han visste jo ikke engang at Caksel ville ha han ut, men kun Øystein. Det er såklart bedre at djevelen er Niclas fremfor f.eks Vegard. Men fyren er absolutt ikke en trygt kort å spille på, og for Jonas+Nina+Eileen sin del så er det best om Mayoo er djevelen. Haha. Feil. Anonymkode: d99e7...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4963 Skrevet 22. mai 2016 Jeg tror ikke djevlen er Mayoo eller Lekka. Tviler på de steder inn en som vil ta hevn på CA og som faktisk tør å gjøre det så nærme en finale. Niklas er jeg usikker på om faktisk tør å ta hevn på CA. Jeg tror djevlen kan være Niklas eller kanskje Henning? Anonymkode: f5a4a...373
Charlotteh Skrevet 22. mai 2016 #4965 Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ønsker å kommentere en ting etter å ha lest tråden for de siste dagene... For dere som hele tiden spør om hva som skjedde fordi "jeg skulle hente noe å drikke", "duppet av", "måtte tisse", "Følgte ikke helt med", osv. SLUTT å spørre oss om hva som skjer! Spol tilbake de to minuttene og se det selv. Det er veldig irriterende at hver tredje kommentar er et spørsmål om hva som har hendt, når det koster deg TO minutter å se det på nytt. Anonymkode: 68faf...173 Men ingen er tvunget å reagere.. Man kan spørre hva de vil. Jeg får ikke med meg alt, selv om jeg spoler tilbake. Lydd kan være dårlig eller man kan snakke litt rart.
Charlotteh Skrevet 22. mai 2016 #4966 Skrevet 22. mai 2016 Jeg vil ikke ha Niclas inn igjen. Han lo som han er lei av hoffet men når han kommer inn igjen skal han bare si "oh, det er TAKTISK å spille med Caksel. Jeg tror IKKE at han vil få meg ut fordi jeg er så dum og naiv" 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4967 Skrevet 22. mai 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke djevlen er Mayoo eller Lekka. Tviler på de steder inn en som vil ta hevn på CA og som faktisk tør å gjøre det så nærme en finale. Niklas er jeg usikker på om faktisk tør å ta hevn på CA. Jeg tror djevlen kan være Niklas eller kanskje Henning? Anonymkode: f5a4a...373 Men det kan også være en kvinnelig djevel? Håper i såfall på Imme Anonymkode: d99e7...ad8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4968 Skrevet 22. mai 2016 2 minutter siden, Charlotteh skrev: Men ingen er tvunget å reagere.. Man kan spørre hva de vil. Jeg får ikke med meg alt, selv om jeg spoler tilbake. Lydd kan være dårlig eller man kan snakke litt rart. Nei, men når man fysisk skriver at man ikke gadd å se mer av episoden, bare skulle gjøre noe etc, så er det veldig frustrerende at det hele tiden blir spurt om referat av hva som har skjedd. Har selv opplevd ikke å høre hva som blir sagt, men så viktig som å måtte spørre er unødvendig. Er detmorsmt eller viktig, så blir deg som oftest nevnt. Det er som å se film med noen, hvor man må forklare hva som skjer til en som sitter på mobilen gjennom hele filmen. Irriterende. Anonymkode: 68faf...173 2
Cuntzilla Skrevet 22. mai 2016 #4969 Skrevet 22. mai 2016 1 time siden, Gætzby skrev: Du er jo bare naiv med slik tankegang. Han vil nok ikke la makten gå utover Jonas, men heller ikke CA. Han sender ut Øystein om han kommer inn igjen, med tanke på at han ønsket å stå med Eileen. "Elsker å skape splid". LOL. han har jo rævsleiket Caksel opp til enhver tid, og vil gjøre det igjen. Han visste jo ikke engang at Caksel ville ha han ut, men kun Øystein. Det er såklart bedre at djevelen er Niclas fremfor f.eks Vegard. Men fyren er absolutt ikke en trygt kort å spille på, og for Jonas+Nina+Eileen sin del så er det best om Mayoo er djevelen. Men er det ikke uansett eieren av denne svarteboka som skal ofre to sjeler til djevelen, altså ikke satan sjæl som skal velge? Djevelen er nok en av de gamle deltagerne og får vel sikkert også makt av noe slag, men spørsmålet er vel først og fremst hvem av de gjenværende deltakerne som får oppgaven av Stine å sende ut to folk eller ryke ut selv. Niclas visste forøvrig godt at CA hadde mer enn en finger i spillet når han ble sendt ut, han sto jo der og holdt tordentalen sin om dobbeltmoral når CA kom med sitt veike forsøk på å spille uskyldig med sin "hæ, snakker du til meg nå?" og Niclas bare "bitch, please". Han sa ikke det da, han sa vel "æ snakkår til dere begge" eller noe sånt, det var iallefall uansett Carl Aksel han siktet til. Niclas tenker nok først og fremst på seg selv da, og vil tenke mer taktisk enn bare hevn og helvete, så det kan jo fort svinge litt begge veier det. Likevel, vil heller ha han inn med en makt enn Mayoo, Mayoo er god som gull men en elendig spiller. 10
Gjest Raiu Skrevet 22. mai 2016 #4970 Skrevet 22. mai 2016 (endret) Seriøst klages det på at man ikke er 100% fullt fokusert på alt som skjer når man ser på PH? Skal man beklage for at man ikke hørte hva noen sa eller gikk glipp av ett minutt? Jeg gidder iallefall ikke å spole tilbake for å høre en setning jeg kanskje gikk glipp av. Og hvis episoden er så kjedelig at man ikke gidder se resten men noe ble sagt helt i slutten så har man ikke lov å spørre? Sånn mini-forum-politi er så kjipt. Endret 22. mai 2016 av Raiu
Gjest Blue Ivy. Skrevet 22. mai 2016 #4971 Skrevet 22. mai 2016 Håper Lekka sjekker inn igjen Blir spennende å se hvem som sjekker inn igjen. Jeg tror ikke Mayoo får en tredje sjanse. 1
Kragebein Skrevet 22. mai 2016 #4972 Skrevet 22. mai 2016 Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjoner, spoiling og svar til dette. Kragebein, mod
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4973 Skrevet 22. mai 2016 2 timer siden, MXB skrev: Seriøst klages det på at man ikke er 100% fullt fokusert på alt som skjer når man ser på PH? Skal man beklage for at man ikke hørte hva noen sa eller gikk glipp av ett minutt? Jeg gidder iallefall ikke å spole tilbake for å høre en setning jeg kanskje gikk glipp av. Og hvis episoden er så kjedelig at man ikke gidder se resten men noe ble sagt helt i slutten så har man ikke lov å spørre? Sånn mini-forum-politi er så kjipt. Nei, man velger helt selv hvor mye man ønsker å følge med. Men når en person spør 4 ganger i løpet av kort tid i tråden om hva som blir diskutert, kun fordi man selv ikke gadd å følge med, så kan de la være å spør. Spol tilbake eller la være å få alt repetert. Anonymkode: 68faf...173 9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4974 Skrevet 22. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Når det er sånn at alle bare løper avgårde for å velge seg et kostyme selv, så er det jo uansett ikke enkelt å få til at alt passer alle, fra Celester til Martine, liksom. Anonymkode: 47e46...b14 Som nevnt skriver jeg at dette skjedde også da de fikk kostymene utdelt på rommene deres. Mikela gikk med en halvåpen rygg. Anonymkode: b4268...6dd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4975 Skrevet 22. mai 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, man velger helt selv hvor mye man ønsker å følge med. Men når en person spør 4 ganger i løpet av kort tid i tråden om hva som blir diskutert, kun fordi man selv ikke gadd å følge med, så kan de la være å spør. Spol tilbake eller la være å få alt repetert. Anonymkode: 68faf...173 Da hopper du pent over disse innleggene. Jeg spoler tilbake selv dersom det er noe jeg ikke har fått med meg, men man må jo gi litt rom for at andre ikke gjør det samme. Veldig mange av innleggene her er jo nesten referater uansett der man også skriver meningen sin rundt det, så jeg ser ikke helt hva som er problemet. Det er mange innlegg her jeg også synes er irriterende, men man kan jo nesten ikke diktere hva som skrives i tråden. Anonymkode: b4268...6dd 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4976 Skrevet 22. mai 2016 flere som ikke har giddet å sett på etter at det ble klart at sandra sjekket inn igjen? har ikke sett noen episoder denne uken, og kommer ikke til å se på resten av sesongen heller. Anonymkode: e2d05...c29 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2016 #4977 Skrevet 22. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: flere som ikke har giddet å sett på etter at det ble klart at sandra sjekket inn igjen? har ikke sett noen episoder denne uken, og kommer ikke til å se på resten av sesongen heller. Anonymkode: e2d05...c29 Samma her. Følger kun med i dette forumet, men vinner Nina, Jonas, Eileen eller Mikela så tenker jeg å se semifinale uka og finaleuka på tv3play. Inntil videre, så har jeg null interesse av å gi tv3 et mer stabilt økonomisk grunnlag. Veldig irriterende det de holder på med. Anonymkode: 6b1a1...090 1
Blablaa Skrevet 22. mai 2016 #4978 Skrevet 22. mai 2016 Samme her.. Har ikke sett det siden Sandra og Malin sjekket inn. Kun følgt med her i forumene🙄 1
Linnpinn9 Skrevet 23. mai 2016 #4979 Skrevet 23. mai 2016 Lillesøstera mi går i 9 klasse og hun sier nesten alle jentene i hennes klasse synes Carl Aksel er den kjekkeste av gutta og de heier på han. Mens hun synes Joans er den kjekkeste og to andre synes Øystein. Jeg finner ikke Carl Aksel kjekk i det hele tatt! Kanskje fordi jeg er eldre enn de på ungdomskolen. Jeg vet ikke, men han finnes ikke kjekk og er frekk og ekkel. 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #4980 Skrevet 23. mai 2016 2 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Lillesøstera mi går i 9 klasse og hun sier nesten alle jentene i hennes klasse synes Carl Aksel er den kjekkeste av gutta og de heier på han. Mens hun synes Joans er den kjekkeste og to andre synes Øystein. Jeg finner ikke Carl Aksel kjekk i det hele tatt! Kanskje fordi jeg er eldre enn de på ungdomskolen. Jeg vet ikke, men han finnes ikke kjekk og er frekk og ekkel. Han er ikke kjekk. Han er i beste fall "søt". Menn er kjekke. Han er jo ikke mann, men en spinkel guttunge med altfor stort ego. Anonymkode: 47e46...b14 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå