Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av nutella
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men Nina deltok ikke i battle? Ikke Daniel heller? 

Anonymkode: b3344...017

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så mange tragiske personer her som ikke klarer å se flere sider i en sak, og som bare lar seg blende av hatet mot Car Aksel. Alt dette tullet om at han får all hjelp fra produksjonen, mens de andre ikke får noe. Det hadde allerede kommet inn 2 fra deres allianse, Mayoo, Mikela og nesten Synnøve. Det er dårligere å få inn Malin og Sandra samtidig, hvertfall når Carl står trygt med ny partner og dermed må kaste henne ut.

Produksjonen beskytter Nina og Jonas like mye.

Anonymkode: 37f83...111

Synøve teller ikke da hun ikke kom inn igjen, så da står vi igjen med Mayoo og Mikela (sistnevnte byttet jo faktisk allianse da hun til og begynne med spilte med Caksel & co). Mayoo og Mikela fikk ingen fordeler da de kom inn, tvert i mot fikk de straff for å havne på solo. Sandra og Malin fikk i det minste splitte et par hver da de kom inn. I tillegg vant Jørgen muligheten til å komme inn igjen og buketten han sjekket inn med representerte en makt, så da står vi igjen med følgende regnestykke: to fra Gjengen-aliianse har kommet inn igjen, uten noen form for fordel og tre fra Caksel-hoffet har kommet inn igjen, alle med en eller annen form for makt eller fordel. Så jo; Caksel og co får definitivt mer hjelp fra produksjonen enn de andre.

Jeg hater selvsagt ikke Caksel. Jeg bare synes han fremstår som en selvgod og løgnaktig drittsekk, og synes ikke han fortjener å vinne. At du er uenig er helt greit.

• Liker 20
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men Nina deltok ikke i battle? Ikke Daniel heller? 

Anonymkode: b3344...017

De tar ikke alt med på programmet. Mye ekstramateriale (om en kan kalle det det..) på nettsiden. Ikke noe nytt det, for eksempel da de skulle komme med bekjennelser var ikke alle med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting er de fryktelige kostymene de får utdelt, da særlig jentene, men det verste er jo størrelsen. Særlig da kostymene lå klare til dem på rommene deres. Jeg tenker da spesielt på Mikela som må gå nesten alltid må gå med en halvåpen rygg. Dette her bare skriker ut lavt budsjett. Da er det greiere å bare kutte kostymene helt. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En ting er de fryktelige kostymene de får utdelt, da særlig jentene, men det verste er jo størrelsen. Særlig da kostymene lå klare til dem på rommene deres. Jeg tenker da spesielt på Mikela som må gå nesten alltid må gå med en halvåpen rygg. Dette her bare skriker ut lavt budsjett. Da er det greiere å bare kutte kostymene helt. 

De har vel rasket med seg noe fra en suvenir bod eller noe hvor kostymene koster 5$ per stykke. Virker som alt kommer i one size. 

• Liker 1
Skrevet
Den 18. mai 2016 at 16.32, AnonymBruker skrev:

Mayoo, kanskje ? I.o.m med at mørke folk pleier generelt å ha store juveler. 

Er vel enten Mayoo, Lekka, eller Niclas tipper jeg, siden dem også er størst i fysisk størrelse så. 

Anonymkode: 17f71...f89

Det var jo mye snakk om at Lekka var bra utstyrt :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lol, ble sjekka opp av Lekka i går på det mest harry utestedet jeg har settet foten inn i i Oslo. Takket pent nei, om noen skulle lure. 

Anonymkode: 918fb...4a5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Lol, ble sjekka opp av Lekka i går på det mest harry utestedet jeg har settet foten inn i i Oslo. Takket pent nei, om noen skulle lure. 

Satt* .. tror fyllesyken tuller med grammatikkunnskapene mine.. 

• Liker 9
Skrevet
Den 19. mai 2016 at 9.51, Patronus skrev:

Jeg digger ikke Mikela noe mer enn det jeg har gjort før. Jeg syns fortsatt hun veldig negativ og dramaqueen. Men, å bli horestemplet, er ikke greit uansett hvem det nå enn måtte være. Og for meg er det et sunnhetstegn når folk reagerer på slikt. 

Tekst til Caksel's rap:

''Sjekker inn i Mansion, men det er jo paradise hotel 2016,
trodde hun var smart, men hun var jo helt på jorde,
kom inn første dag, hadde sex med Øystein og alle tenkte hore,
men takk for at du er så jævlig dum, jeg trenger no fakkings latter og gnåle om,
Mikela, Mikela, e'kke særlig smart ass, 
spytter noen rhymes og du er ferdig da''

Tekst til Mikelas rap: 

''Øystein etter en time med deg, så var jeg så jævlig lei,
jeg lå med deg likevel og tenkte det her skjer aldri igjen.
For du vant ikke akkurat noe mål konkurranse nei.
Carl Aksel du tror du er kongen her,
men du er faen ikke nær, slenger jævlig mye med leppa
men du er like kvalm som Lekka. 
Malin du er ganske pen, men i hue er du ikke 21, 
du er som en jævla kid, like irriterende som fuglemidd. 
Sandra, når du sendte ut Imme, så tenkte jeg,
faen hu der skal grimme, og ja det fikk meg til å grine, 
men jeg tenker at det hadde vært værre å dele Jørgen med Stine.

Er det bare jeg som reagerer på at det blir slengt dritt om en tidligere deltager som røk ut for leeeenge siden? Burde ikke vært lov, han har jo ikke mulighet til å forsvare seg... 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

What, avviste du anakondaen? Like tom i hue som en vase eller? :ler:;)

• Liker 16
Skrevet
Den 19. april 2016 at 22.57, HenLu skrev:

Casta vil jeg tro. Jeg så en sånn live stream med han og Øystein. Da var det en som spurte om det var han som meldte seg selv på eller om det var noen andre. Da bare lo han og så på Øystein..og de lo sammen. Så sa han at "man kan vel si at det var noen andre som meldte meg på". Jeg husker ikke helt ordrett hva han sa, men jeg fikk inntrykk at han var casta, i hvert fall. 

Noen melder seg på, andre blir kontaktet av castingen med tips om å melde seg på. Jeg ble kontaktet av en castlngansvarlig for noen år siden etter å ha vært i se og hør for noen greier (skal ikke utdype hva) og da skrev hun at jeg hadde passet supergodt og at jeg måtte melde meg på og skrive i søknaden at jeg hadde blitt anbefalt av henne å melde meg på for å havne i "godbunken" dette gjaldt castingen for andre sesong. (Kom til siste audition, men trakk meg etter det. Og det er jeg glad for)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det er sånn at alle bare løper avgårde for å velge seg et kostyme selv, så er det jo uansett ikke enkelt å få til at alt passer alle, fra Celester til Martine, liksom.

Anonymkode: 47e46...b14

AnonymBruker
Skrevet

Blir så sinnsykt fest hvis det viser seg at Nicklas er djevelen :biggrin: blir det avslørt i morgendagens sending forresten? 

Anonymkode: d99e7...ad8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, cathrineline skrev:

Noen melder seg på, andre blir kontaktet av castingen med tips om å melde seg på. Jeg ble kontaktet av en castlngansvarlig for noen år siden etter å ha vært i se og hør for noen greier (skal ikke utdype hva) og da skrev hun at jeg hadde passet supergodt og at jeg måtte melde meg på og skrive i søknaden at jeg hadde blitt anbefalt av henne å melde meg på for å havne i "godbunken" dette gjaldt castingen for andre sesong. (Kom til siste audition, men trakk meg etter det. Og det er jeg glad for)

Hvilken sesong var det snakk om? 

Anonymkode: f5a4a...373

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken sesong var det snakk om? 

Hvis du hadde lest kommentaren, så hadde du sett at det sto: "dette gjalt castingen for andre sesong"

Anonymkode: ee5cb...6ee

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde lest kommentaren, så hadde du sett at det sto: "dette gjalt castingen for andre sesong"

Anonymkode: ee5cb...6ee

Jeg leste kommentaren, men leste litt feil. Er fyllesyk ok?

• Liker 2
Skrevet (endret)
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir så sinnsykt fest hvis det viser seg at Nicklas er djevelen :biggrin: blir det avslørt i morgendagens sending forresten? 

Hvorfor er det bra at Niclas er djevelen? Hva er det folk her inne egentlig tror? At fyren kommer til å sende ut Carl om han kommer inn med en makt? Lol, dette er så naiv tankegang som det går an å ha. Stine sendte han ut, og han regnet Caksel på fortsatt som en god venn etter han dro. Hadde Niclas hatt makt så hadde han aldri sendt ut CA.  

Skal hoffet få motgang nå, så kan kun Mayoo eller Lekka være djevelen. Det to er de eneste som tør å bruke makten til å få .eks sende ut CA. For spillets del håper jeg at det blir Mayoo, da han også er god venn med både Nina, Jonas, Eileen og kan hjelpe dem videre i spillet. Lekka er nok hevnlysten på CA, men kom jo heller ikke overens med Jonas. 

Endret av Gætzby
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å kommentere en ting etter å ha lest tråden for de siste dagene... 

For dere som hele tiden spør om hva som skjedde fordi "jeg skulle hente noe å drikke", "duppet av", "måtte tisse", "Følgte ikke helt med", osv. SLUTT å spørre oss om hva som skjer! Spol tilbake de to minuttene og se det selv. Det er veldig irriterende at hver tredje kommentar er et spørsmål om hva som har hendt, når det koster deg TO minutter å se det på nytt. 

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Gætzby skrev:

Hvorfor er det bra at Niclas er djevelen? Hva er det folk her inne egentlig tror? At fyren kommer til å sende ut Carl om han kommer inn med en makt? Lol, dette er så naiv tankegang som det går an å ha. Stine sendte han ut, og han regnet Caksel på fortsatt som en god venn etter han dro. Hadde Niclas hatt makt så hadde han aldri sendt ut CA.  

Skal hoffet få motgang nå, så kan kun Mayoo eller Lekka være djevelen. Det to er de eneste som tør å bruke makten til å få .eks sende ut CA. For spillets del håper jeg at det blir Mayoo, da han også er god venn med både Nina, Jonas, Eileen og kan hjelpe dem videre i spillet. Lekka er nok hevnlysten på CA, men kom jo heller ikke overens med Jonas. 

Har du ikke fulgt med? Etter utstemming sa Nicklas akkurat hva han mente om hoffet, og han roste Jonas for å være en rederlig spiller. Han elsker dessuten å skape splid og kommer til å chippe folk fra hoffet rett ut. Aldri om han går på gjengen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...