Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra Isabel Raads blogg angående forrige sesong:

"Når man er på sync (der man snakker alene til kamera) får man ofte veldig mye tips og hint fra de som stiller oss spørsmål. De har reddet både meg, Pierre og Sara flere ganger. Dagen jeg røk ut fikk jeg faktisk et ganske godt signal på sync om at det å stole på Sara den dagen ikke var det rette. Hvorfor hørte jeg ikke på det? Det er når man kommer på utsiden man faktisk skjønner hva de drev med der inne. Sara skulle feks kjøre ut Pierre ganske sent i spillet, og da hun fortalte de andre at det var det hun kom til å gjøre, ringte telefonen direkt og hun måtte på sync. På sync "overtalte" de henne til å ikke kjøre han ut. You see? De har en finger med i spillet, ass."

Så det at CA glir gjennom spillet er nok nøye planlagt.

Anonymkode: 0ad49...420

Er ikke deltakerne bundet av en kontrakt? Det høres jo helt tullete at hun kan utlevere dette uten konsekvenser. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har egentlig Isabel lov til å si alt det der? 

Anonymkode: 918fb...4a5

Skulle vel egentlig ikke tro det, men hun har til stadighet innlegg om "ting du ikke visste om Paradise Hotel". Elin og Eileen har skrevet noe a la det samme.

Skrevet

Tragisk at produksjonen har mange fingre i spillet, men det Isabel gjør nå er faktisk straffbart for hennes del. Jeg leste deler av kontrakten på VG engang, og det er ikke lov for deltakerne å komme med slike sensitive opplysninger som det Isabel har gjort på bloggen sin. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Agent2840 skrev:

Tragisk at produksjonen har mange fingre i spillet, men det Isabel gjør nå er faktisk straffbart for hennes del. Jeg leste deler av kontrakten på VG engang, og det er ikke lov for deltakerne å komme med slike sensitive opplysninger som det Isabel har gjort på bloggen sin. 

TV3 må da være klar over at hun utleverer dette. Hun har blitt en av norges største bloggere og lever jo av å utlevere både seg selv, kroppen sin og Paradise Hotel.

Skrevet

Hadde kveldsvakt igår, så fikk ikke sett episoden før nå. 

Men fyfaen så fantastisk Mikela har blitt, og hun treffer akkurat de riktige trådene!

Og spesielt når Caksel gang på gang prøver å psyke ut Mikela med personangrep, men hun fortsatt holder hodet hevet høyt og svarer med samme mynt enn å la seg underkue slik flere andre har latt seg gjør tidligere. 

"En verdig vinner for Carl Aksel er en som kysser føttene hans, og gjør akkurat det Carl sier og gjør - som Sandra - som er bikkja til Carl aksel". Tommel opp!

Og "Om jeg hadde stått i en finale med Carl, så hadde ikke Triana rukket å sagt 50000 før kula hadde eksplodert". 

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

For å være helt ærlig så virker de aller fleste der inne til å være gode og ålreite mennesker, minus Carl Aksel, Sandra og til en viss grad Jørgen.

Mayoo og Celester var helt fantastiske. Det er også Eileen, Nina, Jonas, Martine og Daniel. Mikela kan jo være litt rappkjefta, men virker fortsatt til å være empatisk og trivelig. Når det gjelder Øystein, Stine og spesielt Malin så er inntrykket at dem kan innerst inne er ganske ålreite, men dessverre så kan dem fort la seg smitte av Carl og oppfører seg deretter. Men tviler sterkt på disse er noen drittsekker og douchebags i virkeligheten, men faktisk er trivelige og positive på lik linje med de andre. Det samme kan vel også Jørgen, selvom han også lar seg smitte av Caksel til tider. 

Er det to stk som jeg tror også er like jævlige i virkeligheten (og som beviser det gang på gang) med sin ufyselige atferd og holdninger ovenfor andre og på generelt grunnlag, så er det nettopp Sandra og Carl Aksel. Sistnevnte er jo nærmest psykopatisk, og har tydelige karaktertrekk som kjennetegner en total ustabil narsissist. Tydelig at foreldrene har begått alvorlige feil i å oppdra individer som Sandra og Caksel. 

Anonymkode: 17f71...f89

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

OIOI! Dette skriver Stine på bloggen sin:

" Kunne jeg sjekket inn på nytt hadde jeg kanskje valgt å spille med gjengen-allianse. Jeg elsker Eileen av hele mitt hjerte, og vi har snakket mye om hvordan det hadde vært hvis jeg hadde spilt med hun fra starten av. Hun var den første jeg pratet ordentlig med og tok råd fra, og det burde jeg kanskje fortsatt med. Spilt med Eileen og valgt for min egen del, og ikke gruppas. Den dag i dag er Eileen blitt noe av det kjæreste jeg har i livet. Hun er en skikkelig unik jente og jeg er så glad jeg møtte hun. Hun gjorde oppholdet mitt helt fantastisk, selvom det ikke kommer så godt frem. Når det er sagt, vil jeg ikke si at jeg "mobbet" Eileen. Men jeg var ikke en veldig god venninne, slik som jeg er nå og vi er mot hverandre. Det tok litt tid, drama og samtaler før vi ble enige om at vennskapet vårt betyr så mye mer enn alt annet skvip. Det viktigste er allikevel at vi kom dit, uansett hvordan veien var"

Min kommentar; Kanskje litt sent med selvkritikk Stine?, men bra at du ihvertfall viser noe selvinnsikt enn f.eks Sandra som skylder på produksjonen eller Caksel som skylder på skuespill. 

Les hele innlegget her;

http://stinetollefsen.blogg.no

Anonymkode: 6b1a1...090

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hva ER det med alle hun/henne-feilene hos PH-deltakerne? Dette er gjennomgående hos så å si alle i nesten hver eneste setning. LA det ikke smitte av på seerne sier bare jeg. 

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OIOI! Dette skriver Stine på bloggen sin:

" Kunne jeg sjekket inn på nytt hadde jeg kanskje valgt å spille med gjengen-allianse. Jeg elsker Eileen av hele mitt hjerte, og vi har snakket mye om hvordan det hadde vært hvis jeg hadde spilt med hun fra starten av. Hun var den første jeg pratet ordentlig med og tok råd fra, og det burde jeg kanskje fortsatt med. Spilt med Eileen og valgt for min egen del, og ikke gruppas. Den dag i dag er Eileen blitt noe av det kjæreste jeg har i livet. Hun er en skikkelig unik jente og jeg er så glad jeg møtte hun. Hun gjorde oppholdet mitt helt fantastisk, selvom det ikke kommer så godt frem. Når det er sagt, vil jeg ikke si at jeg "mobbet" Eileen. Men jeg var ikke en veldig god venninne, slik som jeg er nå og vi er mot hverandre. Det tok litt tid, drama og samtaler før vi ble enige om at vennskapet vårt betyr så mye mer enn alt annet skvip. Det viktigste er allikevel at vi kom dit, uansett hvordan veien var"

Min kommentar; Kanskje litt sent med selvkritikk Stine?, men bra at du ihvertfall viser noe selvinnsikt enn f.eks Sandra som skylder på produksjonen eller Caksel som skylder på skuespill. 

Les hele innlegget her;

http://stinetollefsen.blogg.no

Anonymkode: 6b1a1...090

Ja, jeg synes det er fint at hun innrømmer selv at hun ikke var en god venninne mot Eileen på hotellet. Jeg synes hun fint kunne tatt ansvar for litt mer, men noe er bedre enn ingenting hvertfall. 

Hun bør takke Eileen for å være så storsinnet. Det bør Øystein også gjøre. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Så mange tragiske personer her som ikke klarer å se flere sider i en sak, og som bare lar seg blende av hatet mot Car Aksel. Alt dette tullet om at han får all hjelp fra produksjonen, mens de andre ikke får noe. Det hadde allerede kommet inn 2 fra deres allianse, Mayoo, Mikela og nesten Synnøve. Det er dårligere å få inn Malin og Sandra samtidig, hvertfall når Carl står trygt med ny partner og dermed må kaste henne ut.

Produksjonen beskytter Nina og Jonas like mye.

Anonymkode: 37f83...111

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så mange tragiske personer her som ikke klarer å se flere sider i en sak, og som bare lar seg blende av hatet mot Car Aksel. Alt dette tullet om at han får all hjelp fra produksjonen, mens de andre ikke får noe. Det hadde allerede kommet inn 2 fra deres allianse, Mayoo, Mikela og nesten Synnøve. Det er dårligere å få inn Malin og Sandra samtidig, hvertfall når Carl står trygt med ny partner og dermed må kaste henne ut.

Nesten Synnøve, holder ikke. Den blir for tynn. 

Anonymkode: 525ef...0ec

• Liker 9
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å du tror ikke det er en grunn til at produksjonen sender inn to fra hoffet nå rett før finalen?  Sånn at hoffet er i overtall og det er større sjanse for at CA skal vinne. Det er kommet inn tre fra hoffet nå. De kunne sendt inn en fra den andre alliansen siden de er i mindretall. 

• Liker 4
Skrevet

Kommer det inn noen flere gamle deltagere tror dere? Det er jo alltid en eller flere i juryen som får komme inn igjen, men tenkte på de som ikke er i juryen. Kanskje Mayoo kommer inn igjen? 

Skrevet (endret)
Sitat

Etter å ha sett på paradise hotel i flere år, og nå selv vært med så vet jeg hvordan ting fungerer, og ting er ikke tilfeldig der inne hele tiden. Produksjonen styrer spillet veldig mye. De kan selvfølgelig ikke styre utfallene, men de kan styrere twistene akkurat hvordan de vil og det kan føre til akkurat de utfallene de vil ha. Du tror kanskje at det er en ulempe å havne på solo? Det har vært flere tilfeller der solo har vært en fordel, det er nesten så man vil komme seg på solo for å få den fordelen. Det er jo ikke sånn at produksjonen laget alle «reglene» ferdig før vi kom, eller jo det gjorde de sikkert, men de reglene endrer de på underveis og det merkes. Husker dere i uke 7 når mister og miss paradise ble låst til partnerne sine? Da måtte jeg bare takke produksjonen for at jeg ikke røyk, fordi det var jo LITT merkelig at Nina skulle få fordelen med å bli låst? Det var jo Carl Aksel som var mister paradise, men Nina fikk fordelen, litt komisk. Det er bare et godt eksempel på en IKKE-tilfeldig twist fra produksjonen, den laget de bare sånn at jeg skulle få bli på hotellet, og fordi de vet at det ble bra TV. Jeg klager ikke. Jeg er ganske sikker på at produksjonen styrer mye mer enn vi vet, de endrer nok på ting hele tiden, ettersom hvem som havner på solo osv. Tro meg, de har sine favoritter. Så prøver de vel også å holde på de som lager god tv. En ting mange ikke vet er at vi må skrive på en lapp hvor vi skal stille oss på parseremoni, og den lappen gir vi til produksjonen før seremonien slik at de kan lage rekkefølge for at det skal bli mest mulig spennende for dere som ser på. Dere har sikkert lagt merke til at det alltid er litt usikkerhet når det står igjen to stykker som ikke har valgt seg partner, de lar jo selvfølgelig den mest spennende gå til slutt, for å skape spenning.

MEN vi må skrive både førstevalget vårt og andrevalget vårt, da er reglene slik at om det allerede står 1 jente bak førstevalget ditt så må du gå til andrevalget ditt, MED MINDRE DU GÅR SOM SISTE JENTE. Står det 1 jente bak førstevalget og andrevalget ditt så kan du velge. Tenk litt på dette, her kan produksjonen fucke skikkelig opp for oss, HVIS det er en seremoni der foreksempel to stykker skal hjem. Jeg leste en sak om at de hadde gjort det noen år tilbake, bare for å hele tiden beholde favoritten sin. Det de kan velge å gjøre er å lage rekkefølgen slik at det blir helt rart for oss andre. 

og fler på Mikelaa.blogg.no

Endret av Charlotteh
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, smalls skrev:

Kommer det inn noen flere gamle deltagere tror dere? Det er jo alltid en eller flere i juryen som får komme inn igjen, men tenkte på de som ikke er i juryen. Kanskje Mayoo kommer inn igjen? 

Sjekk spoilertråden. 
Det er det t.o.m lagt ut dokumentasjon på hvem djevelen er ,og hvem som ryker. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Charlotteh skrev:

Etter å ha sett på paradise hotel i flere år, og nå selv vært med så vet jeg hvordan ting fungerer, og ting er ikke tilfeldig der inne hele tiden. Produksjonen styrer spillet veldig mye. De kan selvfølgelig ikke styre utfallene, men de kan styrere twistene akkurat hvordan de vil og det kan føre til akkurat de utfallene de vil ha. Du tror kanskje at det er en ulempe å havne på solo? Det har vært flere tilfeller der solo har vært en fordel, det er nesten så man vil komme seg på solo for å få den fordelen. Det er jo ikke sånn at produksjonen laget alle «reglene» ferdig før vi kom, eller jo det gjorde de sikkert, men de reglene endrer de på underveis og det merkes. Husker dere i uke 7 når mister og miss paradise ble låst til partnerne sine? Da måtte jeg bare takke produksjonen for at jeg ikke røyk, fordi det var jo LITT merkelig at Nina skulle få fordelen med å bli låst? Det var jo Carl Aksel som var mister paradise, men Nina fikk fordelen, litt komisk. Det er bare et godt eksempel på en IKKE-tilfeldig twist fra produksjonen, den laget de bare sånn at jeg skulle få bli på hotellet, og fordi de vet at det ble bra TV. Jeg klager ikke. Jeg er ganske sikker på at produksjonen styrer mye mer enn vi vet, de endrer nok på ting hele tiden, ettersom hvem som havner på solo osv. Tro meg, de har sine favoritter. Så prøver de vel også å holde på de som lager god tv. En ting mange ikke vet er at vi må skrive på en lapp hvor vi skal stille oss på parseremoni, og den lappen gir vi til produksjonen før seremonien slik at de kan lage rekkefølge for at det skal bli mest mulig spennende for dere som ser på. Dere har sikkert lagt merke til at det alltid er litt usikkerhet når det står igjen to stykker som ikke har valgt seg partner, de lar jo selvfølgelig den mest spennende gå til slutt, for å skape spenning.

MEN vi må skrive både førstevalget vårt og andrevalget vårt, da er reglene slik at om det allerede står 1 jente bak førstevalget ditt så må du gå til andrevalget ditt, MED MINDRE DU GÅR SOM SISTE JENTE. Står det 1 jente bak førstevalget og andrevalget ditt så kan du velge. Tenk litt på dette, her kan produksjonen fucke skikkelig opp for oss, HVIS det er en seremoni der foreksempel to stykker skal hjem. Jeg leste en sak om at de hadde gjort det noen år tilbake, bare for å hele tiden beholde favoritten sin. Det de kan velge å gjøre er å lage rekkefølgen slik at det blir helt rart for oss andre. 

Jeg kan lage ett eksempel med noen av oss fra i år. Igår på parseremonien så var det jo to jenter som skulle ut, så går en og en jente og velger seg en partner. Det står nå tre jenter igjen som ikke har valgt partner, meg, stine og martine står igen. Så har Daniel sagt til meg at jeg kan stå trygt hos han, men i skjul har han og Stine lagt en plan om at han skal velge henne fremfor meg. Jeg går og steller meg bak Daniel, fordi han var førstevalget mitt. Han er også Stine sitt førstevalg, MEN han er også Martine sitt førstevalg. Tre jenter har skrevet opp Daniel som førstevalg og produksjonen kan bestemme rekkefølgen vi går i. De lar Martine gå før Stine, og hun går til Daniel. VIPPS så var det ingen ledige plasser igjen hos Daniel og Stine må gå til sitt andrevalg som er Jørgen, men der står jo Sandra. Så Jørgen velger Sandra og Stine ryker. Dette er bare et eksempel haha, jeg tror ikke det skjedde på ekte men det er noe som KUNNE skjedd. Jeg sier ikke at dette har skjedd hos oss i år, at produksjonen har gjort noe sånt, men det vet jeg faktisk ikke. Håper dere forstår det jeg skrev, er litt komplisert, men bare tenkt litt nøye gjennom det så forstår dere. Hele poenget med dette innlegget er at paradise hotel ikke er tilfeldig, fordi vi har folk som dere ikke ser på kameraene som lager regler og styrer masse. Det er skummelt og tenke på faktisk, men jeg har opplevd mange ganger der inne at twistene er rare, og den og den ryker faen ikke når de skulle ha røket, fordi produksjonen vil ikke la det skje. De velger også hvem som skal stå i juryen når det skal stemmes, har kan de selvfølgelig også mikse og trikse litt så favorittparet vinner, fordi de vet jo hvem som kommer til å stemme på hvem. 

mikelaa.blogg.no

Du kan jo i det minste skrive dette innlegget i parantes og henvise til Mikelas blogg allerede i starten. For dette er ren kopi fra hennes blogg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett Mikela sin blogg før, så takk! Fin blogg. Liker henne, og liker det hun skriver. Likte spesielt godt innlegget hennes om unge jenter og fiksing på utseendet. Fornuftig jente! 

Anonymkode: 47e46...b14

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo i det minste skrive dette innlegget i parantes og henvise til Mikelas blogg allerede i starten. For dette er ren kopi fra hennes blogg. 

Å kanskje med en større skrift? Skriften er fryktelig liten. 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...