AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4901 Skrevet 19. mai 2016 3 minutter siden, Alja skrev: Skriv i spoilertråden! !!! :-D Jeg vil ikke gå inn der, i tilfelle jeg leser mer. Men kam godt sende deg en pm med det jeg leste hvis du er interessert. Jeg vet altså ikke om det er sant, bare leste det som kommentar, og flere hadde kommentert "spoil!". Handler om hvem som står i finalen. Anonymkode: 75114...88b
Alja Skrevet 19. mai 2016 #4902 Skrevet 19. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke gå inn der, i tilfelle jeg leser mer. Men kam godt sende deg en pm med det jeg leste hvis du er interessert. Jeg vet altså ikke om det er sant, bare leste det som kommentar, og flere hadde kommentert "spoil!". Handler om hvem som står i finalen. Anonymkode: 75114...88b Send pm, da blir jeg glad! Klarer ikke å vente til neste uke :-(
Alja Skrevet 19. mai 2016 #4903 Skrevet 19. mai 2016 3 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Advarte jo mot spoilere din klovn Looool 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4904 Skrevet 20. mai 2016 59 minutter siden, Alja skrev: Send pm, da blir jeg glad! Klarer ikke å vente til neste uke :-( Skriv det videre i spoilertråden! :D Anonymkode: b4268...6dd 1
smalls Skrevet 20. mai 2016 #4905 Skrevet 20. mai 2016 Ingen bombe at Stine røyk ut. Hun var fucked etter hun sendte Niclas ut. Heller ingen bombe at Martine røyk ut. Kjedelig parsermoni. Ser ut som det blir action neste uke. Håper Jørgen og Sandra ryker ut. 9
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4906 Skrevet 20. mai 2016 Hadde vært sykt gøy med en PH reunion. En sesong med gamle deltagere. Disse ville jeg ha sett i den sesongen Kristian R fra sesong 4 og 5 Niklas Vindel fra sesong 2 og 3 Iselin fra sesong 4 Stian fra sesong 2 Stine Marie fra sesong 2 Isabell fra sesong 5 Are fra sesong 4 Margrethe fra sesong 1 Kim fra sesong 3 Elin fra sesong 6 Sara E fra sesong 6 Labi fra sesong 6. Anonymkode: db34b...155 5
super-s Skrevet 20. mai 2016 #4907 Skrevet 20. mai 2016 Kan ikke produksjonen i det minste late som at de ikke bærer frem CA til finalen? Hadde vært hakket mer spennende da. Vurderer faktisk å slutte å se på nå, men er jo bare to uker igjen å holde ut... 8
Gjest Raindrops Skrevet 20. mai 2016 #4908 Skrevet 20. mai 2016 5 minutter siden, super-s skrev: Kan ikke produksjonen i det minste late som at de ikke bærer frem CA til finalen? Hadde vært hakket mer spennende da. Vurderer faktisk å slutte å se på nå, men er jo bare to uker igjen å holde ut... Jeg har bare fulgt denne tråden de siste to ukene. Mye bedre underholdning enn å se på selve programmet.
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. mai 2016 #4909 Skrevet 20. mai 2016 26 minutter siden, super-s skrev: Kan ikke produksjonen i det minste late som at de ikke bærer frem CA til finalen? Hadde vært hakket mer spennende da. Vurderer faktisk å slutte å se på nå, men er jo bare to uker igjen å holde ut... Ja helt utrolig å se på, blir nesten flau på vegne av produksjonen. Når CA alliansen blir i mindretall henter de plutselig ut to fra hans gjeng! Stine skulle sendt han ut da hun hadde sjansen, men da hadde vel produksjonen funnet en måte å få han inn på igjen
Oslohøst Skrevet 20. mai 2016 #4910 Skrevet 20. mai 2016 44 minutter siden, Raindrops skrev: Jeg har bare fulgt denne tråden de siste to ukene. Mye bedre underholdning enn å se på selve programmet. Som jeg skulle sagt det selv!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4911 Skrevet 20. mai 2016 52 minutter siden, super-s skrev: Kan ikke produksjonen i det minste late som at de ikke bærer frem CA til finalen? Hadde vært hakket mer spennende da. Vurderer faktisk å slutte å se på nå, men er jo bare to uker igjen å holde ut... Følg med videre. Det blir kaos i semifinale uka nå, og hvis du og andre ønsker å få noe frempek, så er det bare å sjekke spoilertråden Anonymkode: 6b1a1...090
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4912 Skrevet 20. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følg med videre. Det blir kaos i semifinale uka nå, og hvis du og andre ønsker å få noe frempek, så er det bare å sjekke spoilertråden Anonymkode: 6b1a1...090 Det er jo bare spekulasjoner i spoilertråden. Anonymkode: b4268...6dd 6
NumberSix Skrevet 20. mai 2016 #4913 Skrevet 20. mai 2016 11 timer siden, nutella skrev: Uansett hvor drittsekk CA er på PH, er det ikke noe unnskyldning for å sende drapstrusler. Tror mange ikke tenker på at programmet blir klippet, så folk gjerne fremstår verre enn de kanskje er. Liker ikke CA what so ever, men kunne aldri falle meg inn å skrive stygge ting til han på instagram (som mange gjør ser jeg). Regner med (håper) de som sender drapstrusler er 14 år elns Uansett hvor mye klipping det er ellers, så har faktisk Caksel sittet i snakkeboksen og sagt alt som blir vist. Og det er jo ikke klippet. Så det "det er jo klippet"-argumentet holder ikke. Ja, noen ting blir vist ut av kontekst, men alt han sier er jo bare dritt om andre uansett, og da spiller det liten rolle hva for en kontekst det er satt i. Hele fyren er ufyselig, og fortjener å få høre det. Med unntak av drapstrusler, det er ikke greit. 20
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4914 Skrevet 20. mai 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare spekulasjoner i spoilertråden. Anonymkode: b4268...6dd Ja nettopp. Ingen vet hva som skjer neste uke. Bare spekulasjoner. Anonymkode: db34b...155
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4915 Skrevet 20. mai 2016 1 time siden, NumberSix skrev: Uansett hvor mye klipping det er ellers, så har faktisk Caksel sittet i snakkeboksen og sagt alt som blir vist. Og det er jo ikke klippet. Så det "det er jo klippet"-argumentet holder ikke. Ja, noen ting blir vist ut av kontekst, men alt han sier er jo bare dritt om andre uansett, og da spiller det liten rolle hva for en kontekst det er satt i. Hele fyren er ufyselig, og fortjener å få høre det. Med unntak av drapstrusler, det er ikke greit. Ja, jeg er så lei av å høre klipp og lim-unnskyldningen hver gang noe blir kritisert. De har jo faktisk sagt og gjort det som kritiseres, så en slik unnskyldning holder faktisk ikke. Klart, det kan være noe som er tatt ut av kontekst som du også skriver, men jeg lurer på i hvilken kontekst det faktisk er greit å holde på slik han gjør. Anonymkode: b4268...6dd 13
Ardwinna Skrevet 20. mai 2016 #4916 Skrevet 20. mai 2016 15 timer siden, Rosenborg skrev: At CA har kommet sålangt, er ikke tilfeldighet, han jobber for det. Nei det er ingen tilfeldighet, det er jo fordi Caksel i tillegg til å være tidenes mest manipulerende fyr også har fått god hjelp fra produksjonen. Altså: de sendte inn TO potensielle partnere til ham og de som ble sendt på solo fikk ingen fordeler eller twister til å hjelpe seg med. Mer tydelig kan det ikke bli. Caksel skaper god TV ved å være så tvers i gjennom høy på seg selv, flåkjefta og manipulerende. Når da han i tillegg ikke eier et eneste fnugg av selvinnsikt blir det jo ekstra komisk. Jeg håper han kommer til finalen, blir grilla som f... til han gror seg noen cm selvinnsikt, for så å tape. Eller vinne og at partneren slipper kula så det spruter. 9
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4917 Skrevet 20. mai 2016 1 time siden, Ardwinna skrev: Nei det er ingen tilfeldighet, det er jo fordi Caksel i tillegg til å være tidenes mest manipulerende fyr også har fått god hjelp fra produksjonen. Altså: de sendte inn TO potensielle partnere til ham og de som ble sendt på solo fikk ingen fordeler eller twister til å hjelpe seg med. Mer tydelig kan det ikke bli. Caksel skaper god TV ved å være så tvers i gjennom høy på seg selv, flåkjefta og manipulerende. Når da han i tillegg ikke eier et eneste fnugg av selvinnsikt blir det jo ekstra komisk. Jeg håper han kommer til finalen, blir grilla som f... til han gror seg noen cm selvinnsikt, for så å tape. Eller vinne og at partneren slipper kula så det spruter. Håper nå at CA er et av finaleparene og blir skikkelig grillet av juryen. Er Mikela i juryen, så kommer hun til å kjøre hardt på han. Han skal selvsagt ikke vinne, men hadde vært å hørt forsvarstalen hans. Anonymkode: db34b...155 11
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4918 Skrevet 20. mai 2016 Fra Isabel Raads blogg angående forrige sesong: "Når man er på sync (der man snakker alene til kamera) får man ofte veldig mye tips og hint fra de som stiller oss spørsmål. De har reddet både meg, Pierre og Sara flere ganger. Dagen jeg røk ut fikk jeg faktisk et ganske godt signal på sync om at det å stole på Sara den dagen ikke var det rette. Hvorfor hørte jeg ikke på det? Det er når man kommer på utsiden man faktisk skjønner hva de drev med der inne. Sara skulle feks kjøre ut Pierre ganske sent i spillet, og da hun fortalte de andre at det var det hun kom til å gjøre, ringte telefonen direkt og hun måtte på sync. På sync "overtalte" de henne til å ikke kjøre han ut. You see? De har en finger med i spillet, ass." Så det at CA glir gjennom spillet er nok nøye planlagt. Anonymkode: 0ad49...420 8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4919 Skrevet 20. mai 2016 Har egentlig Isabel lov til å si alt det der? Anonymkode: 918fb...4a5 17
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2016 #4920 Skrevet 20. mai 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har egentlig Isabel lov til å si alt det der? Anonymkode: 918fb...4a5 Trodde deltakerne hadde taushetsplikt om sånt,? Men produksjonen blander seg ALT for mye. De bestemmer jo egentlig hvem deltakerne skal velge under parseremonien osv. Produksjonen sa sikkert at Stine ikke fikk sende hjem CA da han og Niclas sto bak henne. Så hun hadde vel ikke så mye valg. Kan ikke produksjonen bare la de styre og gjøre son de vil? Anonymkode: f5a4a...373 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå