LeilaS Skrevet 19. mai 2016 #4881 Skrevet 19. mai 2016 13 minutter siden, Sitronmelis skrev: Tenk om Caksel ryker i semifinale-uken da! DET hadde vært LÆTTIS Se for dere det tryne på han da! Det hadde vært gøy, men de sender han sikkert bare inn igjen i finaleuken 3
Gjest Raiu Skrevet 19. mai 2016 #4882 Skrevet 19. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: "Hva synes du om det CA sier at du er den eneste som ikke er en verdig vinner?" "Det driter jeg i" CA er så irrasjonell. Her likte jeg faktisk hvordan Triana stilte en del spørsmål til CA. Det han sier henger jo ikke på greip, og selvinnsikten hans er jo ikke-eksisterende. Anonymkode: b4268...6dd Kanskje Triana er litt uenig med produksjonen? Hun har jo sagt ifra til spillerne at det er ett spill før når de begynner å sutre. Er egentlig overrasket over at hun ikke har sagt mer i år.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4884 Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, Charlotteh skrev: Mikela's grimaser burde bli laget til memes Anonymkode: 33445...e3e 15
Cuntzilla Skrevet 19. mai 2016 #4885 Skrevet 19. mai 2016 (endret) 14 minutter siden, UnderCover skrev: mistet innlegget jeg skulle sitere. Men hva kvinnfolkene så i Øystein. Synd å si det, men jeg forstår det. Han er kjekk, sjarmerende, og egentlig gamske så fin. INNTIL jeg nå har sett oppførselen hans. Nå er han like kul som en pubertetsbart. For meg er han ikke tiltrekkende i det hele tatt, men jeg skjønner at den high school-jock-douchebag looken går hjem hos noen. Men i tillegg så har fyren "game" eller hva man skal kalle det, jeg ser nøyaktig hva han gjør riktig for å sjarmere damer. Så kanskje han du skulle sitere kunne lært seg et triks eller tre av Øystein og benytte seg av at alle vi damer er så dumme som han sier, i stedet for å syte over at andre gjør det. Og så må vi ikke glemme at de er et begrenset antall unge kåte mennesker låst inne på et hett hotell med fullt av alkohol i x antall dager, det er som folkehøyskole og klassetur på steroider. Klart alle puler alle og den mest populære gutten i klassen blir gud. Endret 19. mai 2016 av Cuntzilla 1
Gjest Raiu Skrevet 19. mai 2016 #4886 Skrevet 19. mai 2016 (endret) De burde lage en svensk-dansk-norsk sesong med den danske produksjonen. Det tror jeg hadde vært helt rått Endret 19. mai 2016 av Raiu
Vackra Skrevet 19. mai 2016 #4887 Skrevet 19. mai 2016 Får litt vondt av Martine, hun virker som en skikkelig ordentlig og ålreit jente! 10
Oslohøst Skrevet 19. mai 2016 #4888 Skrevet 19. mai 2016 5 minutter siden, Cuntzilla skrev: For meg er han ikke tiltrekkende i det hele tatt, men jeg skjønner at den high school-jock-douchebag looken går hjem hos noen. Men i tillegg så har fyren "game" eller hva man skal kalle det, jeg ser nøyaktig hva han gjør riktig for å sjarmere damer. Så kanskje han du skulle sitere kunne lært seg et triks eller tre av Øystein og benytte seg av at alle vi damer er så dumme som han sier, i stedet for å syte over at andre gjør det. Og så må vi ikke glemme at de er et begrenset antall unge kåte mennesker låst inne på et hett hotell med fullt av alkohol i x antall dager, det er som folkehøyskole og klassetur på steroider. Klart alle puler alle og den mest populære gutten i klassen blir gud. Enig med deg. Også er han en smisker, det er så usjarmerende det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4889 Skrevet 19. mai 2016 4 minutter siden, MXB skrev: De burde lage en svensk-dansk-norsk sesong med den danske produksjonen. Det tror jeg hadde vært helt rått Danskene har 18 års aldersgrense, men av en eller annen grunn virker de norske 20-åringene mye yngre. Anonymkode: 0ad49...420 15
Oslohøst Skrevet 19. mai 2016 #4890 Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Danskene har 18 års aldersgrense, men av en eller annen grunn virker de norske 20-åringene mye yngre. Anonymkode: 0ad49...420 Danskene er kulere folk enn nordmenn, sånn er det bare 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4891 Skrevet 19. mai 2016 22 minutter siden, Cuntzilla skrev: Jeg tviler på at hun lager sååå mye hælvette, men jeg tror nok at hun fort kan gi den til Eileen. Sandra og Malin er jo liksom bestisene hennes der inne, men hun må da ha litt lyst til å hevne seg på CA og. Hun har jo skjønt at han er en slange, og det har ikke de to. Så noen nevnte at Øystein griner i klippene for neste uke og at det kan bety at Eileen ryker (da er det Sandra som har fått makten). Men det kan jo også bety at hans aller største kjærlighet der inne ryker, nemlig Carl Aksel Anonymkode: a1ad9...bd0 5
Agent2840 Skrevet 19. mai 2016 #4892 Skrevet 19. mai 2016 11 minutter siden, Oslohøst skrev: Danskene er kulere folk enn nordmenn, sånn er det bare Neida.. Er bare produksjonen som caster inn de minst begavede av oss 2
nutella Skrevet 19. mai 2016 #4893 Skrevet 19. mai 2016 Uansett hvor drittsekk CA er på PH, er det ikke noe unnskyldning for å sende drapstrusler. Tror mange ikke tenker på at programmet blir klippet, så folk gjerne fremstår verre enn de kanskje er. Liker ikke CA what so ever, men kunne aldri falle meg inn å skrive stygge ting til han på instagram (som mange gjør ser jeg). Regner med (håper) de som sender drapstrusler er 14 år elns 1
Oslohøst Skrevet 19. mai 2016 #4894 Skrevet 19. mai 2016 14 minutter siden, Agent2840 skrev: Neida.. Er bare produksjonen som caster inn de minst begavede av oss Ja, hehe... Det kan jo være men jeg mener dansker generelt er kulere enn nordmenn 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4895 Skrevet 19. mai 2016 10 minutter siden, nutella skrev: Uansett hvor drittsekk CA er på PH, er det ikke noe unnskyldning for å sende drapstrusler. Tror mange ikke tenker på at programmet blir klippet, så folk gjerne fremstår verre enn de kanskje er. Liker ikke CA what so ever, men kunne aldri falle meg inn å skrive stygge ting til han på instagram (som mange gjør ser jeg). Regner med (håper) de som sender drapstrusler er 14 år elns Jeg gikk inn på profilen hans for å se kommentarene, og leste en ganske heftig spoil uten vilje! Så folkens: ikke les kommentarene på bildene! Mulig det bare er folk som gjetter, og er ute etter å lage spekulasjoner, men man vet aldri Anonymkode: 75114...88b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4896 Skrevet 19. mai 2016 1 time siden, Rosenborg skrev: Har forresten vært positiv overrasket at i år har det verdt endel taktikk snakk osv, og det er jeg fornøyd med. Hvorfor fikk ikke Stine straff for å ha fortalt Jørgen om sitt hemmelige oppdrag tidligere? Stod ingenting i brevet om at hun fikk lov til å dele det hemmelige oppdraget. Dette er sikkert diskutert her inne, men ja. Jo, hun fikk jo lov til å dele det med de gjenværende på hotellet. Det stod jo tydelig i brevet. Anonymkode: b4268...6dd
Ardwinna Skrevet 19. mai 2016 #4897 Skrevet 19. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Virker jo som hoffet griner og svetter litt neste uke 👏🏼 Anonymkode: 918fb...4a5 Men det så jo ut som at Nina også gråt, eller så jeg feil? Håper jeg så feil! 1 time siden, Anonym90059005 skrev: Men hva er det med dere jenter egentlig? Alle driver og har seg med og klenger seg på Øystein, jeg fatter det ikke. Hvor kult er det å knulle/rote med han sammen med 3/4 andre jenter samtidig? Seriøst, fremstår jo som dumme nek alle sammen. Og dessverre er dette litt typisk jenter, går etter den samme fyren. Fatter ikke hva som foregår i hodene deres. Tror du Sandra og Stine leser her inne? --- Grugleder meg til neste uke. Tror det blir en veldig spennende uke i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4898 Skrevet 19. mai 2016 8 minutter siden, Ardwinna skrev: Men det så jo ut som at Nina også gråt, eller så jeg feil? Håper jeg så feil! Tror du Sandra og Stine leser her inne? --- Grugleder meg til neste uke. Tror det blir en veldig spennende uke i hvert fall. Det vil ikke være den første gangen en diskutert person finner veien i en tråd om seg selv. Anonymkode: b4268...6dd 1
Alja Skrevet 19. mai 2016 #4899 Skrevet 19. mai 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gikk inn på profilen hans for å se kommentarene, og leste en ganske heftig spoil uten vilje! Så folkens: ikke les kommentarene på bildene! Mulig det bare er folk som gjetter, og er ute etter å lage spekulasjoner, men man vet aldri Anonymkode: 75114...88b Skriv i spoilertråden! !!! :-D
Anonym90059005 Skrevet 19. mai 2016 #4900 Skrevet 19. mai 2016 4 minutter siden, Alja skrev: Skriv i spoilertråden! !!! :-D Advarte jo mot spoilere din klovn 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå