Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker virkelig at de (les: produksjonen/de som klipper og limer) gir tilbakeblikk av hvor lite man kan stole på Ca. Og hvor LITE selvinnsikt han har. Han er en parodi på seg selv. Ler HØYT.

• Liker 28
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor får kun Stine bestemme hvem som skal bli djevel?  Fordi hun var med i hoffet?!! Forskjellsbehandling :regler: 

Endret av LeilaS
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Har Stine litt baller gir hun boka til Mikela.

Scenario 1: Mikela klarer oppdraget og ofrer CA og Malin. Stine får hevn på CA og lager liv.
Scenario 2: Mikela klarer ikke oppdraget og sendes ut. Dermed står alliansen til Stine fortsatt.

Å, som jeg håper Mikela får den boken. Men hun gir den vel til Sandra eller Malin. 

Anonymkode: 0ad49...420

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Virker jo som hoffet griner og svetter litt neste uke 👏🏼

Anonymkode: 918fb...4a5

• Liker 5
Skrevet

Hva stod det i brevet?

AnonymBruker
Skrevet

Er det finale om to ukeR?

Anonymkode: d7aa9...7d7

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig gir hun den til Malin eller Sandra. Hva er det dere tror? Mikela? Haha.

Anonymkode: e8ed0...214

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ettersom både Malin og Sandra gråter vil det vel gå utover noen i hoffet. 

Djevelen som sjekker inn må vel være en gutt. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 2
Skrevet (endret)

Fyyfaen jeg blir så irritert! HVORFOR får kun Stine og ikke Martine bestemme når begge ble sendt ut på samme tidspunkt?? WHY?

Endret av helloAdele
  • Liker 15
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Virker jo som hoffet griner og svetter litt neste uke 👏🏼

Anonymkode: 918fb...4a5

På tide!!

For en døll uke dette var.

• Liker 6
Skrevet

Synes det er veldig lite twister i år. Nå så jeg ikke på i fjor og året før, men var mer før mener jeg. F. eks når det var parsplitt, at gjerne den personen uten partner bare plutselig måtte sjekke ut. Og den marie antoinette uka var jo bare tull, de burde jo fått en ulempe siden de ble halshugd IRL. Tror det blir siste året jeg ser PH hvis CA eller Jørgen og Sandra vinner...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig gir hun den til Malin eller Sandra. Hva er det dere tror? Mikela? Haha.

Anonymkode: e8ed0...214

Hun blir jo gitt boka for å ha muligheten til å trekke i tråder og kanskje endre noen utfall. Hvis hun tenker lengre enn nesetippen benytter hun seg av det. Den jeg minst forventer får boka er Mikela, men det hadde kanskje også vært det smarteste for henne. Hun er jo allerede ute.

Skrevet

Rimelig skuffa over at Stine fikk bestemme og ikke Martine, stakkaren har jo ikke fått noe hjelp - hun var dømt til å ryke.

Derimot, skulle jeg ønske Niclas hadde kommet inn denne uka, og at han fikk se Stine ryke ut, vi visste vel alle at det kom til å skje uansett. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, nutella skrev:

Synes det er veldig lite twister i år. Nå så jeg ikke på i fjor og året før, men var mer før mener jeg. F. eks når det var parsplitt, at gjerne den personen uten partner bare plutselig måtte sjekke ut. Og den marie antoinette uka var jo bare tull, de burde jo fått en ulempe siden de ble halshugd IRL. Tror det blir siste året jeg ser PH hvis CA eller Jørgen og Sandra vinner...

I fjor var det bare å velge feil maske på maskeradeballet som fikk deg til å ryke, eller valget av kostyme som avgjorde om du fikk makt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mellifluous skrev:

Rimelig skuffa over at Stine fikk bestemme og ikke Martine, stakkaren har jo ikke fått noe hjelp - hun var dømt til å ryke.

Derimot, skulle jeg ønske Niclas hadde kommet inn denne uka, og at han fikk se Stine ryke ut, vi visste vel alle at det kom til å skje uansett. 

Jeg tipper han er Djevelen som sjekker inn neste uke. :) Jeg håper det hvertfall. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper han er Djevelen som sjekker inn neste uke. :) Jeg håper det hvertfall. 

Det hadde vært fantastisk! Han er nok veldig hevngjerrig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I fjor var det bare å velge feil maske på maskeradeballet som fikk deg til å ryke, eller valget av kostyme som avgjorde om du fikk makt.

Det var mye bedre. Da blir jo valg av kostyme faktisk viktig. Nå er det jo dørgende kjedelig, og jeg fatter ikke hvorfor disse lavbudsjettskostymene er inkludert engang i disse meningsløse temaene som bryter med den faktiske historien. 

• Liker 12
Skrevet

Tror fort Eileen kanskje får boken.

Men hva er det med dere jenter egentlig? Alle driver og har seg med og klenger seg på Øystein, jeg fatter det ikke. Hvor kult er det å knulle/rote med han sammen med 3/4 andre jenter samtidig? 

Seriøst, fremstår jo som dumme nek alle sammen. Og dessverre er dette litt typisk jenter, går etter den samme fyren. Fatter ikke hva som foregår i hodene deres. 

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at Malin eller Sandra får den fordelen og da lever Nina og Jonas farlig. Faen, kjenner jeg blir skikkelig sur om de ryker.

Anonymkode: a1ad9...bd0

Skrevet

Tror det er Eileen som blir tatt av djevelen, derfor Øystein gråt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...