Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, ssophie skrev:

Da er det i alle fall betryggende å vite at livet er et lære.

Man må alltid lære.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Charlotteh skrev:

Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor Oy og C fikk lov å være på utflukt uten grunn? Martine og Eileen fortjente det mer.. 

Ja, det er helt utrolig at Martine og Eileen ikke fikk kjempe om en fordel når de faktisk ble plassert på solo av Malin og Sandra. I stedet så får Øystein og CA, som overhodet ikke er i fare og har flere jenter som vil ha dem som partner, gå på en meningsløs utflukt. Det er tydelig hvem produksjonen favoriserer. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 29
Skrevet
1 time siden, Charlotteh skrev:

Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor Oy og C fikk lov å være på utflukt uten grunn? Martine og Eileen fortjente det mer.. 

Det ga jo ingen mening...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Charlotteh skrev:

Nei, skikkelig tullete! C og OY fikk ikke en makt eller noe. Heldigvis! Men Eileen og Martine burde få dra på utflukt. Hele uka har vært et stort gjesp. Hvor er twister og hemmelige oppdrag hen? 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde CA og Øystein skulle få brev om at de måtte gi en fredning til en av jentene på Solo. Det hadde jo vært en fin mulighet til å vise om Øystein vil ha ut Eileen eller ei. 

Anonymkode: 508c3...b51

• Liker 10
Skrevet

Det skulle være noe hvis vi finner ut i dag at C og O har fatt en oppdrag allikevel.. Så i kveld to gutter får to jenter bak seg? Eller en gutt får tre jenter? Det er litt rart. Jeg tenkte at noen skulle komme til å ryke på Pandora's. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Ferny skrev:

Denne uken har vært litt merkelig. Både Sandra og hun Malin kommer inn samtidig, og det gjør jo ting litt vel opplagte. Selvsagt ville CA ha tilbake Malin. Og Sandra har jo Jørgen i back-up dersom Øystein faktisk holder avtalen med Eileen. Ser liksom ikke hvordan dette gjør ting så veldig spennende... de får jo en gratisbillett inn igjen, uten noen ulemper så langt. Og hvorfor har ikke hun nye fått en ordentlig sjanse? Hvor er oppdraget hennes? NOE må jo skje før parsermonien... ellers synes jeg Sandra og Malin har fått det for lett altså. Ufortjent lett - de er jo i utgangspunktet blitt sendt hjem!

Jeg er så enig i det her! 

Hvordan i allverden kan de rettferdiggjøre TO jenter på solo en hel uke uten at noen av dem får oppdrag, muligheten til å redde seg inn eller at en av dem blir stemt ut??

• Liker 19
Skrevet

ifjor var det Harald som kom inn igjen uka før semi-finalen. Han røyk ut uka 3 ellersant. Så urettferdig.

Skrevet

Ser et flere nevner dette over her, og jeg er helt enig. Det er jo fullstendig åpenbart hvem produksjonen ønsker å ha der eller ikke. Skjønner virkelig ikke at denne dritt produksjonen ikke innser at vi ser at de ikke ønsker å ha Martine der inne. Først så sender de inn Malin, og sender Martine rett på Solo. Helt greit det. Men så har hun ikke fått en ENESTE mulighet eller fordel til å spille seg inn igjen! Det er så jævlig tydelig at det kun er fordi at hun nå ønsker hevn på CA ! Ikke Eileen heller (i.o.m med at hun også er en motvekt til Caksels ego), men så kan jo hun fortsatt stå trygt med Øystein da. 

Det er veldig irriterende med disse favoriseringene til disse møkka folka som står bak serien. I stort sett alle tilfeller får personen som sjekker inn på solo en eller en annen fordel, eller i det verste fall; et hemmelig oppdrag som dem må løse og dermed få en eller en annen makt/fredning. Mens Martine og Eileen har derimot ikke fått en eneste dritt. Selv når det er vanlig at de som sitter på solo drar på utflukt, så velger denne dritt produksjonen å sende Caksel og Øystein på en moro crosser tur? Hva faen!.  Dette programmet er som narkotika, så jeg skal se dette ferdig - men dette blir sannsynligvis min siste sesong og ihvertfall om en i hoffet vinner!

• Liker 21
Skrevet
4 timer siden, helloAdele skrev:

Produksjonen bærer jo Carl Aksel frem på gullstol :dry: Blir noen med å boikotte norske paradise hotel neste år hvis han vinner?

Tror aldri jeg kommer til å følge med på Paradise hotel Norge igjen uavhengig av om Carl Aksel vinner. Det er jo skikkelig dum TV, med svært liten underholdningsverdi. 

• Liker 1
Skrevet

Det er morsomt å lese hva dere skriver her på forumet. Synes faktisk det er mer underholdene enn selve programmet. :laugh::fnise:

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, Gætzby skrev:

Ser et flere nevner dette over her, og jeg er helt enig. Det er jo fullstendig åpenbart hvem produksjonen ønsker å ha der eller ikke. Skjønner virkelig ikke at denne dritt produksjonen ikke innser at vi ser at de ikke ønsker å ha Martine der inne. Først så sender de inn Malin, og sender Martine rett på Solo. Helt greit det. Men så har hun ikke fått en ENESTE mulighet eller fordel til å spille seg inn igjen! Det er så jævlig tydelig at det kun er fordi at hun nå ønsker hevn på CA ! Ikke Eileen heller (i.o.m med at hun også er en motvekt til Caksels ego), men så kan jo hun fortsatt stå trygt med Øystein da. 

Det er veldig irriterende med disse favoriseringene til disse møkka folka som står bak serien. I stort sett alle tilfeller får personen som sjekker inn på solo en eller en annen fordel, eller i det verste fall; et hemmelig oppdrag som dem må løse og dermed få en eller en annen makt/fredning. Mens Martine og Eileen har derimot ikke fått en eneste dritt. Selv når det er vanlig at de som sitter på solo drar på utflukt, så velger denne dritt produksjonen å sende Caksel og Øystein på en moro crosser tur? Hva faen!.  Dette programmet er som narkotika, så jeg skal se dette ferdig - men dette blir sannsynligvis min siste sesong og ihvertfall om en i hoffet vinner!

Kanskje det skjer noe spennende i dag for Eileen og Martine og kanskje en straff for Carl Aksel og Øystein. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har all tro på at CA kommer til å gli gjennom de neste ukene. Hvis han står i noen reell fare, vil noe bli servert på sølvfat. Hvis noe, og CA faktisk får noe kritikk eller vanskeligheter i dag, så skal jeg jaggu meg melde meg på neste sesong av PH. SÅ lite tro har jeg på det.

Anonymkode: 0ad49...420

• Liker 6
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Hvis CA vinner, så sender jeg klage til Tv3 og sier de har mistet en seer. Flere som er med?

For det er så forbanna kjedelig når produksjonen plukker ut sine stor favoritter og bære de gjennom hele sesongen. Står de i fare for å sjekke ut, så finner produksjonen på noe for å redde de. Ikke vits å prøve å få noen deltakere ut når produksjonen bestemmer at de skal vinne og favoriserer enkelte deltagere. Her er det Ca som produksjonen elsker og hjelper han med å vinne. Det er så irriterende! Har CA hatt noe motgang i det hele tatt utenom da Malin røyk ut? Har produksjonen sagt at de nye jentene bør splite CA og hans sin partner? Mest sannsynlig. Jeg tror han vinner.

Skrevet

Isabel fra ifjor på bloggen:

Dere vet jo allerede hvor stor fan jeg er av Paradise Hotel. Jeg elsker programmet, og det gjorde jeg i flere år før jeg selv var deltager. Jeg har, som dere allerede vet, følgt med på årets sesong. Selvsagt har jeg det, hehe. Men vet dere? Det er ikke like gøy og spennende som det har vært alle andre år. Hvorfor? Fordi jeg vet alt.

Jeg vet hvordan produksjonen legger opp ting, jeg forstod allerede etter 4-5 episoder hvem som vinner hele shiten. Jeg kan se med en gang om personen kommer til å ryke ut eller ikke før selve parseremonien er over. Det leser jeg lett ved å se på personen i sync, for ofte blir det spilt inn i etterkant av selve utstemningen. Jeg vet hvordan Pandoras fungerer, jeg vet hvor mange opptak som måtte til for at Triana skulle få sagt den rette setningen og jeg vet at deltagerne faktisk er tvunget til å oppholde seg på rommet enkelte tider. De er ikke på rommet med partneren sin fordi at de egentlig alltid ønsker det selv, men fordi at produksjonen tvinger en til det. Jeg vet hvem som blir å sjekke inn igjen, og jeg forstår fort hvem som kommer til å ryke.

Spenningen forsvinner for min del. Jeg sitter med svaret før det i det hele tatt er avgjort på TV-skjermen. Deltakelsen har ødelagt Paradise Hotel for meg. Tidligere sesonger var det så ufattelig spennende og nervepirrende. Hvem kom til å vinne? Kommer han til å nå langt? Hva faen skjer? Mens nå... Not so much - jeg vet jo alt, allerede.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Charlotteh skrev:

Dere vet jo allerede hvor stor fan jeg er av Paradise Hotel. Jeg elsker programmet, og det gjorde jeg i flere år før jeg selv var deltager. Jeg har, som dere allerede vet, følgt med på årets sesong. Selvsagt har jeg det, hehe. Men vet dere? Det er ikke like gøy og spennende som det har vært alle andre år. Hvorfor? Fordi jeg vet alt.

Jeg vet hvordan produksjonen legger opp ting, jeg forstod allerede etter 4-5 episoder hvem som vinner hele shiten. Jeg kan se med en gang om personen kommer til å ryke ut eller ikke før selve parseremonien er over. Det leser jeg lett ved å se på personen i sync, for ofte blir det spilt inn i etterkant av selve utstemningen. Jeg vet hvordan Pandoras fungerer, jeg vet hvor mange opptak som måtte til for at Triana skulle få sagt den rette setningen og jeg vet at deltagerne faktisk er tvunget til å oppholde seg på rommet enkelte tider. De er ikke på rommet med partneren sin fordi at de egentlig alltid ønsker det selv, men fordi at produksjonen tvinger en til det. Jeg vet hvem som blir å sjekke inn igjen, og jeg forstår fort hvem som kommer til å ryke.

Spenningen forsvinner for min del. Jeg sitter med svaret før det i det hele tatt er avgjort på TV-skjermen. Deltakelsen har ødelagt Paradise Hotel for meg. Tidligere sesonger var det så ufattelig spennende og nervepirrende. Hvem kom til å vinne? Kommer han til å nå langt? Hva faen skjer? Mens nå... Not so much - jeg vet jo alt, allerede.

Vi alle har sett fra starten hvem som kommer til å vinne :P 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Charlotteh skrev:

Første gang jeg er helt enig med Isabel 

Anonymkode: 80c8b...16a

• Liker 3
Skrevet

Ja man trenger ikke ha vært deltager for å se hvem som kommer til å ryke,eller hva utfallet er. Dette er forøvrig noe man kan gjøre i flere show, bare se hvem de setter fokus på. 

Synes det egentlig er litt teit å klage til tv3, det er jo ingen tvang til å se på. Men føler meg litt lurt kanskje? Ser jo ikke på det for å sitte igjen med en følelse at tv3 kan selge meg hvasomhelst og jeg liksom skal være dum nok til å bare tro på det. 

I år er forsåvidt første gang jeg se at "de fleste" synes CA har fått for mye oppmerksom og fordeler. 

Skrevet

Hvor mye er det de vinner? 300 000kr?

Skrevet
11 minutter siden, Oslohøst skrev:

Hvor mye er det de vinner? 300 000kr?

hvis de slipper kugla, 300 000. Hvis ikke, 150 000 hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...