Gjest Joppe Skrevet 19. mai 2016 #4721 Skrevet 19. mai 2016 (endret) 6 minutter siden, MXB skrev: Er ikke mye på KG men er enig det er litt frustrerende at alle dras under en kam når noen kommenterer. Av alle der inne synes jeg Nina og Jonas har oppført seg best. Eileen og men hun kan være litt blond og snakke litt for mye. Mikaela er Mikaela, synes ikke noe spesielt om henne selv i starten men jeg liker at hun er litt motvekt til hoffet. CA, bare nei. Øystein er ekkelt. Jørgen er en tøffel og etterdilter. Sandra nekter J å ha sex men sniker seg med Øystein bak ryggen hans, liker det ikke. Stine snakker sex hele tiden, tar dumme valg og bruker sex som taktikk. Fnise-jenta er irriterende. Kunne ikke brydd meg mer hvem som er på laget jeg "heier" på. Sånne rap battles, skuespill, sanger, show er så kleint. Og jeg hater ordet kleint men føler det passer utmerket i dette tilfelle. Når slikt kommer på så hopper jeg over hvis jeg ser på nett eller går å finner på noe annet mens de holder på, selv Mr og Mrs paradise. Slenger meg med på denne! Endret 19. mai 2016 av Joppe
wolfpotion Skrevet 19. mai 2016 #4722 Skrevet 19. mai 2016 Paradise blir bare dårligere og dårligere for hvert år. Hva skjer med at det ikke er noen hemmelige oppdrag, eller muligheter for å spille seg inn i uka før semifinalen?! Sånn som det er nå, har nesten ikke Martine en eneste sjanse. Og HVORFOR får CA og Øystein lov å dra på utflukt, det gir ingen mening. Dette kunne vært en mulighet til å sende de på solo på utflukt og fått igang litt spill. Har vært alt for lite oppdrag, og muligheter til spill denne sesongen. Men produksjonen er vel redd for at Martine skal la det gå utover CA på noen måte hvis hun får makt, det kan de jo så klart ikke risikere. 22
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4723 Skrevet 19. mai 2016 Den 19.5.2016 at 11.11, Kassiopeia skrev: Hvorfor har du så mye i mot Mikela og BARE henne? Er det noen som er dobbeltmoralsk så er det faen meg deg, som bare tyner Mikela for hennes rap men INGEN av dem andre deltagerne som sa minst like stygge ting som henne. Hele poenget med rap-battlen var å DISSE de andre deltagerne, noe Mikela faktisk gjorde rettferdig da hun ikke bare skjøt løs på EN deltager som en jævla mobber, men dro inn flesteparten av deltagerne i rappen hennes. Der var f.eks Malin og Jørgen mye verre enn Mikela, for de to sto der og gikk løs på en deltager som en fornærmet dårlig taper. Øystein sa også ganske brutale ting, men jeg ser ikke at du nevner det. Du anklager rart nok BARE Mikela for å gjøre det "samme" som CA når hun ikke var i nærheten en gang, men holdt det på et lettere nivå som de andre deltagerne. Det CA gjorde derimot, i motsetning til ALLE de andre deltagerne, var å hetse Mikela og gå på skikkelig ekle og personlige anklagelser. Han sa til og med selv i snakkeboksen at han innså at hans rapp var MYE styggere enn alle andres, spesielt siden den ene og alene omhandlet Mikela og henne personlig. Men han synes det var gøy å kunne ødelegge henne. Dette sier mye om en person. Som synes det er gøy om de kan klare å såre andre psykisk, og regelrett prøve å ødelegge dem. Jeg synes ikke du er riktig rett, som ikke klarer å bortse ditt personlige hat (som det virker) mot Mikela, og faktisk innse hvor galt det CA gjør mot henne er. Dette har pågått så lenge at det begynner å ligne ordentlig mobbing. Og før du prøver deg, så kan jeg bare fortelle at det hadde blitt LIKE hardt slått ned på om det var f.eks Jonas eller Nina som var dem som regelrett mobbet en annen deltager. Det er en grunn til at de er godt likt av seere, og det er at de har holdt seg for god til sånn bedriten oppførsel! Du må virkelig roe deg NED.. Hvor har jeg skrevet jeg KUN har noe imot Mikela? Finn det fram. Hvis du gidder å lese hva jeg faktisk skriver, så sa jeg at det CA sa IKKE var greit og nei jeg er ikke BARE imot Mikela og jeg hater ikke Mikela. Jeg liker virkelig IKKE CA! Herregud! så slutt å legg ord i munnen min! DU er IKKE riktig rett. Klikker jo i vinkel fordi ikke alle har samme mening som DEG. IgJen, ro deg NED. Anonymkode: ee896...dd9 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4724 Skrevet 19. mai 2016 Kan folk slutte med å kjefte på hverandre? Det er ikke særlig koselig Anonymkode: 80c8b...16a 15
LeilaS Skrevet 19. mai 2016 #4725 Skrevet 19. mai 2016 29 minutter siden, wolfpotion skrev: Paradise blir bare dårligere og dårligere for hvert år. Hva skjer med at det ikke er noen hemmelige oppdrag, eller muligheter for å spille seg inn i uka før semifinalen?! Sånn som det er nå, har nesten ikke Martine en eneste sjanse. Og HVORFOR får CA og Øystein lov å dra på utflukt, det gir ingen mening. Dette kunne vært en mulighet til å sende de på solo på utflukt og fått igang litt spill. Har vært alt for lite oppdrag, og muligheter til spill denne sesongen. Men produksjonen er vel redd for at Martine skal la det gå utover CA på noen måte hvis hun får makt, det kan de jo så klart ikke risikere. Signerer! Denne uka har vært skikkelig dårlig og ingenting skjer! Hvorfor kunne de ikke heller kjørt pandoras med spørsmål og de kan grille hverandre litt? Istedenfor må de ha en dustete rapbattle! Hva skjer med brevene de får? "Yo nå kan dere disse alle bitches og tøser" Så utrolig teit at produksjonen omtaler jentene som bitches og tøser. Håper dette blir en syk parsermoni siden resten av uka har vært så kjedelig. Jeg tror Stine og Martine ryker 17
Ardwinna Skrevet 19. mai 2016 #4726 Skrevet 19. mai 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir forbanna. (kortet ned) Jeg blir faen meg kvalm av sånne som dere. Damned if you do damned if you dont. Så lenge du er jente. Respekter jenter som ligger med hvem de vil! Og hvis det er fordi dere er bekymret for at de blir presset til noe de egentlig ikke vil av idiotiske kåtgutter, så I HVERT FALL ikke kall DE DUMME og løse når de gjør det. At det skal være så jævlig vanskelig fatter jeg søren ikke. Ta dere sammen og tenk lengre enn deres egne o så hellige klitt! Og én ting til. I tillegg snakker dere drit om Sandra som driver på å "kåter opp stakkars Jørgen" og i neste øyeblikk ligger med Øystein. Jørgen kåter da opp Sandra tilsvarende han også. Men han gjør ikke noe galt. For det er jo jenter som GIR sex, og gutter som FÅR. Og dere lurer på hvorfor jenter tror at sex er mest til for at gutta får tømt seg? Og har dere tenkt på at Sandra kanskje ikke har ligget med Jørgen enda fordi det faktisk føles ut for henne at hun vil at det skal bety noe? At hun tenker mer enn sex med ham, og derfor venter? Hvorfor det tror dere, i så fall? Nettopp pga. det dritet dere er med på å spy ut om at jenter som ligger med gutter tidlig er løse og ikke til å samle på. Og har dere aldri ligget med noen mens dere kanskje muligens kan ha noe greier på gang med en annen? Helt i begynnelsesfasen? Om ikke, så tenk nå likevel på at andre kan føle og mene annerledes enn dere og slutt å tro at dere eier det eneste riktige svaret. Anonymkode: e4ecb...fec Hvorfor blir du så forbannet? Det er ingen her som påstår de eier det eneste riktige svaret, de skriver jo bare hva de mener på lik linje med deg. Det er jo det denne tråden er til for; å diskutere PH og deltakerne. Jeg anser ikke Sandra eller noen av de andre jentene som løse, men jeg synes Sandra oppfører seg bedritent mot Jørgen når hun egger ham opp, nekter å ha sex med ham, og så har sex med Øystein. Ikke fordi hun er løs eller horete, men fordi hun tydeligvis driter i følelsene til Jørgen. At Jørgen kåter henne opp er jo helt naturlig siden han liker henne, så hva det har med saken og gjøre skjønner jeg ikke helt. Det hadde vært noe annet om han pulte andre damer der, hisset opp Sandra men så nektet å ha sex med henne. Jeg respekterer jenter som ligger med hvem de vil like mye som jeg respekterer dem som velger å ha få sexpartnere, men jeg forbeholder meg likevel retten til å mene at f.eks. Sandra opptrer respektløst når hun behandler Jørgen som hun gjør. Jeg ansvarliggjør henne fordi jeg anser henne som en voksen ung dame som tar egne valg, i motsetning til deg som prøver på en merkelig måte å ansvarliggjøre folk på et diskusjonsforum for Sandras og andre jenters valg. Men du må gjerne forklare forskjellen på sex for moro og "sex som betyr noe", for det skillet tror jeg kanskje flere er litt usikre på. Jeg tror nok kanskje Jørgen også var litt usikker der inne. Og helt ærlig: nei jeg har aldri ligget med noen mens jeg har hatt noe på gang med noen andre. Antakelig fordi jeg ikke skiller sterkt mellom sex med følelser og "bare sex". Jeg har ingen problemer med å skjønne eller godta at andre har andre grenser og er mer frigjorte, så lenge alle involverte parter er enige i at det bare er sex og at det er "no strings attached". Men hvordan vet man helt sikkert at den man holder på med synes det er greit at man ligger med andre? For å sitere deg selv: tenk nå likevel på at andre kan føle og mene annerledes enn dere. 6
Gjest Raindrops Skrevet 19. mai 2016 #4727 Skrevet 19. mai 2016 Paradise hotel Norge har utviklet seg til å ble et helt annet programkonsept enn det originale. Det virker som om hensikten først og fremst er å skape situasjoner vi kan le av, der de prøver å dumme ut deltagerne med både billige kostymer, merkelige temaer, klipping, musikk og digitale krumspring, og mye "typisk norsk" nissehumor som jeg sliter med å underholdes av. Samtidig prøver de å fronte seg selv om et program av typen Paradise hotel Danmark, der det faktisk er fokus på spill og twister som skaper vesentlig mye bedre TV. Produksjonen har definitivt et og annet å lære om reality.
ssophie Skrevet 19. mai 2016 #4728 Skrevet 19. mai 2016 2 minutter siden, Raindrops skrev: Produksjonen har definitivt et og annet å lære om reality. Da er det i alle fall betryggende å vite at livet er et lære. 23
Gjest Raiu Skrevet 19. mai 2016 #4729 Skrevet 19. mai 2016 Norske PH virker ganske barnslig i forhold til den danske. Noen ganger så tenker jeg at hvis de viser en norsk sesong på dansk eller svensk tv3 så må de jo tro vi nordmenn er litt treige til å utvikle oss mentalt. De på DK virker liksom så mye mer voksne i væremåte og kanskje utseende. Nå tenker jeg mest på oppdrag og kostymer osv, Noen ganger kan klippen være morsom men de drar den litt for langt. Får desverre ikke sett PH DK på tv3 play siden jeg sitter utlandet uten masse styr Hvis ikke hadde jeg heller binge watcha det istedet for PH Norge.
Ferny Skrevet 19. mai 2016 #4730 Skrevet 19. mai 2016 Denne uken har vært litt merkelig. Både Sandra og hun Malin kommer inn samtidig, og det gjør jo ting litt vel opplagte. Selvsagt ville CA ha tilbake Malin. Og Sandra har jo Jørgen i back-up dersom Øystein faktisk holder avtalen med Eileen. Ser liksom ikke hvordan dette gjør ting så veldig spennende... de får jo en gratisbillett inn igjen, uten noen ulemper så langt. Og hvorfor har ikke hun nye fått en ordentlig sjanse? Hvor er oppdraget hennes? NOE må jo skje før parsermonien... ellers synes jeg Sandra og Malin har fått det for lett altså. Ufortjent lett - de er jo i utgangspunktet blitt sendt hjem! 7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4731 Skrevet 19. mai 2016 Skal innrømme jeg synes Paradise er litt festlig, men lurer på hvem som sitter og "kokkulerer" sammen temaene. Det virker så halvhjertet og litt sånn "siste liten". Skulle tro de dro ned på den lokale suvenir-sjappa og fant rekvisitter 5 min før for å så kalle det for et tema Anonymkode: 27900...b88 11
LeilaS Skrevet 19. mai 2016 #4732 Skrevet 19. mai 2016 16 minutter siden, Raindrops skrev: Paradise hotel Norge har utviklet seg til å ble et helt annet programkonsept enn det originale. Det virker som om hensikten først og fremst er å skape situasjoner vi kan le av, der de prøver å dumme ut deltagerne med både billige kostymer, merkelige temaer, klipping, musikk og digitale krumspring, og mye "typisk norsk" nissehumor som jeg sliter med å underholdes av. Samtidig prøver de å fronte seg selv om et program av typen Paradise hotel Danmark, der det faktisk er fokus på spill og twister som skaper vesentlig mye bedre TV. Produksjonen har definitivt et og annet å lære om reality. De første sesongene var de beste. Bare dumt de byttet produksjon for et par år siden. De har virkelig klart å ødelegge Paradise Hotel. 2
Gjest Raiu Skrevet 19. mai 2016 #4733 Skrevet 19. mai 2016 (endret) Jeg tror ærlig at filter bloggen (hvis noen her har hørt om den) hadde stor innflytelse på produksjonen og klippen når de hadde PH recaps. En gjeng med seriøse kritiske "ironiske" PH seere som gjorde narr av dem å pekte ut hver lille ting. De skrev hele tiden om hvor morsom ditt og datt med klippen var, også ble det bare mer og mer. Så det er sagt så likte jeg Filter recapsene men de som satt i kommentarfeltet og hoppa på så fort noen ikke så på "ironisk" likte jeg ikke. Endret 19. mai 2016 av Raiu
LeilaS Skrevet 19. mai 2016 #4734 Skrevet 19. mai 2016 11 minutter siden, Ferny skrev: Denne uken har vært litt merkelig. Både Sandra og hun Malin kommer inn samtidig, og det gjør jo ting litt vel opplagte. Selvsagt ville CA ha tilbake Malin. Og Sandra har jo Jørgen i back-up dersom Øystein faktisk holder avtalen med Eileen. Ser liksom ikke hvordan dette gjør ting så veldig spennende... de får jo en gratisbillett inn igjen, uten noen ulemper så langt. Og hvorfor har ikke hun nye fått en ordentlig sjanse? Hvor er oppdraget hennes? NOE må jo skje før parsermonien... ellers synes jeg Sandra og Malin har fått det for lett altså. Ufortjent lett - de er jo i utgangspunktet blitt sendt hjem! Vi kan alle være enige om produksjon vil CA skal vinne. Hvert fall når de sender inn både Sandra og Malin. Det blir for dumt. Hvor har Martine sjanse hen? Hos ingen. Hun er såpass ny at jeg tror ikke Daniel vil stå med henne. Jeg tror det blir seende sånn ut. CA og Malin Jørgen og Sandra Jonas og Nina Øystein og Eileen Da står vel både Mikela, Stine og Martine bak Daniel? Eller kanskje en jente ryker ut før parsermonien. Slik som Vegard gjorde forrige uke.
helloAdele Skrevet 19. mai 2016 #4735 Skrevet 19. mai 2016 Produksjonen bærer jo Carl Aksel frem på gullstol Blir noen med å boikotte norske paradise hotel neste år hvis han vinner? 12
ssophie Skrevet 19. mai 2016 #4736 Skrevet 19. mai 2016 3 minutter siden, LeilaS skrev: Da står vel både Mikela, Stine og Martine bak Daniel? Jeg håper Stine går til CA, for han skylder henne virkelig å redde henne. Det kommer han selvsagt ikke til å gjøre, og da får han nok engang vise sitt sanne jeg foran de andre deltakerne. Det virker nesten som at Stine har glemt at CA skylder henne en kjempetjeneste. Hun burde stå trygt bak han i dag, og så burde heller Malin jobbe ræva av seg for å finne et sted å stå. 5
LeilaS Skrevet 19. mai 2016 #4737 Skrevet 19. mai 2016 19 minutter siden, ssophie skrev: Jeg håper Stine går til CA, for han skylder henne virkelig å redde henne. Det kommer han selvsagt ikke til å gjøre, og da får han nok engang vise sitt sanne jeg foran de andre deltakerne. Det virker nesten som at Stine har glemt at CA skylder henne en kjempetjeneste. Hun burde stå trygt bak han i dag, og så burde heller Malin jobbe ræva av seg for å finne et sted å stå. Jeg er enig. Men Stine er svak og tør sikkert ikke å nevne det for CA en gang. Hadde Stine hatt litt bein i nesen, så hadde CA vært ute nå og hun stått trygt med Niclas. Eneste muligheten Stine har er Daniel. 2
Gjest Blue Ivy. Skrevet 19. mai 2016 #4738 Skrevet 19. mai 2016 Håper både Eileen og Mikela får bli. CA blir like frustrert siden Mikela ikke røyk ut denne gangen heller
Charlotteh Skrevet 19. mai 2016 #4739 Skrevet 19. mai 2016 Men jeg forstår fortsatt ikke hvorfor Oy og C fikk lov å være på utflukt uten grunn? Martine og Eileen fortjente det mer.. 9
Charlotteh Skrevet 19. mai 2016 #4740 Skrevet 19. mai 2016 Aja, begge er anti-caksel så selvfølgelig kan de ikke få noe fordel ellersant. Det er altfor farlig!! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå