Oslohøst Skrevet 19. mai 2016 #4701 Skrevet 19. mai 2016 Carl Aksel driver jo med hersketeknikker. Han er jo særs manipulerende. Som Eileen sier; han kommer med spydige kommentarer gjennom hele dagen hver dag. Av den grunn dominerer han stemninga og dynamikken der inne. Utrolig rart at produksjonen godtar slik urettferdig egoistisk oppførsel på riksdekkende TV. Synes det hele virker som en desperat og veldig enkel måte å lage TV program på. 20
Cuntzilla Skrevet 19. mai 2016 #4702 Skrevet 19. mai 2016 Så kjedelige de siste par episodene har vært, har det egentlig skjedd noe utenom hverdagslig pjatt, promping og puling? Det er jo en del av Paradise det også, men nå må snart de tøffe valgene og seriøse tevlingene og diverse komme, det burde jo være tettpakket med sånt i hver episoden opp mot finalen nå! Utflukt hvor de bare skal kjøre rundt i ring og Pandoras hvor de bare skal rappe... HALLO. Jeg vil ikke sitte og glo på en gjeng på sommerferie i Mexico, de er faktisk ikke så underholdende i seg selv! Hjelper ikke å få dem til å synge og danse iblant, det er den kjedeligste delen av Paradise. Det er jo bare middels morsomt for dem selv til og med, og for meg føles det som å sitte edru på fest og se på fulle folk med dårlig humor. Ingen av dem har bra nok underholdnings-talent til at de greiene der blir god TV. Forøvrig ikke rart denne tråden har utviklet seg til en superkjedelig diskusjon om peniser og drittslenging, det skjer jo ikke annet der inne for tiden. 17
Hattivatti Skrevet 19. mai 2016 #4703 Skrevet 19. mai 2016 (endret) Det har vert utrolig lite oppdrag i år! Hvor blir det av de hemmelige oppdragene? Tørr de ikke fordi de er redde for at Carl Aksel skal få hjerteinfarkt? Endret 19. mai 2016 av The Silence 17
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4704 Skrevet 19. mai 2016 13 minutter siden, The Silence skrev: Det har vert utroliglite oppdrag i år! Hvor blir det av de hemmelige oppdragene? Tørr de ikke fordi de er redde for at Carl Aksel skal få hjerteinfarkt? De er vel redde for at CA må dra på en twist. Er ikke vanskelig å se hvem crewet ønsker å se i en finale, med å sende inn både Malin og Sandra. I mine øyne er Nina en verdig vinner. Og Jonas med henne. De har hatt god kontroll i spillet, uten å shippe ut sin egen partner som CA har. De har overlevd partnerbytte (da Nina sto med CA), de har stått i mindretall i flere uker, de har skapt god stemning (god tv) uten å være på bekostning av andre. Jonas og Nina snakker ikke stygt i snakkeboksen om noen, på lik linje med CA&Co. De lager ikke noe mer drama enn de må. De har dratt i noen tråder for å få ut sterke konkurrenter, men de har ikke mobbet, fryst ut eller dolket sine egne for å få vilja si. Anonymkode: 0ad49...420 29
Oslohøst Skrevet 19. mai 2016 #4705 Skrevet 19. mai 2016 22 minutter siden, Cuntzilla skrev: Så kjedelige de siste par episodene har vært, har det egentlig skjedd noe utenom hverdagslig pjatt, promping og puling? Det er jo en del av Paradise det også, men nå må snart de tøffe valgene og seriøse tevlingene og diverse komme, det burde jo være tettpakket med sånt i hver episoden opp mot finalen nå! Utflukt hvor de bare skal kjøre rundt i ring og Pandoras hvor de bare skal rappe... HALLO. Jeg vil ikke sitte og glo på en gjeng på sommerferie i Mexico, de er faktisk ikke så underholdende i seg selv! Hjelper ikke å få dem til å synge og danse iblant, det er den kjedeligste delen av Paradise. Det er jo bare middels morsomt for dem selv til og med, og for meg føles det som å sitte edru på fest og se på fulle folk med dårlig humor. Ingen av dem har bra nok underholdnings-talent til at de greiene der blir god TV. Forøvrig ikke rart denne tråden har utviklet seg til en superkjedelig diskusjon om peniser og drittslenging, det skjer jo ikke annet der inne for tiden. Godt skrevet, enig med deg. 1
Hattivatti Skrevet 19. mai 2016 #4706 Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De er vel redde for at CA må dra på en twist. Er ikke vanskelig å se hvem crewet ønsker å se i en finale, med å sende inn både Malin og Sandra. I mine øyne er Nina en verdig vinner. Og Jonas med henne. De har hatt god kontroll i spillet, uten å shippe ut sin egen partner som CA har. De har overlevd partnerbytte (da Nina sto med CA), de har stått i mindretall i flere uker, de har skapt god stemning (god tv) uten å være på bekostning av andre. Jonas og Nina snakker ikke stygt i snakkeboksen om noen, på lik linje med CA&Co. De lager ikke noe mer drama enn de må. De har dratt i noen tråder for å få ut sterke konkurrenter, men de har ikke mobbet, fryst ut eller dolket sine egne for å få vilja si. Anonymkode: 0ad49...420 Ja det må være noe slik. Veldig enig med deg angående Nina og Jonas. De burde absolutt vinne i år! 3
smalls Skrevet 19. mai 2016 #4707 Skrevet 19. mai 2016 Så utrolig kleint og kjedelig med en rapbattle. Hvorfor kunne ikke den som gjorde det best få en fordel eller noe? At en dommer bestemte. Hvorfor skjedde det ingenting da Caksel og Øystein var på utflukt? For en fantastisk kjedelig episode. Dette er min siste sesong med PH. Jeg skal se denne ferdig (må se om Caksel vinner noe jeg tror han gjør ) så gidder jeg ikke mer. Produksjonen har ødelagt hele PH. Nå gleder jeg meg til PH DK. Mye bedre. 17
Oslohøst Skrevet 19. mai 2016 #4708 Skrevet 19. mai 2016 Jeg synes episodene er så kjedelig at jeg bare spoler igjennom dem. Hvis Carl Aksel vinner så burde Paradise Hotel boikottes av alle i hele Norge. Han er farlig å vise i media og på tv. Håper virkelig ingen naive fjortiser beundrer og ser opp til han. 8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4709 Skrevet 19. mai 2016 PH Norge har aldri vært bra. Danmark har drevet med dette mye lengre og er langt mer underholdende. Anonymkode: 0ad49...420 5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4710 Skrevet 19. mai 2016 Så hvorfor er det ingen som reagerer på det Mikela rappet om CA? Sier ikke det han sa var greit, men det er jo kun han som får tyn. Hun sa jo faktisk han er like ekkel som Lekka. Hadde han sagt hun var like ekkel som Lekka, så hadde dere reagert. Alle har begynt å digge Mikela etter hun byttet allianse. Men hun er fortsatt like negativ og sutrete som hun alltid har vært. Står å slenger dritt om Malin på rommet og kaller henne for en liten snørr drittunge, men det er visst helt greit. Anonymkode: ee896...dd9 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4711 Skrevet 19. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor er det ingen som reagerer på det Mikela rappet om CA? Sier ikke det han sa var greit, men det er jo kun han som får tyn. Hun sa jo faktisk han er like ekkel som Lekka. Hadde han sagt hun var like ekkel som Lekka, så hadde dere reagert. Alle har begynt å digge Mikela etter hun byttet allianse. Men hun er fortsatt like negativ og sutrete som hun alltid har vært. Står å slenger dritt om Malin på rommet og kaller henne for en liten snørr drittunge, men det er visst helt greit. Anonymkode: ee896...dd9 Det er ikke greit å kalle folk ekkel eller drittunge, selvfølgelig. Men dette var en battle. Noen av ordene Jonas ble servert med var uten tvil helt unødvendige. Og Selvom Eileen er min absolutte favoritt, så syNS jeg det var dumt å ordlegge stine sitt utseende. Selvom det stemmer. Men det er ikke poenget. Anonymkode: 9cae4...a6f 1
Patronus Skrevet 19. mai 2016 #4712 Skrevet 19. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor er det ingen som reagerer på det Mikela rappet om CA? Sier ikke det han sa var greit, men det er jo kun han som får tyn. Hun sa jo faktisk han er like ekkel som Lekka. Hadde han sagt hun var like ekkel som Lekka, så hadde dere reagert. Alle har begynt å digge Mikela etter hun byttet allianse. Men hun er fortsatt like negativ og sutrete som hun alltid har vært. Står å slenger dritt om Malin på rommet og kaller henne for en liten snørr drittunge, men det er visst helt greit. Anonymkode: ee896...dd9 Jeg digger ikke Mikela noe mer enn det jeg har gjort før. Jeg syns fortsatt hun veldig negativ og dramaqueen. Men, å bli horestemplet, er ikke greit uansett hvem det nå enn måtte være. Og for meg er det et sunnhetstegn når folk reagerer på slikt. Tekst til Caksel's rap: ''Sjekker inn i Mansion, men det er jo paradise hotel 2016, trodde hun var smart, men hun var jo helt på jorde, kom inn første dag, hadde sex med Øystein og alle tenkte hore, men takk for at du er så jævlig dum, jeg trenger no fakkings latter og gnåle om, Mikela, Mikela, e'kke særlig smart ass, spytter noen rhymes og du er ferdig da'' Tekst til Mikelas rap: ''Øystein etter en time med deg, så var jeg så jævlig lei, jeg lå med deg likevel og tenkte det her skjer aldri igjen. For du vant ikke akkurat noe mål konkurranse nei. Carl Aksel du tror du er kongen her, men du er faen ikke nær, slenger jævlig mye med leppa men du er like kvalm som Lekka. Malin du er ganske pen, men i hue er du ikke 21, du er som en jævla kid, like irriterende som fuglemidd. Sandra, når du sendte ut Imme, så tenkte jeg, faen hu der skal grimme, og ja det fikk meg til å grine, men jeg tenker at det hadde vært værre å dele Jørgen med Stine. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4713 Skrevet 19. mai 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke greit å kalle folk ekkel eller drittunge, selvfølgelig. Men dette var en battle. Noen av ordene Jonas ble servert med var uten tvil helt unødvendige. Og Selvom Eileen er min absolutte favoritt, så syNS jeg det var dumt å ordlegge stine sitt utseende. Selvom det stemmer. Men det er ikke poenget. Anonymkode: 9cae4...a6f Please! Det var ikke i battlinga Malin ble kalt for en snørrunge av en drittunge av Mikela, men på soverommet senere i kvelden. Ingen her valgte å reagere på det, men når Malin for noen uker siden kalte Eileen for kun falsk på parseremonien, så ble det lynsjestemning i forumet. Dette illustrerer hvor stor dobbeltmoralen er blant moralens voktere, og så lenge en tilhørere *riktig* allianse så er alt helt greit. Selv når Mikela kalte Eileen for umoden (når hun sto med CA), ja da reagerte folk så det holder her inne. Mange her mener at Carl gjøres til en Gud der inne på hotellet, men ser ikke dobbeltmoralen i at dem selv kun ser det positive med gjengen-allianse, uten noe nyanser. Anonymkode: 6b1a1...090 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4714 Skrevet 19. mai 2016 Den 19.5.2016 at 9.51, Patronus skrev: Jeg digger ikke Mikela noe mer enn det jeg har gjort før. Jeg syns fortsatt hun veldig negativ og dramaqueen. Men, å bli horestemplet, er ikke greit uansett hvem det nå enn måtte være. Og for meg er det et sunnhetstegn når folk reagerer på slikt. Tekst til Caksel's rap: ''Sjekker inn i Mansion, men det er jo paradise hotel 2016, trodde hun var smart, men hun var jo helt på jorde, kom inn første dag, hadde sex med Øystein og alle tenkte hore, men takk for at du er så jævlig dum, jeg trenger no fakkings latter og gnåle om, Mikela, Mikela, e'kke særlig smart ass, spytter noen rhymes og du er ferdig da'' Tekst til Mikelas rap: ''Øystein etter en time med deg, så var jeg så jævlig lei, jeg lå med deg likevel og tenkte det her skjer aldri igjen. For du vant ikke akkurat noe mål konkurranse nei. Carl Aksel du tror du er kongen her, men du er faen ikke nær, slenger jævlig mye med leppa men du er like kvalm som Lekka. Malin du er ganske pen, men i hue er du ikke 21, du er som en jævla kid, like irriterende som fuglemidd. Sandra, når du sendte ut Imme, så tenkte jeg, faen hu der skal grimme, og ja det fikk meg til å grine, men jeg tenker at det hadde vært værre å dele Jørgen med Stine. Jeg reagerte også på hva CA sa og jeg sa jo det han sa ikke var greit, men poenget var at folk kun reagerte på hva han sa og ikke Mikela. Det er ikke greit å kalle andre for ekkel eller snørr drittunge, men etter hun byttet allianse er det ingen reagerer lengre og har plutselig begynt å like henne. Kun fordi hun byttet allianse. Anonymkode: ee896...dd9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2016 #4715 Skrevet 19. mai 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Please! Det var ikke i battlinga Malin ble kalt for en snørrunge av en drittunge av Mikela, men på soverommet senere i kvelden. Ingen her valgte å reagere på det, men når Malin for noen uker siden kalte Eileen for kun falsk på parseremonien, så ble det lynsjestemning i forumet. Dette illustrerer hvor stor dobbeltmoralen er blant moralens voktere, og så lenge en tilhørere *riktig* allianse så er alt helt greit. Selv når Mikela kalte Eileen for umoden (når hun sto med CA), ja da reagerte folk så det holder her inne. Mange her mener at Carl gjøres til en Gud der inne på hotellet, men ser ikke dobbeltmoralen i at dem selv kun ser det positive med gjengen-allianse, uten noe nyanser. Anonymkode: 6b1a1...090 Du får jammen meg gi deg. Det er TO personer, deriblant meg, som har kommentert horekommentaren. TO PERSONER. Det er ikke mange som har skrevet om episoden i går i forhold til andre episoder. Selv om man reagerer på en dårlig oppførsel vil det ikke si at annen dårlig oppførsel er greit. Det er jo overhodet ikke logisk. En horekommentar skaper uansett mye mer oppsikt enn å kalle noen en snørrunge og bitter. Det forstår vel enhver. Resten av kommentarene om dette er jo du og noen andre som klikker i vinkel på grunn av omg, vi er så dobbeltmoralske. Dere har jo søren meg ikke skrevet noe om episoden annet enn å klage på oss. Hvorfor skal vi stå ansvarlig for å gi en tilbakemelding på alt som har skjedd i episoden? Hvorfor kan ikke dere gjøre det? Det er ikke oss mot dere, og dere kan fint sette lys på dårlig oppførsel dere også. Det er ingen her som skriver at Mikelas oppførsel var gull, så hvordan dere får det at brukermassen her er så dobbeltmoralske forstår jeg virkelig ikke. Jeg tolker heller den lille brukeraktiviteten her som at episodene i det siste har vært dørgende kjedelig. Nei, vet du hva. Anonymkode: b4268...6dd 16
Kassiopeia Skrevet 19. mai 2016 #4716 Skrevet 19. mai 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerte også på hva CA sa og jeg sa jo det han sa ikke var greit, men poenget var at folk kun reagerte på hva han sa og ikke Mikela. Det er ikke greit å kalle andre for ekkel eller snørr drittunge, men etter hun byttet allianse er det ingen reagerer lengre og har plutselig begynt å like henne. Kun fordi hun byttet allianse. Anonymkode: ee896...dd9 Hvorfor har du så mye i mot Mikela og BARE henne? Er det noen som er dobbeltmoralsk så er det faen meg deg, som bare tyner Mikela for hennes rap men INGEN av dem andre deltagerne som sa minst like stygge ting som henne. Hele poenget med rap-battlen var å DISSE de andre deltagerne, noe Mikela faktisk gjorde rettferdig da hun ikke bare skjøt løs på EN deltager som en jævla mobber, men dro inn flesteparten av deltagerne i rappen hennes. Der var f.eks Malin og Jørgen mye verre enn Mikela, for de to sto der og gikk løs på en deltager som en fornærmet dårlig taper. Øystein sa også ganske brutale ting, men jeg ser ikke at du nevner det. Du anklager rart nok BARE Mikela for å gjøre det "samme" som CA når hun ikke var i nærheten en gang, men holdt det på et lettere nivå som de andre deltagerne. Det CA gjorde derimot, i motsetning til ALLE de andre deltagerne, var å hetse Mikela og gå på skikkelig ekle og personlige anklagelser. Han sa til og med selv i snakkeboksen at han innså at hans rapp var MYE styggere enn alle andres, spesielt siden den ene og alene omhandlet Mikela og henne personlig. Men han synes det var gøy å kunne ødelegge henne. Dette sier mye om en person. Som synes det er gøy om de kan klare å såre andre psykisk, og regelrett prøve å ødelegge dem. Jeg synes ikke du er riktig rett, som ikke klarer å bortse ditt personlige hat (som det virker) mot Mikela, og faktisk innse hvor galt det CA gjør mot henne er. Dette har pågått så lenge at det begynner å ligne ordentlig mobbing. Og før du prøver deg, så kan jeg bare fortelle at det hadde blitt LIKE hardt slått ned på om det var f.eks Jonas eller Nina som var dem som regelrett mobbet en annen deltager. Det er en grunn til at de er godt likt av seere, og det er at de har holdt seg for god til sånn bedriten oppførsel! 14
Beccy87 Skrevet 19. mai 2016 #4717 Skrevet 19. mai 2016 På forhånd av sesongen og i starten sa alle deltakerne og Triana at dette var den syyykeste sesongen og at det hadde skjedd så mange tvister og overraskelser underveis.... Eh... føler ikke helt at det har levd opp til forventningene akkurat.. Nå er det straks semifinaler også blir to stykker send på utflukt helt uten grunn og helt uten at NOEN TING SKJER! Er det produksjonen som har gjort en slett jobb her og ikke tatt med alt det ''syyyke'' som er skjedd? Eller har jeg kanskje drømt hele greia? 19
super-s Skrevet 19. mai 2016 #4718 Skrevet 19. mai 2016 Du/dere som roper ut om dobbelmoralskhet må huske at ikke alt som blir skrevet her er det alle inne i tråden mener. Hvert enkelt innlegg her er skrevet av én person, ikke alle. Folk har dessuten reagert på oppførselen til de fleste inne på hotellet, men det er jo noen ganger greiere å bare lese det man vil lese, eller hva? 9
Oslohøst Skrevet 19. mai 2016 #4719 Skrevet 19. mai 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så hvorfor er det ingen som reagerer på det Mikela rappet om CA? Sier ikke det han sa var greit, men det er jo kun han som får tyn. Hun sa jo faktisk han er like ekkel som Lekka. Hadde han sagt hun var like ekkel som Lekka, så hadde dere reagert. Alle har begynt å digge Mikela etter hun byttet allianse. Men hun er fortsatt like negativ og sutrete som hun alltid har vært. Står å slenger dritt om Malin på rommet og kaller henne for en liten snørr drittunge, men det er visst helt greit. Anonymkode: ee896...dd9 Nå må du gi deg. Mikela har lov til å reagere på Malin, fordi Malin provoserer jo med vilje. Carl Aksel er slem og selvopptatt og kommer med kommentarer til folk gjennom hele dagen, det er utrolig dårlig gjort og manipulerende! Endret 19. mai 2016 av Oslohøst 2
Gjest Raiu Skrevet 19. mai 2016 #4720 Skrevet 19. mai 2016 (endret) Er ikke mye på KG men er enig det er litt frustrerende at alle dras under en kam når noen kommenterer. Av alle der inne synes jeg Nina og Jonas har oppført seg best. Eileen og men hun kan være litt blond og snakke litt for mye. Mikaela er Mikaela, synes ikke noe spesielt om henne selv i starten men jeg liker at hun er litt motvekt til hoffet. CA, bare nei. Øystein er ekkelt. Jørgen er en tøffel og etterdilter. Sandra nekter J å ha sex men sniker seg med Øystein bak ryggen hans, liker det ikke. Stine snakker sex hele tiden, tar dumme valg og bruker sex som taktikk. Fnise-jenta er irriterende. Kunne ikke brydd meg mer hvem som er på laget jeg "heier" på. Sånne rap battles, skuespill, sanger, show er så kleint. Og jeg hater ordet kleint men føler det passer utmerket i dette tilfelle. Når slikt kommer på så hopper jeg over hvis jeg ser på nett eller går å finner på noe annet mens de holder på, selv Mr og Mrs paradise. Endret 19. mai 2016 av Raiu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå