AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4641 Skrevet 18. mai 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir forbanna. Her sitter dere inne og diskuterer hvor jævlig det er at guttene prøver å mase seg til sex og ikke tar nei for et nei. Og samtidig så begynner dere MED EN GANG en av jentene har sex med noen og rope ekkel løs tøs! Hva tror dere skaper hele den forvrengte kulturen dere klager på? Det er nettopp dette! Jeg har sett opptil flere her som har sagt at de har såp høy respekt for Eileen som står opp for seg og ikke har sex med Øystein, og i samme åndedrag så passer dere på å si at hvis hun har det, da mister dere ALL respekt for henne. Hvis hun også viser seg å være så dum og løs. Hva i all verden er det dere driver på med?! Sandra som har hatt sex med en, ÉN, der inne er ei ekkel laus kjerring som Jørgen ikke burde tatt borti med ei jernstang. Øystein som tar runden mellom tre jenter på én formiddag, han er bare dust. Jørgen som sier at han godt kunne ligget med Stine er det såvidt jeg har fått meg ingen som har sagt noe om. Men Stine som sier at hun kunne ligget med Jørgen også hadde det ikke vært for Øystein, hun er LAUS OG EKKEL! Jeg blir faen meg kvalm av sånne som dere. Damned if you do damned if you dont. Så lenge du er jente. Respekter jenter som ligger med hvem de vil! Og hvis det er fordi dere er bekymret for at de blir presset til noe de egentlig ikke vil av idiotiske kåtgutter, så I HVERT FALL ikke kall DE DUMME og løse når de gjør det. At det skal være så jævlig vanskelig fatter jeg søren ikke. Ta dere sammen og tenk lengre enn deres egne o så hellige klitt! Anonymkode: e4ecb...fec Spar oss. Det har vært flere har som har reagert sterkt på oppførsel til Øystein, og kalt han for det han faktisk er. Selv admin har slettet flere av kommentarene om Øystein og CA, så det er ikke bare Sandra eller Stine som får gjennomgå. Men noen leser jo kun det dem ønsker å lese (hint hint). Anonymkode: 17f71...f89 18
Hattivatti Skrevet 18. mai 2016 #4642 Skrevet 18. mai 2016 Mye av problemet er at Sandra viser til Jørgen at hun liker han og i neste hånvending går hen og har sex med en av hans gode venner. Ser du ikke problemet i det? Det er ikke det faktum at hun har sex med en som er problemet( i vertfall ikke for meg), men at hun driver å flørter med Jørgen og virker dydig ovenfor han(ref. skal ikke ha sex på tv mere), så går hun til Øystein heller. Det er kvalm oppførsel og veldig dårlig gjort ovenfor Jørgen. 19
Gætzby Skrevet 18. mai 2016 #4643 Skrevet 18. mai 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir forbanna. Her sitter dere inne og diskuterer hvor jævlig det er at guttene prøver å mase seg til sex og ikke tar nei for et nei. Og samtidig så begynner dere MED EN GANG en av jentene har sex med noen og rope ekkel løs tøs! Hva tror dere skaper hele den forvrengte kulturen dere klager på? Det er nettopp dette! Jeg har sett opptil flere her som har sagt at de har såp høy respekt for Eileen som står opp for seg og ikke har sex med Øystein, og i samme åndedrag så passer dere på å si at hvis hun har det, da mister dere ALL respekt for henne. Hvis hun også viser seg å være så dum og løs. Hva i all verden er det dere driver på med?! Sandra som har hatt sex med en, ÉN, der inne er ei ekkel laus kjerring som Jørgen ikke burde tatt borti med ei jernstang. Øystein som tar runden mellom tre jenter på én formiddag, han er bare dust. Jørgen som sier at han godt kunne ligget med Stine er det såvidt jeg har fått meg ingen som har sagt noe om. Men Stine som sier at hun kunne ligget med Jørgen også hadde det ikke vært for Øystein, hun er LAUS OG EKKEL! Jeg blir faen meg kvalm av sånne som dere. Damned if you do damned if you dont. Så lenge du er jente. Respekter jenter som ligger med hvem de vil! Og hvis det er fordi dere er bekymret for at de blir presset til noe de egentlig ikke vil av idiotiske kåtgutter, så I HVERT FALL ikke kall DE DUMME og løse når de gjør det. At det skal være så jævlig vanskelig fatter jeg søren ikke. Ta dere sammen og tenk lengre enn deres egne o så hellige klitt! Anonymkode: e4ecb...fec Det er bare tapere i dette forumet her. Ikke noe vits å kaste energi på disse som nærmest har bestemt seg for å hate Sandra. Helt fra hun sjekket inn fra første dag har folk her kommentert utseendet hennes i særdeles negative ordlag, og at hun nå valgte å ha sex med Øystein gjør jo bare at taperne kan bruke dette som argument for å angripe dama. Det er liksom ikke så ille at Øystein har pult 3 stk + prøver daglig å få seg noe fra Eileen eller at CA også har hatt sex med to stk og sier i snakkebobla at han kun var fornøyd med å ha sex med Martine engang, forså med glede å bytte henne ut. Det er ikke noe annet enn "litt patetisk", men mon tro hvilket rabalder det hadde blitt om Sandra eller Stine hadde sagt nøyaktig det samme om Øystein. Det verste er at samtlige som kommenterer her er faktisk kvinner, og ikke menn. Og da kan jo en spørre seg selv om hva disse kjerringene i det hele tatt forsøker å prøve seg på. Mulig dem foretrekker å reise et par hundre år tilbake i tid, der kvinner flest nærmest var objekter for enhver mann? 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4644 Skrevet 18. mai 2016 6 minutter siden, The Silence skrev: Mye av problemet er at Sandra viser til Jørgen at hun liker han og i neste hånvending går hen og har sex med en av hans gode venner. Ser du ikke problemet i det? Det er ikke det faktum at hun har sex med en som er problemet( i vertfall ikke for meg), men at hun driver å flørter med Jørgen og virker dydig ovenfor han(ref. skal ikke ha sex på tv mere), så går hun til Øystein heller. Det er kvalm oppførsel og veldig dårlig gjort ovenfor Jørgen. Jeg forstår det med inntrykket av svik. Men samtidig brukes ord som luremus og tøs. Og Jørgen kom nærmest i buksa da Martine sjekket inn og i tillegg sa han at han gjerne kunne ligge med Stine han også, like etter de koseseansene til han og Sandra. Hvorfor er ikke det like ille? Og hvorfor er det ikke like ille eller til og med verre at Øystein ligger med ei dame som han VET at en av hans gode venner liker så godt? Det er det evinnelige maset om at det er jentene som gjør alt mest galt som gjør meg så forbanna. Guttene er bare duster, eller umodne eller noen andre ansvarsfraskrivningsbetegnelser, mens jentene er både løs, ekkel, dum, patetisk, svikefull osv. Ser du ikke problemet og ringvirkningene av der som formidles der? Anonymkode: e4ecb...fec 2
Hattivatti Skrevet 18. mai 2016 #4645 Skrevet 18. mai 2016 8 minutter siden, Gætzby skrev: Det er bare tapere i dette forumet her. Ikke noe vits å kaste energi på disse som nærmest har bestemt seg for å hate Sandra. Helt fra hun sjekket inn fra første dag har folk her kommentert utseendet hennes i særdeles negative ordlag, og at hun nå valgte å ha sex med Øystein gjør jo bare at taperne kan bruke dette som argument for å angripe dama. Det er liksom ikke så ille at Øystein har pult 3 stk + prøver daglig å få seg noe fra Eileen eller at CA også har hatt sex med to stk og sier i snakkebobla at han kun var fornøyd med å ha sex med Martine engang, forså med glede å bytte henne ut. Det er ikke noe annet enn "litt patetisk", men mon tro hvilket rabalder det hadde blitt om Sandra eller Stine hadde sagt nøyaktig det samme om Øystein. Det verste er at samtlige som kommenterer her er faktisk kvinner, og ikke menn. Og da kan jo en spørre seg selv om hva disse kjerringene i det hele tatt forsøker å prøve seg på. Mulig dem foretrekker å reise et par hundre år tilbake i tid, der kvinner flest nærmest var objekter for enhver mann? Nå er det vel ganske mang her som har sakt at Øystein er ganske uapetittelig i sin oppførsel. Igjen, for meg, så er det ikke sex som er problemet i seg selv, men oppførselen rundt det. Øystein er ekkel som svinger rundt med kølla for så å gå til Eileen etterpå og late som om han har følelser for henne. Det blir jo samme opplegget som med Sandra og Jørgen. 10
Hattivatti Skrevet 18. mai 2016 #4646 Skrevet 18. mai 2016 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår det med inntrykket av svik. Men samtidig brukes ord som luremus og tøs. Og Jørgen kom nærmest i buksa da Martine sjekket inn og i tillegg sa han at han gjerne kunne ligge med Stine han også, like etter de koseseansene til han og Sandra. Hvorfor er ikke det like ille? Og hvorfor er det ikke like ille eller til og med verre at Øystein ligger med ei dame som han VET at en av hans gode venner liker så godt? Det er det evinnelige maset om at det er jentene som gjør alt mest galt som gjør meg så forbanna. Guttene er bare duster, eller umodne eller noen andre ansvarsfraskrivningsbetegnelser, mens jentene er både løs, ekkel, dum, patetisk, svikefull osv. Ser du ikke problemet og ringvirkningene av der som formidles der? Anonymkode: e4ecb...fec Jeg skjønner hva du skal frem til, men det er flere her som har reagert på Øysteins oppførsel også(se svaret mitt over). Øystein fikk gjennomgå her inne ganske tidlig med oppførselen sin. Jeg støtter ikke opp om å kalle jentene tøs, luremus, løs osv. fordi jeg er enig med deg i at det kan gi et feil syn. Igjen, jeg tror ikke de fleste reagerer på sex i seg selv, men alt sviket og følelsene rundt det. Ordbruken kunne absolutt vert bedre fra enkelte. Jeg har sett de fleste danske sesongene med PH og har ikke reagert på denne måten der fordi sex bare er sex. Sjelden går de bak ryggen slik som det har blitt gjort i denne norske sesongen. Endret 18. mai 2016 av The Silence 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4647 Skrevet 18. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jeg vet størrelsen til Øystein er fordi vi dusja en del sammen på det lokale treningssenteret han trente på. Anonymkode: 1696f...3a7 Vil du si at den er større enn 15 cm? Eller mindre? Anonymkode: e8ed0...214
proffen20 Skrevet 18. mai 2016 #4648 Skrevet 18. mai 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Endret 18. mai 2016 av proffen20
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4649 Skrevet 18. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 80c8b...16a
Oslohøst Skrevet 18. mai 2016 #4650 Skrevet 18. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og én ting til. I tillegg snakker dere drit om Sandra som driver på å "kåter opp stakkars Jørgen" og i neste øyeblikk ligger med Øystein. Jørgen kåter da opp Sandra tilsvarende han også. Men han gjør ikke noe galt. For det er jo jenter som GIR sex, og gutter som FÅR. Og dere lurer på hvorfor jenter tror at sex er mest til for at gutta får tømt seg? Og har dere tenkt på at Sandra kanskje ikke har ligget med Jørgen enda fordi det faktisk føles ut for henne at hun vil at det skal bety noe? At hun tenker mer enn sex med ham, og derfor venter? Hvorfor det tror dere, i så fall? Nettopp pga. det dritet dere er med på å spy ut om at jenter som ligger med gutter tidlig er løse og ikke til å samle på. Og har dere aldri ligget med noen mens dere kanskje muligens kan ha noe greier på gang med en annen? Helt i begynnelsesfasen? Om ikke, så tenk nå likevel på at andre kan føle og mene annerledes enn dere og slutt å tro at dere eier det eneste riktige svaret. Anonymkode: e4ecb...fec Har du glemt at de du snakker om er deltakere i programmet Paradise hotel? 😊 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4651 Skrevet 18. mai 2016 10 minutter siden, proffen20 skrev: Den er mellom 15-16cm ikke veldig tykk. På bloggen sa han at han var 182.5 cm. Det er bare bullshit. Han er 178cm. Det er mer stort enn lite da. Er jo litt over gj.snitt faktisk. Anonymkode: e8ed0...214
Oslohøst Skrevet 18. mai 2016 #4652 Skrevet 18. mai 2016 11 minutter siden, proffen20 skrev: Den er mellom 15-16cm ikke veldig tykk. På bloggen sa han at han var 182.5 cm. Det er bare bullshit. Han er 178cm. Hvorfor har du sett Øystein sin erigerte penis? 3
Oslohøst Skrevet 18. mai 2016 #4653 Skrevet 18. mai 2016 51 minutter siden, Gætzby skrev: Det er bare tapere i dette forumet her. Ikke noe vits å kaste energi på disse som nærmest har bestemt seg for å hate Sandra. Helt fra hun sjekket inn fra første dag har folk her kommentert utseendet hennes i særdeles negative ordlag, og at hun nå valgte å ha sex med Øystein gjør jo bare at taperne kan bruke dette som argument for å angripe dama. Det er liksom ikke så ille at Øystein har pult 3 stk + prøver daglig å få seg noe fra Eileen eller at CA også har hatt sex med to stk og sier i snakkebobla at han kun var fornøyd med å ha sex med Martine engang, forså med glede å bytte henne ut. Det er ikke noe annet enn "litt patetisk", men mon tro hvilket rabalder det hadde blitt om Sandra eller Stine hadde sagt nøyaktig det samme om Øystein. Det verste er at samtlige som kommenterer her er faktisk kvinner, og ikke menn. Og da kan jo en spørre seg selv om hva disse kjerringene i det hele tatt forsøker å prøve seg på. Mulig dem foretrekker å reise et par hundre år tilbake i tid, der kvinner flest nærmest var objekter for enhver mann? Hahaha bare tapere i denne tråden, sier du? Tull og tøys, du vet ikke hvem jeg er. Så bare slutt med fordommene dine du. Eller hvis det trøster deg og at du føler deg bedre av å snakke slik om andre så vær så god. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4654 Skrevet 18. mai 2016 14 minutter siden, proffen20 skrev: Den er mellom 15-16cm ikke veldig tykk. På bloggen sa han at han var 182.5 cm. Det er bare bullshit. Han er 178cm. Så du stod i dusjen i lag med Øysteins erigerte penis? Anonymkode: ec057...e56 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4655 Skrevet 18. mai 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Får bare skrive med siteringsboksen over. Får den ikke vekk! Kan dere se å bli ferdig med den forbanna penis diskusjonen? Opprett en ny tråd for nå sporer dere bare av! Nå får dere rulle inn altså. Anonymkode: 80c8b...16a 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4656 Skrevet 18. mai 2016 Den 30. mars 2016 at 1.17, ElizabethTaylor skrev: Anonymkode: 897fa...5ef
johma92 Skrevet 18. mai 2016 #4657 Skrevet 18. mai 2016 Haha, jeg får helt latterkrampe av denne tråden i dag! Hissigpropper og peniser. Herlig! 😂 5
Oslohøst Skrevet 18. mai 2016 #4658 Skrevet 18. mai 2016 1 time siden, johma92 skrev: Haha, jeg får helt latterkrampe av denne tråden i dag! Hissigpropper og peniser. Herlig! 😂 Men det er ganske kjedelig når produksjonen styrer og påvirker så mye av spillet. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4659 Skrevet 18. mai 2016 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ ØYSTEEEIN!!! Anonymkode: 33445...e3e 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå