Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem av alle gutta som har sjekket inn hadde dere valgt å ha sex med etter rekkefølge? 

Min hadde vel sett slik ut:

1) Jonas

2) Vegard

3) Henning

4) Mayoo

5) Lekka 

6) Jørgen

7) Jørgen fra Gjøvik

8) Øystein

9) Daniel

10) Carl Aksel

11) Niclas.

Anonymkode: 17f71...f89

1) Jonas

2) Jonas

3) Jonas

4) Jonas

5) Jonas  

6) Jonas

7) Jonas

8) Jonas

9) Jonas

10) Vegard

11) Mayoo.

Anonymkode: 0dade...e54

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå begynner det å bli skikkelig avsporing her. Greit, jentene snakket om det i gårsdagens episode, så det er helt greit å ta det opp, men nå er jo alt her blitt til en penistråd, og ikke en paradisetråd...

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får ikke bort denne jævla boksen!

Anonymkode: 80c8b...16a

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, super-s skrev:

Nå begynner det å bli skikkelig avsporing her. Greit, jentene snakket om det i gårsdagens episode, så det er helt greit å ta det opp, men nå er jo alt her blitt til en penistråd, og ikke en paradisetråd...

Enig med deg. Ufattelig kjedelig å lese side opp og ned med kun penis babbel . 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvem av alle gutta som har sjekket inn hadde dere valgt å ha sex med etter rekkefølge? 

Min hadde vel sett slik ut:

1) Jonas

2) Vegard

3) Henning

4) Mayoo

5) Lekka 

6) Jørgen

7) Jørgen fra Gjøvik

8) Øystein

9) Daniel

10) Carl Aksel

11) Niclas.

Og Jentene; 

1) Eileen

2) Imme

3)  Nina

4) Mikela

5) Martine

6) Malin

7) Henriette

8) Synnøve

9) Sandra

10) Stine

11) Celester. 

Anonymkode: 6b1a1...090

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har sett dagens episode: synes dere det er verdt å se den? Jeg synes f.eks at gårdsdagens episode var dritkjedelig, og har ikke lyst til å kaste bort mer tid.

Anonymkode: d4ae8...fcc

AnonymBruker
Skrevet

Øystein har bare en "average" penis. Han juger også om høyden sin. Han er bare 178. Dette vet jeg fordi jeg kjenner Øystein personlig. Vi kommer fra samme by og hang sammen en del for 2-3 år siden.

Anonymkode: 1696f...3a7

AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg vet størrelsen til Øystein er fordi vi dusja en del sammen på det lokale treningssenteret han trente på.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har sett dagens episode: synes dere det er verdt å se den? Jeg synes f.eks at gårdsdagens episode var dritkjedelig, og har ikke lyst til å kaste bort mer tid.

Nei.

Ikke verdt ett sekund, ikke noe spenning. Kun Carl som mobber Mikela i rap battle og Sandra+Malin som prater dritt om Eileen. Ikke noe mer..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øystein har bare en "average" penis. Han juger også om høyden sin. Han er bare 178. Dette vet jeg fordi jeg kjenner Øystein personlig. Vi kommer fra samme by og hang sammen en del for 2-3 år siden.

Hvorfor er det så viktig å fortelle Øystein bare har en average penis? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Ikke verdt ett sekund, ikke noe spenning. Kun Carl som mobber Mikela i rap battle og Sandra+Malin som prater dritt om Eileen. Ikke noe mer..

Hallo, dette er ikke spoilertråden ditt nek!

• Liker 3
Skrevet

Kan dere gi dere med penissnakket? Ta det i seksualitetsforumet!:kjefte:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Men herreguuuud, nå får det være nok, altså! Greit nok at de har hatt en prat om penisstørrelse på hotellet, altså, men når det genererer side opp og side ned med kukprat generelt i tråden, så blir man jævlig lei.

Anonymkode: 47e46...b14

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir forbanna. Her sitter dere inne og diskuterer hvor jævlig det er at guttene prøver å mase seg til sex og ikke tar nei for et nei. Og samtidig så begynner dere MED EN GANG en av jentene har sex med noen og rope ekkel løs tøs! Hva tror dere skaper hele den forvrengte kulturen dere klager på? Det er nettopp dette! Jeg har sett opptil flere her som har sagt at de har såp høy respekt for Eileen som står opp for seg og ikke har sex med Øystein, og i samme åndedrag så passer dere på å si at hvis hun har det, da mister dere ALL respekt for henne. Hvis hun også viser seg å være så dum og løs. Hva i all verden er det dere driver på med?! 

Sandra som har hatt sex med en, ÉN, der inne er ei ekkel laus kjerring som Jørgen ikke burde tatt borti med ei jernstang. Øystein som tar runden mellom tre jenter på én formiddag, han er bare dust. Jørgen som sier at han godt kunne ligget med Stine er det såvidt jeg har fått meg ingen som har sagt noe om. Men Stine som sier at hun kunne ligget med Jørgen også hadde det ikke vært for Øystein, hun er LAUS OG EKKEL! 

Jeg blir faen meg kvalm av sånne som dere. Damned if you do damned if you dont. Så lenge du er jente. Respekter jenter som ligger med hvem de vil! Og hvis det er fordi dere er bekymret for at de blir presset til noe de egentlig ikke vil av idiotiske kåtgutter, så I HVERT FALL ikke kall DE DUMME og løse når de gjør det. At det skal være så jævlig vanskelig fatter jeg søren ikke. Ta dere sammen og tenk lengre enn deres egne o så hellige klitt!

Anonymkode: e4ecb...fec

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Og én ting til. I tillegg snakker dere drit om Sandra som driver på å "kåter opp stakkars Jørgen" og i neste øyeblikk ligger med Øystein. Jørgen kåter da opp Sandra tilsvarende han også. Men han gjør ikke noe galt. For det er jo jenter som GIR sex, og gutter som FÅR. Og dere lurer på hvorfor jenter tror at sex er mest til for at gutta får tømt seg? Og har dere tenkt på at Sandra kanskje ikke har ligget med Jørgen enda fordi det faktisk føles ut for henne at hun vil at det skal bety noe? At hun tenker mer enn sex med ham, og derfor venter? Hvorfor det tror dere, i så fall? Nettopp pga. det dritet dere er med på å spy ut om at jenter som ligger med gutter tidlig er løse og ikke til å samle på. Og har dere aldri ligget med noen mens dere kanskje muligens kan ha noe greier på gang med en annen? Helt i begynnelsesfasen? Om ikke, så tenk nå likevel på at andre kan føle og mene annerledes enn dere og slutt å tro at dere eier det eneste riktige svaret. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir forbanna. Her sitter dere inne og diskuterer hvor jævlig det er at guttene prøver å mase seg til sex og ikke tar nei for et nei. Og samtidig så begynner dere MED EN GANG en av jentene har sex med noen og rope ekkel løs tøs! Hva tror dere skaper hele den forvrengte kulturen dere klager på? Det er nettopp dette! Jeg har sett opptil flere her som har sagt at de har såp høy respekt for Eileen som står opp for seg og ikke har sex med Øystein, og i samme åndedrag så passer dere på å si at hvis hun har det, da mister dere ALL respekt for henne. Hvis hun også viser seg å være så dum og løs. Hva i all verden er det dere driver på med?! 

Sandra som har hatt sex med en, ÉN, der inne er ei ekkel laus kjerring som Jørgen ikke burde tatt borti med ei jernstang. Øystein som tar runden mellom tre jenter på én formiddag, han er bare dust. Jørgen som sier at han godt kunne ligget med Stine er det såvidt jeg har fått meg ingen som har sagt noe om. Men Stine som sier at hun kunne ligget med Jørgen også hadde det ikke vært for Øystein, hun er LAUS OG EKKEL! 

Jeg blir faen meg kvalm av sånne som dere. Damned if you do damned if you dont. Så lenge du er jente. Respekter jenter som ligger med hvem de vil! Og hvis det er fordi dere er bekymret for at de blir presset til noe de egentlig ikke vil av idiotiske kåtgutter, så I HVERT FALL ikke kall DE DUMME og løse når de gjør det. At det skal være så jævlig vanskelig fatter jeg søren ikke. Ta dere sammen og tenk lengre enn deres egne o så hellige klitt!

Hello Sandra! Litt sinna eller?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hello Sandra! Litt sinna eller?

Nei. Tobarnsmor fra Midt-Norge som har vært i forhold de siste syv årene, og som har både ei datter og en sønn som jeg gråter på vegne av når jeg ser hvilke verdier de kommer til å få kasta i trynet av samfunnet med en gang de begynner å bevege seg rundt andre steds enn hjemme hos mor.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg vet størrelsen til Øystein er fordi vi dusja en del sammen på det lokale treningssenteret han trente på.

Så det du vet er a han ikke er en shower, men hva om han er en grower?

Anonymkode: 086b7...3e1

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...