Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bieber har vel ikke særlig lang da, så...

Anonymkode: e8ed0...214

Har du ikke sett nakenbildene av Bieber? Den er rimelig stor, altså..

Anonymkode: eca7a...04f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at korte gutter ofte har større enn lange gutter. De 4 gigapenisene jeg har møtt på har alle tilhørt menn på under 175.

Men nok om det. Kan noen gi meg et raskt sammendrag av hva som skjedde i går? Fikk ikke sett den og orker ikke heller. Virker ikke som om det var så spennede siden nesten alt som er blitt skrevet her inne etter gårdsdagens episode har handlet om penisstørrelse 😄

Anonymkode: 9217a...fc6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at korte gutter ofte har større enn lange gutter. De 4 gigapenisene jeg har møtt på har alle tilhørt menn på under 175.

Men nok om det. Kan noen gi meg et raskt sammendrag av hva som skjedde i går? Fikk ikke sett den og orker ikke heller. Virker ikke som om det var så spennede siden nesten alt som er blitt skrevet her inne etter gårdsdagens episode har handlet om penisstørrelse 😄

Carl dolket Martine, og valgte å ofre henne for å bli partner med Malin igjen. Martine på solo sammen med Eileen.

Ellers så har det bare vært masse piss prat fra Sandra om at hun ville sende ut Eileen, Stine barbarte rumpa til Jonas og jentene snakket om hvor store peniser guttene hadde. Guttene hadde tydeligvis målt størrelsen, og Jørgen stakk av med seier. Øystein hadde den minste. 

Anonymkode: 17f71...f89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke sett nakenbildene av Bieber? Den er rimelig stor, altså..

Anonymkode: eca7a...04f

Jo, men den er helt normal vi jeg si. 14-17 cm tenker jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det over 185 har alle hatt under 15 cm lang? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med alle pengene så skulle ikke det forundre meg at Bieber hadde forstørret penisen sin på en klinikk eller noe.

Mange kjendiser pleier å gjøre det. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men Øystein har bra kropp. Har vel ganske så svær han da?

Det betyr ikke at de store sterke guttene har stor penis. 

Hvor høy er CA og Øystein egentlig, noen som vet? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så det over 185 har alle hatt under 15 cm lang? 

Nei mer normale. Har møtt på veldig små og, både på høye og lave menn, men de største har som sagt vært på lave menn. Men jeg har ikke sjekket alle mennen i norge da, så snakker kun av egen erfaring

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare at Malin skulle få seg en ny partner. Hvis noen av gutta ville ofre sin partner, så måtte de ta av seg hodebandet. Hvis ingen gjorde det, så skulle Malin velge selv. Både CA og Daniel var rask ute med å rive det av seg og holde det opp i været, men CA var først og sa "too late bitch" til Daniel CA og Øystein sier de må komme til finalen sammen siden de bestevenner. Men på rommet når de skal legge seg, sier CA til Malin at det smarteste er å stå mot Jonas og Nina i en finale.

Eileen og jentene snakket litt om penis størrelsen til  gutta.

Denne penis diskusjonen begynner å bli drit kjedelig. Ikke dra inn penis størrelsen til Bieber i tråden da :roll: 

Anonymkode: db34b...155

• Liker 4
Skrevet

Husker faren hans skrøyt av nakenbildet som ble lekket av Justin for noen mnd'er siden. 

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mayoo, kanskje ? I.o.m med at mørke folk pleier generelt å ha store juveler. 

Er vel enten Mayoo, Lekka, eller Niclas tipper jeg, siden dem også er størst i fysisk størrelse så. 

Den største både i tykkelse og lengde var på en fyr på 1,60. Han hadde så stor penis at vi ikke kunne ha sex. 

Anonymkode: cbbad...96d

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de kjent for å ha gigapeniser? :P Altså, det er jo ytterst sjelden at en gutt med kroppsbygning som Caksel har 20 cm da. Han har trolig under gjennomsnittet. Er man liten og spebygget som gutt/mann, er trolig penisen også det. Det virker også som om Caksel prøver å kompensere for noe...

Men er enig. Nå ble det for mye penissnakk. Vi kan bare legge diskusjonen død :)

Anonymkode: 33445...e3e

Neimen det er ikke sånn at alle små spebyggede menn har små peniser. Det er ingen sammenheng i det. Jeg snakker av erfaring. 

😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Oslohøst skrev:

Det betyr ikke at de store sterke guttene har stor penis. 

Hvor høy er CA og Øystein egentlig, noen som vet? 

Så du tror Øystein har rundt 13-15?

CA er rundt 175, Øystein er ca 182.

Skrevet (endret)

:fnise: Okidoki 

jeg pleier ikke skrive her, så nå ble det en kommentar ut av det blå her. Sorry. 

Endret av Oslohøst
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei mer normale. Har møtt på veldig små og, både på høye og lave menn, men de største har som sagt vært på lave menn. Men jeg har ikke sjekket alle mennen i norge da, så snakker kun av egen erfaring

En penis str på 13/13, syns du er altfor lite?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 80c8b...16a

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

En penis str på 13/13, syns du er altfor lite?

Nei nei overhodet ikke. Jeg tror vi lar denne penis diskusjonen være. 

Som at tynne spe kvinner er trangere enn sterke formfulle kvinner. Haha, det er jo ikke sånn det er. 

Skrevet

Det er utrolig dumt av produksjonen og sende den samtalen mellom jentene om penisstørrelse. Jeg har nesten aldri fulgt med på paradise hotel tidligere år, men synes hele programmet er ganske patetisk og umenneskelig. 

De oppfører seg ekstremt desperate nesten alle sammen der inne. 

• Liker 5
Gjest Rose11
Skrevet

Jøss, kommer inn i tråden her og det eneste folk snakker om er om er penisstørrelsene til gutta. Gleder meg til kveldens episode kommer,  så vi kan snakke om noe annet enn hvem som har stor eller liten penis.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror Øystein har rundt 13-15?

CA er rundt 175, Øystein er ca 182.

Åja, trodde de var lavere. Triana er ikke så høy. 

Jeg vet ikke hva jeg tror om Øystein sin penis størrelse. Eileen sa hun ble ikke happy, vet ikke jeg. Har ingen formening utenom at jeg reagerer på at produksjonen lar dette skje, vise slike klipp som de vet kan bli brukt imot deltakerne senere. Stakkars Øystein som er så dum der inne og i tillegg har fått rykte på seg som den med minst penis. 

Tror kanskje Mikela overdrev. Jeg synes sånn prat er ren mobbing. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...