AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #4561 Skrevet 17. mai 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg også tenkt på. Jentene er jo rene sexobjekter. Særlig for Øystein. Øystein er søren meg ekkel. Hadde sex med Sandra i går og ble sugd av Stine i dag. I tillegg har Eileen og Øystein tafset i mellomtiden. Det er bare så ekkelt. Sandra er ikke akkurat noe bedre. Hun holder beina stramt som bare det for Jørgen, men med Øystein åpner hun de raskere enn man kan blunke. At hun så går dagen etter og legger seg over Jørgen og bader med han er ... Æsj. Anonymkode: b4268...6dd Stine er jo ikke mye bedre. Sa at hun gjerne kunne knullet Jørgen,men siden hun allerede hadde gjort det med Øystein så kunne hun ikke gjøre det. Jeg synes ikke mye synd på de jentene som knuller foran kamera. Det gjør de frivillig,men tipper de kommer til å angre på det senere. Synes også det er underlig at de ikke fokuserer på egen nytelse, men jeg har egentlig inntrykk av at mange unge jenter tror at det er slik det skal være. At det er de som skal gi, men aldri få. Anonymkode: f2a0f...23c 10
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #4562 Skrevet 17. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stine er jo ikke mye bedre. Sa at hun gjerne kunne knullet Jørgen,men siden hun allerede hadde gjort det med Øystein så kunne hun ikke gjøre det. Jeg synes ikke mye synd på de jentene som knuller foran kamera. Det gjør de frivillig,men tipper de kommer til å angre på det senere. Synes også det er underlig at de ikke fokuserer på egen nytelse, men jeg har egentlig inntrykk av at mange unge jenter tror at det er slik det skal være. At det er de som skal gi, men aldri få. Anonymkode: f2a0f...23c Stine som har sex for taktikk er vel faktisk den verste. Anonymkode: b4268...6dd 5
helloAdele Skrevet 17. mai 2016 #4563 Skrevet 17. mai 2016 (endret) Vet virkelig ikke hvem jeg synes mest synd på av Sandra og Jørgen nå... Endret 18. mai 2016 av helloAdele 1
Gjest Raiu Skrevet 18. mai 2016 #4564 Skrevet 18. mai 2016 (endret) Litt sent ute men han CA må jo være psykopat av noe slag. Som nevnt tidligere klarer han å vri det om til at det er Martine som har svikta han og hun ikke er til å stole på, HALLO du kunne ikke vente med å bytte henne ut. Kanskje den motbydelige oppførselen også er skuespill men... jeg tviler. Og jeg er ikke mye prippen men Stine og Sandra, for noen tøser. Forstår ikke hva jentene ser i Øystein i det hele tatt. Endret 18. mai 2016 av Raiu
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4565 Skrevet 18. mai 2016 24 minutter siden, MXB skrev: Litt sent ute men han CA må jo være psykopat av noe slag. Som nevnt tidligere klarer han å vri det om til at det er Martine som har svikta han og hun ikke er til å stole på, HALLO du kunne ikke vente med å bytte henne ut. Kanskje den motbydelige oppførselen også er skuespill men... jeg tviler. Og jeg er ikke mye prippen men Stine og Sandra, for noen tøser. Forstår ikke hva jentene ser i Øystein i det hele tatt. Dette blir granert ryddet bort pga spekulasjoner, men at CA kan ha narsissistisk personlighetsforstyrrelse hadde ikke kommet som et sjokk. Han har veldig mange av de klassiske tegnene og jeg kjenner igjen veldig mye av det etter å ha bodd en del år med en som senere har fått den diagnsen. Måten han klarer å snurre andre rundt lillefingeren på er motbydelig og samtidig klarer han å få andre til å tro at det er deres feil når han har gjort noe galt. Han eier ikke selvinnsikt og rettferdiggjør at han sårer og overkjører andre mennesker. Anonymkode: f88ac...640 18
Hattivatti Skrevet 18. mai 2016 #4566 Skrevet 18. mai 2016 (endret) Jeg håper Carl Aksel har trødd så mange på tærne at han har mistet stemmen deres hvis han står i en finale. Det kan jo hende at noen av dem blir så sure når han kaster dem ut at de velger å stemme på motsatt lag. Endret 18. mai 2016 av The Silence 11
Leviora Skrevet 18. mai 2016 #4567 Skrevet 18. mai 2016 6 minutter siden, The Silence skrev: Jeg håper Carl Aksel har trødd så mange på tærne at han har mistet stemmen deres hvis han står i en finale. Det kan jo hende at nen av dem blir så sure når han kaster dem ut at de velger å stemme på motsatt lag. Det verste er at det er større sannsynlighet for at de som blir kasta ut av CA er rundlurt til å tro at det er en slags hellig ofring for det bedre. De kommer til å la seg selv ryke for CA, og love at de stemmer på ham i en finale. 15
Hattivatti Skrevet 18. mai 2016 #4568 Skrevet 18. mai 2016 Et øyeblikk siden, Ugunstig skrev: Det verste er at det er større sannsynlighet for at de som blir kasta ut av CA er rundlurt til å tro at det er en slags hellig ofring for det bedre. De kommer til å la seg selv ryke for CA, og love at de stemmer på ham i en finale. Jeg vet og det irriterer meg 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4569 Skrevet 18. mai 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: 7-10.5, og veldig tynn. Anonymkode: 33445...e3e Hva med Øystein? Ifølge Mikaela, veldig liten. Anonymkode: 77d00...714 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4570 Skrevet 18. mai 2016 Selvfølgelig sender de inn to fra hoffet så seint i spillet. For å styrke CA enda mer. Siden hoffet er i overtall nå, så kommer nok en av de til å vinne. Men tenker ikke de på at det ville være smart å få han ut siden han er en sterk konkurrent? Eller vil de han skal vinne? Hva var det Malin sa? Nå som vi har kommet så langt må vi tenke kort? Anonymkode: db34b...155 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4571 Skrevet 18. mai 2016 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med Øystein? Ifølge Mikaela, veldig liten. Anonymkode: 77d00...714 Tja, siden han har mye sex så vil jeg tippe 12 Anonymkode: 33445...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4572 Skrevet 18. mai 2016 Den 13.5.2016 at 10.51, AnonymBruker skrev: Never mind siteringsboksen. Får den faen ikke bort... Men altså, diskuterer vi virkelig penisstørrelse her? Én ting at lavpannede Paradise-deltagere driver med sånt, men ærlig talt. Jeg trodde de fleste med et snev av erfaring visste at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den. Forkastelig og fordummende diskusjon. Anonymkode: 47e46...b14 8
Gjest Blue Ivy. Skrevet 18. mai 2016 #4573 Skrevet 18. mai 2016 Den 18.5.2016 at 10.58, AnonymBruker skrev: Men altså, diskuterer vi virkelig penisstørrelse her? Én ting at lavpannede Paradise-deltagere driver med sånt, men ærlig talt. Jeg trodde de fleste med et snev av erfaring visste at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den. Forkastelig og fordummende diskusjon. Anonymkode: 47e46...b14 Enig. Kan ikke folk opprette en tråd om penisstørrelser? Utrolig kjedelig å lese. Begynner å lure på hvor gamle dere er som diskuterer sånt her? Jeg orker ikke at CA skal vinne. Det fornøyde trynet og all skrytingen i snakkeboksen. Alle kan faktisk vinne utenom CA. Jeg vil heller at Jørgen eller Øystein skal vinne enn han. Bare jeg som synes CA er elendig til å danse? På den dance offen så han jo helt dust ut.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4574 Skrevet 18. mai 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men altså, diskuterer vi virkelig penisstørrelse her? Én ting at lavpannede Paradise-deltagere driver med sånt, men ærlig talt. Jeg trodde de fleste med et snev av erfaring visste at det ikke er størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den. Forkastelig og fordummende diskusjon. Anonymkode: 47e46...b14 Vi diskuterer jo det som ble sagt i episoden da. "De fleste med erfaring"? For min del så kan jeg ikke ha for liten eller for stor, så selvsagt betyr størrelsen noen. De som sier annerledes lyver. Det er bare et plaster på såret til mannfolka. 3 minutter siden, Blue Ivy. skrev: Enig. Kan ikke folk opprette en tråd om penisstørrelser? Utrolig kjedelig å lese. Begynner å lure på hvor gamle dere er som diskuterer sånt her? Jeg orker ikke at CA skal vinne. Det fornøyde trynet og all skrytingen i snakkeboksen. Alle kan faktisk vinne utenom CA. Jeg vil heller at Jørgen eller Øystein skal vinne enn han. Bare jeg som synes CA er elendig til å danse? På den dance offen så han jo helt dust ut. Jeg er 12 år Men ærlig talt, det var noe som var blitt snakket om i episoden, av jentene. Så strengt tatt har vi snakket (uhøytydelig) om gårsdagens episode. Det er blitt snakket om verre ting inne her. Anonymkode: 33445...e3e 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4575 Skrevet 18. mai 2016 Øystein har sex med Sandra, får dagen etter BJ av Stine, og kysser Eileen rett etterpå...?? Stakkars Stine, grunnen til at hun ga seg MÅ jo ha vært at hun plutselig oppdaget smaken av Sandra der nede. Anonymkode: 68faf...173 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4576 Skrevet 18. mai 2016 20 minutter siden, Blue Ivy. skrev: Enig. Kan ikke folk opprette en tråd om penisstørrelser? Utrolig kjedelig å lese. Begynner å lure på hvor gamle dere er som diskuterer sånt her? Jeg orker ikke at CA skal vinne. Det fornøyde trynet og all skrytingen i snakkeboksen. Alle kan faktisk vinne utenom CA. Jeg vil heller at Jørgen eller Øystein skal vinne enn han. Bare jeg som synes CA er elendig til å danse? På den dance offen så han jo helt dust ut. Når man er i en forumtråd må man akseptere at alt som står her ikke er like interessant for en. Nå er ikke jeg interessert i penisdiskusjonen, men å svare slikt kun fordi "det er kjedelig" synes jeg er urimelig. Dette ble jo diskutert blant deltakerne, i tillegg til at de visstnok har hatt en fremvisning, så jeg ser ikke hvorfor det er så rart at det også diskuteres her i tråden. Anonymkode: b4268...6dd 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4577 Skrevet 18. mai 2016 Fy faen! Carl Aksel gjør meg kvalm. "Jeg pulte henne en gang og det var nok". Tenk å si noe sånn om en annen person, synes det sier veldig mye om han. Særlig når man legger det sammen med tidligere uttalelser fra den idioten. Man kan kanskje ikke forvente mer av en som liker å late som om han er fra vestkanten. Synes også Øystein er en skikkelig ekkel person på hotellet. Jeg kan ikke fatte og begripe at noen vil ligge med han etter å ha sett ham på tv?! Det er kanskje noe av det kvalmeste jeg har sett på pærra noen sinne. Pule Sandra, kline og tørrpule med Eileen og til slutt få en blow job av Stine - alt på under 24 timer (slik det ble fremstilt hvertfall). Det er bare så ekkelt at jeg har ikke ord. Anonymkode: eca7a...04f 14
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4578 Skrevet 18. mai 2016 Det er to ting jeg ikke skjønner. 1. Hvordan klarer Jørgen å bli sammen med Sandra? Greit nok, mye skjer på PH, men klarer du virkelig innerst inne å gi slipp på det faktum av bestekompisen din gjentatte ganger pulte drømmedama di, vel vitende om dine følelser? Samme dame som lekte med følelsene dine, nektet å spre beina for deg, kysset deg, flørtet og så gikk å knullet kompisen din i stedet? Hun skal du bli sammen med? Hun er kvalitet? 2. Hvordan er det mulig at Øystein har dametekke? Han ser ut som en bøffel på håret, er stokk dum (virker det som) og den mest innpåslitne, kåte skapningen som har vært inne på PH. Jeg mener, et nei er et nei! Mannfolk som maser, og maser, og maser, på å få dyppet den.. Fins ikke noe som er mer ynkelig enn det. Jeg skjønner det ikke. Det verste er jo at hele gjengen kommer til å få ligget med unge jenter som syns det er stas å ha ligget med en Å-kjendis. Anonymkode: 0ad49...420 27
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4579 Skrevet 18. mai 2016 Jeg synes også man kan ta denne penis diskusjonen en annen plass. På seksualitet forumet. Ikke skjønnerjeg hvorfor noen synes det er så interessant å diskutere penisene til gutta? Øystein er nasty as fuck Anonymkode: db34b...155 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #4580 Skrevet 18. mai 2016 Følelsen når Sandra, Jørgen og Stine skal på samme surfecamp som deg i sommer. Herregud, vær så snill å si at vi ikke skal samme uke!!!!! Anonymkode: dadf8...4a1 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå