Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Caksel...

Anonymkode: 33445...e3e

Haha hvorfor? Hun Mikela nevnte jo Øystein.

Anonymkode: e8ed0...214

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger har Caksel bytta ut partneren sin? 

Anonymkode: f5a4a...373

Skal vi se... 

1) Først sto han med Synnøve, som han byttet ut etter kun to dager. Dolket Synnøve. 

2) Deretter sto han med Sandra, som ble byttet ut med Mikela. 

3) Så sto han med Mikela, som også ble byttet ut etter 3-4 dager i fordel for Malin (han ba Malin om å stille seg bak han) - Dolket Mikela. 

4) Malin røyk, og da valgte Carl å stå med Stine. 

5) Martine sjekket inn, og Carl gjorde alt han kunne får bli partner med henne. Dolket Stine. 

6) Malin sjekker inn igjen, og Carl er klar for å dolke Martine for å bli partner med Malin. Er i ferd  med å dolke Martine

Hvis han bytter ut Martine nå, så er det vel 6 gang Caksel bytter partner. Med unntak av Sandra, så har han faktisk løyet de andre jentene rett opp i trynet og dolket samtlige gjentatte ganger. Brunettene (Synnøve og Mikela) var heldigvis smarte nok til å ta lærdom av skitten spillet til Caksel, men blondinene (Malin, Stine og Martine) er dessverre grunnen til at blondinevitser fortsatt eksisterer. Det er nettopp slike kvinner som har gjort Carl til en slags gud inne på hotellet. 

I tillegg har han også mer eller mindre sendt ut Jørgen fra Gjøvik, Lekka, Niclas og Mayoo av gutta. 

• Liker 9
Skrevet
13 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det er jo Caksel i et nøtteskall. Er det noe som går i mot "kongen", så er det alltid noen andres feil. Jeg blir mildt sagt imponert over de andre i alliansen, og da spesielt Jørgen, som er sååå med på hvor ærlig og greit Caksel spiller og hvor slemt og skittent de andre spiller. De er jo rene sekten. Hadde Caksel bedt dem om kaste seg selv ut for hans skyld hadde sikkert flere av dem ofret seg lett. Og jeg trodde sektledere måtte være sjarmerende. Hvordan den slimålen der klarer å sjarmere folk skjønner jeg ikke... Han er jo bare ekkel! Omtaler folk som torsketryne, spillbrikker og skitne. Han manipulerer folk og alle som ikke faller for manipulasjonen blir fryst ut og snakket dritt om. Og sektmedlemmene nikker hypnotisert og sier seg enig i alt.
Jeg blir bare mer og mer skremt over hvor råtten og ubehagelig en person kan være.

Veldig enig. Aldri skjønt hvordan han har klart å manipulere alle der inne. Nesten alle. Jeg er ufattelig lei hoffet hans. Han kommer garantert til å stå i finalen. Det er jeg 100% sikker på. Han vinner vel sikkert å :( 

• Liker 3
Skrevet

Greit at de er unge og single og liker å eksperimentere under solen i Mexico, men at Sandra har sex med Øystein mens hun kokett smiler og sier nei til Jørgen er bedritent gjort. Jørgen er jo stokk dum som synes det er et greit trekk hos ei dame. Tror Jørgen er lett å manipulere, både Sandra og Caksel har ham jo i sin hule hånd. Tragisk.

Hadde jeg vært Martine hadde jeg antakelig vasket meg i klorin, bedt 150 ave marias og gått i kloster. Å bli hurtigpult av Caksel som kommer raskere enn sin egen skygge, ligger langt oppe på lista over skammelige erfaringer man helst vil fortrenge.

• Liker 39
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Gætzby skrev:

Skal vi se... 

1) Først sto han med Synnøve, som han byttet ut etter kun to dager. Dolket Synnøve. 

2) Deretter sto han med Sandra, som ble byttet ut med Mikela. 

3) Så sto han med Mikela, som også ble byttet ut etter 3-4 dager i fordel for Malin (han ba Malin om å stille seg bak han) - Dolket Mikela. 

4) Malin røyk, og da valgte Carl å stå med Stine. 

5) Martine sjekket inn, og Carl gjorde alt han kunne får bli partner med henne. Dolket Stine. 

6) Malin sjekker inn igjen, og Carl er klar for å dolke Martine for å bli partner med Malin. Er i ferd  med å dolke Martine

Hvis han bytter ut Martine nå, så er det vel 6 gang Caksel bytter partner. Med unntak av Sandra, så har han faktisk løyet de andre jentene rett opp i trynet og dolket samtlige gjentatte ganger. Brunettene (Synnøve og Mikela) var heldigvis smarte nok til å ta lærdom av skitten spillet til Caksel, men blondinene (Malin, Stine og Martine) er dessverre grunnen til at blondinevitser fortsatt eksisterer. Det er nettopp slike kvinner som har gjort Carl til en slags gud inne på hotellet. 

I tillegg har han også mer eller mindre sendt ut Jørgen fra Gjøvik, Lekka, Niclas og Mayoo av gutta. 

Vel, ganske enig. Men den nest siste avsnittet kunne du spart deg for. Hadde brunettene Mikela og Synnøve virkelig vært så "smarte", så hadde dem aldri gått i fella til Caksel og blitt partner med fyren. Dem lot seg på samme måte manipulere av piss pratet til CA, før dem altså ble dolket av fyren.. Og verken Eileen eller Nina er brunetter, så den kommentaren din faller allerede på sin egen urimelighet. 

Endret av Agent2840
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, kan ikke CA fucke off?  Ta med deg Malin please. 

Anonymkode: db34b...155

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha hvorfor? Hun Mikela nevnte jo Øystein.

Han er ekstremt tynn, liten kroppsbygning og lav (tror jeg). Han har en fæl personlighet, og skryter av å ha sex med mange jenter (yeeeah riiight) og det med de 50 kg jentene= kompensasjon for minipenis.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er ekstremt tynn, liten kroppsbygning og lav (tror jeg). Han har en fæl personlighet, og skryter av å ha sex med mange jenter (yeeeah riiight) og det med de 50 kg jentene= kompensasjon for minipenis.

Du tror vi snakker under 10cm?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror vi snakker under 10cm?

7-10.5, og veldig tynn.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

flere som ikke får opp kveldens episode på tv3play?

Anonymkode: c86b8...684

• Liker 2
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Ardwinna skrev:

Hadde jeg vært Martine hadde jeg antakelig vasket meg i klorin, bedt 150 ave marias og gått i kloster. Å bli hurtigpult av Caksel som kommer raskere enn sin egen skygge, ligger langt oppe på lista over skammelige erfaringer man helst vil fortrenge.

Jeg dør :fnise:

Endret av nutella
  • Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

7-10.5, og veldig tynn.

Nei, nå må dere gi dere. Greit å ikke like personligheten til fyren, men spar dere for å spekulere om penisstørrelsen hans.. Makan til barnslig oppførsel.

• Liker 13
Skrevet (endret)
43 minutter siden, LeilaS skrev:

Flere som tror CA kommer til å bytte ut Martine med Malin? Han bytter jo partner hele tiden. 

Akkurat Martine situasjonen var helt absurd. Tenker at Carl ikke hadde mye påvirkning der faktisk det var nok produksjonen som hadde overbevist Martine å velge CA på dansesermonien. Videre valgte Martine igjen å stole på CA og uten noe skepsis eller tvil. Hun stemte på at Jonas skulle ryke isteden for Vegard bla. Dama hadde ingen ryggrad eller formeninger om noe som helst. Hittill har hun gitt så lite av seg selv at det blir dumt å forvente at folk skal velge å stå med henne. Faktisk så skylder utrolig nook CA henne ingenting.  Folk uten taktisk game og som ikke eier innsikt har seg selv å skylde på. De klarer ikke å utpeke djevelen om han stod foran ansiktet deres, men skriker av bitterhet og skylder på andre når djevelen klarer å lure dem. 

Endret av Tapas
  • Liker 1
Skrevet (endret)

lll

Endret av Tapas
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, nurcos skrev:

Nei, nå må dere gi dere. Greit å ikke like personligheten til fyren, men spar dere for å spekulere om penisstørrelsen hans.. Makan til barnslig oppførsel.

Åpenbart kødding da. Han er vel ikke 7,5cm, da hadde vi fått høre det. Så 8 kanskje...

Anonymkode: 9b161...f7e

• Liker 10
Skrevet

Det som er pinlig er jo at ingen av gutta bryr seg om jentenes nytelse, og ikke jentene selv heller for den saks skyld. Det er kun hurtigpuling, runking og suging og jentene kniser fornøyd fordi guttene er fornøyd med innsatsen. Men sånn går det vel når de fleste er mer opptatt av kvantitet enn kvalitet.

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, nurcos skrev:

Noen spurte, jeg svarte :sjarmor: Det var jo også snakk om det i kveldens episode, snakk fra jentene :ph34r:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbart kødding da. Han er vel ikke 7,5cm, da hadde vi fått høre det. Så 8 kanskje...

Anonymkode: 9b161...f7e

:fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg ikke har fått med meg dette, men jeg reagerer litt på at Triana aldri spør eller har spurt (?) Sandra og Øystein om de har hatt sex. Hun spør jo alle andre på en sånn klein måte foran hele gruppen, men aldri Øystein og Sandra? Utrolig rart egentlig 

Anonymkode: 8665d...7a6

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det som er pinlig er jo at ingen av gutta bryr seg om jentenes nytelse, og ikke jentene selv heller for den saks skyld. Det er kun hurtigpuling, runking og suging og jentene kniser fornøyd fordi guttene er fornøyd med innsatsen. Men sånn går det vel når de fleste er mer opptatt av kvantitet enn kvalitet.

Dette har jeg også tenkt på. Jentene er jo rene sexobjekter. Særlig for Øystein. 

Øystein er søren meg ekkel. Hadde sex med Sandra i går og ble sugd av Stine i dag. I tillegg har Eileen og Øystein tafset i mellomtiden. Det er bare så ekkelt. 

Sandra er ikke akkurat noe bedre. Hun holder beina stramt som bare det for Jørgen, men med Øystein åpner hun de raskere enn man kan blunke. At hun så går dagen etter og legger seg over Jørgen og bader med han er ... Æsj. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...