Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Gjest Notatboka
Skrevet (endret)
Den 14.3.2016 at 23.03, #Sunrise skrev:

Får ikke vekk siteringa..

Øystein ligner på Nash Grier :P

Ryddet for bilde med opphavsrett.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Gjest Hasta
Skrevet
2 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Hvem er det Øystein ligner så ekstremt mye på? Føler jeg har sett han før en eller annen plass.

Synes han ligner veldig på Sander, som vant sesong 5!

Gjest Hasta
Skrevet (endret)
Den 14.3.2016 at 0.34, The Kitten skrev:

Jeg tenkte faktisk at han ligner på en tidligere deltager, men jeg klarer ikke sette fingeren på hvem. 

Veldig lik Sander i fjeset

Ryddet for bilde med opphavsrett.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Gjest marizz
Skrevet

Noen andre som tror Henriette får en ny sjanse? Det var jo en veldig urettferdig måte å ryke ut på, sånn basert på utseende omtrent.

Skrevet
7 minutter siden, marizz skrev:

Noen andre som tror Henriette får en ny sjanse? Det var jo en veldig urettferdig måte å ryke ut på, sånn basert på utseende omtrent.

Håper det. Teit måte å gjøre det på, for som du sier så var det jo basert på utseende. Ikke ble det spennende for oss seere heller siden vi ikke har fått noe forhold til dem enda. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, incognita skrev:

Enig, men han kunne droppa skjegget :dry: 

Skjegget var jo det som gjorde han litt digg da! Vet aldri hva som skjuler seg under 😂

Anonymkode: 58aae...ddc

• Liker 10
Skrevet
36 minutter siden, marizz skrev:

Jeg håper egentlig ikke hun kommer inn igjen! Ikke fordi jeg hadde noe imot henne eller noe, men jeg synes det blir så kjedelig hvis de skal begynne å sende inn alle som gikk ut slik som de gjorde i forrige sesong. 

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Shai skrev:

Jeg håper egentlig ikke hun kommer inn igjen! Ikke fordi jeg hadde noe imot henne eller noe, men jeg synes det blir så kjedelig hvis de skal begynne å sende inn alle som gikk ut slik som de gjorde i forrige sesong. 

Ja, det er forsåvidt sant. Det var veldig irriterende i fjor!

• Liker 1
Gjest marizz
Skrevet

Enig med at det er kjedelig å sende inn alle, men hun fikk ikke engang sjekke inn liksom :S 

Skrevet

Mayo minner meg litt om Labi som var med for et par sesonger siden. Ikke utseendemessig, men når han prater :P

• Liker 12
Gjest Mysticgirl
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjegget var jo det som gjorde han litt digg da! Vet aldri hva som skjuler seg under 😂

Synes og han var den diggeste utseendemessig da

AnonymBruker
Skrevet

Skjuler at jeg ser på PH, så for min del blir det å se på dagen etter når mannen er på jobb. :ph34r: 

Etter bare en episode håper jeg Ullvang-sokk vinner! Han var virkelig et overraskelsesmoment. Som han sa. Haner en person man ikke så for seg ville være med på PH, men som seere er glad for at ble med. JEPP! Heia heia! ^^,

Anonymkode: 68faf...173

• Liker 13
Skrevet

Noen som vet når dagens episode kommer ut på viaplay?

Gjest incognita
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha sant nok, men synes han hadde pent ansikt sånn generelt da. Jeg er ikke såå glad i hipsterlooken egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjuler at jeg ser på PH, så for min del blir det å se på dagen etter når mannen er på jobb. :ph34r: 

Etter bare en episode håper jeg Ullvang-sokk vinner! Han var virkelig et overraskelsesmoment. Som han sa. Haner en person man ikke så for seg ville være med på PH, men som seere er glad for at ble med. JEPP! Heia heia! ^^,

Anonymkode: 68faf...173

Hehe.. jeg også skjuler det. Tar det opp og ser det når han er på jobb :fnise:

Anonymkode: 8d6a7...ca5

Annonse
Skrevet (endret)

Syntes Jørgen som sjekket inn på slutten var ganske kjekk jeg :) Syntes han ser best ut hvertfall! 

Endret av embla1807
  • Liker 4
Skrevet (endret)
Den 15.3.2016 at 3.14, Hasta skrev:

Veldig lik Sander i fjeset

Jaaaa!! Takk! Lurte på det under hele programmet. Det var Sander jeg tenkte på:laugh:

Elsker Mayoo, han er en fantastisk krysning mellom Labi og bygdegutten <3 Håper han får være med en stund:fnise:

Endret av Pavilion
  • Liker 5
Skrevet

Nå har jeg sett første episoden. Han Mayo kan da ikke være seriøs??? Han er så ekkel og tror han er guds gave til alle jentene. Nei, du er ikke det! Hadde han sjekket meg opp på byen, så hadde jeg avvist han. Usj. Ikke faen Carl Aksel har hatt sex med 300-400 jenter. Lille guttunge. 

Håper Mayo ryker fort ut. Takler han ikke. 

• Liker 8
Gjest incognita
Skrevet
19 minutter siden, smalls skrev:

Nå har jeg sett første episoden. Han Mayo kan da ikke være seriøs??? Han er så ekkel og tror han er guds gave til alle jentene. Nei, du er ikke det! Hadde han sjekket meg opp på byen, så hadde jeg avvist han. Usj. Ikke faen Carl Aksel har hatt sex med 300-400 jenter. Lille guttunge. 

Håper Mayo ryker fort ut. Takler han ikke. 

Neeeeii. Det er god TV da! :popcorn: 

Skrevet

Syns han med hatten så best ut først, helt til han åpna kjeften... Personligheten trekker ned :/

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...