Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns Eileen er søt jeg :laugh:

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes dere så langt? Jeg synes det lover godt. Får jo ikke et ordentlig inntrykk etter et par uker, men folka virker jo "interessante" (som i paradise hotel-interessante). Nå får vi se hvordan produksjonen legger opp ting.

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Å, jeg døde når Mayo måtte spør hvor han var på en skala på 1-10.

Men når han ga min Eileen bare 7, så fortjente han en 6er tilbake og "men du vinner så jææævlig på personligheten din, kjør på med den assa" :grinele:

Hahah digga det

• Liker 4
Skrevet

Jeg likte episoden. Spesielt gøy var det å se hvor frustrert Mayo ble over at ingen av jentene nærmest dånte ved synet av ham. 

• Liker 15
Skrevet

Første recap er ute her (shameless selvpromotering). Er fortsatt i startfasen av å komme i gang, og har aldri gjort dette før, så vær snille med meg:fnise: Merker det egentlig var alt for sent for å sitte oppe å skrive recap, så nå blir det natta på A. Sov godt folkens, sees igjen i morgen for enda mer juicy paradisemorro!:natti:

• Liker 4
Gjest bruker83924
Skrevet

Herregud, de gutta der tar kaka. Sesongen lover godt!:fnise:

Skrevet

Underholdende episode, absolutt! :) Jeg er ganske imponert over noen av jentene, som faktisk virker oppegående (så langt). Jeg dør av Jonas (trønderen med ullvang-sokkene i sandalene), og Mayo som er sykt høy på seg selv, men er litt morsom allikevel, og Nina som virker som en spennende spiller å følge med på. 

Mikaela virket som ei søt og herlig jente, men akkurat nå stiller jeg meg nøytral. 

• Liker 1
Skrevet

Åh, jeg likte Jonas så godt i starten, men som trønder selv skjemmes jeg over at alle fordommer mot oss bare må bekreftes :fnise: Herregud, Ulvang-sokker i sandaler. Jaja, han virker nå hvertfall søt, da!

• Liker 1
Gjest Ennasus
Skrevet
1 minutt siden, Shai skrev:

Åh, jeg likte Jonas så godt i starten, men som trønder selv skjemmes jeg over at alle fordommer mot oss bare må bekreftes :fnise: Herregud, Ulvang-sokker i sandaler. Jaja, han virker nå hvertfall søt, da!

Jeg og syntes han er søt! Vet ikke hvorfor, men han minner meg litt om en trøndersk og mindre hårete versjon av kong Halvor :tongue:

AnonymBruker
Skrevet

Hva har Madam Mim (hun som ble sendt hjem) gjort med håret sitt? Jeg bleket håret mye da jeg var ung, men aldri sett så ødelagt hår! 

Anonymkode: 508c3...b51

Skrevet

Carl Aksel er 21 år. Sett at han debuterte seksuelt når han var 17, så har han pult 100 jenter hvert år. Det er 8 forskjellige jenter hver måned. 

Jauu. Kjøper dessverre ikke den ass.  400 my ass. 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Alja skrev:

Carl Aksel er 21 år. Sett at han debuterte seksuelt når han var 17, så har han pult 100 jenter hvert år. Det er 8 forskjellige jenter hver måned. 

Jauu. Kjøper dessverre ikke den ass.  400 my ass. 

400 i rumpa di? Hvor mange har du hatt analsex med?

Anonymkode: fe8d0...47a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

400 i rumpa di? Hvor mange har du hatt analsex med?

Anonymkode: fe8d0...47a

Mojjoklump 

• Liker 16
Gjest marizz
Skrevet

Jeg synes sesongen lover bra :) Imme virker skikkelig søt, men skjønner ikke at hun orker å henge med fulle folk når hun er edru? Eileen sin "mhm" er irriterende, men tror egentlig hun er ganske harmløs og søt bak all sminken.

Gjest Nikee
Skrevet

:fnise: Jeg likte Imme veldig godt! Håper hun får være med en stund fremover.

Eileen var jo bare supermorsom, det virker som om hun mister litt tråden når hun snakker :ler: Digget svaret hun hadde: personlighet!! 

Paradise i morgen kveld ;)

AnonymBruker
Skrevet

🙊

Anonymkode: 425fe...08a

• Liker 17
Gjest bruker83924
Skrevet

Hvem er det Øystein ligner så ekstremt mye på? Føler jeg har sett han før en eller annen plass.

Skrevet
3 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Hvem er det Øystein ligner så ekstremt mye på? Føler jeg har sett han før en eller annen plass.

harry styles?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Jeg lurte på det samme gjennom hele episoden, men kom ikke frem til noe dessverre. 

Gjest marizz
Skrevet

Føler og jeg har sett han

må være noen han ligner på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...