Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Jonas sa til Malin at hun kunne stå trygt med han. Hun hadde uansett ikke mange muligheter, og ved å sende Malin til en av guttene i Hoffet så hadde det garantert skapt usikkerhet og splid ved at de hadde måttet sende ut en av sine egne. Selv om det ikke er spesielt "skittent" spill i Paradise-standard så kunne han gått frem med et godt eksempel og vært ærlig, men fremdeles garantert at en av jentene i den andre alliansen røk.

Anonymkode: 33d10...b59

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså - mener virkelig Malin og de at de IKKE lurer bak andres rygger? De ville jo først få ut Eileen, de lyver jo til og med for en i sin egen allianse, Øystein, og planlegger å få ut HANS partner som er den eneste han stoler på ....og da mener de at de ikke spiller skittent og er fullstendig ærlige? CA står jo å smisker med Nina like mye som hun smisker med ham, og begge to tenker det samme "om jeg bare får lurt han/henne til å stå med meg så han jeg kaste ham/henne ut. Synes de kan prøve å være ærlige hele tiden jeg og så se om de kommer så langt i spillet med det? ;)

Jeg vil jo ikke ha ut hverken Nina eller CA jeg da. De sterkeste i hver leir må være der til slutt, og så må de til slutt slå seg sammen og innse at to småbomber som står å futter på hver sin kant ikke er noe tess når de heller kan lage en atombombe ;)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Jonas sa til Malin at hun kunne stå trygt med han. Hun hadde uansett ikke mange muligheter, og ved å sende Malin til en av guttene i Hoffet så hadde det garantert skapt usikkerhet og splid ved at de hadde måttet sende ut en av sine egne. Selv om det ikke er spesielt "skittent" spill i Paradise-standard så kunne han gått frem med et godt eksempel og vært ærlig, men fremdeles garantert at en av jentene i den andre alliansen røk.

Hvorfor, det er et spill, Malin og de burde skjønt at det kom til å skje, CA må jo skjønne at de kommer til å gjøre nøyaktig det samme som han ville gjort. Han har da selv stått å garantert andres trygghet kun for å få de bak seg. Nei, det skal være sånn. Og så må man vurdere om man stoler på det eller ikke. Og du kan ikke stole på de i motsatt allianse. Det ville jo vært dumt å beholde Malin der for den andre alliansen da hun er partneren til den sterkeste i motsatt allianse. De hadde gjort akkurat det samme der. De er jo alle til syvende og sist venner, det merker man godt, synes de behandler hverandre fint og det er en mye finere tone blant deltakerne enn tidligere. Men jeg synes også de er mer fokusert på spillet, og det synes jeg er bra! Jeg gidder ikke sitte å se på en gjeng kåte tenåringer på sydentur liksom. ;)

Anonymkode: 10461...4b8

• Liker 3
Skrevet

Malin mener at Øystein ikke er en gentleman fordi han ikke ville bytte ut Eileen med henne? Det er jo nettopp det en gentleman gjør, holder fast på sin egen partner og er ikke villig til å bytte henne ut med noen. Viser lojalitet rett og slett. 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor, det er et spill, Malin og de burde skjønt at det kom til å skje, CA må jo skjønne at de kommer til å gjøre nøyaktig det samme som han ville gjort. Han har da selv stått å garantert andres trygghet kun for å få de bak seg. Nei, det skal være sånn. Og så må man vurdere om man stoler på det eller ikke. Og du kan ikke stole på de i motsatt allianse. Det ville jo vært dumt å beholde Malin der for den andre alliansen da hun er partneren til den sterkeste i motsatt allianse. De hadde gjort akkurat det samme der. De er jo alle til syvende og sist venner, det merker man godt, synes de behandler hverandre fint og det er en mye finere tone blant deltakerne enn tidligere. Men jeg synes også de er mer fokusert på spillet, og det synes jeg er bra! Jeg gidder ikke sitte å se på en gjeng kåte tenåringer på sydentur liksom. ;)

Anonymkode: 10461...4b8

Ja, det er et spill, og enig i resten av det du skriver men det var egentlig ikke det jeg prøvde å få fram. Poenget mitt var at de kunne fått samme resultat (Malin ut) uten at Jonas hadde trengt å love noe som helst. Hvis han hadde sagt at han heller vil ha Mikela der så hadde Malin måttet gå til noen andre i sin egen allianse, noe som ville skapt splid i CA-alliansen og gjort de svakere fordi tillitten mellom dem ville bli svekket. Da hadde kanskje Øystein måttet sende ut Malin, eller Niclas fått valget mellom Stine og Malin.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg blir ikke klok på Jørgen! Han virker tilsynelatende rolig, kler seg pent og steller hår og skjegg. Denne stilen passer mer til en oppegående og reflektert person. Jørgen er jo en barnslig suttrekopp: "Nå blir de helvete her inne" hvisker han i øret på Malin under parseremonien. Reaksjonen hans da Sandra røk ut var også lavmål.

Niclas minner meg om en sånn type som gjør ALT for å passe inn i gjengen, gnir penis mot bilde til Jonas. Jeg kan vedde på at han spiste maur på barne/ ungdomsskolen for å vise de andre gutta i klassen hvor tøff han var- Get a grip

Har det noen gang skjedd at nesten alle på forumet heier på samme allianse?? Det sier jo litt :-D

Endret av jento_2
  • Liker 8
Gjest Mysticgirl
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så glad for at Øystein ENDELIG klarte å stå opp imot CA og ha sin egen mening. 

Carl Aksel er virkelig ikke den rette personen til å snakke om "ærlig spill". Han mener at Øystein skal gjøre alt for å beholde Malin samtidig som han jobber iherdig med å få ut Eileen. Egosentrisk og falsk spilling. 

Anonymkode: b4268...6dd

Dette tenkte jeg også. ENDELIG tørr han å stå i mot CA!!

AnonymBruker
Skrevet

Niclas er en absolutt fuckings tulling. Jeg sa det da han sjekket inn, jeg ser rett igjennom den påtatte selvtilliten. Den gutten prøver altfor hardt å bli likt av CA og co. Du gjør jo ikke sånt, gnikker bildet til Jonas mot din egen pung. 

Jeg håper Triana tar det opp med han og setter han på plass. Hadde blitt vel rød i trynet da ja.

Anonymkode: 77d00...714

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Niclas er en absolutt fuckings tulling. Jeg sa det da han sjekket inn, jeg ser rett igjennom den påtatte selvtilliten. Den gutten prøver altfor hardt å bli likt av CA og co. Du gjør jo ikke sånt, gnikker bildet til Jonas mot din egen pung. 

Jeg håper Triana tar det opp med han og setter han på plass. Hadde blitt vel rød i trynet da ja.

Tviler hun tar det opp foran han/alle. Hun sa vel ingenting da Dennis og Christina fra sesong 4 spyttet på Miguel. Eneste gangen jeg kan huske hun har sagt noe var i sesong 1. 

Men er virkelig CA seriøs?  Han mener han har spilt så ærlig? Give me a break! 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også begynt å sette litt spørsmål ved Eileen.. hadde det vært BARE Malin som nevnte det så hadde jeg ikke stussa noe ved det.. men Jørgen nevnte det jo en dag også? Angående både Nina og Eileen. Og alle vet jo at vi ikke får se alt de filmer på tv, så det kan jo faktisk godt hende at det har vært en utløsende faktor fra Eileen sin side som gjør at de kaller henne falsk. 

Men jeg heier uansett på Eileen, Jonas og Nina. Hvis de syns Eileen er falsk, da burde de kanskje begynt å se inn i sin egen allianse.. De folka der er jo bare opptatt av å holde "kongen" trygg, bare fordi han babler om det konstant. Og eneste grunnen til at han vil holde noen andre trygge der er jo fordi han har bruk for dem til å beskytte seg selv. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Greit at produksjonen kanskje klipper det til og får den ene gjengen til å fremstå som slemme mens den andre blir fremstått som greie. Men jeg forholder meg til det jeg ser på skjermen, da det er nytteløst å tenke at jamen det kan jo hende at de egentlig gjør sånn og sånn. Vi vet ingenting forutenom det som blir vist på tv.

Anonymkode: bb2f3...015

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sasandra skrev:

Jeg har også begynt å sette litt spørsmål ved Eileen.. hadde det vært BARE Malin som nevnte det så hadde jeg ikke stussa noe ved det.. men Jørgen nevnte det jo en dag også? Angående både Nina og Eileen. Og alle vet jo at vi ikke får se alt de filmer på tv, så det kan jo faktisk godt hende at det har vært en utløsende faktor fra Eileen sin side som gjør at de kaller henne falsk. 

Men jeg heier uansett på Eileen, Jonas og Nina. Hvis de syns Eileen er falsk, da burde de kanskje begynt å se inn i sin egen allianse.. De folka der er jo bare opptatt av å holde "kongen" trygg, bare fordi han babler om det konstant. Og eneste grunnen til at han vil holde noen andre trygge der er jo fordi han har bruk for dem til å beskytte seg selv. 

Jeg tenker at dersom det ikke har skjedd noe spesielt så kan det være fordi Eileen ødelegger for CA sin allianse ved å stå med Øystein. Hun skaper uro ved at hun ha står litt i begges allianser i og med at hun har Øystein på sin side (selv om hun ikke spiller med CA). Så mulig at de opplever det som falskt at hun ikke har et klart standpunkt og kan seile litt på at hun har en fot i hver leir. Jeg hadde også blitt irritert når en som man skal stå i allianse med (Øystein) sånn halvveis blir dratt over på den andre siden i enkelte tilfeller. 

Anonymkode: 34b9f...07d

• Liker 1
Skrevet

Dette må ha vært den beste episoden hittil :bolledeig: Endelig får Carl Aksel smake sin egen medisin. Veldig bra at Øystein ikke lot seg styre av CA. Håper Carl Aksel ryker snart. Så lei av at nesten alt handler om han.

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at dersom det ikke har skjedd noe spesielt så kan det være fordi Eileen ødelegger for CA sin allianse ved å stå med Øystein. Hun skaper uro ved at hun ha står litt i begges allianser i og med at hun har Øystein på sin side (selv om hun ikke spiller med CA). Så mulig at de opplever det som falskt at hun ikke har et klart standpunkt og kan seile litt på at hun har en fot i hver leir. Jeg hadde også blitt irritert når en som man skal stå i allianse med (Øystein) sånn halvveis blir dratt over på den andre siden i enkelte tilfeller. 

Anonymkode: 34b9f...07d

Det er sant, kan være det de sikter til. Men jeg syns det er bra at Eileen og Øystein spiller for seg selv, det er jo det man burde gjøre når man kommer så langt. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, visste ikke at Mikela var bosnisk og muslim..

Anonymkode: 17f71...f89

Hvordan vet du det?

Skrevet (endret)

Angående det å spille "skittent" og "falskt", hvorfor reagerer de egentlig på det? Det her er faktisk ikke virkeligheten. Dette er paradise hotel. Et SPILL. Hvis man bare er grei og snill og ærlig der inne, så kommer man vel ikke så langt, gjør man vel? At deltakerne blir sjokkert når folk gjør noe annet enn det de lovte, sjokkerer meg virkelig. 

Eksempel: Malin ble overrasket da Jonas brøt løftet sitt (han hadde tatt henne i hånda på at hun var trygg bak ham). Hadde hun helt glemt at hun var inne på PH og at Jonas faktisk var en av fienden? Nei, her er det Malin som driter seg. Hun gikk jo faktisk rett i fella. Akkurat som Jonas sa; ærlighet varer ikke lengst inne på hotellet. 

Så kommer Hoffet og sutrer om skittent og falskt spill. Ehh... FOR DET FØRSTE: CA har gang på gang lurt partnere og andre for så å sende dem ut. Han sværget til Synøve, men stemte henne ut, han gikk bak ryggen til Mikela og sendte ut Imme, han spolerte partnerens oppdrag og satte henne (Mikela) i fare OSV. Hadde han fått mulighet til å spille ut Eileen eller Nina, ja så hadde han fakkings det. Hvorfor sutrer han da når andre gjør noe lignende?!

OG FOR DET ANDRE: at CA (og alle de andre) spiller som han gjør er faktisk helt greit. Det er jo Pærra ffs!!! Glemmer folk det?! Man må spille! Man må dolke folk i ryggen! Ja, det lønner seg jo å holde seg i en allianse (Henning, kremt), men bortsett fra det så må man faktisk spille litt for å klatre videre.

For hva hadde skjedd om Jonas beholdt Malin? Jo, da hadde jo han beholdt en fiende. Keep your friends close but your enemies closer, det er sant, men som han sa; de er faktisk et stykke ute i spillet. Dette var en god mulighet for Jonas og akkurat som Nina gjorde, så tok han den fakkings muligheten og gjorde AKKURAT det samme som CA og de dobbeltmoralske støllingene ville ha gjort.

Lurer på hvor mange ganger Triana må si det: husk at dette er et spill. Det er ikke farmen eller jakten eller en sydentur med bestegjengen. Det er PÆRRA. Det er no guts no glory, det er en konkurranse, ET SPILL. Det er ikke noe som heter reint eller skittent spill inne på hotellet. Det er enten taper eller vinner. Du kan ikke tenke på den jævla gruppa da veit du. Det er ikke måten folk spiller på som har noe å si egentlig, det er hvordan de tar det. Barnselig og sutrete eller voksent og med fatning. Nå må de ta seg sammen ass.

Buhu, skittent spill, buhu. Ja, men so what?! De kommer seg jo i hvert fall fremmover! 

WHEN YOU PLAY THE GAME OF PÆRRA, U WIN OR U LOSE. 

Endret av Jallatralla
  • Liker 16
Skrevet
8 minutter siden, Jallatralla skrev:

Angående det å spille "skittent" og "falskt", hvorfor reagerer de egentlig på det? Det her er faktisk ikke virkeligheten. Dette er paradise hotel. Et SPILL. Hvis man bare er grei og snill og ærlig der inne, så kommer man vel ikke så langt, gjør man vel? At deltakerne blir sjokkert når folk gjør noe annet enn det de lovte, sjokkerer meg virkelig. 

Eksempel: Malin ble overrasket da Jonas brøt løftet sitt (han hadde tatt henne i hånda på at hun var trygg bak ham). Hadde hun helt glemt at hun var inne på PH og at Jonas faktisk var en av fienden? Nei, her er det Malin som driter seg. Hun gikk jo faktisk rett i fella. Akkurat som Jonas sa; ærlighet varer ikke lengst inne på hotellet. 

Så kommer Hoffet og sutrer om skittent og falskt spill. Ehh... FOR DET FØRSTE: CA har gang på gang lurt partnere og andre for så å sende dem ut. Han sværget til Synøve, men stemte henne ut, han gikk bak ryggen til Mikela og sendte ut Imme, han spolerte partnerens oppdrag og satte henne (Mikela) i fare OSV. Hadde han fått mulighet til å spille ut Eileen eller Nina, ja så hadde han fakkings det. Hvorfor sutrer han da når andre gjør noe lignende?!

OG FOR DET ANDRE: at CA (og alle de andre) spiller som han gjør er faktisk helt greit. Det er jo Pærra ffs!!! Glemmer folk det?! Man må spille! Man må dolke folk i ryggen! Ja, det lønner seg jo å holde seg i en allianse (Henning, kremt), men bortsett fra det så må man faktisk spille litt for å klatre videre.

For hva hadde skjedd om Jonas beholdt Malin? Jo, da hadde jo han beholdt en fiende. Keep your friends close but your enemies closer, det er sant, men som han sa; de er faktisk et stykke ute i spillet. Dette var en god mulighet for Jonas og akkurat som Nina gjorde, så tok han den fakkings muligheten og gjorde AKKURAT det samme som CA og de dobbeltmoralske støllingene ville ha gjort.

Lurer på hvor mange ganger Triana må si det: husk at dette er et spill. Det er ikke farmen eller jakten eller en sydentur med bestegjengen. Det er PÆRRA. Det er no guts no glory, det er en konkurranse, ET SPILL. Det er ikke noe som heter reint eller skittent spill inne på hotellet. Det er enten taper eller vinner. Du kan ikke tenke på den jævla gruppa da veit du. Det er ikke måten folk spiller på som har noe å si egentlig, det er hvordan de tar det. Barnselig og sutrete eller voksent og med fatning. Nå må de ta seg sammen ass.

Buhu, skittent spill, buhu. Ja, men so what?! De kommer seg jo i hvert fall fremmover! 

WHEN YOU PLAY THE GAME OF PÆRRA, U WIN OR U LOSE. 

Helt enig! Og jeg er temmelig sikker på at om Malin hadde hatt feks Niclas og Jonas bak seg, så hadde hun reddet ræven til Niclas, fordi de spiller på samme lag. Enkelt å greit! 

Jonas gjorde helt rett! På tide at Hoffet møter litt motstand. Det er det som gjør spillet gøy :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er noe som virkelig skurrer her, og jeg tipper produksjonen bevisst (som Sandra nevnte) ikke velger å ta med mye av det Eileen gjør som kan sette hu i et negativt lys. Det må vel være en grunn til at såpas mange der inne har kalt hu for falsk og en skitten spiller. Jeg tror at det har skjedd en del ting der som produksjonen ikke ønsker at vi skal se

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe som virkelig skurrer her, og jeg tipper produksjonen bevisst (som Sandra nevnte) ikke velger å ta med mye av det Eileen gjør som kan sette hu i et negativt lys. Det må vel være en grunn til at såpas mange der inne har kalt hu for falsk og en skitten spiller. Jeg tror at det har skjedd en del ting der som produksjonen ikke ønsker at vi skal se

Det er nok sant! Hun spilte jo faktisk skikkelig dobbeltspill en periode der hun løp fra den ene gruppa til den andre. Dobbeltspill ER jo et falskt spill, så jeg er ikke uenig i anklagelsene hun får, men det er MÅTEN Hoffet klager som er provoserende. Akkurat som det er feigt å spille litt skittent eller dobbelt. Det er jo ikke det? I krig og fred og pærra er alt lov.

For Sandra sin skyld så skjønner jeg jo at det er kjipt å bli fremstilt som en bitch i slemmegjengen mens Eileen blir fremstilt så snill og sånn. Det er kjipt! Men Sandra kan ikke forvente å blir fremstilt så sjukt bra når hun baksnakket og sutrer.

At Eileen har gjort enda værre ting der inne som ikke blir vist, vel.. Hvem vet? Produksjonen klipper i vei ja, men jeg tror nok uansett at de fremstilles veldig likt som det de faktisk oppførte seg på hotellet. 

• Liker 5
Skrevet

De som sier Jonas og Nina spiller "falskt" er jo like falske. De må jo være helt virkelighetsfjerne. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...