AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3501 Skrevet 28. april 2016 3 minutter siden, Kassiopeia skrev: Herrejesus, hvor skal man begynne. For det første, ser vi atter en gang den skremmende personligheten til "slemmegjengen" skinne i gjennom. Hvordan er det i det hele tatt mulig å oppføre SÅ umodent og jævlig, som det de gjør? Malin's avskjedstale var nesten verre enn Sandra's, det eneste hun greide å formulere ut av kjeften var hvor uærlig Jonas var, og buhu at han kunne våge å gjøre et slikt valg. Hva faen er det hun egentlig plaprer om?!? SELVSAGT VELGER HAN MIKELA OVER DEG DIN J*VLA HØNE, NÅ SOM HAN ENDELIG HAR MULIGHETEN TIL Å UTVIDE HANS MIKROSKOPISKE ALLIANSE, OG KAN GJØRE NOE FOR Å SVEKKE MOTALLIANSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beklager caps locken, men jeg får lyst til å oppsøke dama og skrike dette i fjeset hennes. Samme gjelder resten av slemmegjengen egentlig. Spesielt Mr.Paradise. Som får meg til neste punkt. For det andre, har vi "Kongen av hotellet", vår kjære Mr.Paradise. Er han virkelig så sinnsforvirret at han tror på alt han selv sier?! For jeg begynner jo å lure. Må jo ligge noen psykiske sykdommer bak i så fall, som han sliter med. Det kunne jo liksom ikke vært mer ironisk alt denne fyren sier om hvor viktig ærlighet er, og hvor skittent de andre spiller og bla bla bla, når han er den mest uærlige deltageren som noen gang har vært med på norsk PH. Han har jo visst gang på gang at han er definisjon av skitten spiller. HVA er det nøyaktig som gjør Nina til den skitne spilleren han mener hun er, lurer nå jeg på. Høres jo ut som han sliter med schizofreni på måten han hele tiden spinner opp konspirasjoner om hva Nina har gjort, men en gang en slags ulempe for han skjer. Fyren virker jo direkte ustabil. For det tredje, må jeg bare nevne den forbanna stygge personligheten til slemmegjengen som skinner i gjennom ved motgang. Hørte dere når Malin skulle gi avskjedsklem til alle i gruppa hennes? Hver og en av dem hvisket selvfølgelig ting som "åh, vi skal lage helvete, det lover jeg" og "det skal bli totalt kaos her, bare vent" osv som noen hevnlystne småbarn. Merkelig nok så forekommer aldri denne oppførselen når noen i snillegjengen blir sendt hjem. Som når Mayoo ga avskjedsklem etter Pandoras. Jonas hvisket ikke til Mayoo om å lage et jævla helvete, men sa bare fine ting som at han gleder seg til de sees på utsiden og at han er glad i han. Ser dere forskjellen? For det fjerde, hva feiler det Nicklas egentlig? Han har forbigått harry-stempelet sitt, og virker nå bare som et dyr. Hvem i all verden er det som gnir pikken sin på en annens gjenstand, for å virke kul? Ikke en gang fjortiser finner på noe SÅ sykt og ekkelt. Seriøst, den fyren der altså. Jeg er faktisk helt tom for ord. For det femte, Øystein visste endelig at han kan danne sine egne tanker, og stå opp for seg selv. Ikke at jeg liker han eller noe, men der overrasket han meg meget positivt! Takk for meg, det ble mange tanker som måtte ut, haha. Spot on. Anonymkode: e81bc...37e 4
Gjest Joppe Skrevet 28. april 2016 #3502 Skrevet 28. april 2016 2 minutter siden, Kassiopeia skrev: Herrejesus, hvor skal man begynne. For det første, ser vi atter en gang den skremmende personligheten til "slemmegjengen" skinne i gjennom. Hvordan er det i det hele tatt mulig å oppføre SÅ umodent og jævlig, som det de gjør? Malin's avskjedstale var nesten verre enn Sandra's, det eneste hun greide å formulere ut av kjeften var hvor uærlig Jonas var, og buhu at han kunne våge å gjøre et slikt valg. Hva faen er det hun egentlig plaprer om?!? SELVSAGT VELGER HAN MIKELA OVER DEG DIN J*VLA HØNE, NÅ SOM HAN ENDELIG HAR MULIGHETEN TIL Å UTVIDE HANS MIKROSKOPISKE ALLIANSE, OG KAN GJØRE NOE FOR Å SVEKKE MOTALLIANSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beklager caps locken, men jeg får lyst til å oppsøke dama og skrike dette i fjeset hennes. Samme gjelder resten av slemmegjengen egentlig. Spesielt Mr.Paradise. Som får meg til neste punkt. For det andre, har vi "Kongen av hotellet", vår kjære Mr.Paradise. Er han virkelig så sinnsforvirret at han tror på alt han selv sier?! For jeg begynner jo å lure. Må jo ligge noen psykiske sykdommer bak i så fall, som han sliter med. Det kunne jo liksom ikke vært mer ironisk alt denne fyren sier om hvor viktig ærlighet er, og hvor skittent de andre spiller og bla bla bla, når han er den mest uærlige deltageren som noen gang har vært med på norsk PH. Han har jo visst gang på gang at han er definisjon av skitten spiller. HVA er det nøyaktig som gjør Nina til den skitne spilleren han mener hun er, lurer nå jeg på. Høres jo ut som han sliter med schizofreni på måten han hele tiden spinner opp konspirasjoner om hva Nina har gjort, men en gang en slags ulempe for han skjer. Fyren virker jo direkte ustabil. For det tredje, må jeg bare nevne den forbanna stygge personligheten til slemmegjengen som skinner i gjennom ved motgang. Hørte dere når Malin skulle gi avskjedsklem til alle i gruppa hennes? Hver og en av dem hvisket selvfølgelig ting som "åh, vi skal lage helvete, det lover jeg" og "det skal bli totalt kaos her, bare vent" osv som noen hevnlystne småbarn. Merkelig nok så forekommer aldri denne oppførselen når noen i snillegjengen blir sendt hjem. Som når Mayoo ga avskjedsklem etter Pandoras. Jonas hvisket ikke til Mayoo om å lage et jævla helvete, men sa bare fine ting som at han gleder seg til de sees på utsiden og at han er glad i han. Ser dere forskjellen? For det fjerde, hva feiler det Nicklas egentlig? Han har forbigått harry-stempelet sitt, og virker nå bare som et dyr. Hvem i all verden er det som gnir pikken sin på en annens gjenstand, for å virke kul? Ikke en gang fjortiser finner på noe SÅ sykt og ekkelt. Seriøst, den fyren der altså. Jeg er faktisk helt tom for ord. For det femte, Øystein visste endelig at han kan danne sine egne tanker, og stå opp for seg selv. Ikke at jeg liker han eller noe, men der overrasket han meg meget positivt! Takk for meg, det ble mange tanker som måtte ut, haha. Herlig! Må trekke litt på smilebåndet - du er så spot on Men, enig i alt du skriver
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3503 Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, Phung skrev: Helt enig i at det er teit oppførel, å etterligne Eileen slik Malin har gjort. Men tror virkelig ikke at Eileen bare er helt uskyldig hun heller. Poenget er at når man håner noen på den måten er det som oftest lite vedkommende selv har gjort. Det er jo en grunn til at det er løse påstander og noe Eileen ikke kan noe for hun håner. Det innebærer at det ikke er noe håndfast hun kan kritisere. Malin oppfører seg veldig umodent. Det kan godt hende at det er noe viktig her vi ikke har fått sett, men jeg synes uansett ikke noe om å skylde på den som blir hånet med at det er fremprovosert. Med tanke på hvordan Eileen stilte seg til Stine-Øystein-opplegget og snakket om hvordan de behandlet Lekka på tviler jeg også mye på at det er noe spesielt hun har gjort. Anonymkode: b4268...6dd 15
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3504 Skrevet 28. april 2016 Jøss, visste ikke at Mikela var bosnisk og muslim.. Anonymkode: 17f71...f89
Gjest Phung Skrevet 28. april 2016 #3505 Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at når man håner noen på den måten er det som oftest lite vedkommende selv har gjort. Det er jo en grunn til at det er løse påstander og noe Eileen ikke kan noe for hun håner. Det innebærer at det ikke er noe håndfast hun kan kritisere. Malin oppfører seg veldig umodent. Det kan godt hende at det er noe viktig her vi ikke har fått sett, men jeg synes uansett ikke noe om å skylde på den som blir hånet med at det er fremprovosert. Med tanke på hvordan Eileen stilte seg til Stine-Øystein-opplegget og snakket om hvordan de behandlet Lekka på tviler jeg også mye på at det er noe spesielt hun har gjort. Anonymkode: b4268...6dd Som sagt helt enig i at det er teit oppførsel å etterligne Eileen slik Malin har gjort. Mener bare at det mest sansynelig ikke er tatt ut av ingenting at hun spiller skittent.
Mynona Skrevet 28. april 2016 #3506 Skrevet 28. april 2016 Tråden er ryddet for spoiling. Mynona, mod.
Agent2840 Skrevet 28. april 2016 #3507 Skrevet 28. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, visste ikke at Mikela var bosnisk og muslim.. Anonymkode: 17f71...f89 Og hva har det å si? 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3508 Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, Phung skrev: Som sagt helt enig i at det er teit oppførsel å etterligne Eileen slik Malin har gjort. Mener bare at det mest sansynelig ikke er tatt ut av ingenting at hun spiller skittent. Alle spiller jo "skittent". Kjære vene... Det er et SPILL. Uærlighet må man forvente. Og hvem er det som klager på det? Hoffet, som er de mest løgnaktige svinene der inne. Anonymkode: b4268...6dd 6
Gjest Phung Skrevet 28. april 2016 #3509 Skrevet 28. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Alle spiller jo "skittent". Kjære vene... Det er et SPILL. Uærlighet må man forvente. Og hvem er det som klager på det? Hoffet, som er de mest løgnaktige svinene der inne. Anonymkode: b4268...6dd Jeg har heller aldri sagt at det er noe galt i å spille "skittent" forstår forsåvidt ikke hva folk mener når de sier det. Helt enig i at uærlighet må forventes, det har jeg heller aldri sagt noe imot. Det er flere som har kommentert her inne at de ikke forstår når Hoffet sier at Eileen og Nina spiller skittent, derfor poengterer jeg at det nok ikke er alt som blir tatt med for å skape denne "The bad VS the evil" greia. Hoffet spiller "skittent", Gjengen spiller "skittent", ALLE spiller "skittent", har ikke sagt noe imot det.
Kassiopeia Skrevet 28. april 2016 #3510 Skrevet 28. april 2016 En siste tanke for kvelden. Jeg håper inderlig det samme som Jonas ønsker, at det skal komme en gutt inn. Hvor episk blir ikke det liksom? Nina kommer jo til å gå tilbake til Jonas, det er jo ingen hemmelighet. Mikela er så sterkt imot slemmegjengen at hun kommer aldri til å stå med en av dem, ergo blir det henne og nyfyren. Noe som betyr at det blir motgang nok en gang for slemmegjengen, da de må spille ut en av sine egne. Regner jo sterkt med at CA står trygg og klarer å redde ræva si, men det kommer uansett til å skape stor splid når de må sende hjem en av sine egne. Kanskje får Celester øynene opp for hvor uærlige og skittne spillere slemmegjengen er, og hopper over til den andre alliansen. Da blir det plutselig mer jevnt mellom alliansene endelig. Så la oss satse på en gutt i neste uke, dere! 12
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3511 Skrevet 28. april 2016 Nina og Jonas står safe sammen, det gjør også Stine og Nicklas, og Eileen og Øystein. Da gjenstår Mikela, Carl Aksel, Celester og Jørgen. Jeg føler at Stine og Nicklas er "fillers" i PH i år. Det er alltid noen som er "fillers". De står ikke særlig sterkt sammenlignet med de andre, til tross for at de har stått sammen lenge og stoler på hverandre (+ de er godt likt). Men de ville aldri hatt en sjanse mot f.eks Øystein og Eileen. Egentlig er det utrolig bra spilt av Eileen. Hvis Øystein og Eileen sitter i finalen, sammen med et annet par, så vil jo begge alliansene stemme på dem (med mindre Nina og Jonas sitter, men da vil jo flertallet stemme på Øystein). Anonymkode: bee89...989 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3512 Skrevet 28. april 2016 12 minutter siden, Phung skrev: Jeg har heller aldri sagt at det er noe galt i å spille "skittent" forstår forsåvidt ikke hva folk mener når de sier det. Helt enig i at uærlighet må forventes, det har jeg heller aldri sagt noe imot. Det er flere som har kommentert her inne at de ikke forstår når Hoffet sier at Eileen og Nina spiller skittent, derfor poengterer jeg at det nok ikke er alt som blir tatt med for å skape denne "The bad VS the evil" greia. Hoffet spiller "skittent", Gjengen spiller "skittent", ALLE spiller "skittent", har ikke sagt noe imot det. Du hevder at Eileen har fremprovosert den motbydelige oppførselen Malin utviser. Det er det jeg setter spørsmålstegn ved. Anonymkode: b4268...6dd 9
Kassiopeia Skrevet 28. april 2016 #3513 Skrevet 28. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nina og Jonas står safe sammen, det gjør også Stine og Nicklas, og Eileen og Øystein. Da gjenstår Mikela, Carl Aksel, Celester og Jørgen. Jeg føler at Stine og Nicklas er "fillers" i PH i år. Det er alltid noen som er "fillers". De står ikke særlig sterkt sammenlignet med de andre, til tross for at de har stått sammen lenge og stoler på hverandre (+ de er godt likt). Men de ville aldri hatt en sjanse mot f.eks Øystein og Eileen. Egentlig er det utrolig bra spilt av Eileen. Hvis Øystein og Eileen sitter i finalen, sammen med et annet par, så vil jo begge alliansene stemme på dem (med mindre Nina og Jonas sitter, men da vil jo flertallet stemme på Øystein). Anonymkode: bee89...989 Nicklas står ikke safe. Stine sa i kveld at hun ofrer han lett hvis det trengs. Ergo, skulle CA stå uten partner vil jo han stå safe med Stine. 7
Gjest Phung Skrevet 28. april 2016 #3514 Skrevet 28. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hevder at Eileen har fremprovosert den motbydelige oppførselen Malin utviser. Det er det jeg setter spørsmålstegn ved. Anonymkode: b4268...6dd Da har du nok missforstått meg. Mener på ingen måte at det er greit at Malin etterligner Eileen slik hun gjør osv, på ingen måte. Mener derimot at det nok ikke er uten grunn at de sier at hun spiller "skittent", for det har nok hun som alle andre også gjort.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3515 Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, Phung skrev: Da har du nok missforstått meg. Mener på ingen måte at det er greit at Malin etterligner Eileen slik hun gjør osv, på ingen måte. Mener derimot at det nok ikke er uten grunn at de sier at hun spiller "skittent", for det har nok hun som alle andre også gjort. Nei. Det innlegget du svarte på rettet seg tydelig mot Malins oppførsel mot Eileen. Her skriver du svart på hvitt at Eileen har hatt noe å si for dette. Anonymkode: b4268...6dd 1
Gjest Phung Skrevet 28. april 2016 #3516 Skrevet 28. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det innlegget du svarte på rettet seg tydelig mot Malins oppførsel mot Eileen. Her skriver du svart på hvitt at Eileen har hatt noe å si for dette. Anonymkode: b4268...6dd Da har jeg nok formulert meg dårlig, for er i hvertfall ikke det jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3517 Skrevet 28. april 2016 1 minutt siden, Kassiopeia skrev: Nicklas står ikke safe. Stine sa i kveld at hun ofrer han lett hvis det trengs. Ergo, skulle CA stå uten partner vil jo han stå safe med Stine. Vil faktisk heller at Nicolas ryker enn Carl Aksel nå, han bidrar ikke med noen ting der inne, jeg får fnatt av den tatoveringen og så utrolig barnslig oppførsel han viste i dag! Er det mulig? Var jo ikke på eget intiativ heller, Carl Aksel sier det på kødd og i sin søken etter å bli sosialt akseptert må selfølgelig Nicolas følge ordre som den lydige valpen han er Vær så snill ryk! Anonymkode: db5e8...575 13
AnonymBruker Skrevet 28. april 2016 #3518 Skrevet 28. april 2016 Han heter NICLAS! -.- Anonymkode: 3492d...450 3
Ardwinna Skrevet 28. april 2016 #3519 Skrevet 28. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så glad for at Øystein ENDELIG klarte å stå opp imot CA og ha sin egen mening. Carl Aksel er virkelig ikke den rette personen til å snakke om "ærlig spill". Han mener at Øystein skal gjøre alt for å beholde Malin samtidig som han jobber iherdig med å få ut Eileen. Egosentrisk og falsk spilling. Anonymkode: b4268...6dd Åååh, den der dådyrøyne-seansen der Caksel sier med furteleppe at "jeg hadde gjort det samme for deg om det hadde vært omvendt!"... Nei Caksel, det hadde du ikke gjort med mindre det gagnet deg på ett eller annet vis. Nok et eksempel på at du lyver så du tror det selv. Respekt til Øystein for at han står opp for Eileen og sier nei til furtekongen Caksel! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Carl Aksel kan umulig være seriøs når han plaprer om ærlighet? ELSKER at produksjonen viste tilbakeblikk på alle de gangene han løy for å kaste ut deltakere samtidig som han hoverte etterpå. Det må være flaut å være CA nå. Anonymkode: b4268...6dd Sikkert ikke. Caksel er nemlig verdens ærligste og har alltid rett, og de klippene der var sikkert bare klipt sammen på spekulativt og uærlig vis! De glemte å ta med den gangen Mikela spurte ham rett ut om det var sant at han hadde tenkt å sende henne ut, og han ble dritsur og sa nei selv om det var tilfelle. Parseremonien etterpå røk Mikela, noe Caksel selvsagt var storfornøyd med Jeg mistenker Caksel for å være en lystløgner for han lyver jo så han tror det selv. 15
Charlotteh Skrevet 29. april 2016 #3520 Skrevet 29. april 2016 deiiiiiiilig episoden <3 men faen as "ærlighet varer lengst" HALLOOOO BARE GI DEG. "filosofisk" ellersant. neida du er bare dum og ikke ærlig heller og ingen liker deg så hade på badet drittjente 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå