Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært gøy om Lekka kom inn igjen neste uke!

Anonymkode: a1ad9...bd0

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars Carl Aksel, kan ikke kontrollere valgene til Jonas og Nina... Da spiller de selfølgelig skittent og uærlig :angry:

• Liker 18
Skrevet

Nina og Jonas gjør hele Paradise verdt å se på ! <3

Totalt forelsket i begge to, og kunne nesten ha blitt lesbisk for Nina! 

• Liker 10
Skrevet

Vet virkelig ikke hvor jeg skal begynne. Hvor gamle er disse folka? 5? Det er jo helt latterlig måten de tok det på. Orker ikke å høre de klage over de andre er så uærlige og falske. Slutt! Det blir for dumt altså. Helt greit de lyver, spiller skittent, sender folk ut i hytt og pine, men når den andre alliansen gjør det samme, så er de falske osv? :rolleyes:Dobbeltmoral til tusen! 

Hva faen feiler det harryklumpen Niklas? Gnir pikken sin mot bilde til Jonas. Så barnslig gjort. Skulle sikkert tøffe seg for de andre. For en gjeng med drittunger. Seriøst altså! Go Jonas,  Nina og Eileen all the way :) 

• Liker 9
Skrevet

Jeg har kjent Niclas litt i mange år, men ikke truffet han på hvertfall over et år. Mot meg har han alltid vært veldig grei, men syns den oppførselen han hadde i kveld var veldig klein..

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker at Jonas forholder seg så rolig og passiv til disse irrasjonelle utbruddene fra hoffet. Hver eneste kommentar han har sagt i snakkeboksen har vært så på sin plass. 

Nina og Jonas er virkelig mine favoritter av alle sesongene. 

Anonymkode: b4268...6dd

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Niklas er så harry jeg ikke vet hva jeg skal si. Grøss :haar: 

Anonymkode: f5a4a...373

• Liker 5
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Jeg må ha Malin her, hvis ike har jeg ikke partner neste uke". Eh. Tror han driter i at Malin som person ryker, han vil bare ha en partner, han.

Anonymkode: 33445...e3e

Virket veldig som om han var opriktig glad i henne da.

Skrevet
34 minutter siden, Alethia skrev:

Tviler på at CA hadde droppa Stine eller Sandra for Nina

Ser poenget ditt, men forskjellen er vell at Stine og Sandra faktisk er gode venner med Carl Aksel, mens Jonas ikke liker Mikela

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med at Malin haater Eileen, og sier "hun er den falskeste jeg har møtt"? Hva er det egentlig Eileen har gjort mot hoffet, annet enn å spille dobbelt? Og hva i alle dager har hun gjort mot Malin? 

Håper Malin er flau etter å ha sett dette på tv, spesielt når det virker som hun og Eileen tilsynelatende er gode venner på utsiden.

Heia Eileen!!

Anonymkode: e81bc...37e

• Liker 15
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet så barnslig Jørgen er. Pisser på bildet til Jonas? Virkelig?

Anonymkode: 05f25...3f4

Det var Niclas, og han tok det bare inntil pungen sin. Enig i at det var litt barnslig da, men ikke så ille som å tisse på det.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Phung skrev:

Virket veldig som om han var opriktig glad i henne da.

Nei, det tror ikke jeg. Han var mest sinna og skuffet over at han var blitt "outplayed", og at han nå står i fare i neste uke. Han kunne ikke brydd seg mindre om Malin. Hun er (var :sprettoy:) bare ei brikke i spillet hans.

• Liker 7
Skrevet
33 minutter siden, Rose11 skrev:

Hæ? Gjorde han??? :sjokkert: 

Nei, han gjore ikke det.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med at Malin haater Eileen, og sier "hun er den falskeste jeg har møtt"? Hva er det egentlig Eileen har gjort mot hoffet, annet enn å spille dobbelt? Og hva i alle dager har hun gjort mot Malin? 

Håper Malin er flau etter å ha sett dette på tv, spesielt når det virker som hun og Eileen tilsynelatende er gode venner på utsiden.

Heia Eileen!!

Anonymkode: e81bc...37e

Tror nok ikke Malin har tatt det fra intet, så er nok som nevnt tidlgie noe de klipper bort for å skape denne "de snille mot de slemme" greia.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Phung skrev:

Det var Niclas, og han tok det bare inntil pungen sin. Enig i at det var litt barnslig da, men ikke så ille som å tisse på det.

BARE inntil pungen sin? 

Jeg forstår ikke hvorfor du har en så trang til å forsvare all den dårlige oppførselen hoffet viser. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Phung skrev:

Tror nok ikke Malin har tatt det fra intet, så er nok som nevnt tidlgie noe de klipper bort for å skape denne "de snille mot de slemme" greia.

Når Malin håner Eileen for hvordan hun puster og snakker har jeg ikke vanskeligheter med å tro at dette ikke har noe med Eileen å gjøre. 

• Liker 16
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det tror ikke jeg. Han var mest sinna og skuffet over at han var blitt "outplayed", og at han nå står i fare i neste uke. Han kunne ikke brydd seg mindre om Malin. Hun er (var :sprettoy:) bare ei brikke i spillet hans.

Nei, altså på måten han var med henne og hva han sa så virket han virkelig oppriktig glad i henne.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BARE inntil pungen sin? 

Jeg forstår ikke hvorfor du har en så trang til å forsvare all den dårlige oppførselen hoffet viser. 

Sa jo at jeg var enig i at det var barnslig, men kan jo ikke si at det var Jørgen som tisset på bilde når det verken var det som skjedde eller Jørgen som gjore det.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når Malin håner Eileen for hvordan hun puster og snakker har jeg ikke vanskeligheter med å tro at dette ikke har noe med Eileen å gjøre. 

Helt enig i at det er teit oppførel, å etterligne Eileen slik Malin har gjort. Men tror virkelig ikke at Eileen bare er helt uskyldig hun heller.

Skrevet

Herrejesus, hvor skal man begynne. 

For det første, ser vi atter en gang den skremmende personligheten til "slemmegjengen" skinne i gjennom. Hvordan er det i det hele tatt mulig å oppføre SÅ umodent og jævlig, som det de gjør? Malin's avskjedstale var nesten verre enn Sandra's, det eneste hun greide å formulere ut av kjeften var hvor uærlig Jonas var, og buhu at han kunne våge å gjøre et slikt valg. Hva faen er det hun egentlig plaprer om?!? SELVSAGT VELGER HAN MIKELA OVER DEG DIN J*VLA HØNE, NÅ SOM HAN ENDELIG HAR MULIGHETEN TIL Å UTVIDE HANS MIKROSKOPISKE ALLIANSE, OG KAN GJØRE NOE FOR Å SVEKKE MOTALLIANSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Beklager caps locken, men jeg får lyst til å oppsøke dama og skrike dette i fjeset hennes. Samme gjelder resten av slemmegjengen egentlig. Spesielt Mr.Paradise. Som får meg til neste punkt. 

For det andre, har vi "Kongen av hotellet", vår kjære Mr.Paradise. Er han virkelig så sinnsforvirret at han tror på alt han selv sier?! For jeg begynner jo å lure. Må jo ligge noen psykiske sykdommer bak i så fall, som han sliter med. Det kunne jo liksom ikke vært mer ironisk alt denne fyren sier om hvor viktig ærlighet er, og hvor skittent de andre spiller og bla bla bla, når han er den mest uærlige deltageren som noen gang har vært med på norsk PH. Han har jo visst gang på gang at han er definisjon av skitten spiller. HVA er det nøyaktig som gjør Nina til den skitne spilleren han mener hun er, lurer nå jeg på. Høres jo ut som han sliter med schizofreni på måten han hele tiden spinner opp konspirasjoner om hva Nina har gjort, men en gang en slags ulempe for han skjer. Fyren virker jo direkte ustabil. 

For det tredje, må jeg bare nevne den forbanna stygge personligheten til slemmegjengen som skinner i gjennom ved motgang. Hørte dere når Malin skulle gi avskjedsklem til alle i gruppa hennes? Hver og en av dem hvisket selvfølgelig ting som "åh, vi skal lage helvete, det lover jeg" og "det skal bli totalt kaos her, bare vent" osv som noen hevnlystne småbarn. Merkelig nok så forekommer aldri denne oppførselen når noen i snillegjengen blir sendt hjem. Som når Mayoo ga avskjedsklem etter Pandoras. Jonas hvisket ikke til Mayoo om å lage et jævla helvete, men sa bare fine ting som at han gleder seg til de sees på utsiden og at han er glad i han. Ser dere forskjellen? 

For det fjerde, hva feiler det Nicklas egentlig? Han har forbigått harry-stempelet sitt, og virker nå bare som et dyr. Hvem i all verden er det som gnir pikken sin på en annens gjenstand, for å virke kul? Ikke en gang fjortiser finner på noe SÅ sykt og ekkelt. Seriøst, den fyren der altså. Jeg er faktisk helt tom for ord. 

For det femte, Øystein visste endelig at han kan danne sine egne tanker, og stå opp for seg selv. Ikke at jeg liker han eller noe, men der overrasket han meg meget positivt! 

Takk for meg, det ble mange tanker som måtte ut, haha. :)

• Liker 45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...